Ajax-loader

Anna Trökes könyvei a rukkolán


Anna Trökes - Jóga ​40 éves kor felett
A ​fiatalság megőrzése jógával a lehető legtermészetesebben A jógázás nem azt jelenti, hogy kicsavarodunk, vagy intenzív edzést végzünk. Sokkal inkább azt jelenti, hogy visszatérünk önmagunkhoz, felfedezzük és kibontakoztatjuk a belső erőnket. A jógával formában maradunk: A jóga ászanák edzik az izmokat és az ízületeket, és felpezsdítik a keringést - a jobb mozgékonyságért, erőért és kondícióért. Serkentjük a hormonrendszert: Speciális gyakorlatok gondoskodnak arról, hogy több olyan hormon termelődjön, amely késlelteti az öregedést - abszolút mellékhatások nélkül. Jót teszünk a szellemünkkel és a lelkünkkel: A koncentrációs és meditációs gyakorlatokkal szellemileg is fittek maradunk, időt és nyugalmat nyerünk a befelé forduláshoz, és megtaláljuk a belső energiaforrást.

Anna Trökes - Jóga ​a hát, a váll és a nyak egészségéért
Hogyan ​keletkeznek a hátproblémák, és miért olyan kitűnő és hatákony segítség a jóga: minden, amit tudni érdemes a gerincről és arról, hogyan befolyásolják az erős izmok a helyes tartást és a mozgékonyságot. Három specifikus jógagyakorlóprogam: az erőnlétért, a hajlékonyságért és célzottan a hát-, a váll- és a nyaktáji izmok erősítésére. SOS-programok akut hátproblémákra, rövid gyakorlatsorok reggelre és estére - és külön a munkahelyre is. Egyszerűen kivitelezhető hatásos gyakorlatok - illusztrációkkal.

Anna Trökes - Yoga ​Nidra
Der ​Schreibtisch quillt über, die Kinder müssen abgeholt werden, die Steuererklärung drängt - wie soll man da zur Ruhe kommen? Probieren Sie es mit Yoga Nidra, dem Yogaschlaf: Er führt in nur 30 Minuten den Geist in tiefe Ruhe, entspannt Körper und Seele und schenkt neue Energie! Kurz und verständlich erklärt die erfahrene Yoga-Lehrerin Anna Trökes zunächst, wie die yogische Tiefenentspannung Stress reduzierend und auf das Nervensystem, die Bauchorgane und das Herz wirkt. Der umfassende Praxisteil zeigt dann in Wort und Bild die besten Körperübungen und klassischen Entspannungshaltungen auf, um zur Ruhe zu kommen. Anschließend führt er Schritt für Schritt durch die zehn Phasen des Yoga Nidra und damit in die Tiefenentspannung. Je nach Zeit und aktuellem Bedürfnis bietet das Buch die Wahl zwischen der Yoga Nidra-Grundform, der Kurzform sowie mehreren inneren Reisen. Auf der CD führt die beruhigende Stimme der Autorin durch die beiden Yoga Nidra-Versionen sowie durch zwei Meditationen.

Kollekciók