Ajax-loader

Daniel H. Pink könyvei a rukkolán


Daniel H. Pink - Drive
Most ​people believe that the best way to motivate is with rewards like money—the carrot-and-stick approach. That's a mistake, says Daniel H. Pink (author of To Sell Is Human: The Surprising Truth About Motivating Others). In this provocative and persuasive new book, he asserts that the secret to high performance and satisfaction-at work, at school, and at home—is the deeply human need to direct our own lives, to learn and create new things, and to do better by ourselves and our world. Drawing on four decades of scientific research on human motivation, Pink exposes the mismatch between what science knows and what business does—and how that affects every aspect of life. He examines the three elements of true motivation—autonomy, mastery, and purpose-and offers smart and surprising techniques for putting these into action in a unique book that will change how we think and transform how we live.

Daniel H. Pink - A ​megújult elme
A ​bal agyfélteke által irányított érzelemmenzet, számfaló, részletekben elvesző, lineáris gondolkodás kora lejárt. A jövő teljesen megújult elmét kíván. A konceptuális korban a jobb agyfélteke által vezérelt fejlett alkotó- és kapcsolatteremtő képességre van szükségünk.

Daniel H. Pink - Mikor
_Miért ​van olyan nagy jelentősége a kezdésnek? És hogyan kezdjük újra, ha az elején_ _elrontottuk?_ _Mivel növelhetjük a hallgatói teljesítményt?_ _Miért kerüljük el a kórházakat délután?_ _Mikor van az ideális alkalom arra, hogy felmondjunk, kipróbáljuk magunkat egy új_ _területen vagy megházasodjunk?_ Életünk a "mikor" döntések soha véget nem érő folyamata: mikor indítsunk el egy vállalkozást, mikorra ütemezzük be a napi testedzést, mikor vegyünk komolyan egy adott embert, vagy kötelezzük el magunkat egy projekt mellett. Szinte közhely, hogy minden időzítés kérdése, mégis a legtöbb döntésünk intuíción és esetlegességen alapul. A bestsellerszerző Daniel H. Pink rávilágít, hogy az időzítés nem művészet, hanem tényleges tudomány, amelynek segítségével még jobban, sikeresebben élhetünk, dolgozhatunk és teljesíthetünk. A _Motiváció 3.0_ és az _Eladni emberi dolog_ című könyvek szerzője a legmodernebb pszichológiai, biológiai és közgazdaságtanikutatásokat és az időzítéssel kapcsolatos adatokat ötvözi a lenyűgöző, olvasmányos kötetben. A _Mikor_ ellenállhatatlan történeteivel és gyakorlatias tanácsaivalátalakítja gondolkodásunkat a múltról, a jelenről és a jövőről.

Daniel H. Pink - Johnny ​Bunk kalandjai
Johnny ​Bunk nagyjából olyan, mint te meg én. Azt tette, amire mindenki biztatta – a szülei, a tanárai, a pályaválasztási tanácsadó. De most, hogy leragadt egy kilátástalan állásnál, kezdi gyanítani, hogy minden, amit eddig biztosnak hitt, egyszerűen tévedés. Aztán egy szürreális estén találkozik egy különös lénnyel, Dianával, a világ legfurább tanácsadójával, aki meglehetősen kalandos módon felfedi Johnny előtt azt a 6 legfontosabb szabályt, amivel valóban megtalálhatja a neki való munkát és tényleg érvényesülhet az életben. A Johnny Bunk kalandjai az első karriermanga, olyan egyedülálló üzleti témájú japán képregény, amely okos, életre szóló tanácsokkal szolgál a munka világáról és a pályaválasztásról.

Daniel H. Pink - Motiváció ​3.0
A ​legtöbben azt hisszük, hogy mind önmagunk, mind pedig mások motiválására a legjobb eszköz valamilyen kívülről jövő jutalom, például, a pénz. Ez a „jutalmazás-büntetés” elmélete. Provokatív és igen meggyőző, új könyvében Daniel H. Pink azt állítja, hogy ez bizony hibás elgondolás, ugyanis a kimagasló teljesítmény és megelégedettség titka – mind a munkában, az iskolában, mind pedig a magánéletben – az a mélyen gyökerező emberi szükséglet, hogy mi irányítsuk a saját életünket, új dolgokat tanuljunk és alkossunk, és jobbá tegyünk saját életünket és a világunkat. Az emberi motiváció 4 évtizeden át tartó tudományos kutatásával a háta mögött, Pink feltárja a tudományos ismeretek és az üzleti gyakorlat közötti szakadékot, és azt, hogy ez milyen hatással van az élet minden területére. Levezeti, hogy a jutalmazás és büntetés rendszere miért működött jól a XX. században, és miért alkalmatlan az emberek motiválására a XXI. században. Ebben a könyvben Pink megvizsgálja a motiváció 3 elemét: az önállóságot, a mesterséget és a célt, majd okos, és igen meglepő módszereket kínál ezek mozgásba hozására. Menet közben megismerteti olvasóit olyan cégekkel, amelyek új megközelítésből tekintenek a motivációra, és olyan tudósokkal és vállalkozókkal, akik kijelöltek egy – meglehetősen merész – új utat.

Daniel H. Pink - Eladni ​emberi dolog
Daniel ​H. Pink legújabb könyvében meglepő kijelentést tesz. Mind értékesítők vagyunk. Ez az elsőre sokkoló felismerés akkor érte, miután kétheti tevékenységét, emailjeit, sms-eit, tárgyalásait elemezte. Rájött, hogy ideje túlnyomó részét, mint az értékesítők, mások meggyőzésével tölti, és egyre több energiája megy el arra, hogy rávegye valamire kollégáit, üzleti partnereit vagy a családját. Rádöbbent, valahol mind értékesítők vagyunk. És ha már így van, miért ne csinálhatnánk jobban? Az Eladni emberi dolog új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. Számos izgalmas kísérlettel, tudományos kutatással támasztja alá az eddigi ismereteinknek látszólag ellentmondó felfedezéseket. Kifejti, miért nem az extrovertáltak a legjobb értékesítők, és bebizonyítja, manapság a problémák megoldása helyett sokkal fontosabb a problémák feltárása. Ha az összegyűjtött ötleteket és módszereket magunk is bevetjük, érezni fogjuk, hogy eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk.

Kollekciók