Ajax-loader

John Caldwell könyvei a rukkolán


John Caldwell - Jeffrey Stone - Benjamin Rascal - Konyak, ​a barbár
Az ​ellenséges lovasok lesiklottak a nyeregből, és kardjukkal mély gödröket vájtak a termőföldbe. Beletaszigálták ebbe íjat szorongató társaikat, és elkezdték betemetni a gödröket. - Magasságos Krómisten! Ezek bevetik ellenünk az íjászaikat! Tavasszal kikelnek, és lenyilaznak mindenkit! Konyak, a gleccserkékre pofozott fejű, verébsörényű barbár hüméria havas hegyei között látta meg a napvilágot, s a napvilág őt. Mindketten elbrozadtak. Apja patkolókovács volt, ám hamarosan módosította szakmáját: elpatkoló kovácsra. Anyja először özvegy lett, majd hirtelen néhai. A korán - hajnali fél négykor - árvaságra jutott Konyak nem maradt sokáig egyedül. Jó kedélyű rabszolgavadászok keletre hurcolták, s arénába vetették. Ám a kutyaeledelnek szánt barbár úgy küzdött, akár egy sarokba szorított hiéna; bűzölgött és kacagott. És így lett a világ leghíresebb kalandora: Konyak, az arénák Oroszlánszagú bajnoka...

John Caldwell - Jeffrey Stone - Zzz-űrzavar
Emlékeznek ​még? Szkander Graun aktiválta a Káosz Szavát, s ennek hatására Wiccesring agyában véletlenül elkattant a Nyolc Alapvető Varázs Egyike, s az univerzum nyomban megsemmisült... Nos, majdnem így történt. Ám az univerzum még nem robbant szét, csak kissé összegabalyodott... Három jól ismert és mindenre elszánt kalandor indul útnak, hogy megtalálja az Egyetlen Igaz Istent és megakadályozza a végpusztulást - a hírneves Szkander Graun, Ch'lotyóvia és Leonsio. Zzzzzz-űrzavaros útjuk során sok klasszikus történetet gyaláznak meg és nemegyszer különös jelenségekkel találkoznak... Conta Mania dzsungelében Dutch Schaefenegger és egy Predikator nevű űrlény pokoli bújócskát folytatott egymással. Schaefenegger testét a legutolsó négyzetcentiig sár borította. A növényzet adottságait kihasználva, hason csúszott a fához: - Ipiapacs, ragadozó, egy, kettő, három! Te vagy a hunyó! A zűrös és zavaros Éj Káosza és A Káosz Éje után végre itt egy igazi Zzzzzzzzzzzzzzz-űrzavar!!!

Anthony G. Morris - John Caldwell - Vérrel írt sorsok
Drénia királya, I. Zmed de Vigorard Zhíliába tart, hogy személyesen vezesse hódító seregét a Birodalom ellen. A cél az, hogy megtörje a lícs Eftghitegor és a Hetek Tanácsa hatalmát, akik piócaként élősködnek a gyengekezű gyermekkirály, Dierane akaratán, s Drénia zászlaja alatt egyesítse a Rend Két Bástyáját. Zmed és fivérei, mielőtt Zhília felé indulnának, először Lendorra hajóznak, leverni a Justen di Bray által vezetett lázadást, és bosszút állni a lemészárolt drén helyőrségért. Azonban, ahogy az várható, semmi sem az, aminek látszik. A fivérek ismét kemény fába – avagy rothadó húsba – vágják a pengéjüket. A lázadó gróf ugyanis maga köré gyűjti Lendor legjelentősebb nekromantáit, s Döberk vámpírjai is tiszteletüket teszik, hogy a maguk szájíze szerint alakítsák az eseményeket, és megakadályozzák, hogy Zmed Zhília földjére tegye a lábát. Ehhez azonban a De Vigorard fivéreknek is van egy-két csattanós pofonjuk, még ha olykor fel is forr egymástól az agyvizük… és immár, a védelmező kermon dacára, sem minden esetben ússzák meg sebek nélkül. A Vér és Korona-sorozat második kötetében szerelemmel, árulással, újabb cselszövésekkel, sötét praktikákkal és még sötétebb alkukkal találkozhat az olvasó. A drén fivérek eléggé eltérő személyiségek; a széthúzás és az összetartás egyaránt jellemzi őket. Ám van még valami, ami közös bennük… Mindhármuk sorsát vérrel írták!

John Caldwell - Drén ​fivérek
Zmed, ​Hmuda és Lenk a Drén Királyság egyik leggazdagabb nemesi családjának sarjai. Apjuk halála után mégsem juthatnak hozzá jogos örökségükhöz, sőt, lopva kell elmenekülniük a hazájukból. Messze délre vándorolnak, beállnak zsoldosnak a kathír Khigraj Kán szolgálatába, s tagjai lesznek annak a seregnek, mely heteken át ostromolja sikertelenül Misthrell Várát. Devra Mistrell, a hírhedt Boszorkánykirálynő minden próbálkozást kudarcba fullaszt a mágiájával. A végső támadás előtt a Kán ezer aranyat ígér a Boszorkánykirálynő fejéért, s ez olyan összeg, amiért még egy nemesi sarj is hajlandó kockára tenni az életét. A drén fivérek egy kathír varázsló segítségével vakmerő akcióra vállalkoznak, és behatolnak a várba. Azonban a találkozás a Boszorkánykirálynővel egész életüket megváltoztatja... "A drén fivérek erősek, gyorsak és sebezhetetlenek... Igazi középkori terminátorok!" Mark F. Willson

John Caldwell - Mokhara ​Démona
Rhyselaine ​della Lunna nem csupán páratlan szépségével ejti rabul hódolóit, de ha kell, boszorkányi praktikáit is beveti. Apjával és két barátjával érkezik Mokharába, hogy meghiúsítsanak egy tervezett házasságot, mely ha bekövetkezne, erős gazdasági és politikai szövetséget jelentene Miterónia és Ferek két gazdag családja között. Fondorlatos tervükben nincs hiba, minden jól alakul, a fiatal leányt mégis baljós előérzet szállja meg, mely egyre mélyebb és félelmetesebb látomásokhoz vezet: Dimuran Fekete Lángjai üzennek neki. És nem sokkal azután, hogy elvégezték feladatukat, megkezdődnek Rhyselaine megpróbáltatásai...

John Caldwell - Fényhozó
Skandar ​Graun semmire sem emlékszik kalandos múltjából; együgyű boldogságban éldegél Kirovangban, szajhákat futtat Korgan kocsmájában, és éjt nappallá téve sörrel öntözgeti szomjas gigáját. Minden remekül megy, ám egy napon megjelenik valaki, aki kizökkenti a félorkot e kellemes disznólkodásból. Finomlelkű Aleysia, a vékonydongájú elf lány alaposan felbosszantja Skandar Graunt, elfordítja tőle saját pártfogoltjait, kirúgatja kedvenc törzshelyéről, sőt, Kirovang teljes lakosságát ellene uszítja. Az egykori harcos-pap lassan ocsúdik, azt hiszi, csak egy engedetlen lányt kell jobb belátásra térítenie, de hamarosan rádöbben, hogy maga a Fényhozó látogatott el hozzá, hogy együtt számoljanak le a múlt egy rettenetes kísértetével. _A Káosz-ciklus hatodik része eredetileg a Fényhozó című antológiában szerepelt, s most először jelenik meg önálló kötetként._

John Caldwell - Benjamin Rascal - Orkháború ​2. - Tűzön és véren át
Százezres ​seregek feszülnek egymásnak a Kishar folyónál, és az első ütközeteket követően nyilvánvalóvá válik, hogy az Északi Szövetség képtelen áttörni a jelentős számbeli fölénnyel bíró délieken. Ráadásul a csatába maga Kerangor nagykodó, Grooms Evilági Helytartója is beavatkozik egy hihetetlenül erőteljes varázsszerrel, villámokkal csapkodva, százával gyilkolva a hódítókat. Némi tanácstalanság lesz úrrá az északiakon, de Aranykéz Ghotagrom fortélyos tervet eszel ki arra, hogyan fordítsanak az erőviszonyokon. Azonban, ahogy a mondás tartja: "Ork tervez, Grooms vérez"...

John Caldwell - Jeffrey Stone - A ​Káosz Éje
Mi ​ez itt már megint? Így kell kezdeni egy komoly könyvet? Hát nem. De ez nem is komoly könyv. Sőt, még csak nem is komolytalan. Ez olyan akármi... bár az is lehet, hogy nem akármi. `A hátuk mögül négy hatalmas vámpír bukkant fel, hat géppisztolyos gorilla és hat marcona tekintetű eemsi kíséretében. - Doppingvizsgálat! - közölte az élen haladó vámpír ellentmondást nem tűrően, és kivillantotta tűhegyes fogait. Ch'lotyóviának sikoltani sem maradt ideje. Az egyik vámpír mellélépett, szorosan átölelte, kicsit megdöntve, ahogy a régi romantikus filmekben látta, majd hegyes fogait a boszorkány nyakába mélyesztette. Hangos reccsenés, majd érthetetlen ordítás hallatszott, és amikor a vámpír felemelte a fejét, szája vértől piroslott. Két jól megtermett szemfoga helyén sötét űr ásítozott. - A fenébe if! - sikította. - Ennek a némbernek kemén a bőre, mint a rinoférofé...` Káosz és Rend végső küzdelme Cherubionban! Az amriki futball szabályai szerint! Némi módosítással! Csak azt szabad megölni, akinél a labda van! Minden más körülmény megengedett!

John Caldwell - Vakmerő ​utazás
John ​Caldwell nem a kalandot kereste, hanem boldogságát, és ebből született ez a csaknem hihetetlen kaland. A fiatal amerikai fiú a háború alatt Ausztráliában megnősült. A háború vihara azonban messze sodorta egymástól a szerelmeseket. Mary Ausztráliában maradt, Caldwell azonban szülőföldjén, Amerikában kötött ki. Hajóforgalom még nincs, a repülőjegy pedig drága. Egyetlen lehetősége marad: vesz egy ócska egyárbocos vitorlást, és nekivág egymaga a 15 000 kilométeres útnak, át a Csendes-óceánon. Fogalma sincs sem vitorlázásról, sem navigálásról, mindezt útközben akarja megtanulni. Az út jóval hosszabbra nyúlik a tervezettnél, hiszen számításai a laikus optimizmusára épültek. Végül is, valahol a Samoa-szigetek tájékán eléri a hurrikán, és könyörtelenül megtépázza a kis hajót. Élelem nélkül, napi nem egészen negyed liter vízen tengődve, hat hétig bolyong ezután Caldwell, utat vesztve az óceán végtelen kék térségein, míg végre a Fiji-szigetek egyik szélső tagján partra vergődik. Hajója azonban pozdorjává törik a korallzátonyokon. És Ausztrália még innen is — messze van. A kis sziget jószívű lakóinak ápolása helyreállítja a hajótörött egészségéi, visszaadja erejét, és az utazás most már kopra-szállító hajókon és katonai repülőgépeken folytatódik a nagyon megérdemelt boldogság felé. Mindez persze, csak rövid vázlata a valóban vakmerő utazásnak, amelyhez hasonlóra nem sokan vállalkoztak.

John Caldwell - Káosz
Skandar ​Graun, az ember apától és ork anyától származó félvér sosem bocsátja meg a világnak korcs mivoltát. A Káosz istenének harcos-papjaként fogadalmat tesz, hogy kiírtja az összes embert, de legfőképpen Peltárt, szülei gyilkosát. Ám az idők folyamán Peltárból nagy hatalmú varázsló vált, míg Skandar Graun koszos korcs maradt. A félork buzgón imádkozik és istene segítségét kéri bosszújához. Azonban Yvorl, a Káosz istene csak akkor hajlandó támogatni őt, ha előbb a szolgája azzal bizonyítja érdemességét, hogy megszerzi a Káosz Szavát, a sokak által kutatott ősidőkben eltűnt varázsszert. Skandar Graun útra kel szedett-vedett társaival, hogy végrehajtsa a feladatot és bevégezze bosszúját, ám hamarosan rádöbben, hogy a célhoz vezető út göröngyösebb, mint képzelte. A mogorva félvérből kétlábon járó pestis válik: mindenki elhullik mellőle, akit szeret.

John Caldwell - A ​Káosz kincse
Lucinda, ​félvér ork orgyilkosnő azzal a nem titkolt szándékkal érkezik Kirovangba, hogy rávegye egykori ismerősét egy vakmerő kalandra. Vissza akar térni Lendorra, hogy megszerezze egy hírhedt ork rablóvezér, Karaidus elásott kincsét. Ehhez azonban szüksége van valakire, aki tudja, hol nyugszik a néhai rabló teteme. És úgy hírlik, Skandar Graun jelen volt, amikor Karaidus váratlanul elhalálozott. Azonban Skandar Graun, aki egykor Yvorl isten legrettenthetetlenebb harcos-papja volt, most állandó részeg mámorban hentereg, és hallani sem akar arról, hogy kockázatos kalandra induljon. A körülmények váratlan alakulása folytán azonban sietve el kell hagynia kedvenc disznó-ólját, és mire észbe kap, már bele is sodródott egy olyan veszélyes helyzetbe, amiből csak fortéllyal és láncos buzogánnyal képes kiverekedni magát. És arra is rádöbben, hogy ha túl akarja élni ezt a kalandot, akkor részeges striciből vissza kell változnia azzá, ami valójában volt: kemény és mindenre elszánt harcos-pappá.

Jeffrey Stone - John Caldwell - Sztárt ​Wársz? - Nabumm!
Folytatódik ​a küzdelem a jó, a jobb és a mégjobb között, miközben a gonosz Lord Sziszifusz és tanítványa, Lord Miaú azon mesterkednek, hogy felrobbantsák a Nabumm bolygót. A bátor yeti-lovagok és bátortalan követőik azonban végrehajtják a nevezetes partraszállást Nemnormálandia partjain, majd kezdetét veszi Ráyön közleány megmentése, még azon az áron is, ha ezért fel kell dúlniuk Transz-szilvórium békés városát, a Vámpírok Babazsúrját és meghiúsítani a készülő Végítéletet...

John Caldwell - Krysto Hans - Jean le Marché - Elf ​testvérek
A ​quetterek Worluk történetének legvérszomjasabb faja; félelmetes karmokkal és agyarakkal ellátott, szárnyas gyilkológépek, melyek nem ismernek kíméletet. Négy korszakon át uralták a Káosz Világát, rettegésben tartva annak népeit. Ám ezek közül a legtörékenyebbek, azok, akikre a quetterek nem számítottak, fellázadtak uraik ellen, s kezdetét vette Worluk egy leghírhedtebb, legpusztítóbb háborúja. John Caldwell: Elf mágia A szerző egyik legnépszerűbb regénye, évek óta hiánycikk; most némileg átírt, átszerkesztett formában ismét elérhető e gyűjteményes kiadásban. Krysto Hans: Időtlen szövetségben Átvezető történet a két regény között; közvetlenül ott veszi fel a szálat, ahol az Elf mágia befejeződik. Jean le Marché: Farkastestvérek A "Farkastestvérek" szabad maldiberani elf törzs - volt, ám a quetterek befogták őket, s az erdőségekből az északi hegyvidékre deportálták valamennyiüket. Sárkánysisakos Olmund harca a szabadságért kilátástalannak tűnik, mígnem segítőkre talál...

John Caldwell - Benjamin Rascal - Orkháború ​1. - Mennydörgő robaj
Aranykéz ​Ghotagrom, a Legfőbb Kerítő fényűzően él Gogroomarban, aranytetős palotájában; díszes ruhákban páváskodik, értékes borokat vedel, tüzes szajhákat ölel; mázsaszám. Telik minderre abból a vagyonból, amit tíz éve, Groomar ostromát követően zsarolt ki a Káosz visszavonuló hadaiból. Akkor még ifjú volt, tetterős - és elég naiv ahhoz, hogy azt higgye, megúszhatja... Csakhogy Soldron Seliar, az Átokúr - a legrettegettebb Káoszpüspök -, a megsarcolt seregek ura most benyújtja a számlát. Ghotagrom kénytelen feladni egyhangú, tespedt életét. Az Átokúr parancsára elindul, hogy egyesítse a leghatalmasabb északi ork törzseket - a Gonosz Agyúakat, a Vágott Fülűeket, a Vascsizmákat, a Fekete Karmokat-, és százezres sereget gyűjtve délnek vonuljon, hogy letaszítsa trónjáról Grooms Evilági Helytartóját, a szeszélyes és zsarnoki Kerangort, minden orkok nagykodóját. Heroikus küzdelméhez támogatókat és ellenségeket bőségesen talál...

John Caldwell - A ​Káosz Démonai
_Három ​összetartozó kisregény, melyek történései alapjaiban változtatják meg a Káosz Világát!_ PONT EGY PONTY Trükkös Trisha, mokharai mágus egy nap érzékeli, hogy Mennydörgő Kachorin harcba bocsátkozik az egyik szomszédos varázslóval, és Trisha megfelelőnek véli a lehetőséget, hogy egyszerre számoljon le mindkét alattomos vetélytársával… DÉMONOK Trigal Mardek, egy játékos kedvű varázslótanonc abban leli örömét, hogy hatalmát fitogtatva „megtáncoltatja” a Mokharai Mágustorony egy démoni rabját. Ám az események másféle fordulatot vesznek, mint azt képzelte, és Trigalnak nagy hirtelen ledermed az arcáról a mosoly… A DÉMONMÁGUS A nagy leszámolásokat követően három botcsinálta varázstanoncot – Trigal Mardek, Danucco, Roahmyer – szövetségbe sodor az élet, s a legendás Mennydörgés Botjával a kezükben azzal próbálkoznak, hogy kifosszák egy ősi máguskirály sírját…

John Caldwell - A ​Káosz Szava
Skandar ​Graun, az ember apától és ork anyától származó félvér, a Káosz istenének harcos-papja fogadalmat tesz, hogy kiirtja az összes embert a világról, legfőképpen Peltárt, szülei gyilkosát. Ám az idők folyamán Peltár nagy hatalmú varázslóvá vált, míg Skandar Graun koszos korcs maradt. A félork buzgó imádkozással és áldozással kéri istene segítségét a bosszújához, azonban Yvorl, a Káosz istene csak akkor segít, ha előbb ő megszerzi a Káosz Szavát, a sokak által kutatott, ősidőkben eltűnt varázsszert. Skandar Graun útra kel szedett-vedett társaival, hogy végrehajtsa a feladatot és bevégezze bosszúját, ám hamarosan rádöbben, hogy a célhoz vezető út göröngyösebb, mint képzelte. A mogorva félvérből két lábon járó pestis válik: mindenki elhullik mellőle, akit szeret. _John Caldwell sodró lendületű, egyéni hangvételű műve mostanra klasszikussá vált, és folytatásaival együtt hazánkban a legnépszerűbb fantasy regények közé tartozik._

Kiara Lucas - John Caldwell - Lidércfény
A ​dirwani Aranysas törzs megtagadta Dzsamwal kán hadba hívó szavát, én nem vett részt a Zhilianon végigsöprő háborúban. A nyomukban loholó Ködfarkasok előtt átkelnek a Yum-folyón, s új élet tér után kutatnak a kietlen, felderítetlen pusztaságban. A hatalmas Badra-mocsár peremén dús legelőkre, vadban és ehető növényekben gazdag buja erdőre bukkannak, rnely minden szempontból ideálisnak tűnik a letelepedésre. Azonban a látszólagos nyugalmat hamarosan riasztó események törik meg. Gombászó asszonyok kísérteteket vélnek látni az erdőben, félállati szörnyek támadnak a hazatérő vadászokra, lemészárolt birkák és lovak maradványai jelzik valami rettenetes hatalom garázdálkodásait. A nyomok a közeli ingoványba vezetnek, ahol káprázatos lidércfény csalogatja vesztükbe a be merészkedőket. A babonás nomádok elkerülik a mocsárvidéket, s még emlegetni is csak suttogva merik. Ám Sötét Opált, a különös érzékeléssel és beszédes álmokkal megáldott ifjú harcost mégis odavonzza valami: az a títokzatos, fiatal lány, akihez fogható szépséget ő még soha nem látott. De vajon ki ez a légies és törékenynek tűnő lány aki egyedül él e világtól elzárt helyen? Ember?Tündér? Démon? Vagy csupán csalfa káprázat maga is, mint a közelben vibráló fények?

John Caldwell - A ​Káosz Sárkányai
Skandar ​Graun, Yvorl isten félvér ork harcos-papja igencsak aggódik barátnője életéért. Azt követően ugyanis, hogy Lucy orvul fejbe vágta őt és elrabolta közösen szerzett kincsüket, gyilkos hajlamok kerítették hatalmukba a félorkot. Tudja, ha elkapja az álnok nőszemélyt, megszorongatja kissé a retkes nyakát... Ám miközben a félork a nőstényt üldözi, javában tombol a háború a Zhíli Kontinensen. Drén seregek ostromolják a Zhíl Birodalmat északról, délről pedig a dirwani nomádok (a néhai drén máguskirály uralma alatt). Zhíl védelmezője, egy Eftghitegor nevá lícs végső lépésként rá akarja szabadítani ellenségeire a Káosz Sárkányait. Ehhez azonban még Skandar Graunnak is lesz néhány buzogánycsapása...

John Caldwell - Fekete ​lángok
Az ​Átok: '' Dimuran eljő majd, hogy visszavegye, ami az övé, s akkor az Ayvar-szigeteket a legsötétebb iszonyat árasztja el.'' A világtól elzárt Ayvar-szigeteken alig-alig létezik mágia. Shayand di Grasya, Myamod különös ura az egyetlen igazi mágus a térségben, s éppen ezért nem gyakori eset, hogy bárki is háborgatni merészelje félelmetes palotája nyugalmát. Shayand békés, harmonikus életet él két kedvesével, s nem foglalkozik a kastélya falain kívüli zűrzavaros világgal. Ám egy napon ayvari zsoldosok törnek be a várba, hogy aztán több halottat hátrahagyva, sikoltozva, fejvesztve meneküljenek. De ki futamította meg őket? Mily rettenet támadt rájuk, aminek láttán még a zsoldosokat vezető varázsló is szörnyet halt? Miféle rémség bujkál a Sírkertben, amely még magát a vár félelmetes urát is megtámadta? És a szolgák egyre az Átokról suttognak: ''Dimuran jön, Dimuran eljön értünk...'' Hátborzongató helyzetek, sötét történések, szörnyű titkok, ősi rejtélyek, nyomasztó hangulat - Caldwell eddigi legkomorabb regényében.

John Caldwell - Pont ​egy ponty
Egy ​igen furcsa történet következik, mely a jelzett író "tollából" annyira friss, hogy még meg sem száradt rajta a lézerprinter festéke. Azért írom, hogy "furcsa", mert azok számára, akik még sohasem játszották az AD&D szerepjátszó játékot, merőben idegen lehet, míg azok számára, akik megismerték a jaték gyönyöreit, bizonyos szempontból szokatlannak, "szabálytalannak" tűnhet. Ugyanis ez a történet, bár itt-ott az AD&D játék törvényeire épül, messzemenően dacol minden lefektetett szabállyal. (Mint például a varázslat memorizálási rendszerével.) Ezért hát arra kérem az olvasóimat, hogy próbálják ezt a történetet minden előítélet nélkül, ismereteiktől elvonatkoztatva úgy olvasni, mint egy epizódot abból a világból, ahol a rohadt csirkebél szagú Skandar Graun vívja állandó küzdelmét a túlélésért. Ez a történet sohasem képezte lejátszott AD&D játék részét, s minden arra utaló név vagy momentum, csak a sztori érdekét szolgálja.

John Caldwell - Nincs ​kegyelem
Bredan, ​a barbár az istennői szépségű L`ammea hercegnő kedvéért akár egymaga képes lenne megállítani a Merron Hercegséget lerohanni készülő nomádokat. Igaz, az ellenség százezres sereggel érkezik, ám Bredant ez a tény csöppet sem zavarja; ő úgyis csak százig tud számolni. És mellesleg ő sincs egyedül; a hercegnő parancsára vele tart Nwykka, a mogorva elf íjász, aki senkit nem szeret, csak a kiröppenő nyílvesszők haláldalát. Bredan úgy tervezi, őt öli meg elsőnek... E`ccer élünk, szokta mondogatni Bredan derűsen, amikor mulatni vagy halálos veszélybe indul, és fogalma sincs, mily furcsa ezt épp az ő szájából hallani...

John Caldwell - A ​démonmágus
Trigal ​Mardek egy démoni létsíkon sajátította el a varázstudományt az egyik leghatalmasabb mágustól, aki fogva tartotta őt. Amikor sikerül megszöknie és visszatérnie a saját létsíkjára, egy kietlen kősivatagba kerül, ahol csaknem éhen és szomjan pusztul. Trigal végül is eljut egy világvégi kis faluba, és csodával határos módon életben marad. Ezen körülményen fellelkesedve elhatározza, hogy behódoltatja a világot. Kár, hogy rögtön az első napon ellopják tőle a démonoktól elcsórt varázskönyvet... Trigal azonban nem adja fel. A könyvtolvajok után ered, s miközben egy falka démon liheg a nyomában, bosszút forral. A körülmények azonban egy kissé másképp alakulnak, mint azt hősünk sejtette, és akaratlanul is belesodródik egy kínos kalandba, egy ősi drén máguskirály kriptájának kifosztásába...

Anthony G. Morris - John Caldwell - Vérrel ​írt sorsok
Drénia ​királya, I. Zmed de Vigorard Zhíliába tart, hogy személyesen vezesse hódító seregét a Birodalom ellen. A cél az, hogy megtörje a lícs Eftghitegor és a Hetek Tanácsa hatalmát, akik piócaként élősködnek a gyengekezű gyermekkirály, Dierane akaratán, s Drénia zászlaja alatt egyesítse a Rend Két Bástyáját. Zmed és fivérei, mielőtt Zhília felé indulnának, először Lendorra hajóznak, leverni a Justen di Bray által vezetett lázadást, és bosszút állni a lemészárolt drén helyőrségért. Azonban, ahogy az várható, semmi sem az, aminek látszik. A fivérek ismét kemény fába – avagy rothadó húsba – vágják a pengéjüket. A lázadó gróf ugyanis maga köré gyűjti Lendor legjelentősebb nekromantáit, s Döberk vámpírjai is tiszteletüket teszik, hogy a maguk szájíze szerint alakítsák az eseményeket, és megakadályozzák, hogy Zmed Zhília földjére tegye a lábát. Ehhez azonban a De Vigorard fivéreknek is van egy-két csattanós pofonjuk, még ha olykor fel is forr egymástól az agyvizük… és immár, a védelmező kermon dacára, sem minden esetben ússzák meg sebek nélkül. _A Vér és Korona-sorozat második kötetében szerelemmel, árulással, újabb cselszövésekkel, sötét praktikákkal és még sötétebb alkukkal találkozhat az olvasó. A drén fivérek eléggé eltérő személyiségek; a széthúzás és az összetartás egyaránt jellemzi őket. Ám van még valami, ami közös bennük…_ _Mindhármuk sorsát vérrel írták!_

Anthony G. Morris - John Caldwell - Vérrel ​írt sorsok
Drénia ​királya, I. Zmed de Vigorard Zhíliába tart, hogy személyesen vezesse hódító seregét a Birodalom ellen. A cél az, hogy megtörje a lícs Eftghitegor és a Hetek Tanácsa hatalmát, akik piócaként élősködnek a gyengekezű gyermekkirály, Dierane akaratán, s Drénia zászlaja alatt egyesítse a Rend Két Bástyáját. Zmed és fivérei, mielőtt Zhília felé indulnának, először Lendorra hajóznak, leverni a Justen di Bray által vezetett lázadást, és bosszút állni a lemészárolt drén helyőrségért. Azonban, ahogy az várható, semmi sem az, aminek látszik. A fivérek ismét kemény fába – avagy rothadó húsba – vágják a pengéjüket. A lázadó gróf ugyanis maga köré gyűjti Lendor legjelentősebb nekromantáit, s Döberk vámpírjai is tiszteletüket teszik, hogy a maguk szájíze szerint alakítsák az eseményeket, és megakadályozzák, hogy Zmed Zhília földjére tegye a lábát. Ehhez azonban a De Vigorard fivéreknek is van egy-két csattanós pofonjuk, még ha olykor fel is forr egymástól az agyvizük… és immár, a védelmező kermon dacára, sem minden esetben ússzák meg sebek nélkül. _A Vér és Korona-sorozat második kötetében szerelemmel, árulással, újabb cselszövésekkel, sötét praktikákkal és még sötétebb alkukkal találkozhat az olvasó. A drén fivérek eléggé eltérő személyiségek; a széthúzás és az összetartás egyaránt jellemzi őket. Ám van még valami, ami közös bennük…_ _Mindhármuk sorsát vérrel írták!_

John Caldwell - A ​Káosz fényei
Fényhozó A ​Káosz Papja szerves folytatása. A Kirovangban disznólkodó Skandar Graunt egy alattomos gilf varázslónő kihozza a sodrából, és beviszi a sodrásba. A szomszédos városokban kő kövön nem marad. Por azonban bőven. Drén fivérek Három jobb időket is megélt drén nemes úrfi zsoldosként tengeti az életét Kathírban. Miközben a mishrének Boszorkánykirálynőjének busa fejére kitűzött busás vérdíjra törnek, őket is törik... A Káosz virágai A Káosz Szavából megismert Lucinda hazatér szülővárosába, hogy nővérei segítségével megidézzék a pokolból apjuk gonosz lelkét. Igencsak lelkesek...

John Caldwell - A ​Káosz virágai
Lucinda ​- _A Káosz Szavá_ból megismert félvér ork tolvaj - orgyilkosnő - egykori mentora hívására hazatér Lendorról Karthíniába, hogy elvállaljon egy titokzatos megbízatást. Hazaútja izgalmasan telik, ám Lucinda még nagyobb izgalomba jön, amikor megtudja, hogy együtt kell működnie két mostohanővérével. Ez kínos! Ugyanis a boszorkány Romana tíz évvel ezelőtt bűbájjal elvette tőle a kedvesét, az okvetlenkedő Lucindát pedig csaknem vérpadra juttatta. A szép Carla pedig évekkel ezelőtt kijátszotta, és mindenéből kiforgatta. Lucinda érdeklődve néz a nagy találkozó elé. Nem tudja, nővérei miféle csapdába akarják csalni, de úgy véli, épp itt az ideje, hogy néhány jól irányzott kardszúrással rendezzék a rég húzódó ügyet. Ám amikor megismeri nővérei grandiózus és rettentően fondorlatos tervét, a siker érdekében még a bosszúvágyát is hajlandó félretenni. Legalábbis egy időre...

John Caldwell - Káosz ​Dréniában
Skandar ​Graun - Drénia királya! Nagyobb csapás nem érhette volna a tradícióira és a faj tisztaságára oly büszke Dréniát, mint hogy egy félvér korcs illesse az ősi Jégtrónt "retkes valagával". Ám a sors fintorának s a rendíthetetlen Drén Törvény szigorának köszönhetően Skandar Graun lett a király, s ennek jogosságát senki nem kérdőjelezheti meg. Nyíltan nem támadhatnak ellene, de szinte mindennaposak az orgyilkos merényletek. Sötét hatalmak munkálkodnak a háttérben, hogy elpusztítsák a bitorlót, és még sötétebb hatalmak küzdenek azért, hogy a korcs a trónon maradjon. Ám van valaki, akitől még a viaskodó felek is rettegnek: Kargil Yhron, az ezer éve halott egykori drén máguskirály most ismét az élők között jár, s úgy hírlik, hazatérni készül Dréniába, hogy démonokkal tépesse szét a korcs királyt, s visszaszerezze tőle ősi trónját. No persze ehhez még Skandar Graunnak is lesz egy-két buzogánycsapása...

John Caldwell - A ​Káosz Szíve
Skandar ​Graun, Yvorl isten félork harcos-papja nem tétlenkedik túl hosszan Lendoron. Sietve magára haragítja Verghaustot, a manók istenét, majd megregulázza annak feldühödött híveit. Aztán Yvorl egy minden eddigi megpróbáltatást felülmúló feladatot testál rá: elküldi az Entrópia létsíkjára, a Limbóra, ahol évszázadok óta nyugszik erős őrizet alatt a világ legerőteljesebb varázseszköze, a rubintüzű Káosz Szíve. Ahhoz, hogy a legendás kincseskamrába bejuthasson, tizenkét mágikus kulcsot kell megszereznie, melyek mindegyikét varázslók, szörnyetegek, démonok és egyéb rejtélyes lények őrzik. Skandar Graun gyorsan új társakra bukkan, ám kezdeti lelkesedése hamar alábbhagy, amikor rádöbben, hogy egyikük az életére tör... _John Caldwell ezen műve a mostanra klasszikussá vált Káosz-ciklus egyik legfordulatosabb és legszórakoztatóbb darabja._

John Caldwell - Garry Hamilton - Benjamin Rascal - Tök ​Káosz
Skandar ​Graun, Yvorl isten félork harcos-papja unja magát Kirovangban. Amikor Trialcor hercege magához hívatja, hogy rangot adományozzon neki, kapva kap a lehetőségen. Azonban hamar kiderül, hogy átverték, és alig tud megmenekülni a neki állított csapdából. Egy világtól elzárt faluba, Kusenyatzba keveredik, melynek lakosai töktermelésből tartják fenn magukat, ám életüket megkeserítik azok a titokzatos tolvajok, akik éjszakánként lopják a termést. A csősz tehetetlen, megmagyarázhatatlan gyilkosságok is történnek, és a falusiaknak hősre van szükségük, aki megóvja a tökeiket. Skandar Graun csak ímmel-ámmal vállalja a méltatlan megbízatást, ám amikor kiderül, miféle tolvajokkal van dolga, torkán akad a zokszó… A címadó kisregény mellé két közvetlenül csatlakozó történet, a _Roahmyer, a Rettenetes_ és _A farkasember utolsó éjszakája_ című novellák is bekerültek a kötetbe.

Jeffrey Stone - John Caldwell - Sztárt ​Wársz? - Bárgyú árnyak
-Te ​miért vagy még odakinn, Odakynn? - hallatszott egy mély hutu hang a kormányhangszóróból. Ody tudta, hogy csupán méterekre járhat a Kanyaroggyá'-má'-el-te-marha szakadéktól, mégsem hagyhatta szó nélkül a dolgot. Imádta a szóvicceket. -Te beszélsz, Tebe Szélsz? -Itt Jaffa, a hutu - jött a mennydörgő válasz. - Mint a legfőbb huttentutta, közlöm veled, hogy diszkvalifikáltak a versenyből. -Diszkva-fika?... - röhögött Ody. - Hülye vagy?! Ha ilyen csúnya hutu kifejezésekre tanítasz, az anyucikám legközelebb nem enged versenyezni! A Kalmár Főderogáció aljas szándéktól vezérelve fel akarja robbantani a Nabummot, megsemmisítve a királyi palotát, az Ami-diliházat, ám pár fényévnyivel arrébb, a poros Tatúfyngon az évszázad legnagyobb rollerversenye zajlik: a Bárgyúgolyó Futam. Ez egy embertelen küzdelem, mivel többnyire nem indulnak benne emberek. Viszont ez alkalommal egy kilenchónapos embersarj is beszáll a küzdelembe; Odakynn Szálljfokker. Ha veszít, legfeljebb meghal, de ez senkit sem érdekel. Ám ha győz, azzal egy egész galaxis sorsát fordíthatja meg... ( Na jó, ez talán túlzás, de minimum egy fél galaxisét.) Miközben két Yeti-lovag, Krigli Jimmy és OB-van Ken-OB azon munkálkodnak, hogy keresztülhúzzák a Sittes Főúr, Lord Sziszifusz és tanítványa, Lord Miaú fondorlatos terveit, a galaxis sorsa a Bárgyúgolyó Futamon dől el. Mint egy zsák.

John Caldwell - A ​Káosz Papja
Skandar ​Graun, Yvorl isten félvér ork harcos-papja hosszú időn át sínylődik leggyűlöltebb ellensége, Feketebotos Mark'yhennon legsötétebb tömlöcében. Mivel megölt egy nagy hatalmú varázslót, bűnhődnie kell. Kínzásai végeérhetetlenek, és hiába mond le már-már az életéről a nyomorult félork, még meghalni sem hagyják... Ám a kegyetlen napok váratlanul véget érnek, és a félork belesodródik az évszázad egyik leghatalmasabb háborújába. A hadjárat a Koponya Birodalom ellen indul, ám csak kevesen sejtik, hogy egészen más lesz az igazi ellenség. Titokzatos hatalmasságok szövögetik sötét terveiket a háttérben. Árulás, csalárdság, borzalmas mészárlás veszi kezdetét...

John Caldwell - A ​Káosz elszabadul
Skandar ​Graun, félork harcos-pap visszatér társával Yennon Szigetére, hogy a megszerzett Káosz Szíve segítségével kiszabadítsák Ywerd apját, akit maga Feketebotos Mark’yhennon, a Rend istene börtönzött be vártömlöcébe. Csakhogy a mágikus szertartásba kínos hiba csúszik, és bekövetkezik az, amitől még a leghatalmasabb mágusok is rettegtek: a Káosz elszabadul. Bármi is legyen az az entitás, mely tombolásba kezd a Rend erődítményében, maga az eleven iszonyat pusztít a leghatalmasabb mágusok és a legendás harcosok között, s akik szembeszállnak vele, halálukkal csak e lény erejét táplálják. Skandar Graunnak döntenie kell: kinek az oldalára áll e végső, nagy küzdelemben…

Kollekciók