Ajax-loader

Al Ries könyvei a rukkolán


Al Ries - Jack Trout - Alulról ​építkező marketing
AI ​Ries és Jack Trout harmadik közösen írt könyvét tartja kezében az olvasó. Első könyvük, a Pozicionálás a kommunikációs taktikákról szól. A második, a Marketingháború az üzleti stratégiákról. Az Alulró! építkező marketing kapcsolja össze e két területet, de új megközelítésben.A hagyományos elmélet szerint egy marketingkampány tervezésének első lépéseként a felső vezetés meghatározza a stratégiát. Ezután választják ki a középvezetők a megvalósításnál alkalmazott taktikákat.A szerzők határozottan más véleményen vannak. Meggyőző példákkal bizonyítják, hogy ami valóban eredményes, az pontosan ennek fordítottja.* * *AI Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New York-i székhelyű cégük, a Trout & Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramount.

Al Ries - Jack Trout - Karrierlift
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

Al Ries - Jack Trout - Marketingháború
A ​Marketingháború arról szól, hogyan alkalmazhatók a hadviselésben ismert taktikák és stratégiák a piaci versenyben. Amint a valóságos háborúkban, a marketing-hadviselésnek is több módja van. A szerzõk négyet emelnek ki. Egy vállalat vezetésének az elsõ és legfontosabb döntése, hogy a négy hadviselési stratégia közül melyiket választja. * A védekezõ háború a piacvezetõk esetében ajánlott. * A támadó háború az erõs másodiknak és harmadiknak való. * Az oldaltámadást a "futottak még" cégeknek kell alkalmazniuk. * A gerillaháború a kis cégek számára elõnyös. A Marketingháború iskolát teremtõ könyv. Tanácsai egyaránt szólnak marketing szakemberekhez, vállalkozókhoz, politikusokhoz és mindazokhoz, akik versenyhelyzetekben nyerni akarnak.

Al Ries - Laura Ries - A ​pr tündöklése, a reklám bukása
Magas ​a reklámköltsége, ám márkája ismertsége, elfogadottsága mégis elmarad a várttól? Reklámüzenete nem éri el a megcélzott közönséget? Úgy érzi, hogy a hagyományos reklámeszközök csak viszik a pénzt? A könyv szerzői nem kevesebbet állítanak, mint hogy a mai sikeres márkák már nem a reklámnak, hanem a pr-nek köszönhetik pozíciójukat, ezért a reklámorientált marketingről át kell térni a pr-orientált marketingre. Különböző márkák bevezetését, életét és reklámkampányait elemzik: vajon a totális média korában miért nem hiteles a reklám, miért csak a pr segítségével már felépített márka szinten tartására jó? Túlkommunikált világunkban a reklám elvesztette hitelét a fogyasztók szemében, egyre szkeptikusabbak állításaival szemben, és ha lehet, elutasítják üzeneteit. Hiába bombázzák őket reklámokkal, ha nincs előzetesen kialakult pozitív képük a termékről vagy a cégről, nem fogják vásárlásra bírni őket, bármilyen jó is a hirdetés. A szerzők szerint a reklám elvesztette kommunikációs funkcióját, inkább művészetté válik. Ezzel szemben a pr lehetővé teszi, hogy az információt közvetve, egy harmadik szereplőn, a médián keresztül juttassák el a közönséghez. Elemzésük során több olyan, világszerte ismert márkát említenek /pl. Amazon.com, eBay, Google, Linux, Viagra, Microsoft, Wal-Mart, Zara, Body Shop, stb./, amelyek felépítéséhez gyakorlatilag nem használtak reklámot. Elgondolkodtató, vitaindító mű, amelyet a rengeteg példa és a szerzők stílusa tesz még érdekesebbé, élvezhetővé.

Al Ries - Jack Trout - Pozicionálás
Nagy ​segítség mindazok számára, akik marketinggel foglalkoznak, legyen szó termékrõl, szolgáltatásról vagy karrierépítésrõl. Fantasztikus! The Sales Executive Al Ries és Jack Trout könyve kötelezõ olvasmány minden igazgató és minden marketingmenedzser számára. Egy kezünkön megszámolhatjuk azokat, akik már mesterei a bemutatott elvek alkalmazásának. (Magam már háromszor olvastam a könyvet, de még mindig nem vagyok biztos, hogy már e mesterek közé tartozom.) J. Jeffrey Campbell a Burger King Co. elnöke és vezérigazgatója A Pozicionálás az egyik legfontosabb könyv, amit a kommunikációról olvastam. Ajánlom mindenkinek, aki a témával foglalkozik. - Spencer Johnson, M.D. a One Minute Manager társszerzõje

Al Ries - Jack Trout - A ​marketing huszonkét vastörvénye
„A ​sikeres marketing első törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyűgözően egyszerű és lényegre törő. Marketing, a lényegre desztillálva... Tapasztalt és kezdő szakembereknek, érdeklődő diákoknak egyaránt »kötelező olvasmány«.” Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke „A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedő könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni.” Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója „Célratörő, óriási átütőerővel rendelkező marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között.” Herman Cain a Godfather's Pizza elnök-vezérigazgatója

Kollekciók