Ajax-loader
Nyerj 10 db könyvet vagy akár 1000 pontot!

Fojtik János könyvei a rukkolán


Veres Zoltán - Fojtik János - A ​nagy túlélő
A ​mai ember élettörténete a fogyasztás története. Az életünk során elfogyasztott termékek, szolgáltatások, médiatartalmak, kulturális tartalmak, ideológiák, de akár művészeti és vallási élmények is valamilyen marketingtevékenységgel kerülnek hozzánk. Ne ringassuk álomba magunkat - a felkelő nap látványát sem kapjuk már szlogen nélkül. Így aztán a hétköznapi ember sem tudja elkerülni, hogy szembenézzen a fogyasztás tárgya és a fogyasztó közé ékelődő marketing mibenlétével. Hoffmann Márta és Kozák Ákos A kérdés nem is annyira az, hogy mi a marketing definíciója, ugyanis a marketingnek igen sok definíciója létezik. Az már érdekesebb kérdés, hogy ezek a definíciók hogyan változnak az idő múlásával. A marketinggel kapcsolatos félreértések többsége leginkább abból adódik, hogy nem sokan vannak tisztában a marketing történetével. Fojtik János és Veres Zoltán

Fojtik János - Veres Zoltán - Elnyújtott ​élvezet...?
Milyen ​a marketing a posztmarketing korban? Már maga a kérdés is abszurdnak tűnik.A válasz nem kevésbé: motoros nyalóka, élményparkoló, kutyapszichiáter, gyorskiszolgáló templom... Képes-e még a marketing a vevő szemével látni, vagy már csak a manipuláció eszköze? Azért vásárlunk, hogy fogyasszunk, vagy már csak a vásárlás elnyújtott élvezetéért? Erről beszélgetünk ebben a könyvben.

Kollekciók