Ajax-loader

J. Robert King könyvei a rukkolán


J. Robert King - Vérszövetség
Aereas ​mit sem tudott a külső létsíkokról és azok pokoli lakóiról egészen addig, míg nagybátyját el nem rabolták a gargoyle-ok, akik egy nyolckarú isten szolgálatában állnak. A démoni emberrablók nyomában a fiú és unokatestvére, Nina, minden képzeletet felülmúló helyekre kerülnek. Aereas rájön, hogy nagybátyja elrablása része egy nagyobb tervnek, amellyel a pusztító Vérháború menetét akarják megváltoztatni az alvilági erők. A létsíkok egyszerre jelentenek elképzelhetetlen iszonyatot és felülmúlhatatlan boldogságot - e kettő kényes egyensúlyban áll, már időtlen idők óta. A kérdés csak az: vajon melyik irányba billenti Aereas és Nina a mérleg nyelvét?

J. Robert King - Vinas ​Solamnus
VINAS ​SOLAMNUS. Soldier, Nobleman, Priest. VINAS SOLAMNUS. Rebel, Commander, Conqueror. VINAS SOLAMNUS. Author of The Oath and the Measure and founder of the Solamnic Knights. No knight was ever nobler, more spiritual, more idealistic than Vinas Solamnus…but he wasn't always that way. The story of his early years, his education, and his crucible is truly on of the most famous…

J. Robert King - Invázió
A ​phyrexiai lidércnyomás kezdetét veszi. Dominaria története legnagyobb fenyegetésével néz szembe - könyörtelen ellenfelei korokon át tervezgettek, és most támadásba lendülnek. Senki sem menekülhet a csapás elől. Egyetlen ország sincs biztonságban a támadással szemben. A phyrexiai horda árnyékában, Dominariának egyetlen reménye maradt - a Weatherlight és legénysége. Itt az idő, hogy megvédjék otthonukat és földjüket az invázióval szemben.

J. Robert King - Az ​Éjfél Szíve
Bosszú ​- csak ez a szó jár Casimir fejében. A tíz év amit a piszkos gyerekek, a patkányok és a legyek között töltött az árvaházban, elegendő volt ahhoz, hogy elkészüljön a terv, amelyben kidolgozta, hogyan torolja meg anyja ártatlan halálát. De a bosszú könyörtelen úr. Hogy elpusztíthassa halálos ellenségét, a fiú egy sötét és hatalmas átkot hív segítségül. Mikor az beteljesül, utoljára még szembe kell néznie legnagyobb ellenfelével... önmagával. Az Éjfél szíve a Ravenloft világ sötét hatalmasságait, és szörnyetegeit bemutató harmadik fantasy-történet.

J. Robert King - Időfolyamok
Urza, ​a síkjáró Dominiára legjobb elméivel dolgozik az időgépen, ami megakadályozza a phyrexiai inváziót, de egy súlyos baleset következtében meghasad az idő szövete és a szigeten olyan halálos időbuborékok alakulnak ki, melyekben az idő különböző sebességgel telik. Egy gyorsidejű zónában csapdába esett Phyrexiaiak nemzedékei készülnek a kitörésre. Urzának és tanítványainak csal kevés idejük maradt, hogy kifejlesszék minden idők leghalálosabb fegyverét, a Weatherlight-ot. A sodró lendületű, akciódús cselekmény közben mindig ott lebeg a kérdés, mekkora azok felelőssége, akik világok sorsát képesek befolyásolni.

J. Robert King - Síkváltás
Az ​első hullám véget ért, de az invázió dühöng tovább. A totális háború közepette a föld megmozdul, és rázkódni kezd. Millió és millió támadó tűnik fel a semmiből, ahogy Rath mesterséges síkja ráterül Dominariára, és a természet alkotta tájat ellepik Phyrexia különös rémségei. Mert a gonoszok nem nyughatnak.

J. Robert King - Apokalipszis
Közel ​a vég! A phyrexiai ragály és a rohamgárdisták szedik áldozataikat. Kedzetét veszi az invázió utolsó szakasza és a sötét úr, Yawgmoth azt tervezi, hogy maga lép át Dominariára és személyesen veszi át jutalmát. Miközben az idő egyre fogy, a viharvert hősök utolsó reményüket egy ősrégi, kipróbálatlan fegyverbe vetik - a konstrukciók gyűjteményébe, amelyet Örökségnek neveznek. Jöjjön hát az apokalipszis.

J. Robert King - A ​Félelem Cirkusza
Ravenloft Ravenloft... ​A Gonosz és a sötétség lakhelye, amelyet bármely más világból el lehet érni, ám a kijutás már bizonytalan. A szerencsétlenek, akik valamilyen úton-módon betévednek a Sötét Birodalomba, előbb-utóbb rádöbbennek, hogy csapdaként zárul köréjük e vámpíroktól, zombiktól, farkasemberektől és más, sokkal iszonyatosabb lényektől hemzsegő föld. A FÉLELEM CIRKUSZA Sikoly hasítja szét a sötétséget Morai város cirkuszának sátrai, utcái fölött. A vérfagyasztó hangot Marie, a vak zsonglőr kiáltozása követi. A mutatványosok rohanva érkeznek a fiatal nő vértől vöröslő lakókocsijához. Marie ágyán holtan fekszik a kardnyelő törpe - valaki a saját pengéjét döfte keresztül a testén. Marie és barátai néhány nyomot találnak csupán, amelyet követve a gyilkos nyomába eredhetnek. Nem sokkal később megtalálják a szörnyeteg következő áldozatát... és a következőt... a következőt... A gyilkost keresik, de olyan titkokat találnak, melyek még a Sötét Birodalom közepén tengődő torzszülött mutatványosokat is iszonyattal töltik el.

J. Robert King - Guild ​Wars - A végzet pereme
A ​végzet szólította őket - és ők választottak. Tyria sötét zugaiban az őssárkányok felébredtek évezredes álmukból. Először Primordus érkezett, aki felkavarta a Mélységet, és az asurák kénytelenek voltak a felszínre menekülni. Fél évszázaddal később Jormag ébredt fel, aki kiűzte a nornokat az Északi Didergőcsúcs-hegység fagyos tájairól, fiakat és fivéreket rontva meg. Egy nemzedékkel később Zhaitan emelkedett fel egy kataklizma kíséretében, ami átformálta a kontinenst, és vízözönnel sújtotta Kryta emberlakta országának fővárosát. Tyria fajai a végzet peremére sodródtak. Hősök ütköztek meg a sárkánycsatlósokkal, de őket is megrontották, és az ellenség oldalára álltak. Seregek vonultak a sárkányok ellen, de elsöpörték őket. A törpök egész fajukat feláldozták, hogy legyőzzenek egyetlen sárkánybajnokot. A halandók kora hamarosan véget ér. Eljött a hősök ideje. Míg Tyria fajai széthúznak, hat hős egyesíti erejét, hogy népükért harcoljanak: Eir, a norn vadásznő, akiben egy művész lelke lakozik; Snaff, az asura lángelme és becsvágyó segédje, Zojja; Rytlock, az ádáz és száműzött charr; Caithe, a halálos sylvari, aki mélyre temeti titkait és Logan, az emberek vitéz őrzője, akinek hűsége megoszlik. Együtt alkotják A Végzet Peremét. Együtt válaszolnak a hívásra. De elég lesz, amit tehetnek?

J. Robert King - Edge ​of Destiny
Destiny ​Called - They Answered In the dark recesses of Tyria, elder dragons have awoken from millennial slumbers. First came Primordus, which stirred in the Depths forcing the asura to flee to the surface. Half a century later, Jormag awoke and drove the norn from the frozen climes of the Northern Shiverpeaks, corrupting sons and brothers along the way. A generation later, Zhaitan arose in a cataclysmic event that reshaped a continent and flooded the capital of the human nation of Kryta.

Kollekciók