Ajax-loader

Vrábel Krisztina könyvei a rukkolán


Vrábel Krisztina - Főzd ​magad!
Kriszta ​évek óta harcol az ipari adalékanyagoktól és mesterséges aromáktól hemzsegő készételek ellen. Jelszava: készíts el inkább mindent saját magad! Főzd magad! című, gyönyörű képekkel illusztrált könyvében megmutatja mennyire egyszerűen készíthetjük el azokat az ételeket, amelyeket eddig a boltok polcairól pakoltunk a bevásárlókocsinkba.

Vrábel Krisztina - Dolce ​Vita Magyarországon
Autentikus ​olasz konyha, magyar szemmel. A szerző népszerű internetes gasztroblogjából főzésre csábító album született, amely több, mint receptek gyűjteménye: olaszországi gasztro-történetek és egy kis gasztro-történelem színesítik a változatos fogások leírásait. A szerző összeválogatta a kedvenc, egyszerűen és gyorsan elkészíthető olasz receptjeit. Azon ne csodálkozzunk, ha a könyvben nem találjuk a lasagne vagy a milánói makaróni leírását, azt azonban megtudhatjuk, mit esznek Palermóban a pizza helyett, a bor mellett mi készül Toszkánában a szüreti szőlőből, mi Velence legnépszerűbb húsos fogása vagy mi a finom, ropogós házikenyér titka. A receptek itthon is egyszerűen beszerezhető, friss alapanyagokból elkészíthetők. A változatos fogások mellett az olasz hagyományokról és a szerző főzés közben szerzett tapasztalatairól is olvashatunk. Az étvágygerjesztő ételfotók mellett olaszországi pillanatképek teremtik meg az igazi dolce vita hangulatot.

Vrábel Krisztina - Végtelen ​spagetti
Sokszor ​elmondjuk a gyerekeknek, az étel nem játék. Mutassuk meg nekik, hogy az ételkészítés viszont az! Méghozzá az egyik legjobb közös játékunk lehet! Ötven, a gyerekek segítségével is könnyen megvalósítható, egészséges recept szerepel Vrábel Kriszta legújabb, családi szakácskönyvében, amelyben a receptek egy-egy jól ismert mesefigurához köthetők. Megsüthetjük Boribon kalácspudingját, Bogyó és Babóca csokoládés kekszét vagy éppen Rumini narancsos-vaníliás rakott piskótáját. Ötletek reggelire, tízóraira, hétvégi ebédekre, ünnepekre.

Vrábel Krisztina - 160 ​grammos szénhidrátdiéta 2.
Cukorbetegség, ​inzulinrezisztencia vagy akár fogyókúra is lehet az oka annak, ha valakinek 160 grammos diétát írnak elő az orvosok. Receptgyűjteményünkben bemutatjuk, hogyan tudjuk az előírt napi 160 gramm szénhidrátbevitelt betartani úgy, hogy az étrendünk lemondások nélküli, ínycsiklandó fogásokból álljon és változatos legyen. Egyszerűen elkészíthető fogások pontosan kiszámolt szénhidrát- és kalóraértékekkel, elkészítési idővel, új receptekkel.

Vrábel Krisztina - Koszta Ágnes - Töllösy Judit - 160 ​grammos szénhidrátdiéta - Az életmódkönyv
160 ​grammos szénhidrátdiéta az egészségért! Öt éve követem a ma már egyre ismerősebben csengő 160 grammos szénhidrátdiétát. Kezdetben, egy friss inzulinrezisztencia-diagnózissal a zsebemben, orvosi utasításra alakítottam át az étrendemet, és ami a legfontosabb, változtattam az életmódomon. Ennek köszönhetően szervezetem egyensúlya helyreállt, így ma már nem kellene e szabályok szerint étkeznem, mégis örömmel folytatom a „diétát”. Úgy érzem, ennél jobbat nem tehetek étkezés terén a szervezetemmel. Miért? Mert a 160 grammos szénhidrátdiéta – nevével ellentétben – NEM DIÉTA abban az értelemben, amit e szóról elsőre gondolunk. Nem vonunk meg a szervezetünktől semmilyen nélkülözhetetlen tápanyagot. Olyan életmódról van szó, amely a teljes értékű étkezésen, a testmozgáson és persze a megfelelő pihenésen alapul. A 160 g változatos étrendet takar, amelynek alapjai a lassú felszívódású, összetett szénhidrátok (zöldségek, teljes értékű gabonák), a fehérjék és a zsiradékok. Ügyelve arra, hogy fő energiaforrásunk, a szénhidrát a nap során folyamatosan és meghatározott arányban elosztva kerüljön a szervezetünkbe. Az étrend kerüli mindazt, amire szervezetünknek nincs szüksége ahhoz, hogy egészségesen működjön: a finomított szénhidrátokat, mint pl. a cukor, fehér liszt és az élelmiszeripari adalékanyagokat. Mindezért ajánlható mindenkinek, aki egészségesen, aktívan szeretne élni, „jó formában” maradni, vagy épp abba kerülni. E könyv, az előző két részhez képest bővebb tartalmilag. A bevált recepteken túl saját tapasztalataimmal is segítem az olvasót az életmódváltásban. Szerzőtársaim, Dr. Töllösy Judit sportorvos és Koszta Ágnes dietetikus pedig szakmai oldalról mutatják be a helyes táplálkozást, szerethető módon: átfogóan de közérthető nyelvezettel. :) Azt szeretnénk, hogy mire az olvasó a könyv végére ér, jobban megismerje szerveze­tének működését. Ébredjen rá arra, miért nem működött eddig egyik fogyókúra sem. Miért jött vissza mindig több kiló, mint amennyit kínnal-keservvel leadott? Bízunk benne, segítségünkkel mindenki könnyen elsajátítja, miként étkezzen lemondások nélkül, úgy, hogy egészséges maradjon, vagy éppen fogyni tudjon. Vrábel Kriszta

Vrábel Krisztina - 160 ​grammos szénhidrátdiéta
Cukorbetegség, ​inzulinrezisztencia vagy akár fogyókúra is lehet az oka annak, ha valakinek 160 grammos diétát írnak elő az orvosok. Receptgyűjteményünkben bemutatjuk, hogyan tudjuk az előírt napi 160 gramm szénhidrátbevitelt betartani úgy, hogy az étrendünk lemondások nélküli, ínycsiklandó fogásokból álljon és változatos legyen.

Vrábel Krisztina - 160 ​grammos szénhidrátdiéta - Villámgyors vacsorák
Az ​az elhatározásunk, hogy diétázni fogunk, gyakran inog meg egy-egy fárasztó munkanap után. Farkaséhesen hazaérve ránk tör az ismerős "azonnal ennem kell valamit" érzés. Ilyenkor bizony hajlunk arra, hogy a gyors- és készételeket válasszuk, amelyek ritkán egészségesek. Ez a könyv - 5-30 peres vacsorareceptjeivel, gyakorlati tanácsaival, bevásárlólistáival - segít felkészülni az ilyen esetekre úgy, hogy az esti étkezés finom, kiegyensúlyozott, laktató, és ami a legfontosabb: villámgyorsan elkészíthető legyen. Az egyszerű krémektől a szendvicseken, tápláló leveseken és salátákon át a komplett főételekig megtalálunk benne mindent, s minden fogás pontosan kiszámított szénhidrátértékét is. Vrábel Krisztina főzési stílusa nem véletlenül lett népszerű a fogyókúrázók és az egészséges életmód híveinek körében. Könnyen elkészíthető receptjeit követve, egyszerűen beszerezhető alapanyagokból készíthetünk ínycsiklandó, látványos fogásokat. A könyvben szereplő minden étel teljes értékű, természetes alapanyagokból áll. Segítségükkel száműzhetjük a feldolgozott élelmiszereket és az adalékokat. Nagyon mai, nagyon gyors, nagyon egészséges.

Kollekciók