Ajax-loader

John Caldwell könyvei a rukkolán


Jeffrey Stone - John Caldwell - Telepítvény
Harrry ​Sezlon histomatematikus egy átdorbézolt ultraszkeptikus bulit követően heveny fejfájásból kifolyólag megjósolja a Galaktikus Birodalom pusztulását, és ezzel kezdetét veszi a zűrzavar. A Császárból csiszár lesz, a miniszterek miszterekké válnak, az udvari klónok falusi klónokkal háborúznak, az űrben piros hó esik, a fekete lyukakból hupikék törpikék potyognak, a zöld csillagok sárgán hunyorognak, a szőrös yeti lovagok pedig kasztrálják egymást, hogy megakadályozzák túlzott elszaporodásukat. Mindenki elveszti a fejét (is), csak Sezlon nem: ő uralja a helyzetet. (És az adófizetők pénzének nagy részét úgyszintén.) Összehívja egyetlen tanítványát, és kettesben mély gondolatokba merülnek. Amikor hetek múltán kijózanodnak, már késő visszarendeződni az alapbázisra. A Szájnet termomotorikus, termosztátos termesztikus terminátorai elől három zsáknyi sikerdíjjal a hónuk alatt a Galaxis legcsücskébe szöknek, a Tejút legszélére, a mugyurik bolygójára, hogy megalapítsák túlélésük zálogát, Telepítvényt, melyet fedőszervként Tejbárnak álcáznak.

John Caldwell - Jeffrey Stone - Zzz-űrzavar
Emlékeznek ​még? Szkander Graun aktiválta a Káosz Szavát, s ennek hatására Wiccesring agyában véletlenül elkattant a Nyolc Alapvető Varázs Egyike, s az univerzum nyomban megsemmisült... Nos, majdnem így történt. Ám az univerzum még nem robbant szét, csak kissé összegabalyodott... Három jól ismert és mindenre elszánt kalandor indul útnak, hogy megtalálja az Egyetlen Igaz Istent és megakadályozza a végpusztulást - a hírneves Szkander Graun, Ch'lotyóvia és Leonsio. Zzzzzz-űrzavaros útjuk során sok klasszikus történetet gyaláznak meg és nemegyszer különös jelenségekkel találkoznak... Conta Mania dzsungelében Dutch Schaefenegger és egy Predikator nevű űrlény pokoli bújócskát folytatott egymással. Schaefenegger testét a legutolsó négyzetcentiig sár borította. A növényzet adottságait kihasználva, hason csúszott a fához: - Ipiapacs, ragadozó, egy, kettő, három! Te vagy a hunyó! A zűrös és zavaros Éj Káosza és A Káosz Éje után végre itt egy igazi Zzzzzzzzzzzzzzz-űrzavar!!!

John Caldwell - Jeffrey Stone - Benjamin Rascal - Konyak, ​a barbár
Az ​ellenséges lovasok lesiklottak a nyeregből, és kardjukkal mély gödröket vájtak a termőföldbe. Beletaszigálták ebbe íjat szorongató társaikat, és elkezdték betemetni a gödröket. - Magasságos Krómisten! Ezek bevetik ellenünk az íjászaikat! Tavasszal kikelnek, és lenyilaznak mindenkit! Konyak, a gleccserkékre pofozott fejű, verébsörényű barbár hüméria havas hegyei között látta meg a napvilágot, s a napvilág őt. Mindketten elbrozadtak. Apja patkolókovács volt, ám hamarosan módosította szakmáját: elpatkoló kovácsra. Anyja először özvegy lett, majd hirtelen néhai. A korán - hajnali fél négykor - árvaságra jutott Konyak nem maradt sokáig egyedül. Jó kedélyű rabszolgavadászok keletre hurcolták, s arénába vetették. Ám a kutyaeledelnek szánt barbár úgy küzdött, akár egy sarokba szorított hiéna; bűzölgött és kacagott. És így lett a világ leghíresebb kalandora: Konyak, az arénák Oroszlánszagú bajnoka...

Anthony G. Morris - John Caldwell - Vérrel írt sorsok
Drénia királya, I. Zmed de Vigorard Zhíliába tart, hogy személyesen vezesse hódító seregét a Birodalom ellen. A cél az, hogy megtörje a lícs Eftghitegor és a Hetek Tanácsa hatalmát, akik piócaként élősködnek a gyengekezű gyermekkirály, Dierane akaratán, s Drénia zászlaja alatt egyesítse a Rend Két Bástyáját. Zmed és fivérei, mielőtt Zhília felé indulnának, először Lendorra hajóznak, leverni a Justen di Bray által vezetett lázadást, és bosszút állni a lemészárolt drén helyőrségért. Azonban, ahogy az várható, semmi sem az, aminek látszik. A fivérek ismét kemény fába – avagy rothadó húsba – vágják a pengéjüket. A lázadó gróf ugyanis maga köré gyűjti Lendor legjelentősebb nekromantáit, s Döberk vámpírjai is tiszteletüket teszik, hogy a maguk szájíze szerint alakítsák az eseményeket, és megakadályozzák, hogy Zmed Zhília földjére tegye a lábát. Ehhez azonban a De Vigorard fivéreknek is van egy-két csattanós pofonjuk, még ha olykor fel is forr egymástól az agyvizük… és immár, a védelmező kermon dacára, sem minden esetben ússzák meg sebek nélkül. A Vér és Korona-sorozat második kötetében szerelemmel, árulással, újabb cselszövésekkel, sötét praktikákkal és még sötétebb alkukkal találkozhat az olvasó. A drén fivérek eléggé eltérő személyiségek; a széthúzás és az összetartás egyaránt jellemzi őket. Ám van még valami, ami közös bennük… Mindhármuk sorsát vérrel írták!

Jeffrey Stone - John Caldwell - Sztárt ​Wársz? - Nabumm!
Folytatódik ​a küzdelem a jó, a jobb és a mégjobb között, miközben a gonosz Lord Sziszifusz és tanítványa, Lord Miaú azon mesterkednek, hogy felrobbantsák a Nabumm bolygót. A bátor yeti-lovagok és bátortalan követőik azonban végrehajtják a nevezetes partraszállást Nemnormálandia partjain, majd kezdetét veszi Ráyön közleány megmentése, még azon az áron is, ha ezért fel kell dúlniuk Transz-szilvórium békés városát, a Vámpírok Babazsúrját és meghiúsítani a készülő Végítéletet...

John Caldwell - Jeffrey Stone - A ​Káosz Éje
Mi ​ez itt már megint? Így kell kezdeni egy komoly könyvet? Hát nem. De ez nem is komoly könyv. Sőt, még csak nem is komolytalan. Ez olyan akármi... bár az is lehet, hogy nem akármi. `A hátuk mögül négy hatalmas vámpír bukkant fel, hat géppisztolyos gorilla és hat marcona tekintetű eemsi kíséretében. - Doppingvizsgálat! - közölte az élen haladó vámpír ellentmondást nem tűrően, és kivillantotta tűhegyes fogait. Ch'lotyóviának sikoltani sem maradt ideje. Az egyik vámpír mellélépett, szorosan átölelte, kicsit megdöntve, ahogy a régi romantikus filmekben látta, majd hegyes fogait a boszorkány nyakába mélyesztette. Hangos reccsenés, majd érthetetlen ordítás hallatszott, és amikor a vámpír felemelte a fejét, szája vértől piroslott. Két jól megtermett szemfoga helyén sötét űr ásítozott. - A fenébe if! - sikította. - Ennek a némbernek kemén a bőre, mint a rinoférofé...` Káosz és Rend végső küzdelme Cherubionban! Az amriki futball szabályai szerint! Némi módosítással! Csak azt szabad megölni, akinél a labda van! Minden más körülmény megengedett!

John Caldwell - Nincs ​kegyelem
Bredan, ​a barbár az istennői szépségű L`ammea hercegnő kedvéért akár egymaga képes lenne megállítani a Merron Hercegséget lerohanni készülő nomádokat. Igaz, az ellenség százezres sereggel érkezik, ám Bredant ez a tény csöppet sem zavarja; ő úgyis csak százig tud számolni. És mellesleg ő sincs egyedül; a hercegnő parancsára vele tart Nwykka, a mogorva elf íjász, aki senkit nem szeret, csak a kiröppenő nyílvesszők haláldalát. Bredan úgy tervezi, őt öli meg elsőnek... E`ccer élünk, szokta mondogatni Bredan derűsen, amikor mulatni vagy halálos veszélybe indul, és fogalma sincs, mily furcsa ezt épp az ő szájából hallani...

Anthony G. Morris - John Caldwell - Vérrel ​írt sorsok
Drénia ​királya, I. Zmed de Vigorard Zhíliába tart, hogy személyesen vezesse hódító seregét a Birodalom ellen. A cél az, hogy megtörje a lícs Eftghitegor és a Hetek Tanácsa hatalmát, akik piócaként élősködnek a gyengekezű gyermekkirály, Dierane akaratán, s Drénia zászlaja alatt egyesítse a Rend Két Bástyáját. Zmed és fivérei, mielőtt Zhília felé indulnának, először Lendorra hajóznak, leverni a Justen di Bray által vezetett lázadást, és bosszút állni a lemészárolt drén helyőrségért. Azonban, ahogy az várható, semmi sem az, aminek látszik. A fivérek ismét kemény fába – avagy rothadó húsba – vágják a pengéjüket. A lázadó gróf ugyanis maga köré gyűjti Lendor legjelentősebb nekromantáit, s Döberk vámpírjai is tiszteletüket teszik, hogy a maguk szájíze szerint alakítsák az eseményeket, és megakadályozzák, hogy Zmed Zhília földjére tegye a lábát. Ehhez azonban a De Vigorard fivéreknek is van egy-két csattanós pofonjuk, még ha olykor fel is forr egymástól az agyvizük… és immár, a védelmező kermon dacára, sem minden esetben ússzák meg sebek nélkül. _A Vér és Korona-sorozat második kötetében szerelemmel, árulással, újabb cselszövésekkel, sötét praktikákkal és még sötétebb alkukkal találkozhat az olvasó. A drén fivérek eléggé eltérő személyiségek; a széthúzás és az összetartás egyaránt jellemzi őket. Ám van még valami, ami közös bennük…_ _Mindhármuk sorsát vérrel írták!_

Anthony G. Morris - John Caldwell - Vérrel ​írt sorsok
Drénia ​királya, I. Zmed de Vigorard Zhíliába tart, hogy személyesen vezesse hódító seregét a Birodalom ellen. A cél az, hogy megtörje a lícs Eftghitegor és a Hetek Tanácsa hatalmát, akik piócaként élősködnek a gyengekezű gyermekkirály, Dierane akaratán, s Drénia zászlaja alatt egyesítse a Rend Két Bástyáját. Zmed és fivérei, mielőtt Zhília felé indulnának, először Lendorra hajóznak, leverni a Justen di Bray által vezetett lázadást, és bosszút állni a lemészárolt drén helyőrségért. Azonban, ahogy az várható, semmi sem az, aminek látszik. A fivérek ismét kemény fába – avagy rothadó húsba – vágják a pengéjüket. A lázadó gróf ugyanis maga köré gyűjti Lendor legjelentősebb nekromantáit, s Döberk vámpírjai is tiszteletüket teszik, hogy a maguk szájíze szerint alakítsák az eseményeket, és megakadályozzák, hogy Zmed Zhília földjére tegye a lábát. Ehhez azonban a De Vigorard fivéreknek is van egy-két csattanós pofonjuk, még ha olykor fel is forr egymástól az agyvizük… és immár, a védelmező kermon dacára, sem minden esetben ússzák meg sebek nélkül. _A Vér és Korona-sorozat második kötetében szerelemmel, árulással, újabb cselszövésekkel, sötét praktikákkal és még sötétebb alkukkal találkozhat az olvasó. A drén fivérek eléggé eltérő személyiségek; a széthúzás és az összetartás egyaránt jellemzi őket. Ám van még valami, ami közös bennük…_ _Mindhármuk sorsát vérrel írták!_

John Caldwell - Mokhara ​Démona
Rhyselaine ​della Lunna nem csupán páratlan szépségével ejti rabul hódolóit, de ha kell, boszorkányi praktikáit is beveti. Apjával és két barátjával érkezik Mokharába, hogy meghiúsítsanak egy tervezett házasságot, mely ha bekövetkezne, erős gazdasági és politikai szövetséget jelentene Miterónia és Ferek két gazdag családja között. Fondorlatos tervükben nincs hiba, minden jól alakul, a fiatal leányt mégis baljós előérzet szállja meg, mely egyre mélyebb és félelmetesebb látomásokhoz vezet: Dimuran Fekete Lángjai üzennek neki. És nem sokkal azután, hogy elvégezték feladatukat, megkezdődnek Rhyselaine megpróbáltatásai...

John Caldwell - Vakmerő ​utazás
John ​Caldwell nem a kalandot kereste, hanem boldogságát, és ebből született ez a csaknem hihetetlen kaland. A fiatal amerikai fiú a háború alatt Ausztráliában megnősült. A háború vihara azonban messze sodorta egymástól a szerelmeseket. Mary Ausztráliában maradt, Caldwell azonban szülőföldjén, Amerikában kötött ki. Hajóforgalom még nincs, a repülőjegy pedig drága. Egyetlen lehetősége marad: vesz egy ócska egyárbocos vitorlást, és nekivág egymaga a 15 000 kilométeres útnak, át a Csendes-óceánon. Fogalma sincs sem vitorlázásról, sem navigálásról, mindezt útközben akarja megtanulni. Az út jóval hosszabbra nyúlik a tervezettnél, hiszen számításai a laikus optimizmusára épültek. Végül is, valahol a Samoa-szigetek tájékán eléri a hurrikán, és könyörtelenül megtépázza a kis hajót. Élelem nélkül, napi nem egészen negyed liter vízen tengődve, hat hétig bolyong ezután Caldwell, utat vesztve az óceán végtelen kék térségein, míg végre a Fiji-szigetek egyik szélső tagján partra vergődik. Hajója azonban pozdorjává törik a korallzátonyokon. És Ausztrália még innen is — messze van. A kis sziget jószívű lakóinak ápolása helyreállítja a hajótörött egészségéi, visszaadja erejét, és az utazás most már kopra-szállító hajókon és katonai repülőgépeken folytatódik a nagyon megérdemelt boldogság felé. Mindez persze, csak rövid vázlata a valóban vakmerő utazásnak, amelyhez hasonlóra nem sokan vállalkoztak.

Jeffrey Stone - John Caldwell - Sztárt ​Wársz? - Bárgyú árnyak
-Te ​miért vagy még odakinn, Odakynn? - hallatszott egy mély hutu hang a kormányhangszóróból. Ody tudta, hogy csupán méterekre járhat a Kanyaroggyá'-má'-el-te-marha szakadéktól, mégsem hagyhatta szó nélkül a dolgot. Imádta a szóvicceket. -Te beszélsz, Tebe Szélsz? -Itt Jaffa, a hutu - jött a mennydörgő válasz. - Mint a legfőbb huttentutta, közlöm veled, hogy diszkvalifikáltak a versenyből. -Diszkva-fika?... - röhögött Ody. - Hülye vagy?! Ha ilyen csúnya hutu kifejezésekre tanítasz, az anyucikám legközelebb nem enged versenyezni! A Kalmár Főderogáció aljas szándéktól vezérelve fel akarja robbantani a Nabummot, megsemmisítve a királyi palotát, az Ami-diliházat, ám pár fényévnyivel arrébb, a poros Tatúfyngon az évszázad legnagyobb rollerversenye zajlik: a Bárgyúgolyó Futam. Ez egy embertelen küzdelem, mivel többnyire nem indulnak benne emberek. Viszont ez alkalommal egy kilenchónapos embersarj is beszáll a küzdelembe; Odakynn Szálljfokker. Ha veszít, legfeljebb meghal, de ez senkit sem érdekel. Ám ha győz, azzal egy egész galaxis sorsát fordíthatja meg... ( Na jó, ez talán túlzás, de minimum egy fél galaxisét.) Miközben két Yeti-lovag, Krigli Jimmy és OB-van Ken-OB azon munkálkodnak, hogy keresztülhúzzák a Sittes Főúr, Lord Sziszifusz és tanítványa, Lord Miaú fondorlatos terveit, a galaxis sorsa a Bárgyúgolyó Futamon dől el. Mint egy zsák.

Craig McCormack - John Caldwell - Zombi ​rituálé
Amikor ​Lunnában kitört a balhé és élőhalottak mészárolták le a város lakosságát, a dragonyosok zöme otthagyta a fogát – de az élelmesebbje megúszta. A fagyföldi származású Khildor Derondier és alkalmi társa, Gattyás Dinayda – egy vérmes ork nőstény, aki felderítőként szolgált az ezredben – még időben megtalálták a kiutat az őrületből, és nyugat felé menekültek. Nordesben hajóra szálltak, hogy hazatérjenek a Fagyföldre, Khildor szülővárosába,ám az útjuk nem volt zavartalan… Hogy a hideget nehezen tűrő Dinayda miért tartott vele, azt Khildor nem tudta, de történtek kellemetlen atrocitások a követelődző, mocskos szájú,piócaként ráakaszkodó nőstény vágyainak kielégítésével kapcsolatban. No meg azzal a faragott, mágikus csontdarabbal is akadtak gondok, amit útjuk során egy arhumbari törpétől szereztek. Úgy tűnt, még ezen a fagyos kontinensen sem szabadulhatnak meg a húsukra fenekedő zombiktól... Ez a kisregény, önmagában is olvasható, önálló történet, amely azonban a FAGYFÖLD 2. című kötet történéseihezis köthető. Időrendben Douglas Rowland: Az érc fiai és Marco Caldera: Vöröslő álmok c. műve közé helyezhető.

Kiara Lucas - John Caldwell - Lidércfény
A ​dirwani Aranysas törzs megtagadta Dzsamwal kán hadba hívó szavát, én nem vett részt a Zhilianon végigsöprő háborúban. A nyomukban loholó Ködfarkasok előtt átkelnek a Yum-folyón, s új élet tér után kutatnak a kietlen, felderítetlen pusztaságban. A hatalmas Badra-mocsár peremén dús legelőkre, vadban és ehető növényekben gazdag buja erdőre bukkannak, rnely minden szempontból ideálisnak tűnik a letelepedésre. Azonban a látszólagos nyugalmat hamarosan riasztó események törik meg. Gombászó asszonyok kísérteteket vélnek látni az erdőben, félállati szörnyek támadnak a hazatérő vadászokra, lemészárolt birkák és lovak maradványai jelzik valami rettenetes hatalom garázdálkodásait. A nyomok a közeli ingoványba vezetnek, ahol káprázatos lidércfény csalogatja vesztükbe a be merészkedőket. A babonás nomádok elkerülik a mocsárvidéket, s még emlegetni is csak suttogva merik. Ám Sötét Opált, a különös érzékeléssel és beszédes álmokkal megáldott ifjú harcost mégis odavonzza valami: az a títokzatos, fiatal lány, akihez fogható szépséget ő még soha nem látott. De vajon ki ez a légies és törékenynek tűnő lány aki egyedül él e világtól elzárt helyen? Ember?Tündér? Démon? Vagy csupán csalfa káprázat maga is, mint a közelben vibráló fények?

Jeffrey Stone - John Caldwell - Sztárt ​Wársz? - Még zöldebb a turbó sötét oldala
Miután ​Ody Szálljfokker, a tízhónapos csodagyerek a Yetiképző Általános Iskola teljes jogú padbavalója lesz, neki és barátainak súlyos feladattal kell megküzdeniük. A golyókról, melyeket eleinstandoltak tőlük Ács Feri és a Pirosinges Ferik, kiderül, hogy valójában a Galaxis egyensúlyát fenntartó Turbógombócok, amiket bármi áron vissza kell szerezniük. Ám sajnos eközben Ody belekeveredik egy gázolásos öngyilkossági ügybe, és miközben felfogadja ügyvédjének Gargantullát, a nimfomán hutu némbert, beveri a fejét, ettől újra előjön a hatodik érzése, és látni kezdi a holtakat. Következésképp megalakítják a Holt Kölkök Társaságát, és egy végső nagy küzdelemben ölre mennek az iskolaudvar grundjának birtoklási jogáért... A végső nagy küzdelemre a legnagyobb harcosokat sorakoztatják fel maguk mögött: Rhett Borshow-t, a Feketecsuklósok ezredesét meg a Székletegyház harcosait, na és a legendás koronakereső madzsariakat a híres pofáncsapó miazmaíjaikkal...

John Caldwell - Káosz ​Dréniában
Skandar ​Graun - Drénia királya! Nagyobb csapás nem érhette volna a tradícióira és a faj tisztaságára oly büszke Dréniát, mint hogy egy félvér korcs illesse az ősi Jégtrónt "retkes valagával". Ám a sors fintorának s a rendíthetetlen Drén Törvény szigorának köszönhetően Skandar Graun lett a király, s ennek jogosságát senki nem kérdőjelezheti meg. Nyíltan nem támadhatnak ellene, de szinte mindennaposak az orgyilkos merényletek. Sötét hatalmak munkálkodnak a háttérben, hogy elpusztítsák a bitorlót, és még sötétebb hatalmak küzdenek azért, hogy a korcs a trónon maradjon. Ám van valaki, akitől még a viaskodó felek is rettegnek: Kargil Yhron, az ezer éve halott egykori drén máguskirály most ismét az élők között jár, s úgy hírlik, hazatérni készül Dréniába, hogy démonokkal tépesse szét a korcs királyt, s visszaszerezze tőle ősi trónját. No persze ehhez még Skandar Graunnak is lesz egy-két buzogánycsapása...

John Caldwell - A ​Káosz Démonai
_Három ​összetartozó kisregény, melyek történései alapjaiban változtatják meg a Káosz Világát!_ PONT EGY PONTY Trükkös Trisha, mokharai mágus egy nap érzékeli, hogy Mennydörgő Kachorin harcba bocsátkozik az egyik szomszédos varázslóval, és Trisha megfelelőnek véli a lehetőséget, hogy egyszerre számoljon le mindkét alattomos vetélytársával… DÉMONOK Trigal Mardek, egy játékos kedvű varázslótanonc abban leli örömét, hogy hatalmát fitogtatva „megtáncoltatja” a Mokharai Mágustorony egy démoni rabját. Ám az események másféle fordulatot vesznek, mint azt képzelte, és Trigalnak nagy hirtelen ledermed az arcáról a mosoly… A DÉMONMÁGUS A nagy leszámolásokat követően három botcsinálta varázstanoncot – Trigal Mardek, Danucco, Roahmyer – szövetségbe sodor az élet, s a legendás Mennydörgés Botjával a kezükben azzal próbálkoznak, hogy kifosszák egy ősi máguskirály sírját…

John Caldwell - Pont ​egy ponty
Egy ​igen furcsa történet következik, mely a jelzett író "tollából" annyira friss, hogy még meg sem száradt rajta a lézerprinter festéke. Azért írom, hogy "furcsa", mert azok számára, akik még sohasem játszották az AD&D szerepjátszó játékot, merőben idegen lehet, míg azok számára, akik megismerték a jaték gyönyöreit, bizonyos szempontból szokatlannak, "szabálytalannak" tűnhet. Ugyanis ez a történet, bár itt-ott az AD&D játék törvényeire épül, messzemenően dacol minden lefektetett szabállyal. (Mint például a varázslat memorizálási rendszerével.) Ezért hát arra kérem az olvasóimat, hogy próbálják ezt a történetet minden előítélet nélkül, ismereteiktől elvonatkoztatva úgy olvasni, mint egy epizódot abból a világból, ahol a rohadt csirkebél szagú Skandar Graun vívja állandó küzdelmét a túlélésért. Ez a történet sohasem képezte lejátszott AD&D játék részét, s minden arra utaló név vagy momentum, csak a sztori érdekét szolgálja.

John Caldwell - A ​Káosz Szíve
Skandar ​Graun, Yvorl isten félork harcos-papja nem tétlenkedik túl hosszan Lendoron. Sietve magára haragítja Verghaustot, a manók istenét, majd megregulázza annak feldühödött híveit. Aztán Yvorl egy minden eddigi megpróbáltatást felülmúló feladatot testál rá: elküldi az Entrópia létsíkjára, a Limbóra, ahol évszázadok óta nyugszik erős őrizet alatt a világ legerőteljesebb varázseszköze, a rubintüzű Káosz Szíve. Ahhoz, hogy a legendás kincseskamrába bejuthasson, tizenkét mágikus kulcsot kell megszereznie, melyek mindegyikét varázslók, szörnyetegek, démonok és egyéb rejtélyes lények őrzik. Skandar Graun gyorsan új társakra bukkan, ám kezdeti lelkesedése hamar alábbhagy, amikor rádöbben, hogy egyikük az életére tör... _John Caldwell ezen műve a mostanra klasszikussá vált Káosz-ciklus egyik legfordulatosabb és legszórakoztatóbb darabja._

John Caldwell - A ​Síró Madzsun
Dzirun, ​az ifjú madzsun fejvadász élete első vérportyájára vár. Ő és társai a gyűlölt dzsara-vuketek földjére készülnek, hogy levágott fejekkel visszatérve bizonyítsák: méltók a harcos címre. Ám mielőtt elindulnának, sorsuk új fordulatot vesz a Síró Madzsunnál... A Síró Madzsun egy óriási szikla a tengerparton, amely egy térdelő helyzetű madzsun harcost ábrázol. Dzirun, a Cápaölő itt találkozik az ősi múlt árnyával, egy félelmetes quetterrel, s minden, amiben addig hitt, elenyészni látszik. A vérportya merőben más jelentőséget kap, mint korábban: már nem csupán rátermettségét kell bizonyítani, de népe pusztulását kell megakadályoznia.

Benjamin Rascal - Jeffrey Stone - John Caldwell - Sztárt ​Wársz? - A klónok tántorgása
Nyugtalanság ​izeg-mozog a Bürokratúra Szenilátásuban. D' Okkult báró és vuduhívő szerpentinistái összevissza tekeregnek a galaxisban, és megszaggatják a konfettinistákat. Súlyos polgárháború fenyeget. Ám a Yeti Tanácsot még egy ennél is jelentősebb probléma mozgatja... A Nabumm közismert szenilátornője, Padló Amidili állapotos lett, és mivel a biológiai apa személye ismeretlen, az ügyben jelentősen érintett Yetik elsőrendű feladatuknak tekintik, hogy pótapát találjanak a születendő ikreknek. A cél érdekében Amidili leoldja - kissé megkésve felcsatolt - páncélozott erényövét, és az apaszerzés reményében kezdetét veszi a "Nincs pajzs a résen" akció... Az ifjú szenilátornő testének őrzésére OB-van Ken-OB-t és Ody Szállfokkert jelölik ki, s így a bajba jutott hölgy mester és tanítvány kettőséből választhat apát gyermekeinek... No persze, ismerve a Yetik fafejűségét, ez nem megy túl könnyen.

John Caldwell - A ​Káosz káosza
A ​Rend erőinek hadjáratát elárulták, a stafétát a Káosz zsoldosseregei vették át, s a Kondor Birodalomra rossz idők járnak. Grooms várát hónapok óta ostromolják, s az elkerülhetetlen végkimenetel már nem várat sokáig magára. Vajon ki szerzi meg Groomarból a Káosz Szívét? Az áruló, kétszínű Ywerd? Vagy Derek Cuman, Yvorl isten főpapja? Vagy talán Mark’yhennon maga száll harcba a világ sorsát eldöntő varázsszerért? S mi esélye lehet a Káosz és a Rend mindent elsöprő, hatalmas háborújában egy hitevesztett, kiábrándult, elerőtlenedett félork harcos-papnak, Skandar Graunnak és bamba óriás kedvesének? Fény derül végre azokra a kozmikus titkokra, amik a Káosz Világát mozgatják?

John Caldwell - A ​Káosz kincse
Lucinda, ​félvér ork orgyilkosnő azzal a nem titkolt szándékkal érkezik Kirovangba, hogy rávegye egykori ismerősét egy vakmerő kalandra. Vissza akar térni Lendorra, hogy megszerezze egy hírhedt ork rablóvezér, Karaidus elásott kincsét. Ehhez azonban szüksége van valakire, aki tudja, hol nyugszik a néhai rabló teteme. És úgy hírlik, Skandar Graun jelen volt, amikor Karaidus váratlanul elhalálozott. Azonban Skandar Graun, aki egykor Yvorl isten legrettenthetetlenebb harcos-papja volt, most állandó részeg mámorban hentereg, és hallani sem akar arról, hogy kockázatos kalandra induljon. A körülmények váratlan alakulása folytán azonban sietve el kell hagynia kedvenc disznó-ólját, és mire észbe kap, már bele is sodródott egy olyan veszélyes helyzetbe, amiből csak fortéllyal és láncos buzogánnyal képes kiverekedni magát. És arra is rádöbben, hogy ha túl akarja élni ezt a kalandot, akkor részeges striciből vissza kell változnia azzá, ami valójában volt: kemény és mindenre elszánt harcos-pappá.

John Caldwell - A ​Káosz elszabadul
Skandar ​Graun, félork harcos-pap visszatér társával Yennon Szigetére, hogy a megszerzett Káosz Szíve segítségével kiszabadítsák Ywerd apját, akit maga Feketebotos Mark’yhennon, a Rend istene börtönzött be vártömlöcébe. Csakhogy a mágikus szertartásba kínos hiba csúszik, és bekövetkezik az, amitől még a leghatalmasabb mágusok is rettegtek: a Káosz elszabadul. Bármi is legyen az az entitás, mely tombolásba kezd a Rend erődítményében, maga az eleven iszonyat pusztít a leghatalmasabb mágusok és a legendás harcosok között, s akik szembeszállnak vele, halálukkal csak e lény erejét táplálják. Skandar Graunnak döntenie kell: kinek az oldalára áll e végső, nagy küzdelemben…

Jeffrey Stone - John Caldwell - Sztárt ​Wársz? - A turbó sötét oldala
A ​kilenchónapos csodagyerek, Ody Szálljfokker megnyerte a galaxis-szerte híres Bárgyúgolyó Futamot, megmentette az aláaknázott Nabummot, s most némi protekció révén bekerült a Yeti Templomba, hogy megkezdje tanulmányait az Egyes Számú Réti Béni Yetiképző Általános Iskola első osztályában. Ám a tanulmányok megkezdése előtt szükséges némi létszámleépítés, melyre egy mészárlással egybekötött ismerkedési osztálykiránduláson kerül sor. S aki ezt túléli, arra még vár a felsőévesek beavatási szertartása, amelyhez képest a nabummi véres mészárlás és a Bárgyúgolyófutam jelentéktelen kis játszadozás volt csupán... Nem csoda, ha ilyen helyzetben megkísérti az ember gyermekét a mutogatós Lord Sziszifusz, és a Turbó Sötét Oldaláról kiderül, hogy nem is olyan fekete, mint amilyennek lefestik, hanem zöldebb, mint a szomszéd tehene...

John Caldwell - Fekete ​lángok
Az ​Átok: '' Dimuran eljő majd, hogy visszavegye, ami az övé, s akkor az Ayvar-szigeteket a legsötétebb iszonyat árasztja el.'' A világtól elzárt Ayvar-szigeteken alig-alig létezik mágia. Shayand di Grasya, Myamod különös ura az egyetlen igazi mágus a térségben, s éppen ezért nem gyakori eset, hogy bárki is háborgatni merészelje félelmetes palotája nyugalmát. Shayand békés, harmonikus életet él két kedvesével, s nem foglalkozik a kastélya falain kívüli zűrzavaros világgal. Ám egy napon ayvari zsoldosok törnek be a várba, hogy aztán több halottat hátrahagyva, sikoltozva, fejvesztve meneküljenek. De ki futamította meg őket? Mily rettenet támadt rájuk, aminek láttán még a zsoldosokat vezető varázsló is szörnyet halt? Miféle rémség bujkál a Sírkertben, amely még magát a vár félelmetes urát is megtámadta? És a szolgák egyre az Átokról suttognak: ''Dimuran jön, Dimuran eljön értünk...'' Hátborzongató helyzetek, sötét történések, szörnyű titkok, ősi rejtélyek, nyomasztó hangulat - Caldwell eddigi legkomorabb regényében.

John Caldwell - A ​Káosz ünnepe
Kétezer ​drén harcos adta vérét ahhoz a varázslathoz, mely a Jégnász éjszakáján a múltba ragadta a korcs királyt Drénia jégtrónjáról. Alouita, a vérmágus intézte így, hogy a legendás hős segítségével megdöntse a gilfek királyságát. Ám a harcok végeztével Skandar Graun, Yvorl isten félvér ork harcos-papja egy guarni bárkán átszeli az idő óceánját, és visszatér saját jelenébe. Vagy máshová? Eleinte ő sem tudja, ő sem érti. Ám hamarosan rádöbben: nem véletlenül került épp oda és épp akkorra. Míg távol járt, asszonya és gyermeke nagy bajba került. S miközben a félork nekilát, hogy megmentse családját, Rentzal városát és a világot is próbálja megóvni egy kicsit. De persze nem nagyon... _John Caldwell legnépszerűbb főhőse, a félork Skandar Graun változatlan lendülettel és humorral tér vissza kilenc évnyi távollét után. A mű a 2001-ben megjelent Vérkáosz közvetlen folytatása; az előzmények ismerete nélkül is élvezhető, fordulatos, szórakoztató fantasy történet._

John Caldwell - A ​Káosz Szava
Skandar ​Graun, az ember apától és ork anyától származó félvér, a Káosz istenének harcos-papja fogadalmat tesz, hogy kiirtja az összes embert a világról, legfőképpen Peltárt, szülei gyilkosát. Ám az idők folyamán Peltár nagy hatalmú varázslóvá vált, míg Skandar Graun koszos korcs maradt. A félork buzgó imádkozással és áldozással kéri istene segítségét a bosszújához, azonban Yvorl, a Káosz istene csak akkor segít, ha előbb ő megszerzi a Káosz Szavát, a sokak által kutatott, ősidőkben eltűnt varázsszert. Skandar Graun útra kel szedett-vedett társaival, hogy végrehajtsa a feladatot és bevégezze bosszúját, ám hamarosan rádöbben, hogy a célhoz vezető út göröngyösebb, mint képzelte. A mogorva félvérből két lábon járó pestis válik: mindenki elhullik mellőle, akit szeret. _John Caldwell sodró lendületű, egyéni hangvételű műve mostanra klasszikussá vált, és folytatásaival együtt hazánkban a legnépszerűbb fantasy regények közé tartozik._

John Caldwell - Vérkáosz
Háború ​a drének és a gilfek között. A titkos fegyver: Skandar Graun! Skandar Graunt, Drénia korcs királyát elragadja egy ismeretlen hatalom, s csaknem 2500 évnyit "visszarántja" a múltba, 4334-be. Skandar Graun hamar rájön, hogy a varázslat használója tévedett: a legendás Kargil Yhron szövetségét akarta megszerezni, s helyette Yvorl harcos-papját rántotta magához, aki épp rosszkor volt rossz helyen... Ekkoriban a guarni kultúra romjain élősködő, kegyetlenkedő gilfek uralják a fél világot, s kizsákmányolt szolgáik, a drének épp arra készülnek, hogy megkaparintsák tőlük a hatalmat. Miközben húszezer drén harcos ostromolja a hírhedt Vérivó Shimbralaar várát, a föld alatti alagutakon át egy válogatott kis csapat hatol be a várba, hogy foglyul ejtse vagy megölje a vár kegyetlen urát. Skandar Graunnak nincs választása: egyetlen esélye, hogy visszakerüljön a saját korába, ha megöli Shimbralaart...

John Caldwell - Káosz
Skandar ​Graun, az ember apától és ork anyától származó félvér sosem bocsátja meg a világnak korcs mivoltát. A Káosz istenének harcos-papjaként fogadalmat tesz, hogy kiírtja az összes embert, de legfőképpen Peltárt, szülei gyilkosát. Ám az idők folyamán Peltárból nagy hatalmú varázsló vált, míg Skandar Graun koszos korcs maradt. A félork buzgón imádkozik és istene segítségét kéri bosszújához. Azonban Yvorl, a Káosz istene csak akkor hajlandó támogatni őt, ha előbb a szolgája azzal bizonyítja érdemességét, hogy megszerzi a Káosz Szavát, a sokak által kutatott ősidőkben eltűnt varázsszert. Skandar Graun útra kel szedett-vedett társaival, hogy végrehajtsa a feladatot és bevégezze bosszúját, ám hamarosan rádöbben, hogy a célhoz vezető út göröngyösebb, mint képzelte. A mogorva félvérből kétlábon járó pestis válik: mindenki elhullik mellőle, akit szeret.

John Caldwell - Drén ​fivérek
Zmed, ​Hmuda és Lenk a Drén Királyság egyik leggazdagabb nemesi családjának sarjai. Apjuk halála után mégsem juthatnak hozzá jogos örökségükhöz, sőt, lopva kell elmenekülniük a hazájukból. Messze délre vándorolnak, beállnak zsoldosnak a kathír Khigraj Kán szolgálatába, s tagjai lesznek annak a seregnek, mely heteken át ostromolja sikertelenül Misthrell Várát. Devra Mistrell, a hírhedt Boszorkánykirálynő minden próbálkozást kudarcba fullaszt a mágiájával. A végső támadás előtt a Kán ezer aranyat ígér a Boszorkánykirálynő fejéért, s ez olyan összeg, amiért még egy nemesi sarj is hajlandó kockára tenni az életét. A drén fivérek egy kathír varázsló segítségével vakmerő akcióra vállalkoznak, és behatolnak a várba. Azonban a találkozás a Boszorkánykirálynővel egész életüket megváltoztatja... "A drén fivérek erősek, gyorsak és sebezhetetlenek... Igazi középkori terminátorok!" Mark F. Willson

John Caldwell - A ​démonmágus
Trigal ​Mardek egy démoni létsíkon sajátította el a varázstudományt az egyik leghatalmasabb mágustól, aki fogva tartotta őt. Amikor sikerül megszöknie és visszatérnie a saját létsíkjára, egy kietlen kősivatagba kerül, ahol csaknem éhen és szomjan pusztul. Trigal végül is eljut egy világvégi kis faluba, és csodával határos módon életben marad. Ezen körülményen fellelkesedve elhatározza, hogy behódoltatja a világot. Kár, hogy rögtön az első napon ellopják tőle a démonoktól elcsórt varázskönyvet... Trigal azonban nem adja fel. A könyvtolvajok után ered, s miközben egy falka démon liheg a nyomában, bosszút forral. A körülmények azonban egy kissé másképp alakulnak, mint azt hősünk sejtette, és akaratlanul is belesodródik egy kínos kalandba, egy ősi drén máguskirály kriptájának kifosztásába...

Kollekciók