Ajax-loader

Robert B. Cialdini könyvei a rukkolán


Robert B. Cialdini - Influence
Influence, ​the classic book on persuasion, explains the psychology of why people say "yes"—and how to apply these understandings. Dr. Robert Cialdini is the seminal expert in the rapidly expanding field of influence and persuasion. His thirty-five years of rigorous, evidence-based research along with a three-year program of study on what moves people to change behavior has resulted in this highly acclaimed book. You'll learn the six universal principles, how to use them to become a skilled persuader—and how to defend yourself against them. Perfect for people in all walks of life, the principles of Influence will move you toward profound personal change and act as a driving force for your success.

Steve J. Martin - Noah J. Goldstein - Robert B. Cialdini - Kis ​lépés, nagy hatás
Miért ​estek vissza 30%-kal egy áruházlánc eladásai egyetlen cent áremelés miatt? • Miért fizetett egy tévécsatorna 3,3 millió dollárt egy film vetítési jogáért, ha tudta, hogy 1 millió dollárt veszít majd az üzleten, és hogyan kerülhetjük el a hasonló hibákat? • Miért hiszünk jobban annak az orvosnak, aki sztetoszkópot hord a nyakában, és hogyan erősíthetjük mi is a hitelességünket? • Miért ajándékozta el egy angol tiszteletes temploma pénzét, és hogyan jutott ezáltal hússzoros összeghez? • Miért adományoztak az emberek 18 ezer dollárt egy kutya megmentésére, és hogyan növelhetjük mi is jótékonysági kampányaink sikerét? A hétköznapokban gyakran előfordul, hogy szeretnénk valakit meggyőzni vagy befolyásolni – a főnökünket, a munkatársunkat, egy vevőt vagy ügyfelet, netán a hitvesünket vagy a gyerekünket. Vajon mit kell tennünk a sikerhez? Steve J. Martin, Noah J. Goldstein és Robert B. Cialdini, a meggyőzés tudományának szakértői 52 apró és egyszerű módszert mutatnak be könyvükben, amelyek segítségével könnyen befolyásolhatjuk mások döntéseit. Ezek a finom, észrevétlen, etikus lépések nem igényelnek különösebb idő-, energia- vagy pénzbefektetést, hatásuk azonban óriási: a segítségükkel jobb megítélésre, kiváló kapcsolatokra, sőt sokkal nagyobb anyagi haszonra tehetünk szert. A szerzőkről: STEVE J. MARTIN író, üzleti újságíró, a képzéssel és retorikával foglalkozó INFLUENCE AT WORK igazgatója az Egyesült Királyságban. Havonta megjelenő üzleti rovatait több mint 2,5 millióan olvassák. Elismert szónok és tanácsadó. Vendégelőadóként részt vesz a London Business School, a Cass Business School és a Cambridge-i Egyetem üzleti iskolájának vezetőképző programjaiban. DR. NOAH GOLDSTEIN a Los Angeles-i Kaliforniai Egyetem (UCLA) vezetőképző intézetének, valamint pszichológiai és orvosi karának egyetemi docense, vezetéstudományi és -szervezési oktatója. Kiváló munkájáért számos elismerést kapott mind a tanítás, mind a kutatás területén. A meggyőzés területén végzett munkája 2009-ben felkerült a Harvard Business Review nagy áttörést jelentő gondolatokat tartalmazó listájára. Számos intézet tanácsadója, és tagja két olyan nagyvállalat tudományos tanácsadó testületének, amely szerepel a Fortune Global 500-as listáján. DR. ROBERT CIALDINI a meggyőzés, a befolyásolás és a tárgyalás területeinek nemzetközi hírű szakértője. Jelenleg az Arizonai Állami Egyetem pszichológia és marketing tanszékének professor emeritusa. Nagysikerű könyvek és tudományos áttörést jelentő tanulmányok szerzője, az INFLUENCE AT WORK elnöke.

Robert B. Cialdini - Hatás
Mi ​hat ránk, amikor igent mondunk egy ügynöknek vagy engedünk egy reklám csábításának? Hogyan lehet az embereket rávenni, hogy együttműködjenek olyan ügyekkel is, amelyeket korábban eszük ágában sem volt támogatni? Vagy fordítva: hogyan bírhatunk rá másokat a saját céljainkkal való együttműködésre? Mi a hatás titka? Robert Cialdini szociálpszichológus e rendkívül sikeres könyvében a meggyőzés, azaz az együttműködést célzó befolyásolás elméletét és gyakorlatát tekinti át. A professzor elméleti tudását a kereskedői és ügynöki munkában szerzett valós tapasztalatai támasztják alá. A gyakorlati tanácsokban és tudományosan dokumentált megállapításokban gazdag kötet alapmű az üzletemberek, reklámosok, adománygyűjtők, ügynöki munkával foglalkozók – illetve a rábeszélők nem kívánatos hatása ellen védelmet kereső fogyasztók számára. Az élvezetes stílusú művet a pszichológia iránt érdeklődő nagyközönség is haszonnal és érdeklődéssel olvashatja. A Hatás alapvető összefoglalásnak számít a maga témájában, amit a több mint 1,5 millió eladott példány is igazol. Robert B. Cialdini a pszichológia Regents’ professzora és a graduális kutatások rendkívüli professzora az Arizonai Állami Egyetemen. A Society of Personality and Social Psychology (Személyiség- és Szociálpszichológiai Társaság) elnöke volt. A szociális befolyásolás finomságai iránti érdeklődését annak tulajdonítja, hogy egy alapvetően mezőgazdasági állam (Wisconsin) döntően német hagyományokat őrző városában (Milwaukee), annak túlnyomórészt lengyel emigránsok lakta negyedében, mindkét ágon olasz származású családban nőtt fel. Cialdini közismert előadó, gyakran tart nagy sikerű előadásokat az etikus befolyásolás erejéről különféle szervezetek, köztük az IBM, a Mayo Clinic és a NATO számára. „Első számú alapmű a meggyőzés pszichológiájának elsajátításához. Aki nem olvassa el, bizonyára szereti a fejét a falba verni vagy a dollárjait kidobálni az ablakon.” GUY KAWASAKI, CEO, Garage.com. „Ha egy tárgyaláson egy hajszálon múlna a siker, Bob Cialdini lenne az első, akinek kikérném a tanácsát.” TOM PETERS, The Tom Peters Group „A vállalatigazgatók e mű segítségével jobb döntéseket hozhatnak és bölcsebben alkalmazhatják a befolyásolás eszközeit. Ebben a témában Robert Cialdini nagyobb hatást gyakorolt a gondolkodásomra, mint bárki más.” CHARLES T. MUNGER, alelnök, Berkshire Hathaway, Inc. „Minden üzletember és minden piacszervező táskájában ott kell lennie a Hatás egy példányának!” R. CRIAG WILSON, első elnökhelyettes, értékesítési igazgató, Northern Trust

Robert B. Cialdini - A ​befolyásolás lélektana
Robert ​Cialdini, az Arizona State University professzora a szociális kommunikáció, a befolyásolás pszichologiájának vezető szakembere ma a világon.A kötet a meggyőzés lélektanának legfontosabb kézikönyve, világszerte igen nagy sikere van, az Egyesült Államokban jelenleg készül a 16. kiadás, eddig tizenhárom nyelvre fordították le.A Befolyásolás lélektana című kötet célja, hogy egyrészt felismerjük azokat a törvényszerüségeket, amelyek nélkülözhetetlenek a társas interakciók működéséhez működésének másrészt hogy eredményesen tudjuk kivédeni a befolyásolás csapdáit.

Kollekciók