Ajax-loader

John Caldwell könyvei a rukkolán


Anthony G. Morris - John Caldwell - Vérrel írt sorsok
Drénia királya, I. Zmed de Vigorard Zhíliába tart, hogy személyesen vezesse hódító seregét a Birodalom ellen. A cél az, hogy megtörje a lícs Eftghitegor és a Hetek Tanácsa hatalmát, akik piócaként élősködnek a gyengekezű gyermekkirály, Dierane akaratán, s Drénia zászlaja alatt egyesítse a Rend Két Bástyáját. Zmed és fivérei, mielőtt Zhília felé indulnának, először Lendorra hajóznak, leverni a Justen di Bray által vezetett lázadást, és bosszút állni a lemészárolt drén helyőrségért. Azonban, ahogy az várható, semmi sem az, aminek látszik. A fivérek ismét kemény fába – avagy rothadó húsba – vágják a pengéjüket. A lázadó gróf ugyanis maga köré gyűjti Lendor legjelentősebb nekromantáit, s Döberk vámpírjai is tiszteletüket teszik, hogy a maguk szájíze szerint alakítsák az eseményeket, és megakadályozzák, hogy Zmed Zhília földjére tegye a lábát. Ehhez azonban a De Vigorard fivéreknek is van egy-két csattanós pofonjuk, még ha olykor fel is forr egymástól az agyvizük… és immár, a védelmező kermon dacára, sem minden esetben ússzák meg sebek nélkül. A Vér és Korona-sorozat második kötetében szerelemmel, árulással, újabb cselszövésekkel, sötét praktikákkal és még sötétebb alkukkal találkozhat az olvasó. A drén fivérek eléggé eltérő személyiségek; a széthúzás és az összetartás egyaránt jellemzi őket. Ám van még valami, ami közös bennük… Mindhármuk sorsát vérrel írták!

John Caldwell - Mokhara ​Démona
Rhyselaine ​della Lunna nem csupán páratlan szépségével ejti rabul hódolóit, de ha kell, boszorkányi praktikáit is beveti. Apjával és két barátjával érkezik Mokharába, hogy meghiúsítsanak egy tervezett házasságot, mely ha bekövetkezne, erős gazdasági és politikai szövetséget jelentene Miterónia és Ferek két gazdag családja között. Fondorlatos tervükben nincs hiba, minden jól alakul, a fiatal leányt mégis baljós előérzet szállja meg, mely egyre mélyebb és félelmetesebb látomásokhoz vezet: Dimuran Fekete Lángjai üzennek neki. És nem sokkal azután, hogy elvégezték feladatukat, megkezdődnek Rhyselaine megpróbáltatásai...

John Caldwell - Jeffrey Stone - A ​Káosz Éje
Mi ​ez itt már megint? Így kell kezdeni egy komoly könyvet? Hát nem. De ez nem is komoly könyv. Sőt, még csak nem is komolytalan. Ez olyan akármi... bár az is lehet, hogy nem akármi. `A hátuk mögül négy hatalmas vámpír bukkant fel, hat géppisztolyos gorilla és hat marcona tekintetű eemsi kíséretében. - Doppingvizsgálat! - közölte az élen haladó vámpír ellentmondást nem tűrően, és kivillantotta tűhegyes fogait. Ch'lotyóviának sikoltani sem maradt ideje. Az egyik vámpír mellélépett, szorosan átölelte, kicsit megdöntve, ahogy a régi romantikus filmekben látta, majd hegyes fogait a boszorkány nyakába mélyesztette. Hangos reccsenés, majd érthetetlen ordítás hallatszott, és amikor a vámpír felemelte a fejét, szája vértől piroslott. Két jól megtermett szemfoga helyén sötét űr ásítozott. - A fenébe if! - sikította. - Ennek a némbernek kemén a bőre, mint a rinoférofé...` Káosz és Rend végső küzdelme Cherubionban! Az amriki futball szabályai szerint! Némi módosítással! Csak azt szabad megölni, akinél a labda van! Minden más körülmény megengedett!

Anthony G. Morris - John Caldwell - Vérrel ​írt sorsok
Drénia ​királya, I. Zmed de Vigorard Zhíliába tart, hogy személyesen vezesse hódító seregét a Birodalom ellen. A cél az, hogy megtörje a lícs Eftghitegor és a Hetek Tanácsa hatalmát, akik piócaként élősködnek a gyengekezű gyermekkirály, Dierane akaratán, s Drénia zászlaja alatt egyesítse a Rend Két Bástyáját. Zmed és fivérei, mielőtt Zhília felé indulnának, először Lendorra hajóznak, leverni a Justen di Bray által vezetett lázadást, és bosszút állni a lemészárolt drén helyőrségért. Azonban, ahogy az várható, semmi sem az, aminek látszik. A fivérek ismét kemény fába – avagy rothadó húsba – vágják a pengéjüket. A lázadó gróf ugyanis maga köré gyűjti Lendor legjelentősebb nekromantáit, s Döberk vámpírjai is tiszteletüket teszik, hogy a maguk szájíze szerint alakítsák az eseményeket, és megakadályozzák, hogy Zmed Zhília földjére tegye a lábát. Ehhez azonban a De Vigorard fivéreknek is van egy-két csattanós pofonjuk, még ha olykor fel is forr egymástól az agyvizük… és immár, a védelmező kermon dacára, sem minden esetben ússzák meg sebek nélkül. _A Vér és Korona-sorozat második kötetében szerelemmel, árulással, újabb cselszövésekkel, sötét praktikákkal és még sötétebb alkukkal találkozhat az olvasó. A drén fivérek eléggé eltérő személyiségek; a széthúzás és az összetartás egyaránt jellemzi őket. Ám van még valami, ami közös bennük…_ _Mindhármuk sorsát vérrel írták!_

Jeffrey Stone - John Caldwell - Sztárt ​Wársz? - Bárgyú árnyak
-Te ​miért vagy még odakinn, Odakynn? - hallatszott egy mély hutu hang a kormányhangszóróból. Ody tudta, hogy csupán méterekre járhat a Kanyaroggyá'-má'-el-te-marha szakadéktól, mégsem hagyhatta szó nélkül a dolgot. Imádta a szóvicceket. -Te beszélsz, Tebe Szélsz? -Itt Jaffa, a hutu - jött a mennydörgő válasz. - Mint a legfőbb huttentutta, közlöm veled, hogy diszkvalifikáltak a versenyből. -Diszkva-fika?... - röhögött Ody. - Hülye vagy?! Ha ilyen csúnya hutu kifejezésekre tanítasz, az anyucikám legközelebb nem enged versenyezni! A Kalmár Főderogáció aljas szándéktól vezérelve fel akarja robbantani a Nabummot, megsemmisítve a királyi palotát, az Ami-diliházat, ám pár fényévnyivel arrébb, a poros Tatúfyngon az évszázad legnagyobb rollerversenye zajlik: a Bárgyúgolyó Futam. Ez egy embertelen küzdelem, mivel többnyire nem indulnak benne emberek. Viszont ez alkalommal egy kilenchónapos embersarj is beszáll a küzdelembe; Odakynn Szálljfokker. Ha veszít, legfeljebb meghal, de ez senkit sem érdekel. Ám ha győz, azzal egy egész galaxis sorsát fordíthatja meg... ( Na jó, ez talán túlzás, de minimum egy fél galaxisét.) Miközben két Yeti-lovag, Krigli Jimmy és OB-van Ken-OB azon munkálkodnak, hogy keresztülhúzzák a Sittes Főúr, Lord Sziszifusz és tanítványa, Lord Miaú fondorlatos terveit, a galaxis sorsa a Bárgyúgolyó Futamon dől el. Mint egy zsák.

John Caldwell - Vakmerő ​utazás
John ​Caldwell nem a kalandot kereste, hanem boldogságát, és ebből született ez a csaknem hihetetlen kaland. A fiatal amerikai fiú a háború alatt Ausztráliában megnősült. A háború vihara azonban messze sodorta egymástól a szerelmeseket. Mary Ausztráliában maradt, Caldwell azonban szülőföldjén, Amerikában kötött ki. Hajóforgalom még nincs, a repülőjegy pedig drága. Egyetlen lehetősége marad: vesz egy ócska egyárbocos vitorlást, és nekivág egymaga a 15 000 kilométeres útnak, át a Csendes-óceánon. Fogalma sincs sem vitorlázásról, sem navigálásról, mindezt útközben akarja megtanulni. Az út jóval hosszabbra nyúlik a tervezettnél, hiszen számításai a laikus optimizmusára épültek. Végül is, valahol a Samoa-szigetek tájékán eléri a hurrikán, és könyörtelenül megtépázza a kis hajót. Élelem nélkül, napi nem egészen negyed liter vízen tengődve, hat hétig bolyong ezután Caldwell, utat vesztve az óceán végtelen kék térségein, míg végre a Fiji-szigetek egyik szélső tagján partra vergődik. Hajója azonban pozdorjává törik a korallzátonyokon. És Ausztrália még innen is — messze van. A kis sziget jószívű lakóinak ápolása helyreállítja a hajótörött egészségéi, visszaadja erejét, és az utazás most már kopra-szállító hajókon és katonai repülőgépeken folytatódik a nagyon megérdemelt boldogság felé. Mindez persze, csak rövid vázlata a valóban vakmerő utazásnak, amelyhez hasonlóra nem sokan vállalkoztak.

John Caldwell - A ​Káosz ünnepe
Kétezer ​drén harcos adta vérét ahhoz a varázslathoz, mely a Jégnász éjszakáján a múltba ragadta a korcs királyt Drénia jégtrónjáról. Alouita, a vérmágus intézte így, hogy a legendás hős segítségével megdöntse a gilfek királyságát. Ám a harcok végeztével Skandar Graun, Yvorl isten félvér ork harcos-papja egy guarni bárkán átszeli az idő óceánját, és visszatér saját jelenébe. Vagy máshová? Eleinte ő sem tudja, ő sem érti. Ám hamarosan rádöbben: nem véletlenül került épp oda és épp akkorra. Míg távol járt, asszonya és gyermeke nagy bajba került. S miközben a félork nekilát, hogy megmentse családját, Rentzal városát és a világot is próbálja megóvni egy kicsit. De persze nem nagyon... _John Caldwell legnépszerűbb főhőse, a félork Skandar Graun változatlan lendülettel és humorral tér vissza kilenc évnyi távollét után. A mű a 2001-ben megjelent Vérkáosz közvetlen folytatása; az előzmények ismerete nélkül is élvezhető, fordulatos, szórakoztató fantasy történet._

John Caldwell - Garry Hamilton - Benjamin Rascal - Tök ​Káosz
Skandar ​Graun, Yvorl isten félork harcos-papja unja magát Kirovangban. Amikor Trialcor hercege magához hívatja, hogy rangot adományozzon neki, kapva kap a lehetőségen. Azonban hamar kiderül, hogy átverték, és alig tud megmenekülni a neki állított csapdából. Egy világtól elzárt faluba, Kusenyatzba keveredik, melynek lakosai töktermelésből tartják fenn magukat, ám életüket megkeserítik azok a titokzatos tolvajok, akik éjszakánként lopják a termést. A csősz tehetetlen, megmagyarázhatatlan gyilkosságok is történnek, és a falusiaknak hősre van szükségük, aki megóvja a tökeiket. Skandar Graun csak ímmel-ámmal vállalja a méltatlan megbízatást, ám amikor kiderül, miféle tolvajokkal van dolga, torkán akad a zokszó… A címadó kisregény mellé két közvetlenül csatlakozó történet, a _Roahmyer, a Rettenetes_ és _A farkasember utolsó éjszakája_ című novellák is bekerültek a kötetbe.

John Caldwell - A ​Káosz Démonai
_Három ​összetartozó kisregény, melyek történései alapjaiban változtatják meg a Káosz Világát!_ PONT EGY PONTY Trükkös Trisha, mokharai mágus egy nap érzékeli, hogy Mennydörgő Kachorin harcba bocsátkozik az egyik szomszédos varázslóval, és Trisha megfelelőnek véli a lehetőséget, hogy egyszerre számoljon le mindkét alattomos vetélytársával… DÉMONOK Trigal Mardek, egy játékos kedvű varázslótanonc abban leli örömét, hogy hatalmát fitogtatva „megtáncoltatja” a Mokharai Mágustorony egy démoni rabját. Ám az események másféle fordulatot vesznek, mint azt képzelte, és Trigalnak nagy hirtelen ledermed az arcáról a mosoly… A DÉMONMÁGUS A nagy leszámolásokat követően három botcsinálta varázstanoncot – Trigal Mardek, Danucco, Roahmyer – szövetségbe sodor az élet, s a legendás Mennydörgés Botjával a kezükben azzal próbálkoznak, hogy kifosszák egy ősi máguskirály sírját…

John Caldwell - A ​Káosz Éve
Skandar ​Graun, Yvorl isten félvér ork harcos-papja hosszú időn át sínylődik Feketebotos Mark’yhennon legsötétebb tömlöcében. Mivel megölt egy nagy hatalmú varázslót, bűnhődnie kell. Kínzásai végeérhetetlenek, és hiába mond le már-már az életéről a nyomorult félork, még meghalni sem hagyják… Ám a kegyetlen napok váratlanul véget érnek, és a félork belesodródik az évszázad egyik leghatalmasabb háborújába. A hadjárat a Kondor Birodalom ellen indul, az orkok által uralt kontinensre, ám csak kevesen sejtik, hogy egészen más lesz az igazi ellenség. Titokzatos hatalmasságok szövögetik sötét terveiket a háttérben. Árulás, csalárdság, borzalmas mészárlás veszi kezdetét…

John Caldwell - Fényhozó
Skandar ​Graun semmire sem emlékszik kalandos múltjából; együgyű boldogságban éldegél Kirovangban, szajhákat futtat Korgan kocsmájában, és éjt nappallá téve sörrel öntözgeti szomjas gigáját. Minden remekül megy, ám egy napon megjelenik valaki, aki kizökkenti a félorkot e kellemes disznólkodásból. Finomlelkű Aleysia, a vékonydongájú elf lány alaposan felbosszantja Skandar Graunt, elfordítja tőle saját pártfogoltjait, kirúgatja kedvenc törzshelyéről, sőt, Kirovang teljes lakosságát ellene uszítja. Az egykori harcos-pap lassan ocsúdik, azt hiszi, csak egy engedetlen lányt kell jobb belátásra térítenie, de hamarosan rádöbben, hogy maga a Fényhozó látogatott el hozzá, hogy együtt számoljanak le a múlt egy rettenetes kísértetével. _A Káosz-ciklus hatodik része eredetileg a Fényhozó című antológiában szerepelt, s most először jelenik meg önálló kötetként._

Jeffrey Stone - John Caldwell - Sztárt ​Wársz? - A turbó sötét oldala
A ​kilenchónapos csodagyerek, Ody Szálljfokker megnyerte a galaxis-szerte híres Bárgyúgolyó Futamot, megmentette az aláaknázott Nabummot, s most némi protekció révén bekerült a Yeti Templomba, hogy megkezdje tanulmányait az Egyes Számú Réti Béni Yetiképző Általános Iskola első osztályában. Ám a tanulmányok megkezdése előtt szükséges némi létszámleépítés, melyre egy mészárlással egybekötött ismerkedési osztálykiránduláson kerül sor. S aki ezt túléli, arra még vár a felsőévesek beavatási szertartása, amelyhez képest a nabummi véres mészárlás és a Bárgyúgolyófutam jelentéktelen kis játszadozás volt csupán... Nem csoda, ha ilyen helyzetben megkísérti az ember gyermekét a mutogatós Lord Sziszifusz, és a Turbó Sötét Oldaláról kiderül, hogy nem is olyan fekete, mint amilyennek lefestik, hanem zöldebb, mint a szomszéd tehene...

John Caldwell - A ​Káosz virágai
Lucinda ​- _A Káosz Szavá_ból megismert félvér ork tolvaj - orgyilkosnő - egykori mentora hívására hazatér Lendorról Karthíniába, hogy elvállaljon egy titokzatos megbízatást. Hazaútja izgalmasan telik, ám Lucinda még nagyobb izgalomba jön, amikor megtudja, hogy együtt kell működnie két mostohanővérével. Ez kínos! Ugyanis a boszorkány Romana tíz évvel ezelőtt bűbájjal elvette tőle a kedvesét, az okvetlenkedő Lucindát pedig csaknem vérpadra juttatta. A szép Carla pedig évekkel ezelőtt kijátszotta, és mindenéből kiforgatta. Lucinda érdeklődve néz a nagy találkozó elé. Nem tudja, nővérei miféle csapdába akarják csalni, de úgy véli, épp itt az ideje, hogy néhány jól irányzott kardszúrással rendezzék a rég húzódó ügyet. Ám amikor megismeri nővérei grandiózus és rettentően fondorlatos tervét, a siker érdekében még a bosszúvágyát is hajlandó félretenni. Legalábbis egy időre...

John Caldwell - A ​Káosz káosza
A ​Rend erőinek hadjáratát elárulták, a stafétát a Káosz zsoldosseregei vették át, s a Kondor Birodalomra rossz idők járnak. Grooms várát hónapok óta ostromolják, s az elkerülhetetlen végkimenetel már nem várat sokáig magára. Vajon ki szerzi meg Groomarból a Káosz Szívét? Az áruló, kétszínű Ywerd? Vagy Derek Cuman, Yvorl isten főpapja? Vagy talán Mark’yhennon maga száll harcba a világ sorsát eldöntő varázsszerért? S mi esélye lehet a Káosz és a Rend mindent elsöprő, hatalmas háborújában egy hitevesztett, kiábrándult, elerőtlenedett félork harcos-papnak, Skandar Graunnak és bamba óriás kedvesének? Fény derül végre azokra a kozmikus titkokra, amik a Káosz Világát mozgatják?

Benjamin Rascal - Jeffrey Stone - John Caldwell - Sztárt ​Wársz? - A klónok tántorgása
Nyugtalanság ​izeg-mozog a Bürokratúra Szenilátásuban. D' Okkult báró és vuduhívő szerpentinistái összevissza tekeregnek a galaxisban, és megszaggatják a konfettinistákat. Súlyos polgárháború fenyeget. Ám a Yeti Tanácsot még egy ennél is jelentősebb probléma mozgatja... A Nabumm közismert szenilátornője, Padló Amidili állapotos lett, és mivel a biológiai apa személye ismeretlen, az ügyben jelentősen érintett Yetik elsőrendű feladatuknak tekintik, hogy pótapát találjanak a születendő ikreknek. A cél érdekében Amidili leoldja - kissé megkésve felcsatolt - páncélozott erényövét, és az apaszerzés reményében kezdetét veszi a "Nincs pajzs a résen" akció... Az ifjú szenilátornő testének őrzésére OB-van Ken-OB-t és Ody Szállfokkert jelölik ki, s így a bajba jutott hölgy mester és tanítvány kettőséből választhat apát gyermekeinek... No persze, ismerve a Yetik fafejűségét, ez nem megy túl könnyen.

Jeffrey Stone - John Caldwell - Telepítvény
Harrry ​Sezlon histomatematikus egy átdorbézolt ultraszkeptikus bulit követően heveny fejfájásból kifolyólag megjósolja a Galaktikus Birodalom pusztulását, és ezzel kezdetét veszi a zűrzavar. A Császárból csiszár lesz, a miniszterek miszterekké válnak, az udvari klónok falusi klónokkal háborúznak, az űrben piros hó esik, a fekete lyukakból hupikék törpikék potyognak, a zöld csillagok sárgán hunyorognak, a szőrös yeti lovagok pedig kasztrálják egymást, hogy megakadályozzák túlzott elszaporodásukat. Mindenki elveszti a fejét (is), csak Sezlon nem: ő uralja a helyzetet. (És az adófizetők pénzének nagy részét úgyszintén.) Összehívja egyetlen tanítványát, és kettesben mély gondolatokba merülnek. Amikor hetek múltán kijózanodnak, már késő visszarendeződni az alapbázisra. A Szájnet termomotorikus, termosztátos termesztikus terminátorai elől három zsáknyi sikerdíjjal a hónuk alatt a Galaxis legcsücskébe szöknek, a Tejút legszélére, a mugyurik bolygójára, hogy megalapítsák túlélésük zálogát, Telepítvényt, melyet fedőszervként Tejbárnak álcáznak.

John Caldwell - Desperate ​Voyage
In ​May 1946 John Caldwell set out to sail from Panama to Sydney to reunite with his wife who he hadn't seen for more than a year. Eager to reach his destination and unable to secure any other form of transport, he had to resort to singlehanded seamanship. After an ignominious scene in the harbor, where a tangled anchor led him to take an early dip, he spent ten days learning the rudiments of navigation and sailing from a book, before embarking on the 9,000 mile journey aboard the 20-foot Pagan. Ahead lay a mission that was to reveal in him elements not only of astounding courage and determination, but also of incredible foolhardiness. Within 500 miles of Panama John Caldwell had already been shipwrecked once and had his boat's engine and cockpit destroyed by an angry shark. Indefatigable, he decided to press on towards his goal.He endured the terrors and discomforts of life on the high seas and enjoyed the triumphs of fighting and winning against the elements. This is more than an exciting tale of sea-adventure. It is as compelling and unpredictable as a thriller. It is the story, witty and moving, of a man, motivated initially by love, and ultimately by his own fierce determination to survive.

John Caldwell - Hideglelés
Morigan ​de Leroux, a lunnai dragonyosok száznagya jópofa, bohém fickó, aki nagykanállal és trollkorsóval habzsolja az életet. Úgy képzeli, hogy barátságos egyéniségét mindenki szereti, s éppen ezért elég nagy a megrökönyödése, amikor arról értesül, hogy valaki a közvetlen környezetéből az életére tör. Megmérgezik, leszúrják, kirabolják, lebénítják, dögkútba hajítják. De mindezt vajh miért? Talán egy sértett úrhölgy akarja a vesztét? Vagy egy féltékeny tiszttárs? Valaki megtudta féltve őrzött titkát, és azért vadászik rá, mert rájött, hogy a Nága Szövetség ügynöke? Emberemlékezet óta nem volt ily elviselhetetlen, gatyarohasztó hőség Lunnában; Morigan de Leroux-t mégis kiveri a hideg. És megtud önmagáról még valamit: apja kedvenc bárdjával a kezében már egyáltalán nem olyan kedves jószág, mint amilyennek hiszik... John Caldwell legújabb regénye fordulatos, izgalmas mű, mely a Káosz Világának egyik meghatározó eseményét vezeti fel, és Skandar Graun következő kalandjának fontos előzményévé válik.

Anthony G. Morris - John Caldwell - Jégkorona
A ​száműzött de Vigorard fivérek – Zmed, Hmuda és Lenk – Dré­nia legrangosabb arkhon családjának sarjai hat éven át nincstelen zsoldosként tengődtek a kathír Khigraj kán sere­gé­ben. Mindvégig arról ábrándoztak, hogy egyszer majd elégtételt vesznek alattomos féltestvérükön, Toharon, aki csalárdsággal semmizte ki őket az örökségükből. És most eljött az ő idejük, hogy valóra váltsák álmukat. A rég letűnt guarni faj egy nagy­ha­talmú entitásának támogatását élvezve hazatérnek ott­ho­nuk­ba, hogy megküzdjenek igazukért – ha kell, akár egész Drénia és annak megcáfolhatatlan Törvé­nye ellenében is. Sejtették, hogy nem lesz könnyű dolguk, ám azt nem, hogy ők is csak bábok egy a távoli jövőbe mutató hatalmi játszmában, s hogy olyasmibe keveredtek, amibe sosem szerettek volna. Sem­mi nem az, aminek látszik. Sőt, még a látszat is hamis. Éles pen­gék kellenek az egymásba fonódott szálak elvagdosásához. _A VÉR ÉS KORONA-sorozat első kötete két regényt és egy no­vel­lát tar­tal­maz, melyekből megismerhetjük a drén fivérek bosszú­já­nak történetét, a drén–zhíli háború kezdetét, és a de Vigo­rar­dok heroikus küzdelmét hatalmuk megszilárdításáért._ _Egy régóta várt, hiánypótló kötet, mely az előzmények ismerete nélkül is olvasható, s amely történet végére a hamarosan meg­je­lenő folytatás, a VÉRREL ÍRT SORSOK tesz pontot._

John Caldwell - A ​démonmágus
Trigal ​Mardek egy démoni létsíkon sajátította el a varázstudományt az egyik leghatalmasabb mágustól, aki fogva tartotta őt. Amikor sikerül megszöknie és visszatérnie a saját létsíkjára, egy kietlen kősivatagba kerül, ahol csaknem éhen és szomjan pusztul. Trigal végül is eljut egy világvégi kis faluba, és csodával határos módon életben marad. Ezen körülményen fellelkesedve elhatározza, hogy behódoltatja a világot. Kár, hogy rögtön az első napon ellopják tőle a démonoktól elcsórt varázskönyvet... Trigal azonban nem adja fel. A könyvtolvajok után ered, s miközben egy falka démon liheg a nyomában, bosszút forral. A körülmények azonban egy kissé másképp alakulnak, mint azt hősünk sejtette, és akaratlanul is belesodródik egy kínos kalandba, egy ősi drén máguskirály kriptájának kifosztásába...

John Caldwell - A ​Síró Madzsun
Dzirun, ​az ifjú madzsun fejvadász élete első vérportyájára vár. Ő és társai a gyűlölt dzsara-vuketek földjére készülnek, hogy levágott fejekkel visszatérve bizonyítsák: méltók a harcos címre. Ám mielőtt elindulnának, sorsuk új fordulatot vesz a Síró Madzsunnál... A Síró Madzsun egy óriási szikla a tengerparton, amely egy térdelő helyzetű madzsun harcost ábrázol. Dzirun, a Cápaölő itt találkozik az ősi múlt árnyával, egy félelmetes quetterrel, s minden, amiben addig hitt, elenyészni látszik. A vérportya merőben más jelentőséget kap, mint korábban: már nem csupán rátermettségét kell bizonyítani, de népe pusztulását kell megakadályoznia.

John Caldwell - Jeffrey Stone - Benjamin Rascal - Konyak, ​a barbár
Az ​ellenséges lovasok lesiklottak a nyeregből, és kardjukkal mély gödröket vájtak a termőföldbe. Beletaszigálták ebbe íjat szorongató társaikat, és elkezdték betemetni a gödröket. - Magasságos Krómisten! Ezek bevetik ellenünk az íjászaikat! Tavasszal kikelnek, és lenyilaznak mindenkit! Konyak, a gleccserkékre pofozott fejű, verébsörényű barbár hüméria havas hegyei között látta meg a napvilágot, s a napvilág őt. Mindketten elbrozadtak. Apja patkolókovács volt, ám hamarosan módosította szakmáját: elpatkoló kovácsra. Anyja először özvegy lett, majd hirtelen néhai. A korán - hajnali fél négykor - árvaságra jutott Konyak nem maradt sokáig egyedül. Jó kedélyű rabszolgavadászok keletre hurcolták, s arénába vetették. Ám a kutyaeledelnek szánt barbár úgy küzdött, akár egy sarokba szorított hiéna; bűzölgött és kacagott. És így lett a világ leghíresebb kalandora: Konyak, az arénák Oroszlánszagú bajnoka...

John Caldwell - Fekete ​lángok
Az ​Átok: '' Dimuran eljő majd, hogy visszavegye, ami az övé, s akkor az Ayvar-szigeteket a legsötétebb iszonyat árasztja el.'' A világtól elzárt Ayvar-szigeteken alig-alig létezik mágia. Shayand di Grasya, Myamod különös ura az egyetlen igazi mágus a térségben, s éppen ezért nem gyakori eset, hogy bárki is háborgatni merészelje félelmetes palotája nyugalmát. Shayand békés, harmonikus életet él két kedvesével, s nem foglalkozik a kastélya falain kívüli zűrzavaros világgal. Ám egy napon ayvari zsoldosok törnek be a várba, hogy aztán több halottat hátrahagyva, sikoltozva, fejvesztve meneküljenek. De ki futamította meg őket? Mily rettenet támadt rájuk, aminek láttán még a zsoldosokat vezető varázsló is szörnyet halt? Miféle rémség bujkál a Sírkertben, amely még magát a vár félelmetes urát is megtámadta? És a szolgák egyre az Átokról suttognak: ''Dimuran jön, Dimuran eljön értünk...'' Hátborzongató helyzetek, sötét történések, szörnyű titkok, ősi rejtélyek, nyomasztó hangulat - Caldwell eddigi legkomorabb regényében.

John Caldwell - Family ​at Sea
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.

John Caldwell - A ​Káosz elszabadul
Skandar ​Graun, félork harcos-pap visszatér társával Yennon Szigetére, hogy a megszerzett Káosz Szíve segítségével kiszabadítsák Ywerd apját, akit maga Feketebotos Mark’yhennon, a Rend istene börtönzött be vártömlöcébe. Csakhogy a mágikus szertartásba kínos hiba csúszik, és bekövetkezik az, amitől még a leghatalmasabb mágusok is rettegtek: a Káosz elszabadul. Bármi is legyen az az entitás, mely tombolásba kezd a Rend erődítményében, maga az eleven iszonyat pusztít a leghatalmasabb mágusok és a legendás harcosok között, s akik szembeszállnak vele, halálukkal csak e lény erejét táplálják. Skandar Graunnak döntenie kell: kinek az oldalára áll e végső, nagy küzdelemben…

John Caldwell - Benjamin Rascal - Mennydörgő ​robaj
Aranykéz ​Ghotagrom, a Legfőbb Kerítő fényűzően él Gogroomarban, aranytetős palotájában; díszes ruhákban páváskodik, értékes borokat vedel, tüzes szajhákat ölel; mázsaszám. Telik minderre abból a vagyonból, amit tíz éve, Groomar ostromát követően zsarolt ki a Káosz visszavonuló hadaiból. Akkor még ifjú volt, tetterős - és elég naiv ahhoz, hogy azt higgye, megúszhatja... Csakhogy Soldron Seliar, az Átokúr - a legrettegettebb Káoszpüspök -, a megsarcolt seregek ura most benyújtja a számlát. Ghotagrom kénytelen feladni egyhangú, tespedt életét. Az Átokúr parancsára elindul, hogy egyesítse a leghatalmasabb északi ork törzseket - a Gonosz Agyúakat, a Vágott Fülűeket, a Vascsizmákat, a Fekete Karmokat-, és százezres sereget gyűjtve délnek vonuljon, hogy letaszítsa trónjáról Grooms Evilági Helytartóját, a szeszélyes és zsarnoki Kerangort, minden orkok nagykodóját. Heroikus küzdelméhez támogatókat és ellenségeket bőségesen talál...

Craig McCormack - John Caldwell - Zombi ​rituálé
Amikor ​Lunnában kitört a balhé és élőhalottak mészárolták le a város lakosságát, a dragonyosok zöme otthagyta a fogát – de az élelmesebbje megúszta. A fagyföldi származású Khildor Derondier és alkalmi társa, Gattyás Dinayda – egy vérmes ork nőstény, aki felderítőként szolgált az ezredben – még időben megtalálták a kiutat az őrületből, és nyugat felé menekültek. Nordesben hajóra szálltak, hogy hazatérjenek a Fagyföldre, Khildor szülővárosába,ám az útjuk nem volt zavartalan… Hogy a hideget nehezen tűrő Dinayda miért tartott vele, azt Khildor nem tudta, de történtek kellemetlen atrocitások a követelődző, mocskos szájú,piócaként ráakaszkodó nőstény vágyainak kielégítésével kapcsolatban. No meg azzal a faragott, mágikus csontdarabbal is akadtak gondok, amit útjuk során egy arhumbari törpétől szereztek. Úgy tűnt, még ezen a fagyos kontinensen sem szabadulhatnak meg a húsukra fenekedő zombiktól... Ez a kisregény, önmagában is olvasható, önálló történet, amely azonban a FAGYFÖLD 2. című kötet történéseihezis köthető. Időrendben Douglas Rowland: Az érc fiai és Marco Caldera: Vöröslő álmok c. műve közé helyezhető.

John Caldwell - A ​Káosz kincse
Lucinda, ​félvér ork orgyilkosnő azzal a nem titkolt szándékkal érkezik Kirovangba, hogy rávegye egykori ismerősét egy vakmerő kalandra. Vissza akar térni Lendorra, hogy megszerezze egy hírhedt ork rablóvezér, Karaidus elásott kincsét. Ehhez azonban szüksége van valakire, aki tudja, hol nyugszik a néhai rabló teteme. És úgy hírlik, Skandar Graun jelen volt, amikor Karaidus váratlanul elhalálozott. Azonban Skandar Graun, aki egykor Yvorl isten legrettenthetetlenebb harcos-papja volt, most állandó részeg mámorban hentereg, és hallani sem akar arról, hogy kockázatos kalandra induljon. A körülmények váratlan alakulása folytán azonban sietve el kell hagynia kedvenc disznó-ólját, és mire észbe kap, már bele is sodródott egy olyan veszélyes helyzetbe, amiből csak fortéllyal és láncos buzogánnyal képes kiverekedni magát. És arra is rádöbben, hogy ha túl akarja élni ezt a kalandot, akkor részeges striciből vissza kell változnia azzá, ami valójában volt: kemény és mindenre elszánt harcos-pappá.

Jeffrey Stone - John Caldwell - Sztárt ​Wársz? - Nabumm!
Folytatódik ​a küzdelem a jó, a jobb és a mégjobb között, miközben a gonosz Lord Sziszifusz és tanítványa, Lord Miaú azon mesterkednek, hogy felrobbantsák a Nabumm bolygót. A bátor yeti-lovagok és bátortalan követőik azonban végrehajtják a nevezetes partraszállást Nemnormálandia partjain, majd kezdetét veszi Ráyön közleány megmentése, még azon az áron is, ha ezért fel kell dúlniuk Transz-szilvórium békés városát, a Vámpírok Babazsúrját és meghiúsítani a készülő Végítéletet...

John Caldwell - Pont ​egy ponty
Egy ​igen furcsa történet következik, mely a jelzett író "tollából" annyira friss, hogy még meg sem száradt rajta a lézerprinter festéke. Azért írom, hogy "furcsa", mert azok számára, akik még sohasem játszották az AD&D szerepjátszó játékot, merőben idegen lehet, míg azok számára, akik megismerték a jaték gyönyöreit, bizonyos szempontból szokatlannak, "szabálytalannak" tűnhet. Ugyanis ez a történet, bár itt-ott az AD&D játék törvényeire épül, messzemenően dacol minden lefektetett szabállyal. (Mint például a varázslat memorizálási rendszerével.) Ezért hát arra kérem az olvasóimat, hogy próbálják ezt a történetet minden előítélet nélkül, ismereteiktől elvonatkoztatva úgy olvasni, mint egy epizódot abból a világból, ahol a rohadt csirkebél szagú Skandar Graun vívja állandó küzdelmét a túlélésért. Ez a történet sohasem képezte lejátszott AD&D játék részét, s minden arra utaló név vagy momentum, csak a sztori érdekét szolgálja.

John Caldwell - Drén ​fivérek
Zmed, ​Hmuda és Lenk a Drén Királyság egyik leggazdagabb nemesi családjának sarjai. Apjuk halála után mégsem juthatnak hozzá jogos örökségükhöz, sőt, lopva kell elmenekülniük a hazájukból. Messze délre vándorolnak, beállnak zsoldosnak a kathír Khigraj Kán szolgálatába, s tagjai lesznek annak a seregnek, mely heteken át ostromolja sikertelenül Misthrell Várát. Devra Mistrell, a hírhedt Boszorkánykirálynő minden próbálkozást kudarcba fullaszt a mágiájával. A végső támadás előtt a Kán ezer aranyat ígér a Boszorkánykirálynő fejéért, s ez olyan összeg, amiért még egy nemesi sarj is hajlandó kockára tenni az életét. A drén fivérek egy kathír varázsló segítségével vakmerő akcióra vállalkoznak, és behatolnak a várba. Azonban a találkozás a Boszorkánykirálynővel egész életüket megváltoztatja... "A drén fivérek erősek, gyorsak és sebezhetetlenek... Igazi középkori terminátorok!" Mark F. Willson

John Caldwell - Káosz
Skandar ​Graun, az ember apától és ork anyától származó félvér sosem bocsátja meg a világnak korcs mivoltát. A Káosz istenének harcos-papjaként fogadalmat tesz, hogy kiírtja az összes embert, de legfőképpen Peltárt, szülei gyilkosát. Ám az idők folyamán Peltárból nagy hatalmú varázsló vált, míg Skandar Graun koszos korcs maradt. A félork buzgón imádkozik és istene segítségét kéri bosszújához. Azonban Yvorl, a Káosz istene csak akkor hajlandó támogatni őt, ha előbb a szolgája azzal bizonyítja érdemességét, hogy megszerzi a Káosz Szavát, a sokak által kutatott ősidőkben eltűnt varázsszert. Skandar Graun útra kel szedett-vedett társaival, hogy végrehajtsa a feladatot és bevégezze bosszúját, ám hamarosan rádöbben, hogy a célhoz vezető út göröngyösebb, mint képzelte. A mogorva félvérből kétlábon járó pestis válik: mindenki elhullik mellőle, akit szeret.

Kollekciók