Ajax-loader

Philip Kotler könyvei a rukkolán


Philip Kotler - Gary Armstrong - John Saunders - Veronica Wong - Principles ​of Marketing
The ​11th edition of this popular text continues to build on four major marketing themes: building and managing profitable customer relationships, building and managing strong brands to create brand equity, harnessing new marketing technologies in the digital age, and marketing in a socially responsible way around the globe. Thoroughly updated and streamlined, "Principles of Marketing" tells the stories that reveal the drama of modern marketing, reflecting the major trends and forces that are impacting this dynamic and ever-changing field. Topics include: the marketing environment, managing information, consumer & business buyer behavior, segmentation, targeting, and positioning, branding strategies, distribution channels, advertising and sales promotion, direct marketing, and the global marketplace. An excellent tool for anyone in marketing and sales, whether self- or corporate- employed.

Philip Kotler - Marketing ​management
Philip ​Kotler könyve alapmű mindazok számára, akik fejleszteni kívánják marketingismereteiket. A legkeresettebb marketingtankönyv Európában és Észak-Amerikában – a megelőző kiadások tapasztalatai alapján ugyanígy Magyarországon is – az ismeretanyag mélysége, a gyakorlati marketingproblémák megoldására irányuló szemlélete, és a kitűnő, olvasmányos stílusa miatt.

Philip Kotler - Dipak C. Jain - Suvit Maesincee - Marketing lépések
Az internet, a globalizáció és a minden korábbinál erősebb verseny hatására a gazdaság gyökeres változásokon megy keresztül. A nemzetközi szaktekintélynek számító Philip Kotler, a Park Kiadó gondozásában korábban megjelent Kotler a marketingről című könyv szerzője, valamint két társszerzője, Dipak C. Jain és Suvit Maesincee a problémát abban látja, hogy a marketingnek nem sikerül lépést tartania a piaccal. A könyvből megtudhatjuk, hogy milyen újításokra lesz szükség a marketing, s vele együtt a vevő-, és technológiaközpontú piacokon működő vállalkozások háza táján. A szerzők szerint alapos átértékelésre szorul a vállalati stratégia, hiszen csak így biztosíthatók újabb és újabb értékek a vevők számára a hagyományos és virtuális piacon. A radikálisan új marketingkoncepció, a holisztikus marketing a vállalatokat, vevőket és közreműködőket összekötő hálózatokra, illetve a közöttük zajló kommunikációra épül. Az új paradigma a hagyományos marketing bevált elemeit olyan digitális technikákkal ötvözi, amelyek segítségével az értintettek hosszú távú és jövedelmező kapcsolatot alakíthatnak ki egymással. A zavaros, nyugtalan időkben, amikor senki sem tudja, hol is tart a marketing, e gyakorlatias és elgondolkodtató könyv segítséget nyújthat egy olyan átfogó marketingstratégia kidolgozásához, amely minden szempontból megfelel a vevőközpontú gazdaság kihívásainak és lehetőségeinek.

Philip Kotler - Kotler ​a marketingről - Jönni, látni, győzni - a piacon
Jönni, ​látni, győzni a piacon Philip Kotler neve a marketing szinonimája. Világszerte nagy sikert aratott előadásain alapuló új könyve az ezredforduló marketingjének régóta várt, lényegre törő összefoglalása. Kötetünk a legújabb problémakörök - adatbázis-marketing, csúcstechnikai, piac-, kapcsolatmarketing, globálmarketing, internet-marketing - tömör összefoglalását tartalmazza. És persze Kotler megszívlelendő tanácsait, amelyeket az elmúlt évek tapasztalataiból sikeres világcégek tanácsadójaként szűrt le.

Philip Kotler - Nancy Lee - Vállalatok ​társadalmi felelősségvállalása
Philip ​Kotler, a marketing világának legnagyobb hatású véleményformálója ebben a könyvben a legjobb gyakorlati példákat, az élenjáró ötleteket mutatja be. Megmutatja, hogyan egyeztethetők össze a vállalat és a társadalom céljai, hogyan lehet elnyerni az alkalmazottak támogatását, kiválasztani a támogatásra érdemes ügyeket és a partnereket. A kötetet a Magyarországon eddig eredményesen megvalósult CSR- tevékenységeket bemutató fejezet zárja.

Philip Kotler - John A. Caslione - Kaotika
2008-as ​pénzügyi válság egyre negatívabb utóhatása, hogy egyes vállalatok, iparágak és piacok létezése csak hajszálon múlik, mások pedig már meg is szűntek. Pedig a turbulencia még nem ért véget! Philip Kotler és John Caslione elismert üzleti stratégák. Kaotika című könyvükben azzal az elgondolkodtató, sőt felkavaró érvvel állnak elő, hogy a jelenlegi zűrzavaros idők nem tekinthetők rendellenesnek, csupán új típusú normalitásnak. A gazdasági hanyatlás valójában egy szüntelen kilengésekkel tarkított turbulens korszak velejárója, amelyben mind a kockázat, mind a lehetőség érzékelhető a globalizáció és a technológia immár könyörtelenül összefonódott világában. A kaotikus világ tönkreteszi a felkészületlen cégeket, de jutalmazza a felkészülteket, azokat a stabil vállalatokat, amelyek rendelkeznek a gyors mérlegelés és a potenciális fenyegetésre való hatékony reagálás képességével. A Kaotika szerzői tanulságos példákkal illusztrálják, milyenek a turbulens viszonyok között sikeresen navigáló rugalmas cégek, és sok olyan vállalatról is írnak, amelyek csődbe mentek, vagy a csőd szélére jutottak, mert nem voltak az őket térdre kényszerítő válságra felkészülve. Nemcsak az aktuális gazdasági válság túléléséhez nyújtanak gyakorlati stratégiát, hanem a válságot követő, hullámzó prosperitás viszonyai közötti boldoguláshoz is.

Philip Kotler - Marketing ​Management (angol)
This ​worldwide best-selling book highlights the most recent trends and developments in global marketing-with an emphasis on the importance of teamwork between marketing and all the other functions of the business. It introduces new perspectives in successful strategic market planning, and presents additional company examples of creative, market-focused, and customer-driven action. Coverage includes a focus on customer relationship management, partner relationship management, the Internet and its effects and uses, brand building and brand asset management, alternative go-to-market channels, and marketing around the globe. Chapter topics discuss building customer satisfaction, market-oriented strategic planning, analyzing consumer markets and buyer behavior, dealing with the competition, designing pricing strategies and programs, and managing the sales force For marketing managers who want to increase their understanding of the major issues of strategic, tactical, and administrative marketing-along with the opportunities and needs of the marketplace in the years ahead.

Dipak C. Jain - Philip Kotler - Suvit Maesincee - Marketinglépések
"Végeredményben ​elmondhatjuk, hogy a piacok gyorsabban változnak, mint a marketing. Ezért a klasszikus marketingmodell (...) módosításra szorul. A marketinget elemeire kell bontani, újra kell értelmezni és kiterjeszteni. Nem sok sikerre számíthat az, aki a marketinget a meglévő termékei forgalmának növelésére kívánja felhasználni. A vállalatoknak nagyobb figyelmet kell szentelniük arra, hogy milyen termékeket bocsássanak ki. A bölcs vállalatok elfogadják az igények felmérésére és kielégítésére összpontosító marketinget." (Kotler) A könyvből megtudhatjuk, hogy milyen újításokra lesz szükség a marketing, s vele együtt a vevő - és technológiaközpontú piacokon működő vállalkozások háza táján.

Philip Kotler - Marketing ​menedzsment
Philip ​Kotler könyve alapmű mindazok számára, akik fejleszteni kívánják marketingismereteiket. A legkeresettebb marketingtankönyv Európában és Észak-Amerikában - a megelőző kiadások tapasztalatai alapján ugyanígy Magyarországon is - az ismeretanyag mélysége, a gyakorlati marketingproblémák megoldására irányuló szemlélete, és a kitűnő, olvasmányos stílusa miatt.

Philip Kotler - Kevin Lane Keller - Marketingmenedzsment
E ​kötetben megtaláljuk a marketingmenedzsment elévülhetetlen diszciplínáit, a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az Internet, a bolt nélküli kereskedelem legújabb hajtását az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommunikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit, vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben.

Kollekciók