Ajax-loader

Faith Popcorn könyvei a rukkolán


Faith Popcorn - Lys Marigold - Éva-marketing
Faith ​Popcorn neve egyet jelent az első látásra meglepő, ám idővel szinte kivétel nélkül pontosnak bizonyuló fogyasztói előrejelzésekkel. Már két évtizeddel ezelőtt megjósolta azokat az alapvető üzleti és életmódbeli trendeket, amelyek a 80-as, 90-es években meghatározták életünket. A The Popcorn Report és a Clicking című bestsellerei révén méltán világhírű marketinges szaktekintély legújabb könyvében egy napról napra jelentősebbé váló piaci szegmensre, a női fogyasztókra irányítja figyelmét.Napjainkban a vásárlói döntések 80%-át közvetlenül vagy közvetve a nők hozzák. Éppen ezért a jövőorientált üzleti vállalkozások nem hagyhatják figyelmen kívül a női fogyasztók igényeit. A nők és férfiak nemcsak biológiai felépítésükben, hanem vásárlási szokásaikban („shopológiailag”) is eltérnek egymástól - állítja Popcorn.

Kollekciók