Móricz Éva könyvei a rukkolán
Móricz Éva - Téglássy Tamás - Kreatív tervezés a reklámban
ELSŐ RÉSZ
Az első rész áttekinti a kreatív gondolkodás témakörét mint a tudományos és az esztétikai elemzések tárgyát, és azzal összefüggésben, hogy mint ilyen, mi a szerepe a reklámalkotás folyamatában. Mi a kreativitás tehát mint fogalom és hogyan kapcsolódik a marketingkommunikáció fogalomrendszeréhez.
MÁSODIK RÉSZ
Amásodik rész ismerteti, hogy melyek a "vizuális nyelv" elemei, azaz hogyan beszélünk - képekben, melyek ennek a kommunikációs formának a sajátosságai, milyen törvényszerűségek alapján és hogyan módosulnak ezek az egyes reklámeszközök esetében.
HARMADIK RÉSZ
A harmadik rész arra világít rá, hogy a szónak, a beszédnek és az írás művészetének milyen jelentősége van a gazdasági meggyőzés terén. A mondatfűzés, a kifejező szavak ereje hogyan hat a médiában. Hogyan sajátíthatók el tehát azok a technikák, amivel megtaláljuk a pontos választ a kommunikáció alapkérdéseire "Kinek, mikor, mit, mivel és hogyan mondjunk?
NEGYEDIK RÉSZ
A negyedik rész arra ad útmutatást, hogyan adjuk el ötleteinket, hogyan mutassuk be a "kreatív terméket" a megrendelőnek, milyen ismeretek és technikák szükségesek ahhoz, hogy sikeres és eredményes legyen egy prezentáció.
Móricz Éva - Reklámpszichológia
E kézikönyv alapvetően a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetem marketingkommunikáció szakirány képzéséhez nyújt speciális ismeretanyagot, amikor a humán tudományok oldaláról közelít a gazdálkodási eszmerendszerhez.
Kollekciók
- Angol nyelvű könyvek 120875
- Egyéb idegennyelvű könyvek 13190
- Ezotéria 13994
- Fantasy 33014
- Felnőtt 18+ 12992
- Gyermek 23856
- Humor 13952
- Ifjúsági 37626
- Kortárs 49427
- Krimi 16088
- Kultúrtörténet, elemzések/tanulmányok 16710
- Képregény 21705
- Novellák 13498
- Romantikus 51405
- Sci-fi 14914
- Szórakoztató irodalom 46438
- Tudomány és Természet 29544
- Történelem 16578
- Vallás, mitológia 20207
- Életrajzok, visszaemlékezések 17094