Suvit Maesincee könyvei a rukkolán
Philip Kotler - Dipak C. Jain - Suvit Maesincee - Marketing lépések
Az internet, a globalizáció és a minden korábbinál erősebb verseny hatására a gazdaság gyökeres változásokon megy keresztül. A nemzetközi szaktekintélynek számító Philip Kotler, a Park Kiadó gondozásában korábban megjelent Kotler a marketingről című könyv szerzője, valamint két társszerzője, Dipak C. Jain és Suvit Maesincee a problémát abban látja, hogy a marketingnek nem sikerül lépést tartania a piaccal. A könyvből megtudhatjuk, hogy milyen újításokra lesz szükség a marketing, s vele együtt a vevő-, és technológiaközpontú piacokon működő vállalkozások háza táján. A szerzők szerint alapos átértékelésre szorul a vállalati stratégia, hiszen csak így biztosíthatók újabb és újabb értékek a vevők számára a hagyományos és virtuális piacon.
A radikálisan új marketingkoncepció, a holisztikus marketing a vállalatokat, vevőket és közreműködőket összekötő hálózatokra, illetve a közöttük zajló kommunikációra épül. Az új paradigma a hagyományos marketing bevált elemeit olyan digitális technikákkal ötvözi, amelyek segítségével az értintettek hosszú távú és jövedelmező kapcsolatot alakíthatnak ki egymással.
A zavaros, nyugtalan időkben, amikor senki sem tudja, hol is tart a marketing, e gyakorlatias és elgondolkodtató könyv segítséget nyújthat egy olyan átfogó marketingstratégia kidolgozásához, amely minden szempontból megfelel a vevőközpontú gazdaság kihívásainak és lehetőségeinek.
Dipak C. Jain - Philip Kotler - Suvit Maesincee - Marketinglépések
"Végeredményben elmondhatjuk, hogy a piacok gyorsabban változnak, mint a marketing. Ezért a klasszikus marketingmodell (...) módosításra szorul. A marketinget elemeire kell bontani, újra kell értelmezni és kiterjeszteni. Nem sok sikerre számíthat az, aki a marketinget a meglévő termékei forgalmának növelésére kívánja felhasználni. A vállalatoknak nagyobb figyelmet kell szentelniük arra, hogy milyen termékeket bocsássanak ki. A bölcs vállalatok elfogadják az igények felmérésére és kielégítésére összpontosító marketinget." (Kotler) A könyvből megtudhatjuk, hogy milyen újításokra lesz szükség a marketing, s vele együtt a vevő - és technológiaközpontú piacokon működő vállalkozások háza táján.
Kollekciók
- Angol nyelvű könyvek 120877
- Egyéb idegennyelvű könyvek 13190
- Ezotéria 13999
- Fantasy 33017
- Felnőtt 18+ 12992
- Gyermek 23856
- Humor 13954
- Ifjúsági 37628
- Kortárs 49441
- Krimi 16090
- Kultúrtörténet, elemzések/tanulmányok 16711
- Képregény 21705
- Novellák 13500
- Romantikus 51408
- Sci-fi 14916
- Szórakoztató irodalom 46446
- Tudomány és Természet 29548
- Történelem 16579
- Vallás, mitológia 20210
- Életrajzok, visszaemlékezések 17094