Ajax-loader

Damjanovich Nebojsa könyvei a rukkolán


Damjanovich Nebojsa - Keresőmarketing
KERESŐMARKETING ​- ONLINE MARKETING ALAPOKTÓL - FELSŐFOKIG 2. RÉSZ A Startlap - a hazai keresők piacának egyik legprominensebb szereplőjeként - a felhasználók kiszolgálásán túl utat szeretne mutatni a keresők üzleti célú felhasználásához is, folyamatosan bizonyítva azok értékeit. Nebojsa könyve pont azokat a marketing döntéshozókat és döntés-előkészítőket látja el gyakorlati tanácsokkal, akik mindennapi munkájukban használják vagy terveznek használni online marketing eszközöket. Nekik őszintén ajánlom ezt a hiánypótló művet.A könyv célja nem a keresési lehetőségek, technikák és tippek bemutatása egy-egy keresőeszközben. Ez minden, a témával foglalkozó website feladata. Legegyszerűbben fogalmazva, a könyv segít jobban átlátni és megérteni a keresőmarketing fogalmát. Útmutatóként kell szolgálnia az olvasó mindennapi munkájában akkor is, ha a könyvet már elolvasta. Damjanovich Nebojsa Keresőmarketing című könyve az első hazai összefoglaló mű az online marketing immár itthon is feltörekvő ágáról. Közérthetően mutatja be a keresőmarketing alapjait, így érdeklődőknek, webmestereknek, marketingeseknek egyaránt ajánlom "tudattágítóként". Damjanovich Nebojsa, online marketing tanácsadó, előadó és szerzőként tevékenykedik Budapesten. "E-mail marketing" könyv szerzője, számos konferencia és szeminárium szervezője és előadója. Eddig olyan ügyfeleknek dolgozott, mint NOKIA, HVB Bank, GlaxoSmithKline, DHL, Procter & Gamble, Office Depot és UPC Magyarország. Leginkább a szaksajtóban publikál (PR Herald, Kommunikáció Management és MédiaFigyelő). Az Online marketing tippek heti hírlevél főszerkesztője.

Damjanovich Nebojsa - E-mail ​marketing
„Nebojsa ​könyvét ajánlom mindazoknak, akik hisznek az elektronikus levél üzleti erejében és azoknak is, akik még bizonytalanok az email marketing sikerességében. A szerzõ néha kézenfogva, néha egy kicsit a saját lépteire bízva vezeti az olvasót az emailek virtuális birodalmában, ahol a gonosz spam felett – ha sokszor nehezen is – de gyõzedelmeskedik a becsületes opt-in email.” Trentin Tamás, üzletág igazgató – Hírek Kft., Maxima „Végre megszületett az elsõ hazai kiadvány az e-mail marketingrõl. Nebojsa könyve alapmû, mely minden online marketinggel foglalkozó vagy azzal ismerkedõ szakember számára kötelezõ olvasmány.” Novák Péter, Kirowski „Damjanovich Nebojsa könyve hiánypótló, még azok számára is akik gyakorlatban mûvelik az e-mail marketinget. Különös értéke a könyvnek, hogy hasznos gyakorlati tanácsokat ad az e-marketinget végzõknek és kedvet csinál azok számára is ezen eszköz használatára, akik csak kacérkodtak eddig az e-mail marketinggel. Jó szívvel ajánlom a könyvet minden jelenlegi és várhatóan egyre több új marketinges kollégámnak.” Szabó József, CID Cég-Info Kft. (DMSZ Etikai Bizottság tagja) „Nebojsa online marketing és kommunikációs megoldásokra irányuló ötletei kiválóak még az oly speciális területen is, mint a gyógyszeripar. Ez a könyv újabb bizonyíték szakmai hozzáértéséhez.” Szilágyi Mónika, GlaxoSmithKline Kft. „A Nebojsa megbízható szakmai tapasztalata mellett, barátságos személyisége mindig segítõkész. Az E-mail marketing c. könyve iránytû lesz minden, az online marketinggel foglalkozó szakember számára!” Nikolic Aleksandar, Office Depot

Kollekciók