A könyv a mindennapok mobil kommunikációs technikáját és a mobil rendszerek szerkezetét, működését, szolgáltatásait ismerteti, a mai rendszerektől a jövő távközlő technológiákig, figyelemmel a fejlődési trendekre. A könyv összefoglalja a mobil távközlés és a mobil Internet alapjait, fontosabb ismereteit, a hozzáférési eljárásokat, a korszerű rádiótelefon rendszerek és eszközök modulációs és jelfeldolgozási eljárásait, fontosabb protokolljait. A könyvben hangsúlyt kap az Internet, a Mobil Internet, mint napjaink és a jövő egyre fontosabb távközlési protokollja és kommunikációs technológiája.
Kapcsolódó könyvek
Damage - Damage Report
Hogyan képzeltük el a jövőt – és mi lett helyette?
A DAMAGE REPORT a kétezres évek kordokumentuma az életünkről, kapcsolatainkról, internetekről, értékrendekről, szexről, technológiai újdonságokról és régiségekről, egy szóban: rólunk.
Hogyan képzeltük el a jövőnket? És mi lett helyette? Hogyan működnek a jövőkutatók? Mik azok, amiket nem jósoltak meg, de megkaptunk? Milyen egy közösségi oldal az üzemeltetők oldaláról? Hogyan értjük a zenét, más kultúrákat és egymást? Milyen kulturális mozgalmak vannak a Tron és a Mátrix mögött? És tényleg van internetkapcsolat a Föld és a Mars között? Ezek a könyv legártatlanabb kérdései.
Raátz Judit - Kommunikáció a vendéglátó- és az idegenforgalmi szakképzés számára
A tankönyv a vendéglátó-, a pincér-, illetve az idegenforgalmi technikusi és ügyintéző-szakképzésben részt vevők kommunikációi tantárgyához készült. A kommunikáció általános fogalma mellett a szerző részletesen bemutatja a verbális és a nem verbális csatorna általános és a fenti szakmákhoz szorosabban fűződő jellemzőit. Az olvasó betekintést nyer a kommunikációt segítő technikai eszközök (telefon, fax, számítógép stb.) világába, megismerheti azok helyes használatát. Külön fejezet foglalkozik az etikett fogalmával, a nyelvi illemmel, a vendéglátás és az idegenforgalom sajátos viselkedési szavályaival. Az általános protokoll fogalmának megismerése után a vendéglátás és az idegenforgalom protokollszabályairól olvashatunk. A könyv leckéinek elméleti anyagát számos, a tárgyalt témákhoz és a szakmához szorosan kapcsolódó gyakorlat és feladat teszi színesebbé, érdekesebbé.
Péntek Lajos - Melegépítményű hátsómézkamrás vándorkaptár
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Adolf Frischherz - Paul Skop - Fémtechnológia 1.
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Scott Kelby - Photoshop digitális fotósoknak
KÉSZEN ÁLL A MINDEN SZABÁLYT FELRÚGÓ PHOTOSHOP-KÖNYVRE?
A legnagyobb példányszámban eladott Photoshop-könyvek szerzője, Scott Kelby az Adobe Photoshop CS4 legújabb, legfontosabb és legizgalmasabb technikáit mutatja meg a digitális fotósoknak.
A díjnyertes, eladási csúcsot döntő mű új változata azt nyújtja a digitális fotósoknak, amit eddig még egyetlen könyv sem: pontosan megmutatja, „hogyan csinálja”. Nem különböző elméletek gyűjteménye, nem azt kéri az olvasótól, hogy kísérletezze ki a saját beállításait, vagy találja ki a megoldást saját magától. Ehelyett az író napjaink vezető digitális fotósai által használt egzakt technikákat mutat be lépésről lépésre, és ami a legjobb, pontosan elmondja, mely beállításokat használja, mikor és miért. Épp ennek köszönheten e könyv előző verziói különböző fotósiskolákon és egyetemeken hivatalos segédanyagként használatos.
TANULJA MEG, HOGYAN CSINÁLJÁK A PROFIK!
Scott Kelby évente több ezer profi fotósnak tanítja a Photoshop használatát, és szinte kivétel nélkül mindegyikük ugyanazokat a kérdéseket veti fel, ugyanazokkal a problémákkal és kihívásokkal szembesül – és pontosan ezekkel foglalkozik a könyv. Megtanulhatók belőle:
* a profik által ténylegesen használt élesítési technikák
* profi trükkök a leggyakoribb digitális fényképhibák gyors kijavítására
* a lépésről lépésre haladó beállítás, amely garantálja, hogy a nyomat színei tökéletesen megegyezzenek a képernyőn láthatókkal
* a HDR (nagy dinamikatartományú) fotók feldolgozása, amellyel egy teljes fejezet foglalkozik
* hogyan használhatók ki mesterfokon a CS4 felhasználói felületében rejlő és munkafolyamat-segítő lehetőségei
* miként végezhető el szenvedés nélkül a fényképek színkorrekciója
* hogyan dolgozhatók fel a RAW formátumú digitális képek (és hogyan használhatók ki a CS4 új Camera Raw-funkciói!)
* a feladatok automatizálása
* hogyan mutathatók be műveink úgy, ahogy a profik teszik!
* továbbá rengeteg olyan módszert, fogást, apró, „bennfentes”-trükköt, amellyel csúcsra járathatja produktivitását!
Ráadásként Scott egy bónuszfejezetben leírja az általa használt munkafolyamatot, az elejétől a végéig. Ha Ön digitális fotós, és készen áll a „szakma trükkjeinek” elsajátítására, amelyekkel a vezető profik munkáikat javítják, szerkesztik, élesítik, retusálják és bemutatják, akkor épp a megfelelő könyvet tartja a kezében.
Friedemann Schulz von Thun - Kommunikációs stílusok
AMIKOR EGYMÁSSAL BESZÉLÜNK
Munka, emberi és párkapcsolatok, mindennapi élet: egyfolytában kommunikálunk egymással, de még a legegyszerűbbnek tűnő helyzetek is rejtenek buktatókat. Nem elég megfelelően kifejezni, meg is kell értetni magunkat − és akkor a másik ember megértéséről még nem is beszéltünk!
Világhírű kommunikációpszichológiai sorozatának második részében Friedemann Schulz von Thun bemutatja, hogy az emberek közötti kommunikációnak nem kell állandó küzdelemnek lennie. A kötet a különböző kommunikációs stílusokat − a segítségre szorulót, a segítőt, az önfeláldozót, a leértékelőt, az önigazolót, a kontrollálót, a távolságtartót és a dramatizálót – mutatja be személyiségpszichológiai szempontból. Mások és saját stílusunk megismerésével nemcsak átláthatjuk és elkerülhetjük a tipikus kommunikációs problémákat, hanem saját személyiségünk és kommunikációnk fejlődéséhez is segítséget kapunk: hiszen aki önmagát érti, a másikat is jobban érti.
V. V. Ivanov - Páros és páratlan
A művelődéstörténet és még sok más tudomány állítása szerint a kezdetek kezdete óta a kettősségben, ellentétek kiegészítő voltában látja a világot az ember. A férfi és a nő, a Nap és a Hold, a Föld és az Ég - mind ilyen ellentétek, amelyekben az ellentétek kiegészülnek egymással, s amelyekben az egyik uralkodni látszik a másik felett. Ez a fajta kettősség magában az egyes emberben is jelen van, a két agyfélteke egymást kiegészítő és eltérő működése példázza ezt. Mint ismeretes, egyik agyfelünkkel analizálunk, a másikkal pedig a dolgok egészét fogjuk fel. (Az egyik a tudományos gondolkozásnak, a másik a művészeti megközelítésnek kedvez.) Ha tehát gépi úton akarjuk gondolkodásunkat - emberi lényegünk lényegét - utánozni, kétgépes szervezetet kell létrehoznunk. S ha netán kapcsolatot kívánunk teremteni más bolygókon élőkkel, mire támaszkodhatnánk másra, mint ősi jelrendszereinkre? Eképpen kapcsolódik össze Ivanov páratlanul érdekes könyvében a neurobiológia a kibernetikával, a nyelvészettel és általában az emberi gondolkodás és művészet legrégibb emlékeivel.
Fazekas Ildikó - Harsányi Dávid - Marketingkommunikáció
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Vera F. Birkenbihl - Testbeszéd
A test jelzései gyakran többet árulnak el rólunk,mint beszédünk.Hiszen mutogatunk,hadonászunk,bólogatunk,de valójában sokszor nem is gondoljuk,hogy ilyenkor gondolatainknak adunk megjelenítési formát környezetünk számára. Ezek a testbeszéd jelei, melyek ha tetszik ha nem akaratlanul is hűen tükrözik legbelső érzéseinket. Ezt az elképzelést több ténnyel is bizonyították.A beszélt nyelv mennyiségét összehasonlították a testbeszéd nyelvezetével és kimutatták, hogy két ember közötti kommunikáció több mint 55%-a nem verbális úton jön létre. Sokkal dinamikusabb, meggyőzőbb mint a beszélt nyelv.Érzéseinknek csak 7%-át fejezzük ki szavakkal. A testbeszéd nyelvezete igen összetett megértéséhez és elsajátításához, mint mindenhez időre és gyakorlásra van szükség. Ha belegondolunk azonban, hogy a kutatók szerint akár 1 millió jelzés féle létezik, akkor van miért elkezdenünk tanulni. A testbeszéd minden formája különböző jelentéssel bír, csak fel kell ismerni a helyzetet és s hely jelentőségét, mely országonként is változhat.
Görög Ibolya - Mindennapi maceráink
Görög Ibolya előző könyve, a Protokoll - az életem nagy sikert aratott: egy éven belül négy kiadást ért meg. Abban a könyvben a Miniszterelnöki Hivatal korábbi protokollfőnöke parlamenti emlékeit írta meg, és alapos tájékoztatást adott a hivatalos viselkedés szabályairól. A nagy érdeklődésre való tekintettel ebben a kötetben a társas érintkezés ésszerű szabályait foglalja össze.
"Az előző könyvemben már elmondtam olyan viselkedési szabályokat, melyek azonos módon vonatkoznak a magán- és a hivatali életre is: ilyenek a tegezés-magázás, köszönés, bemutatkozás, kézfogás, dohányzás szabályai, de általában az üzleti, a hivatalos protokollal foglalkoztam többet (öltözködés, telefonálás, névjegykártya, levél, virág, ajándék, rangsor, ültetési rendek, hivatalos ceremóniák, koktél, állófogadás, díszebéd, delegációzás, konferenciaszervezés stb.). Tehát amikor például most azt látja, kedves Olvasóm, hogy "öltözködés", akkor a teljesen hétköznapi dolgokra gondoljon. ...
Jóérzést szeretnék átadni, azt szeretném elmagyarázni, hogyan lehet jól élni, és ezt természetesen nem az anyagiakra értem. Ehhez hozzájönnek még viselkedési tanácsok is, amelyek kimondottan arra valók, hogy a hétköznapok együttélési gondjait feloldjuk, magunknak tegyünk jót. ...
Nagyon szeretném, ha nem bántanék meg senkit. Ugyanis nagyon síkos ez a terület, a magánélet szokásai tényleg 'ahány-ház-annyi-szokás' módra alakulnak. Mindenki úgy érzi, hogy az a helyes, ahogy ő él; a saját életét tudja elfogadni, azt tartja követendőnek. Csak azt kérem, hogy amit leírok, segítő szándékom jeleként fogadják. Az élet, ez a falatka hatvan-nyolcvan év, nem a Győzelemről szól, hanem arról, hogy sikeresen és kedvünkre vegyünk részt benne. ...
Macerás, nagyon macerás dolog másokkal együtt élni! Odafigyelni, segíteni, megszólítani, kérni valamit másoktól (te Jó ég!) - csupa kínos ügy, ... egy merő macera! Segíthetek?"
Milo O. Frank - Hogyan érveljünk röviden és hatásosan
A könyv bemutatja, hogyan érvelhetünk átütő sikerrel mindössze fél perc vagy még ennél is rövidebb idő alatt. Megtanít rá,
- hogyan kell a célra összpontosítanunk,
- hogyan ébreszthetjük fel és tarthatjuk fenn a másik érdeklődését,
- hogyan találhatjuk meg az utat a másik érdekeihez,
és mindezek ismeretében hogyan fogalmazzuk meg harminc másodperces üzenetünket.
Milo O. Frank a hatékony kommunikáció ismert amerikai szakértője. Ügynökként neves színészeket képviselt, volt a CBS Televíziós Társaság szereposztási részlegének vezetője. Az MGM stúdiónál, és mint a Cinerama gyártásért felelős elnökhelyettese szövegkönyveket írt és filmeket rendezett. Nagy tapasztalatú szakemberként sok éve tart kommunikációs tréningeket üzletembereknek és politikusoknak.
Arany Edit - Hajnal Tamás - Kőrössy Zoltán - Nagy Gábor - Novák László - Novák Zsuzsa - Tomecskó Erika - Üzleti rendezvényszervezés I.
A könyvet a szerzők ajánlják azoknak, akik rendezvényeken, partikon vesznek részt, hogy tisztában legyenek vele, hová és miért hívják őket - hová, és miért érdemes elmenni. Marketing és kommunikációs szakembereknek, hogy még tudatosabban és költség-hatékonyabban használhassák fel a rendezvényeket, mint marketing-kommunikációs eszközt a cégüknél. Az üzleti rendezvényszervezést hivatásukként végző profi szakembernek, hogy legyen végre egy könyv, amivel vitatkozni lehet, és ezáltal rövid időn belül megszülethessen a második, javított-bővített kiadás.
Gálik Mihály - Urbán Ágnes - Médiagazdaságtan
Kis híján két évtizede, hogy a médiagazdaságtan tárgykörben megjelent az első magyar nyelvű könyv, amelyhez az elméleti bevezetőt követő lapkiadás fejezetet én lektoráltam. Azóta sok víz lefolyt a Dunán, s négy további változat követte az elsőt. Bár a jelenkori média csak nyomokban hasonlít az 1990-es évek első felének médiájára, a médiagazdaságtani nézőpont mit sem veszített érvényességéből. Ma már persze a média szót is két jelzős szerkezettel emlegetjük, a két évtizeddel ezelőttit tömegmédiának hívjuk, amely mellé felnőtt az infokommunikációs technológiák forradalmának és tömeges használatbavételének eredményeként az új média. Mind a kettővel foglalkozik a Médiagazdaságtan legújabb kiadása, külön rávilágítva arra a szerves kapcsolatra, amely a régi és az új médiát összeköti. Öröm látni, hogy a két évtizeddel ezelőtt indult magyar médiagazdaságtani iskolából ismét fontos, értékes mű került ki, amelyet mind a médiával bármilyen szemszögből foglalkozóknak, mind az érdeklődőknek figyelmébe ajánlok.
Bayer József ügyvezető igazgató
Axel Springer Budapest Kft.
A Médiagazdaságtan című kötet előző kiadásai bestsellerré váltak a médiával foglalkozó hazai szakirodalomban. Nem véletlenül: a könyv alapos és mély, mégis közérthető és remekül tagolt áttekintést ad a médiapiac trendjeiről. E legújabb kiadás már naprakészen elemzi a digitális hálózatok, a közösségi média világát is a hagyományos médiumok (sajtó, rádió, tévé) mellett. Gyakorló médiamenedzsereknek, kutatóknak, diákoknak ajánlom. És mindenkinek, aki többet szeretne tudni az új és változó médiatípusokról, műfajokról, finanszírozási modellekről, a közönségmérésről vagy akár a magánmédia és a közérdek elvi összefüggéseiről. Mindenkinek, akit érdekel a demokratikus, szabad média működése.
Sükösd Miklós, Senior Fellow
Media Diversity Institute, London
Paul Dunn - Allan Pease - Levél-beszéd
A könyvből megtudhatja, hogyan beszélje rá levele olvasóját arra, hogy azt tegye, amit Ön elvár tőle; hogyan szerezhet új állást, vagy fizetésemelést; miként irányítsa magára azonnal partnere figyelmét; hogyan írjon szomszédjának, közhivatalnak, hatóságnak; miként teheti személyiségét emlékezetessé és vonzóvá levélen keresztül is; hogyan kérjen randevút levélben; a tartozását miként hajthatja be, akár levél útján is; hogyan győzheti meg igazáról partnerét levélen keresztül is; miként hoznak - "csinálnak" - pénzt az Ön Direct mailjei.
Huszár Ágnes - Bevezetés a gendernyelvészetbe
Az olvasó az első magyar nyelvű áttekintő gendernyelvészeti művet tartja kezében. A gendernyelvészet az alkalmazott nyelvészetnek az a résztudománya, amely a férfiak és a nők eltérő nyelvhasználatával, egymástól különböző kommunikációjával foglalkozik.
A férfiak és a nők beszéde biológiai és szocializációs okokból különbözik egymástól. Biológiai okokkal - a hangszalagok eltérő hosszúságával - magyarázható például az, hogy a férfiak beszédhangja átlagosan mélyebb, mint a nőké. De csak tanulással érhető el, hogy a spanyol férfiak magasabb hangon beszéljenek, mint a magyarok, a francia és a lengyel nők hangmagassága pedig jóval meghaladja a magyar nőkét, hogy az elképzelhetetlenül magas hangon csicsergő japán nőket ne is említsük.
A könyv a beszéd apró elemeitől - a beszédhangoktól - vezeti az olvasót a morfémákon, a szóválasztáson és a mondattani szerkezetek alkalmazásán keresztül a szöveghasználatig - mindig következetesen rámutatva a társadalmi nem (gender) motiválta különbségekre.
A férfiak és a nők egymástól eltérő kommunikációs szokásainak leírása során a szerző bemutatja a nő és a férfi testi megjelenésének eltéréseit a nyilvános térben. Rámutat arra, hogyan alakulnak a női és férfi, valamint a vegyes nemű csoportok társalgásai. Feltárja az udvariasság és a (nyelvi) agresszió alakulását a két nemnél. A foglalkozások kommunikációigénye felértékelődik napjainkban: ehhez a tényhez a két nem eltérő módon alkalmazkodik. A munka világában és a közéletben mind a nők, mind a férfiak csak hatékony kommunikációval tudnak boldogulni. A gondolatmenet a nemi különbségek magyarázatára alkalmas elméleti keretek ismertetésével zárul.
A könyv tizenkét, tartalmilag egymásra épülő fejezetből áll. Mindegyiket olvasmányajánlások, az elsajátítást ellenőrző kérdések és kreatív, továbbgondolásra alkalmas feladatok egészítik ki. A könyvet a szakterület legfontosabb közleményeit bemutató szakirodalom-jegyzék egészíti ki.
Allan Pease - Testbeszéd
Minden mozdulatunk közlés. Ha e testbeszédet megtanuljuk helyesen értelmezni és használni, jobban megértjük embertársainkat és jobban megértethetjük önmagunkat. A szerző könyv ében saját tapasztalatait és a viselkedés-lélektan legújabb eredményeit felhasználva számos élethelyzetben elemzi a gesztusok jelentését és kínál gyakorlati útmutatót.
Barbara Pease - Allan Pease - A testbeszéd enciklopédiája
Mondanivalónkat a beszéden kívül gesztusaink, arcjátékunk, testtartásunk - összefoglalóan a testbeszédünk - közvetíti, erősíti meg vagy cáfolja. Aki ennek tudatában van, az sokkal hatékonyabban kommunikál. Ha érti és érzékeli ezeket a sokatmondó jeleket, lényegesen többet tudhat meg a másik szándékáról, mint ha csupán a szavaira hagyatkozna. A világhírű szerzőpáros, Allan és Barbara Pease legújabb könyvükben élvezetes, közérthető stílusban - számtalan fotó és rajz kíséretében -foglalják össze a testbeszéd alapvető tudnivalóit. Ne feledjük: miközben elsajátítjuk a testbeszéd tudományát, apránként jobban megértjük saját viselkedésünket is. A testbeszéd enciklopédiája a kereskedők, menedzserek, üzletkötők, állásinterjúra készülők elengedhetetlen kézikönyve, de hasznos lehet az élet bármely területén: otthon, randevún vagy a munkahelyen.
R. D. Laing - Gubancok
R. D. Laing mindent megtesz annak érdekében, hogy sajátos gubancainkat még jobban sikerüljön begörcsölni, melyeknek kibogozását tényleg csak azt tudja, aki nemcsak végigkíséri a példákkal alaposan megfűszerezett könyvét, hanem fejezetenként pihenőt tartva szembeül önmagával és kioldja az éppen elétáruló csomóit.
De hogy minél jobban kedvcsináló és egyben segédkező is legyen ez a kivonat, íme fejezetenként egy – egy szösszenetnyiség.
Balogh Jenő - Völgyes István - Termálvíz-hasznosítás
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Gary Chapman - Paul White - A munkahelyi elismerés 5 nyelve
Hogyan alakítható ki egy olyan munkahelyi légkör, amely a legjobb teljesítményre ösztönzi a munkatársakat? Milyen szerepet játszik a személyre szabott elismerés a munkatársak motiválásában, és hogyan alkalmazható ez a gyakorlatban?
A New York Times bestseller szerző Gary Chapman és Paul White „A Munkahelyi Elismerés 5 Nyelve” című könyvében bemutatja, hogy a megerősítés, az elismerés és a bátorítás nemcsak a kapcsolatokat teszi jobbá, de nagyban hozzájárul a szervezetek hatékonyabb működéséhez is.