Larry Weber könyvei a rukkolán
Larry Weber - Marketing a hálón - Vállalati és közösségi honlapok, blogok
A marketing jövője a kölcsönös párbeszédben rejlik. A kommunikációban jelentkező hatalmas zaj indokolttá teszi, hogy ne a vásárlókhoz beszéljünk, hanem a vásárlókkal. A YouTube, a MySpace, az iwiw - a közösségi portálok, valamint a blogok a legígéretesebb eszközök a fogyasztók eléréséhez. A Marketing a hálón megmutatja a marketingeseknek és cégüknek, hogyan alakíthatnak ki kötődést a vállalat iránt a vevők körében, miként építhetik fel a vevőközösségeket, illetve hogyan érhetnek el maximális nyereséget e korban, amelyben a bőség zavara uralkodik a marketing területén. Larry Weber író, a közösségi média elismert szaktekintélye új eszközöket és platformokat ismertet meg velünk, és megmutatja, hogy az azonnali eredmények és növekedés érdekében miként alkalmazhatjuk őket. A mai marketinges él a világháló adta lehetőségekkel. Csatlakozik a közösségi hálózatokhoz, illetve olyan hálózatokat szervez, amelyekhez az emberek szívesen tartoznak - így párbeszéd jön létre a marketing és a vevők között, valamint a vevők körében is. Az olyan hálózati oldalak, mint a MySpace, a Facebook, sőt még a Flickr is, tökéletes fórumot nyújtanak ehhez az újfajta párbeszédhez. A Marketing a hálón megmutatja, hogyan kapcsolódhat be ezekbe a virtuális szervezetekbe a marketinges gárda, és alkalmat nyújt arra, hogy az új eszközök és modellek alkalmazásával a marketing még korunk széttöredezett médiakörnyezetében is elérje az új piacokat.
Kollekciók
- Angol nyelvű könyvek 120790
- Egyéb idegennyelvű könyvek 13179
- Ezotéria 13702
- Fantasy 32821
- Felnőtt 18+ 12816
- Gyermek 23737
- Humor 13748
- Ifjúsági 37445
- Kortárs 48442
- Krimi 15968
- Kultúrtörténet, elemzések/tanulmányok 16540
- Képregény 21648
- Novellák 13386
- Romantikus 51018
- Sci-fi 14833
- Szórakoztató irodalom 45841
- Tudomány és Természet 29047
- Történelem 16446
- Vallás, mitológia 19959
- Életrajzok, visszaemlékezések 16886