Ajax-loader

Sziklai János könyvei a rukkolán


Baráth Gábor - Sziklai János - MacTértem
A ​MacTértem egy képzeletbeli Windows-felhasználó történetét meséli el attól a pillanattól kezdve, hogy először találkozott a Mackel, egészen addig, amíg berendezkedett az új gépén. A könyvből kiderül, hogyan építhetjük fel Macintosh számítógépünket főként ingyenes vagy olcsó szoftverek segítségével úgy, hogy a lehető legkellemesebb környezet fogadjon bennünket, akár munkáról, akár szórakozásról van szó. A már gyakorlott Windows-felhasználók megtudhatják, miként működnek a megszokott windowsos fogások Mac OS X alatt, valamint a Windows alatt megismert és használt szoftvereknek melyek a Mac OS X alatti megfelelői. A könyv sorra veszi az operációs rendszerek között különbségeket és hasonlóságokat, hogy megkönnyítse az átállást a Windowsról Mac OS X-re. De hasznos azoknak a felhasználóknak is, akik már használták a Mac OS X-et, hiszen számtalan trükköt sajátíthatnak el belőle. Megismerhetünk több ingyenes beszerezhető programot, amelyek elengedhetetlenül fontosak, és kényelmesebbé teszik a mindennapjainkat a Mac OS X operációs rendszerrel.

Lehel György - Schuck Béla - Sziklai János - Benkő László - Dreamweaver ​MX a gyakorlatban
Az ​Internet az elmúlt évtizedek során rengeteg újdonsággal bővült. Fontos, hogy mi, építő felhasználók, ne maradjunk le a változás kínálta lehetőségekről, hogy ötleteinkkel és elképzeléseinkkel folyamatosan alakíthassuk és bővíthessük az Internet kínálatát! A megvalósításhoz természetesen megfelelő eszközökre van szükség. Talán nem túlzás azt állítani, hogy a cég Macromedia Studio MX névre keresztelt, internetes fejlesztői rendszere a legbőségesebb és legösszehangoltabb termék a piacon. A csomag egyik legfontosabb komponenseként megtaláljuk a weboldal készítés alapvető eszközét, a Dreamweaver MX programot, ami számos újdonságot rejteget magában.

Sziklai János - Flash ​egyszerűen
A ​KÖNYV TARTALMA A Flash Egyszerűen kézikönyv fejezetei szigorú logikai felépítést követve mutatják be a Flash különböző funkcióit és szolgáltatásait. A Flash animációk elkészítése során felhasználható fájlformátumok és kimeneti állományok ismertetését a rendszerbeállítások tárgyalása követi. A fejlesztői környezet kapcsán kerülnek bemutatásra a grafikai tervezőket és Flash programozókat segítő eszközök és szolgáltatások. A szerkesztés eszközeit részletesen bemutató fejezet alapvetően a grafikus képelemek elkészítésének folyamatáról és az itt alkalmazható megoldásokról szól. Az animációk szinte határtalan világával történő ismerkedést az interaktivitás megvalósításához szükséges egyszerűbb programozási fogalmak tárgyalása követi. A gyakorlati fejezeteket a rendszerkövetelmények felsorolása, valamint egy több száz címszóból álló tárgymutató zárja. KINEK SZÓL A KÖNYV? A könyv nélkülözhetetlen útmutató mindazok számára, akik az animációk, multimédiás bemutatók, illetve internet-alapú fejlesztések világának e páratlan eszközével kívánnak megismerkedni. Felépítése révén a könyv kiválóan használható csoportos oktatásban és egyéni tanulás során is.

Kollekciók