Ajax-loader

Gál Kristóf könyvei a rukkolán


Gál Kristóf - Vállalkozóból ​>> vállalkozás
Vállalkozó ​vagy. Annyi pénzed van, amennyit akartál? Annyi szabadidőd van, amennyit akartál? Olyan munkatársaid és vevőid vannak, amilyeneket akartál? Ha nem, akkor a vállalkozófejlesztés, és ez a könyv neked szól.

Gál Kristóf - Google ​AdWords hirdetések készítése és optimalizálása
Gál ​Kristóf az egyik legtapasztaltabb hazai AdWords szakértő. Már akkor Adwords hirdetésekkel foglalkozott, amikor Magyarországon még szinte alig tudta vlaki, hogy egyáltalán létezik a Google AdWords rendszer. Mindenképpen úttörőnek számít AdWords témában: elsőként indított magyar nyelvű blogot, magyar nyelvű online tanfolyamot, magyar oktató anyagot és az elsők között szerezte meg a különböző Google minősítéseket. Munkatársaival a Klikkmarketingnél folyamatosan növekvő számú ügyfél Adwords kkját kezel, és így éves szinten 300 millió Ft-nál is több AdWords hirdetési költség sorsáról dönt. "Kristóf könyve alapmű azoknak, akik önmaguk szeretnének eligazodni a Google AdWords útvesztőiben. Én biztosan kötelezővé teszem azoknak a munkatársaimnak, akik ezzel a területtel kerülnek kapcsolatba munkájuk során. Ésa azoknak is, akik azért felelősek, hogy azokkal az alvállalkozókkal tartsanak kapcsolatot, akik számunkra AdWords fiókot kezelnek." Szombati Orsolya, a Profonte / Marketing Kivitelezés alapítója "A Google AdWords a munkám része, így nem gondoltam, hogy annyi tanfolyam után tudnak még újat mondani a témában. Hát, Kristóf tudott. Ajánlom mindenkinek, akinek köze van az AdWords hirdetésekhez, legyen akár kezdő vagy akár rutinosabb hirdető. Különösen tetszik benne, hogy szerintem az is megértené az AdWords Működését a könyv alapján, aki soha nem látott még AdWords fiókot." Varga Balázs online marketing specialista, Randstad Hungary Kft. "Nagyjából tudom, hogy mi az AdWords, de sosem értettem, hogy miért lehetnek olyan nagy különbségek az eredményekben. Most már világos, ahogy az is, kihez fordulnék, ha segítség kellene a témában." Gayer Gábor Kontakt-Humán Biztosítási Alkusz Kft.

Gál Kristóf - A ​sikeres landing oldalak alapjai
Ön ​is elköveti azt a hibát, hogy nem figyel eléggé a landing oldalaira? Kötelező olvasmány, ha hirdet az AdWordsben vagy a Facebookon. NEM E-BOOK! Ha profin áll az online marketinghez, és tudja mennyire fontos, hogy a honlapra vitt látogatókkal "mit kezdünk", de sehol nem talál megbízható és érthető információkat a témában, akkor jó helyen jár! A teljesség igénye nélkül, néhány jellemző címsor a könyvről: - Mik a landing oldalak? - Lead generálás és értékesítés landing oldalakkal - Miért kerülendőek a "kapcsolatfelvétel" űrlapok? - Webanalitikai alapok - Címsor, tartalom, szöveg: a landing oldal részei - A Google és a landing oldalak - Optimalizálási, tesztelési lehetőségek - Adwords, Facebook és a landing oldalak - Mit akar egy honlap látogató? - A szándék összekötése a landing oldallal A könyv tartalmát úgy állítottuk össze, hogy a teljesen kezdők is megértsék (azok is, akik esetleg még nem is tudnak semmit a landing oldalakról), de a rutinosabb online marketingesek is találjanak benne néhány érdekességet. Ezt a könyvet azoknak készítettük, akik komolyan gondolják az online marketinget, de úgy érzik van még mit tanulniuk a témában.

Gál Kristóf - A ​Google Adwords nagykönyve
Ha ​szeretne többet tudni a Google Adwords hirdetési rendszerről, annak működéséről, az alapvető "játékszabályokról", az eredményes hirdetés különféle "titkairól", akkor jó helyen jár! A tartalomból A teljesség igénye nélkül, néhány jellemző címsor a könyvből: Mi a Google Adwords Hogyan lehet megnyitni egy Adwords fiókot Hol jelennek meg a hirdetések Mi a minőségi pontszám és miért fontos Mi az az Adwords aukció és hogyan működik A kulcsszóillesztési típusok Miért fontos az Adwords fiók struktúrája A display hálózat használata Mi micsoda az Adwords kezelőfelületén A megfelelő licitek megállapítása A kulcsszavak helye az Adwords aukcióban A kampánybeállítások Hatásos szöveges hirdetések készítése A hirdetésbővítmények használata Dinamikus kulcsszóbeillesztés Az Adwords licitálási módjai Képes és egyéb hirdetési formátumok Fizetés, számlázás A landing oldalak szerepe az Adwordsben Az Adwords konverziómérésFontos dolgok egy landing oldalon A célok fontossága az Adwordsben Gyakori problémák és azok megoldása A hirdetések kezelésének módjai A könyv tartalmát úgy állítottuk össze, hogy a teljesen kezdők is megértsék (azok is, akik még nem is láttak Adwords hirdetést), de a rutinosabb hirdetők is találjanak benne jó néhány csemegét. Összességében csak néhány olyan ember lehet Magyarországon, aki semmi újat nem találna a könyvben...

Kollekciók