Ajax-loader

Bruce I. Newman könyvei a rukkolán


Bruce I. Newman - Politikai ​marketing mint kampánystratégia
Megnyerni ​a választók szimpátiáját - ez minden párt és politikus alapvetõ törekvése. A Politikai marketing mint kampánystratégia szemléletesen ismerteti: a politikai környezetben lejátszódó változások miként kényszerítenék a jelölteket arra, hogy olyan tanácsadókra támaszkodjanak, akik megértették a marketingszempontú megközelítés fontosságát. Bemutatja, miként teszik "piacképessé" a jelölteket. és hogyan alkalmazzák azokat a kifinomult technikákat, amelyeket a marketingszakértõk használnak Összefoglalja a pozicionálás a közvélemény - kutatás, a fókusz - csoportok, a direct mail, az ingyenesen hívható telefonvonalak, a politikai tévéreklámok és más befolyásolási módszerek integrált használatát, helyét és szerepét a választási folyamatban.

Bruce I. Newman - A ​politika tömegmarketingje
A ​szerző második könyve e nagyon fontos témában. Nemcsak a politikusok számára következő olvasmány, de mindazok számára is, akik világosan akarják látni, miként alkalmazhatók információs korszakunk nagy hatékonyságú marketingmódszerei a köz érdekében - vagyis a demokrácia erősítésére, és hogyan alkalmazhatók a köz ellenére - manipulációs céllal, szűklátókörű pártpolitikai, személyes politikusi és kormányzati célokkal.

Kollekciók