Ajax-loader

Jack Trout könyvei a rukkolán


Al Ries - Jack Trout - Alulról ​építkező marketing
AI ​Ries és Jack Trout harmadik közösen írt könyvét tartja kezében az olvasó. Első könyvük, a Pozicionálás a kommunikációs taktikákról szól. A második, a Marketingháború az üzleti stratégiákról. Az Alulró! építkező marketing kapcsolja össze e két területet, de új megközelítésben.A hagyományos elmélet szerint egy marketingkampány tervezésének első lépéseként a felső vezetés meghatározza a stratégiát. Ezután választják ki a középvezetők a megvalósításnál alkalmazott taktikákat.A szerzők határozottan más véleményen vannak. Meggyőző példákkal bizonyítják, hogy ami valóban eredményes, az pontosan ennek fordítottja.* * *AI Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New York-i székhelyű cégük, a Trout & Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramount.

Al Ries - Jack Trout - Karrierlift
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Jack Trout - Steve Rivkin - Az ​új pozicionálás
A ​pozicionálás minden idők leggyakrabban idézett, mégis leginkább félreértett üzleti stratégiája. A könyv a legújabb kutatások és kommunikációs elméletek bevonásával tárgyalja a témát. Különösen nagy teret szentel az átpozicionálás koncepciójának, amely nélkül ma már nem képzelhető el korszerű marketingmunka. A könyvet haszonnal forgathatják a marketing- és PR-szakemberek - és minden olyan vállalat, intézmény, hivatal, szervezet vezetője, munkatársa, melynek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róla a fogyasztók fejében és a közvéleményben.

Al Ries - Jack Trout - Marketingháború
A ​Marketingháború arról szól, hogyan alkalmazhatók a hadviselésben ismert taktikák és stratégiák a piaci versenyben. Amint a valóságos háborúkban, a marketing-hadviselésnek is több módja van. A szerzõk négyet emelnek ki. Egy vállalat vezetésének az elsõ és legfontosabb döntése, hogy a négy hadviselési stratégia közül melyiket választja. * A védekezõ háború a piacvezetõk esetében ajánlott. * A támadó háború az erõs másodiknak és harmadiknak való. * Az oldaltámadást a "futottak még" cégeknek kell alkalmazniuk. * A gerillaháború a kis cégek számára elõnyös. A Marketingháború iskolát teremtõ könyv. Tanácsai egyaránt szólnak marketing szakemberekhez, vállalkozókhoz, politikusokhoz és mindazokhoz, akik versenyhelyzetekben nyerni akarnak.

Al Ries - Jack Trout - Pozicionálás
Nagy ​segítség mindazok számára, akik marketinggel foglalkoznak, legyen szó termékrõl, szolgáltatásról vagy karrierépítésrõl. Fantasztikus! The Sales Executive Al Ries és Jack Trout könyve kötelezõ olvasmány minden igazgató és minden marketingmenedzser számára. Egy kezünkön megszámolhatjuk azokat, akik már mesterei a bemutatott elvek alkalmazásának. (Magam már háromszor olvastam a könyvet, de még mindig nem vagyok biztos, hogy már e mesterek közé tartozom.) J. Jeffrey Campbell a Burger King Co. elnöke és vezérigazgatója A Pozicionálás az egyik legfontosabb könyv, amit a kommunikációról olvastam. Ajánlom mindenkinek, aki a témával foglalkozik. - Spencer Johnson, M.D. a One Minute Manager társszerzõje

Al Ries - Jack Trout - A ​marketing huszonkét vastörvénye
„A ​sikeres marketing első törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyűgözően egyszerű és lényegre törő. Marketing, a lényegre desztillálva... Tapasztalt és kezdő szakembereknek, érdeklődő diákoknak egyaránt »kötelező olvasmány«.” Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke „A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedő könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni.” Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója „Célratörő, óriási átütőerővel rendelkező marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között.” Herman Cain a Godfather's Pizza elnök-vezérigazgatója

Kollekciók