Ajax-loader

Robert N. Charrette könyvei a rukkolán


Robert N. Charrette - Never ​Trust an Elf
WHO ​UNDERSTANDS THE WAYS OF ELVES AND DRAGONS? Some say that the dragons are the most powerful beings on Earth. Certain elves disagree with that belief in the strongest, most violent terms. An ork of the Seattle ghetto, Kham usually worries about more mundane problems. Day-to-day existence in the now magically active world of 2053 is tough enough. But all that is about to change. Drawn into a dangerous game of political and magical confrontation, Kham not only learns to never deal with a dragon - he also discovers that trusting an elf may leave you dead ...

Robert N. Charrette - Find ​Your Own Truth
He ​was only a "beginner" shaman, but Sam Verner had to find a cure to ward off the curse on his sister. Only something of great magic would do the trick. It was this quest that took him to a mystical citadel in Australia, where, with the aid of his shadowrunner friends, he recovered the strange artifact he hoped would prove helpful. But instead of anything that even remotely resembled help, an unexpected and ancient terror was released - a terror that erupted into a shadow war for dominion over an awakened earth. And while the evil kept growing, inexorably drawing him into battle, the curse's power over his sister was also growing, bringing her closer and closer to death. Soon a truly desperate Sam realized that the last and only hope for saving his sister was to find the greatest shaman of the Sixth World, former leader of the Great Ghost Dance - a man who may no longer exist...

Robert N. Charrette - Never ​Deal with a Dragon
WHERE ​MAN MEETS MAGIC AND MACHINE The year is 2050. The power of magic and the creatures it brings have returned to the earth, and many of the ancient races have re-emerged. Elves, Orks, Mages and lethal Dragons find a home in a world where technology and human flesh have melded into deadly urban predators. And the multinational mega-corporations hoard the only thing of real value - information. For Sam Verner, living in the womb of the Renraku conglomerate was easy, until his sister disappeared and the facade of the corporate reality began to disintegrate. Now Sam wants out, but to "extract" himself he has to slide like a whisper through the deadly shadows the corporations cast, through a world where his first wrong move may be his last... the world of Shadowrun.

Robert N. Charrette - Jól ​válaszd meg az ellenségeidet
A ​mágia ereje visszatér a Földre és ereje magához vonzza Sam Vernert. Sam húga után nyomoz 2050 sötét és ijesztő utcáin. Kutatása során az óceán túlpartjára, Angliába kerül, ahol druidák uralják az utcákat... és a trónt. De semmi sem az aminek látszik, így Sam és árnyvadász barátai az őrület pusztító labirintusába tévednek. Sam csak akkor válhat igazi urává mágikus képességeinek, ha követi végzete parancsát, és sámánná válik. De az emberi test és technológia végső összecsapása során reá váró titok sokkal sötétebb, mint bármi, ami korábban az árnyékból leselkedett rá...

Robert N. Charrette - Jogos ​kárpótlás
WASHINGTON ​LÁNGOKBAN! Andy lelkes árnyvadász-rajongó, de amikor egy alkalommal valódi vadászokkal hozza össze a sors, véget ér számára a játék, és búcsút mondhat biztonságos társasági életének. Andy féltestvére, Tom Rocquette őrnagy, a UCAS hadseregének katonája sem tudja, mibe csöppent hirtelenjében. Miért kapta például azt a parancsot, hogy könyörtelenül mészároltassa le a Kompenzációs Hadsereg nevű csoportot, amelyik hozzá hasonlóan csak az igazságot keresi? Andy és Tom - Markowitz-cal és Kittel, a két árnyvadásszal együtt - olyan információkra bukkannak, melyek számos életet sodorhatnak veszélybe, illetve számító politikusok, becstelen hivatalnokok, valamint rossz cél érdekében felhasznált technika és mágia hálójába; a nagyszabású összeesküvés akár még meg is buktathatja a UCAS kormányát. Vajon képes lesz Andy és Tom elegendő bizonyítékot gyűjteni, hogy megakadályozzák a terv végrehajtását, mielőtt a nemzet fővárosa véres tetemek halmai alá merül?

Robert N. Charrette - Sose ​kezdj sárkánnyal
AHOL ​AZ EMBER EGYBEFORR A GÉPEKKEL ÉS A MÁGIÁVAL 2050-et írunk. A mágia ereje és a mágikus lények visszatértek a földre. Az ősi fajok ismét megjelentek. Tündék, orkok, varázslók és félelmetes sárkányok keresik a helyüket egy olyan világban, ahol az emberek a gépekkel összeolvadva halálos városi ragadozókká válnak. A multinacionális megatársaságok pedig nagy mennyiségben halmozzák fel az egyetlen dolgot, mely igazi értékkel bír - az információt. A Renraku konglomerátum méhében felnőtt Sam Verner számára az élet könnyűnek bizonyult. De a húga váratlanul eltűnt, és a társaság által köréje vont védőburok szétfoszlani látszik. Sam ki akar törni, de ahhoz, hogy "kivonja" magát, először a hatalmas társaságok vetette halálos árnyékok között kell átsuhannia. Egy olyan világban, ahol az első rossz húzása az utolsó is lehet... a Shadowrun világában.

Jordan Weisman - Robert N. Charrette - Paul Hume - Tom Dowd - L. Ross Babcock III - Sam Lewis - Dave Wylie - Shadowrun: ​Second Edition
The ​world is changed, some say Awakened. Magic has returned to the world, and elves, dwarfs, orks, and trolls have assumed their true forms. Creatures of the wild have changed as well, becoming things of myth and legend. And technology has changed people, too. No longer mere flesh, many humans have turned to artificial enhancements called cyberware, and become more than human. Modern man is stronger, smarter, and faster. ln the world of 2053, when the megacorporations want something done but don't want to dirty their hands, it's a shadowrun they need, and you they come to. Though your existence is not listed in any governmental or corporate database, the demand for your services is high. You might be a decker, sliding through the visualized databases of giant corporations, spiriting away the only thing of real value -- information. Or perhaps you are a street samurai, an enforcer whose combat skills make you the ultimate urban predator. Or perhaps a magician with the ability to wield the magical energies that surround the Earth. And that's exactly the kind of firepower you'll need to make a shadowrun... Shadowrun, Second Edition updates, revises, and expands the popular Shadowrun game system. This new edition is fully compatible with most existing Shadowrun sourcebooks, adventures, and characters.

Robert N. Charrette - A ​határvidék farkasai
ÉLET, ​HALÁL, BECSÜLET, HŰSÉG Ezen eszmékre épül a Bushido - a kódex, amely állhatatos és kitartó szolgálatot követel. A Drakónis Szövetség mech-harcosaként Minobu Tetsuharát a Bushido parancsai Grieg Samsonov hadúrhoz kötik. Egy nap azonban Minobu egy kék- és aranyszínű Íjásszal találja szembe magát. A harcmezőt az ellenfél által szétlőtt mechek darabjai borítotják, az Íjász fegyverei azonban már kiürültek. A Bushido szabályai nem engedik, hogy Minobu elpusztítsa tiszteletreméltó ellenfelét. Így megmenti Jaime Wolfot. Minobut az eset után összekötőnek nevezik ki Wolf Dragonyosai mellé, amely a Szövetség legkiválóbb zsoldosegységei közé tartozik, és amelynek tagjai harcostárshoz méltó tisztelettel bánnak vele. De mikor a Dragonyosok megtagadják a Samsonovhoz fűződő szerződés meghosszabbítását, Minobu parancsot kap az elpusztításukra. Most a Bushido azt követeli, hogy Minobu szálljon szembe azokkal, akikkel eddig együtt szolgált, akiket tisztelt, és akik nem érdemlik meg, hogy elárulják őket...

Robert N. Charrette - Choose ​Your Enemies Carefully
WHEN ​MAGIC RETURNS TO THE EARTH its power calls Sam Verner. As Sam searches for his sister through the slick and scary streets of 2050, his quest leads him across the ocean to England, where druids rule the streets...and the throne. But all is not what it seems , and Sam and his new shadow friends are plunged into a maze of madness on the trail of destruction. Only when Sam accepts his destiny as a shaman can he embrace the power he needs. But what waits for him in the final confrontation of technology and human flesh is a secret much darker than anything he knew lay waiting in the shadows...

Robert N. Charrette - Just ​Compensation
WASHINGTON ​IS BURNING! Andy is happy as a shadowrunner wannabe, but when he accidentally gets involved with real runners, the game of Let's Pretend is over. So is his safe corporate life. Andy's half brother, UCAS Army Major Tom Rocquette, has some doubts about what he's involved with too. Why, for example, is he being ordered to mercilessly massacre the Compensation Army, a group that, like him, only seeks justice? Andy and Tom, along with runners Markowitz and Kit, are finding out things that could put many lives in danger and point to a sinister web of dirty politicians, dishonorable officers, and misused tech and magic--a conspiracy that could dismantle the UCAS government! Can Andy and Tom find enough evidence to prove it--and stop it--before the nation's capital is buried under a heap of bloody corpses...?

Robert N. Charrette - Keresd ​a magad igazát
KERESD ​A MÁGIÁT! Sam csak kezdő sámán, mégis meg kell találnia a módját, hogy eltávolítsa az átkot húgáról. Ehhez azonban hatalmas mágiára van szüksége. A megoldást keresve, eljut egy titokzatos ausztráliai fellegvárba, ahol árnyvadász barátai segítségével megszereznek egy különös varázstárgyat. Sam azt reméli, hogy ez a tárgy hasznos lesz a rítusban. De ahelyett, hogy bármi segítségre emlékeztető dolog történne, váratlanul elszabadul valami ősi és nagyon gonosz - valami ami könyörtelen harcba kezd, hogy megszerezze az uralmat a Felébredt Föld felett. És miközben a gonosz egyre csak nő, elkerülhetetlenül harcba hívva Samet, a húgán ülő átok szintén növekszik, közelebb és közelebb sodorva a lányt a halálhoz. Sam végső kétségbeesésében rádöbben, hogy csak akkor mentheti meg a húgát, ha megtalálja a Hatodik Világ legnagyobb sámánját, a Nagy Szellemtánc egykori vezetőjét - azt az embert, aki talán már nem is él...

Robert N. Charrette - Sose ​bízz a tündékben
UGYAN ​KI ÉRTI A TÜNDÉKET ÉS A MÁGIÁT? Sokak szerint a sárkányok a leghatalmasabb lények a Földön. Azonban egyes tündék a leghatározottabban és leghevesebben szembeszállnak ezzel az állásponttal. Kham, a seattle-i gettóban felnőtt ork általában ennél sokkal világibb problémák miatt aggódik. 2053 immár mágikusan aktív világában a napi megélhetés is épp elég kemény dolognak számít. Minden megváltozni készül. Kham életveszélyes politikai és mágikus összetűzésekbe kerül, és közben a saját kárán tanulja meg nemcsak azt, hogy sose kezdjen sárkánnyal, hanem arrai is rádöbben, hogy akkor is könnyen fűbe haraphat, ha megbízik a tündékben...

Kollekciók