Ajax-loader

Cliff Bowman könyvei a rukkolán


David Faulkner - Cliff Bowman - Versenystratégia
A ​versenystratégia sarokköve: értékközvetítés a fogyasztó felé. Ezért a könyv elsőként bemutatja, hogyan vizsgáljuk meg a fogyasztói mátrix segítségével a vállalat rendelkezésére álló alapvető stratégiai lehetőségeket az adott termékre és piaci szegmensre vonatkozóan. A vállalat relatív hatékonyságának és hatásosságának felmérése a termelői mátrix alkalmazását mutatja be. Áttekinti, hogyan mérjük fel a versenykörnyezetet, különös tekintettel a versenytársak relatív erősségeinek felbecslésére. Foglalkozik a jövőre vonatkozó elemzéssel, a bizonytalanság gyakorlati értelmezésével és az alternatív stratégiák értékelésével. Választ kaphatunk a versenystratégia három alapvető kérdésére: • Mely piacokon, illetve mely piaci szegmenseken kell versenyeznünk? • Mely termékekkel kell versenyeznünk? • Hogy szerezhetünk fenntartható versenyelőnyt ezeken a kiválasztott piacokon? Ha a vezetőknek nincs válaszuk ezekre a kérdésekre, akkor a vállalkozásnak nincs tiszta, átgondolt és megértett versenystratégiája. Ez a könyv tömör összefoglalását adja a versenystratégia tartalmának és folyamatának, illetve értelmezi az egyes vállalati funkciók, osztályok szerepét a versenystratégia kidolgozásában.

Cliff Bowman - Stratégiai ​menedzsment
A ​rövid, tömör, de a stratégiai menedzsment szinte teljes témakörét átfogó gyakorlati útmutatóból többek között a következő kérdésekre kap választ az olvasó: - Mi a stratégiai menedzsment? - Hogyan elemezzük a vállalati környezetet? - Hogyan hajtsuk végre a stratégiaváltoztatást? - Mi a különbség, illetve összefüggés az üzleti szintű és a vállalati stratégia között? - Mi a globális stratégia? - Hogyan szerezhetünk versenyelőnyt a stratégiai menedzsment segítségével?

Kollekciók