Ajax-loader

Daniel H. Pink könyvei a rukkolán


Daniel H. Pink - Mikor
_Miért ​van olyan nagy jelentősége a kezdésnek? És hogyan kezdjük újra, ha az elején_ _elrontottuk?_ _Mivel növelhetjük a hallgatói teljesítményt?_ _Miért kerüljük el a kórházakat délután?_ _Mikor van az ideális alkalom arra, hogy felmondjunk, kipróbáljuk magunkat egy új_ _területen vagy megházasodjunk?_ Életünk a "mikor" döntések soha véget nem érő folyamata: mikor indítsunk el egy vállalkozást, mikorra ütemezzük be a napi testedzést, mikor vegyünk komolyan egy adott embert, vagy kötelezzük el magunkat egy projekt mellett. Szinte közhely, hogy minden időzítés kérdése, mégis a legtöbb döntésünk intuíción és esetlegességen alapul. A bestsellerszerző Daniel H. Pink rávilágít, hogy az időzítés nem művészet, hanem tényleges tudomány, amelynek segítségével még jobban, sikeresebben élhetünk, dolgozhatunk és teljesíthetünk. A _Motiváció 3.0_ és az _Eladni emberi dolog_ című könyvek szerzője a legmodernebb pszichológiai, biológiai és közgazdaságtanikutatásokat és az időzítéssel kapcsolatos adatokat ötvözi a lenyűgöző, olvasmányos kötetben. A _Mikor_ ellenállhatatlan történeteivel és gyakorlatias tanácsaivalátalakítja gondolkodásunkat a múltról, a jelenről és a jövőről.

Daniel H. Pink - The ​Adventures of Johnny Bunko
There’s ​never been a career guide like The Adventures of Johnny Bunko by Daniel H. Pink (author of To Sell Is Human: The Surprising Truth About Motivating Others). Told in manga—the Japanese comic book format that’s an international sensation—it’s the fully illustrated story of a young Everyman just out of college who lands his first job. Johnny Bunko is new to the Boggs Corp., and he stumbles through his early months as a working stiff until a crisis prompts him to rethink his approach. Step by step he builds a career, illustrating as he does the six core lessons of finding, keeping, and flourishing in satisfying work. A groundbreaking guide to surviving and flourishing in any career, The Adventures of Johnny Bunko is smart, engaging and insightful, and offers practical advice for anyone looking for a life of rewarding work.

Daniel H. Pink - A ​Whole New Mind
The ​future belongs to a different kind of person with a different kind of mind: artists, inventors, storytellers-creative and holistic "right-brain" thinkers whose abilities mark the fault line between who gets ahead and who doesn't. Drawing on research from around the world, Pink (author of To Sell Is Human: The Surprising Truth About Motivating Others) outlines the six fundamentally human abilities that are absolute essentials for professional success and personal fulfillment--and reveals how to master them. A Whole New Mind takes readers to a daring new place, and a provocative and necessary new way of thinking about a future that's already here.

Daniel H. Pink - Johnny ​Bunk kalandjai
Johnny ​Bunk nagyjából olyan, mint te meg én. Azt tette, amire mindenki biztatta – a szülei, a tanárai, a pályaválasztási tanácsadó. De most, hogy leragadt egy kilátástalan állásnál, kezdi gyanítani, hogy minden, amit eddig biztosnak hitt, egyszerűen tévedés. Aztán egy szürreális estén találkozik egy különös lénnyel, Dianával, a világ legfurább tanácsadójával, aki meglehetősen kalandos módon felfedi Johnny előtt azt a 6 legfontosabb szabályt, amivel valóban megtalálhatja a neki való munkát és tényleg érvényesülhet az életben. A Johnny Bunk kalandjai az első karriermanga, olyan egyedülálló üzleti témájú japán képregény, amely okos, életre szóló tanácsokkal szolgál a munka világáról és a pályaválasztásról.

Daniel H. Pink - To ​Sell Is Human
#1 ​New York Times Business Bestseller #1 Wall Street Journal Business Bestseller #1 Washington Post bestseller From the bestselling author of Drive and A Whole New Mind comes a surprising–and surprisingly useful–new book that explores the power of selling in our lives. According to the U.S. Bureau of Labor Statistics, one in nine Americans works in sales. Every day more than fifteen million people earn their keep by persuading someone else to make a purchase. But dig deeper and a startling truth emerges: Yes, one in nine Americans works in sales. But so do the other eight. Whether we’re employees pitching colleagues on a new idea, entrepreneurs enticing funders to invest, or parents and teachers cajoling children to study, we spend our days trying to move others. Like it or not, we’re all in sales now. To Sell Is Human offers a fresh look at the art and science of selling. As he did in Drive and A Whole New Mind, Daniel H. Pink draws on a rich trove of social science for his counterintuitive insights. He reveals the new ABCs of moving others (it’s no longer “Always Be Closing”), explains why extraverts don’t make the best salespeople, and shows how giving people an “off-ramp” for their actions can matter more than actually changing their minds. Along the way, Pink describes the six successors to the elevator pitch, the three rules for understanding another’s perspective, the five frames that can make your message clearer and more persuasive, and much more. The result is a perceptive and practical book–one that will change how you see the world and transform what you do at work, at school, and at home.

Daniel H. Pink - A ​megújult elme
A ​bal agyfélteke által irányított érzelemmenzet, számfaló, részletekben elvesző, lineáris gondolkodás kora lejárt. A jövő teljesen megújult elmét kíván. A konceptuális korban a jobb agyfélteke által vezérelt fejlett alkotó- és kapcsolatteremtő képességre van szükségünk.

Daniel H. Pink - Motiváció ​3.0
A ​legtöbben azt hisszük, hogy mind önmagunk, mind pedig mások motiválására a legjobb eszköz valamilyen kívülről jövő jutalom, például, a pénz. Ez a „jutalmazás-büntetés” elmélete. Provokatív és igen meggyőző, új könyvében Daniel H. Pink azt állítja, hogy ez bizony hibás elgondolás, ugyanis a kimagasló teljesítmény és megelégedettség titka – mind a munkában, az iskolában, mind pedig a magánéletben – az a mélyen gyökerező emberi szükséglet, hogy mi irányítsuk a saját életünket, új dolgokat tanuljunk és alkossunk, és jobbá tegyünk saját életünket és a világunkat. Az emberi motiváció 4 évtizeden át tartó tudományos kutatásával a háta mögött, Pink feltárja a tudományos ismeretek és az üzleti gyakorlat közötti szakadékot, és azt, hogy ez milyen hatással van az élet minden területére. Levezeti, hogy a jutalmazás és büntetés rendszere miért működött jól a XX. században, és miért alkalmatlan az emberek motiválására a XXI. században. Ebben a könyvben Pink megvizsgálja a motiváció 3 elemét: az önállóságot, a mesterséget és a célt, majd okos, és igen meglepő módszereket kínál ezek mozgásba hozására. Menet közben megismerteti olvasóit olyan cégekkel, amelyek új megközelítésből tekintenek a motivációra, és olyan tudósokkal és vállalkozókkal, akik kijelöltek egy – meglehetősen merész – új utat.

Daniel H. Pink - Drive
Most ​people believe that the best way to motivate is with rewards like money—the carrot-and-stick approach. That's a mistake, says Daniel H. Pink (author of To Sell Is Human: The Surprising Truth About Motivating Others). In this provocative and persuasive new book, he asserts that the secret to high performance and satisfaction-at work, at school, and at home—is the deeply human need to direct our own lives, to learn and create new things, and to do better by ourselves and our world. Drawing on four decades of scientific research on human motivation, Pink exposes the mismatch between what science knows and what business does—and how that affects every aspect of life. He examines the three elements of true motivation—autonomy, mastery, and purpose-and offers smart and surprising techniques for putting these into action in a unique book that will change how we think and transform how we live.

Daniel H. Pink - Eladni ​emberi dolog
Daniel ​H. Pink legújabb könyvében meglepő kijelentést tesz. Mind értékesítők vagyunk. Ez az elsőre sokkoló felismerés akkor érte, miután kétheti tevékenységét, emailjeit, sms-eit, tárgyalásait elemezte. Rájött, hogy ideje túlnyomó részét, mint az értékesítők, mások meggyőzésével tölti, és egyre több energiája megy el arra, hogy rávegye valamire kollégáit, üzleti partnereit vagy a családját. Rádöbbent, valahol mind értékesítők vagyunk. És ha már így van, miért ne csinálhatnánk jobban? Az Eladni emberi dolog új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. Számos izgalmas kísérlettel, tudományos kutatással támasztja alá az eddigi ismereteinknek látszólag ellentmondó felfedezéseket. Kifejti, miért nem az extrovertáltak a legjobb értékesítők, és bebizonyítja, manapság a problémák megoldása helyett sokkal fontosabb a problémák feltárása. Ha az összegyűjtött ötleteket és módszereket magunk is bevetjük, érezni fogjuk, hogy eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk.

Kollekciók