Bauer András könyvei a rukkolán
Bauer András - Berács József - Bevezetés a marketingbe
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Bauer András - Berács József - Marketing
Marketing - egyszerre izgalmas és unalomig emlegetett terület; csodafegyver és az egyik legnyilvánvalóbb tevékenység; tudományág és napi gyakorlat. Mindenki mást és mást lát a marketingben, egy dologban azonban egyet kell érteni: komoly elméleti alapok nélkül nem képzelhető el sikeres marketing munka. A szerzők új könyve minden szakember számára nélkülözhetetlen alapmű. - Mezriczky László
Bauer András - Mitev Ariel Zoltán - Eladásmenedzsment
A személyes eladás technikáiról, sikeres módszereiről számos kiadvány, könyv érhető el, és tréningek széles körű kínálata ígér üdvözítő megoldásokat. Ugyanakkor kevés az olyan igényes elemzés, mely az értékesítést szervező, irányító vezetőknek ad módszertani útmutatót a sajátos üzleti szituációkhoz, a többcsatornás értékesítési rendszerek menedzseléséhez, a szervezet működéséhez, illetve az értékesítők és üzletkötők támogatásához, motiválásához és ellenőrzéséhez. Bauer András és Mitev Ariel Zoltán könyve ilyen alkotás, ahol a vezetői döntésekről szóló fejezetek mellett megtaláljuk a személyes eladás, a tárgyalások sikeres lebonyolításának módszereit is. A könyv rendszerezettsége, szakmai, gyakorlati megalapozottsága jól szolgálja a felsőoktatás, s ezen belül különösen a marketing mesterképzés igényeit, valamint haszonnal olvashatják az értékesítés világában dolgozó szakemberek is.
Dr. Piskóti István
intézetvezető egyetemi docens
Miskolci Egyetem Marketing Intézet
Hiányt pótol az _Eladásmenedzsment_ mint szakkönyv: a személyes eladási folyamat irányítási rendszerét foglalja össze, ezen belül elsősorban a gazdaságban és az oktatásban meglevő igényekre épít. A közvetlen értékesítés, függetlenül attól, hogy a gazdálkodó szervezet jellege alapján, vagy a tevékenység evolúciója során milyen feladatokat lát el, stratégiai szereppel bír. A könyv átfogó ismeretet ad erről a területről. A felsőoktatás és a vállalati oktatás mellett az értékesítés szakterületén dolgozó vezetők, vállalkozók, a személyes értékesítési tevékenység átszervezésében, kialakításában résztvevők és gondolkodók számára kézikönyvként ajánlható munka. Kívánom minden olvasónak, hogy forgassa a könyvet haszonnal.
Matus István
Értékesítési és kereskedelmi marketingigazgató
Unilever Magyarország Kft.
Bauer András - Berács József - Kenesei Zsófia - Marketing alapismeretek
Egy könyv a marketingről, amely segít megérteni, hogy minden vállalati működés alapja a vevői igények megértése és kielégítése. Bemutatja, hogy mi a marketing szerepe a gazdaságban és a társadalomban, úgy, hogy megalapozott elméleti hátteret nyújt, miközben élő, mindennapjainkban szereplő példákat használ.
A bolognai folyamathoz igazodó könyv letisztult formában adja közre a marketing alaptételeit, miközben segít eligazodni a legmodernebb alkalmazásokban. Az általános üzleti, piaci környezetből és a központi szerepet játszó vevőkből kiindulva bemutatja a különféle marketingeszközöket, majd azok működési sajátosságait. A könyv tartalmi filozófiája egyszerű: a legjobb forrásokat felhasználva közérthetően mutatja be a kulcsfogalmakat, minden esetben példák alkalmazásával.
A szerzők kiemelt fontosságot tulajdonítanak a minden fejezet végén megtalálható feladatoknak, eseteknek, az Internetes kapcsolódások felsorolásának és a könyv végén szereplő glosszáriumnak.
Kollekciók
- Angol nyelvű könyvek 95831
- Ezotéria 10671
- Fantasy 26352
- Felnőtt 18+ 9660
- Gyermek 21887
- Humor 10033
- Ifjúsági 32812
- Kortárs 35999
- Krimi 13297
- Kultúrtörténet, elemzések/tanulmányok 13268
- Képregény 15251
- Novellák 11245
- Romantikus 39324
- Sci-fi 12200
- Szórakoztató irodalom 35932
- Tudomány és Természet 22962
- Történelem 14096
- Vallás, mitológia 16383
- Versek 10262
- Életrajzok, visszaemlékezések 14372