Mindig szerettél volna használható marketing ötleteket network marketing üzleted építéséhez, de senki nem tudott segíteni? Akkor most végre itt a megoldás! Miért? Mert a világ egyik legtapasztaltabb hálózat építője és trénere Tom “Big Al” Schreiter lát el 26 azonnal használható marketing ötlettel ebben a könyvben.
Kapcsolódó könyvek
Ismeretlen szerző - Facebook műhelytitkok
A marketingnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre nehezebb.
Az emberek több mint kétharmada átugorja a hirdetéseket. Ha online reklámozol, az átkattintási arány kevesebb mint egy százalék lesz. Az internetezők zöme figyelmen kívül hagyja a bannereket. A közvetlenül kiküldött levelek felét még csak meg sem nézik. Kitörlik anélkül, hogy egy pillantást is vetnének rá.
Ezek az adatok jól szemléltetik, hogy a marketing változóban van, és a hagyományos megközelítések egyre kevésbé hatékonyak. Át kell gondolni az online kommunikációt.
A versenytársad nem feltétlen az, akire elsőre gondolnál. Nem szükségszerűen az, aki ugyanazt a terméket vagy szolgáltatást kínálja.
A figyelmet ki kell érdemelni: tartalom és mondanivaló szükséges, ha sok embert szeretnél megszólítani. Ne csak direkt reklámokban és hirdetésekben gondolkozz, hanem interaktív kommunikációban, és közösségépítésben. Erre a Facebook, a közösségi hálózat a legalkalmasabb eszköz. De hogyan álljunk neki? Kik és hogyan tudnak sikereket felmutatni? Miként lehet eredményes a Facebook marketing?
A könyv, melyet a kezedben tartasz, e kérdések megválaszolásában segít. Megismertet napjaink legnépszerűbb közösségi oldalával és lépésről-lépésre végigvezet azon az úton, mely mérhető eredményekhez vezet.
Adolf Hitler - Harcom
A Mein Kampf (Harcom) Adolf Hitler nemzetiszocialista vezető egyetlen, még az életében kiadott könyve, melyet landsbergi fogsága idején kezdett el írni, miután 1923-ban az ún. sörpuccsban való részvételéért börtönbe zárták. A könyvben áttekintette addigi pályafutását és megfogalmazta világnézetét, valamint politikai programját. A mű a nácizmus ideológiai alapvetése lett.
Hitler magát a könyvben nem politikusnak, hanem programadónak (Programmatiker) ábrázolta. Eszerint „a programadó feladata nem az, hogy az ügy teljesíthetőségének különböző fokait megállapítsa, hanem, hogy az ügyet mint olyan megvilágítsa: másként szólva: kevésbé kell törődnie az úttal, mint a céllal.” Továbbá: „[a programadó] jelentősége csaknem mindig csupán a jövőben mutatkozik meg, mivel ő nemritkán az, akit „világidegen” szóval illetnek. Mert ha a politikus művészete valóban megfelel a lehetséges művészetének, a programadó azokhoz tartozik, akikre áll, hogy az isteneknek csak úgy tetszenek, ha a lehetetlent követelik és akarják.”
Hitler ezzel az írással egy átfogó elméletet kívánt a nép elé állítani a marxizmus ellenében. Emellett úgy kívánta bemutatni addigi pályáját, mint ami pártja és az egész nép ideális vezetőjévé teszi őt a zsidóság, mint közös ellenség elleni összefogásban. Megerősítette az NSDAP 25 pontos programjának érvényességét. Megállapította, hogy a nemzeti szocializmus egyik elődjének számító Völkisch mozgalom sikertelen maradt és ideje lejárt; ezzel szemben az NSDAP modern, céltudatos gyűjtőmozgalommá vált, amely sikerrel tömörítheti a weimari köztársaság nacionalista és antidemokratikus erőit.
Dipak C. Jain - Philip Kotler - Suvit Maesincee - Marketinglépések
"Végeredményben elmondhatjuk, hogy a piacok gyorsabban változnak, mint a marketing. Ezért a klasszikus marketingmodell (...) módosításra szorul. A marketinget elemeire kell bontani, újra kell értelmezni és kiterjeszteni. Nem sok sikerre számíthat az, aki a marketinget a meglévő termékei forgalmának növelésére kívánja felhasználni. A vállalatoknak nagyobb figyelmet kell szentelniük arra, hogy milyen termékeket bocsássanak ki. A bölcs vállalatok elfogadják az igények felmérésére és kielégítésére összpontosító marketinget." (Kotler) A könyvből megtudhatjuk, hogy milyen újításokra lesz szükség a marketing, s vele együtt a vevő - és technológiaközpontú piacokon működő vállalkozások háza táján.
Seth Godin - Minden marketinges sztorizik
Seth Godin három kérdése azokhoz, aki terméket vagy szolgáltatást árulnak:
Mi a történeted?
Hisznek-e benne az emberek?
Igaz-e a történet?
Minden marketinges mesemondó. Ha ügyes, a vásárlók elhiszik a történetét, azt, hogy a bor ízletesebb a méregdrága pohárból, hogy egy kétszer drágább Porsche nagyságrendekkel jobb, mint a Volkswagen. Elhisszük, hogy egy tízezrekbe kerülő sportcipő menőbb és tartósabb a filléres darabnál. Pedig ez csak attól válik igazzá, hogy hiszünk benne.
Seth Godin legújabb botránykönyvében bebizonyítja, hogy a jó marketinges sosem a termék jellemzőire koncentrál, hanem elmond egy történetet, amiben az emberek hinni akarnak. A mai világban a választási lehetőségek száma korlátlan. Vállalkozások és emberek marketing nélkül már nem boldogulhatnak. A marketing nem más, mint történetmesélés, akár igaz a mese, akár nem.
Gondoljunk az iPhone-ra vagy a Coca-Colára: a marketing akkor sikeres, ha a beleillik a világképünkbe, és a barátainknak is mesélünk a termékről.
De vigyázat: a hazug marketing mindig elbukik. Ezt a leckét a telemarketingesek, dohánygyárak és demagóg politikusok már drága pénzen megtanulták.
Merjünk történeteket mondani! Seth Godin szavaival: ”A történetek segítségével könnyebben megértjük a világot. Ha van egy jó ötletünk, nem tudjuk másként elterjeszteni, mint mese segítségével. A marketing nem feltalálta, csupán tökéletesítette az elbeszélést.”
Miriam Fields-Babineau - A kutyakiképzés alapjai
Társalogjon sikeresen a kutyájával, és meglátja, hamarosan azt fogja tenni, amit kér. Akár szobatisztaságra, követésre, ülésre megtanítja, akár azt szeretné, hogy odajöjjön, játsszon vagy trükköket mutasson be, ebben a könyvben megtalálja majd a megfelelő kiképzési módszereket. A gyors és hosszan tartó eredményesség kulcsa a dicséret, nem pedig a kutya játékokkal vagy jutalom falatkákkal történő elkényeztetése. Tanulja meg hatékonyan alkalmazni beszédét és testbeszédét, és sajátítsa el a kutya testbeszédét is. Lelje örömét abban, hogy feltárja kedvence különleges személyiségét, érvelőkészségét és humorérzékét. Ez a színes útmutató mindemellett számos egyéb tudnivalót tartogat a kutya- és kölyökgondozástól, a ketreces kiképzéstől és ápolástól a testmozgáson át egészen a kutya társas fejlődéséig. Különleges meglepetésként táblázataink segítségével 75 kutyafajta eltérő ápolási és mozgásigényét tárjuk fel önöknek.
Próbálja ki ön is ezt a könnyen használható és teljességre törekvő útmutatót. Kezdje az újszülött kutyusok gondozásáról szóló ötletek olvasásával, majd térjen át a mintegy nyolchetes szabályozott kiképzési programra, ami előkészíti kutyáját az egész életen át tartó tanulásra. S ami a legnagyszerűbb, hogy kutyájának kiképzését gyakorlatilag bármely életkorban elkezdheti, mert - félretéve a régi mondást - nem igaz az, hogy "öreg kutyának nem lehet új trükköt tanítani".
Miriam Fields-Babineau állatkiképző szakember, valamint a Training Unlimited nevű cég tulajdonosa, amely bemutatókra képezi ki az állatokat, tulajdonosaikat pedig arra tanítja, miként kell kedvenceiket megmutatni másoknak. Az írónő számos televíziós és rádiós műsor meghívott vendégeként ismert, írásai pedig országszerte újságok és képes folyóiratok oldalain jelentek meg. Miriam családjával, két kutyájával, két macskájával és lovával Virginiában él.
Donald J. Trump - Robert T. Kiyosaki - Midaszi érintés
Kérdés: Mi a legfontosabb dolga egy vállalkozónak? Válasz: Stabil, minőségi munkahelyek teremtése. - Egy olyan országban, ahol magas a munkanélküliség, és ahol a gazdaság talpra állításához új munkahelyekre lenne szükség, ki ne sóvárogna valamiféle megoldásra, ami képes gyors megújulást hozni? Sokan a kormány felé tekintgetnek, pedig ma már nyilvánvaló, hogy a kormány képtelen valódi munkahelyeket létrehozni. A kevesek által ismert igazság az, hogy csupán egyetlen csoport képes visszavezetni világunkat a prosperitásba: ezek a vállalkozók, és különösen azok a vállalkozók, akik midaszi érintéssel rendelkeznek. Azok a vállalkozók nyernek, akik a legtöbb munkahelyet hozzák létre, akik a legnagyobb jólétet képesek megteremteni a legtöbb ember számára. Ők a midaszi érintésű vállalkozók. Azon gondolkodsz, hogy elindítsd a saját üzletedet? Vagy a meglévő vállalkozásodat szeretnéd növelni? Mielőtt további időt és pénzt vesztegetnél erre, tartozol azzal önmagadnak, a családodnak és a világnak, hogy a midaszi érintés öt pontját felfedezd, és azok mesterévé válsz: 1. A jellem ereje 2. Fókusz 3. Brand 4. Kapcsolatok 5. Apró dolgok, amik számítanak. Üzleti könyveket ezrével találhatsz a piacon. Ez a könyv a vállalkozókhoz szól. A világ talán két legbefolyásosabb üzletembere olyan dolgokat tanít neked, amelyeket nem találsz meg más könyvekben. Vállalkozóvá válni nem csapatmunka, mert különleges fókusz kell hozzá. Donald és Robert történeteiből megtudhatod, hogyan váltak azzá, akik, és hogyan jutnak el bárhová, ahová el akarnak jutni. Nagyszerű olvasmány! - (Mark Burnett, az e Apprentice megalkotója)
Robert T. Kiyosaki - Sharon L. Lechter - Gazdag papa, szegény papa
Ez a könyv
- lerombolja a mítoszt, miszerint a magas jövedelem az egyetlen út a gazdagsághoz,
- megmutatja, miért nem várhatjuk az iskolarendszertől, hogy megtanítsa a gyerekeket bánni a pénzzel,
- elmondja, mit tanítsunk meg gyermekeinknek a pénzről, hogy jobban érvényesüljenek az életben, mint mi.
Fehér Márton - Gombos Zsolt - Online Marketing Akadémia: Tudásanyagok
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Wolf Gábor - Kisvállalati marketing biblia
Ha vállalkozásod nem lett akkora durranás, mint induláskor megálmodtad, akkor egyetlen esélyed maradt, hogy mégis eljuss az üzleti mennyországba, és ezt az esélyt úgy hívják: marketing!
NEM A TE HIBÁD, ha nem értesz a marketinghez, vagy nem jók az eredményeid: nekünk nem adta tovább az előző generáció a marketingtudását, hiszen senki nem tanította neki! A multiktól sem lehet marketinget tanulni, mert ők más dimenzióban játszanak. A sok elméleti könyvtől meg csak a fejed fog fájni - honnan tanuljon akkor egy magyar vállalkozó olyan marketinget, reklámozást, amely működik?
Kezedben az első magyar marketingkönyv, amely:
- NEM multiknak szól - hanem mikró- , kis- és közepes vállalatoknak
- NEM amerikai könyv fordítása - hanem 100% magyar tapasztalat,
- NEM elméleti tananyag - hanem csupa példa és gyakorlati tipp
Philip Kotler - Nancy Lee - Vállalatok társadalmi felelősségvállalása
Philip Kotler, a marketing világának legnagyobb hatású véleményformálója ebben a könyvben a legjobb gyakorlati példákat, az élenjáró ötleteket mutatja be. Megmutatja, hogyan egyeztethetők össze a vállalat és a társadalom céljai, hogyan lehet elnyerni az alkalmazottak támogatását, kiválasztani a támogatásra érdemes ügyeket és a partnereket. A kötetet a Magyarországon eddig eredményesen megvalósult CSR- tevékenységeket bemutató fejezet zárja.
Robert T. Kiyosaki - Sharon L. Lechter - Gazdag papa sikertörténetei
A Gazdag papa sikertörténeteiből megtudhatjuk: miért nem jó a "nincs pénzem" és "nincs időm" kifogás; miért nem lehetünk sem túl fiatalok, sem túl öregek ahhoz, hogy az anyagi biztonság és függetlenség elérésének ösvényére lépjünk; hogyan győzték le kezdő befektetők a befektetéstől való félelmüket; hogyan érhetünk el mi is hasonló anyagi eredményeket és sikereket.
Király Béla - Nagy marketing szótár
A kötet közel 6000 marketinggel kapcsolatos vagy a mindennapi marketingmunka során előforduló szó, kifejezés szakszerű magyarázatát tartalmazza jól érthető formában. Az szerző és a szakmai lektorok személye a garancia arra, hogy ebben az igényes és átfogó munkában mindenki megtalálja a számára érdekes és hasznos tudnivalókat.
A könyv egyik különlegessége, hogy az alapvető kifejezések mellett a napjainkban használatos divatos és új keletű szavak, így például az online marketinggel kapcsolatos fogalmak is megtalálhatók benne.
A kiadvány nemcsak a gyakorló marketingszakembereknek nyújt kiváló segítséget, hanem azoknak is, akik meg szeretnék ismerni a marketingszakma lényegét és nyelvhasználatát.
A(z) Nagy marketing szótár Könyv szerzője Király Béla.
Sas István - Reklám és pszichológia a webkorszakban
Sas István a magyar reklámszakma kiemelkedően sokoldalú egyénisége, akinek munkáit mindig áthatja az ötletesség, az imponáló tapasztalat és a műfaj iránt érzett rajongás. Erre a könyvre mindez különösen igaz. Az igazi meglepetés azonban, hogy nincs benne múlt idő. Ez a könyv a reklám fénysebességgel változó jelenéről és izgalmas jövőjéről szól. Reklámszakembereknek "kötelező olvasmány". De mindenkinek ajánlott, aki értelmiséginek érezve magát, ezt a titkát is megismerve szeretne közelebb jutni a 21. század elejének megértéséhez.
Sas István - Reklám és pszichológia
Sas István a magyar reklám egyik kultikus alakja, a magyar reklámfilmezés látványosan legeredményesebb, bel- és külföldön egyaránt legismertebb rendezője. Még napjainkban is a szakma "tengelye". Beszélnek "Sas István előtti és Sas István utáni" korszakokról, stílusokról, felfogásokról. Reklám és pszichológia címmel nemrég könyve jelent meg, megírta mindazt, amit tud erről a világról. A könyv felvállalt célja bizonyítani, hogy az embereknek nem kell annyira félni a reklámtól. Nem kell kikerülni, csak érteni kell egy kicsit azt, hogy hogyan is működik. Sas István szavaival: "a reklámnak az a dolga, az a kötelessége, hogy eladjon valamit. Tudom, hogy ő tudja, hogy én tudom, hogy tudja." Kötelező olvasmány mindenkinek, akit érdekel a reklám, vagy ilyesmiről tanul az iskolapadban, sőt – neagyisten - abból él! De erősen ajánlott belelapozni párszor azoknak is, akik szeretnék értelmiségnek vallani magukat, kicsit érteni, hogy mi folyik napjaink média-reklám-kommunikáció dzsungelében.
Donald Trump - Gondolkodj nagyban és csapj oda keményen!
Ez a GAZDASÁGI-VÁLSÁG TÚLÉLŐ KÖNYV, de jócskán túlmutat a bukás üzleti és személyes feldolgozásán. Megmutatja, hogyan használd a Nagyban gondolkodás szemléletét ugródeszkának a siker-magaslatainak eléréséhez.
Mindezt Amerika LEGGAZDAGABB üzleti ÚJRAKEZDŐJÉTŐL.
MOST VÉGRE feltárul a Trump-Titok!
Így vélekednek a haza cégvezetők róla:
„Annyi élet forgácsolódik el a napi harcban – hányszor gondolkodtál és cselekedtél már nagyban az életed során, Trump talán többször, mint bárki más, és végre megmutatja, hogyan.
Vállalkozóknak kötelező!”
Nádas Péter - Párhuzamos történetek I-III.
A Párhuzamos történetek talán legfeltűnőbb vonása, az életmű ismerői számára is meglepetést jelentő újdonsága az egymástól lényegében független történetek olyan elképesztő sokasága, amelyet semmiféle realista konstrukció nem lenne képes egyetlen elbeszélésben összefogni. E regény történetei szinte ugyanúgy megszámlálhatatlanok, mint ahogyan azt sem tudnánk összeszámolni, hány emberrel találkoztunk életünkben, mégis egyetlen elbeszéléssé olvadnak össze. A regény egyetlen, nagy elbeszélése azonban nem ezeket a történeteket beszéli el, hanem a testek egymásra hatásának, egymásra gyakorolt vonzásának, egymásra irányuló vágyakozásának és egymásról őrzött emlékezetének nagy történetét. Ebben a burjánzó elbeszélésben jönnek létre olyan csomópontok, amelyek különböző személyekkel azonos időben és azonos helyen (a másik test az érzetben), azonos időben különböző helyeken (a másik test a vágyban), azonos helyen különböző időkben (a lakás, a ház, a város emlékezete a testben), illetve ugyanazon személlyel különböző helyeken és időkben (a saját test az emlékezetben) megesett dolgokat kapcsolnak össze. Az elbeszélésnek ez a csomópontról csomópontra haladó mozgása vetíti ki aztán a rekonstruáló képzeletbe a történetek szövegen túli valósággá összeálló szövevényét, mely így gyakorlatilag és elvileg egyaránt kimeríthetetlen, és ezért képes egy semmiből megteremtett, társadalmilag és történelmileg mégis szigorúan meghatározott, az általunk ismert vagy ismerhető reáliáknak akkurátusan megfelelő, szövegen túli világot alkotni. Ahogy ez létrejön, az ennek a regénynek a legnagyobb titka és egyben világirodalmi teljesítménye. A Párhuzamos történetekkel létrejött az a mű, amely komolyan veszi és megválaszolja a realizmus felbomlása, a századelő újító kísérletei és a nouveau roman által felvetett kérdéseket, ugyanakkor visszaadja az olvasás gyönyörét, és kiállja az összehasonlítást a tizenkilencedik századi nagyrealizmus legnagyobb műveivel.
Stephen R. Covey - A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása
Világhírű könyvében Stephen R. Covey elvközpontú oldalról közelít a személyes és szakmai problémák megoldásához. Lényeglátó megfigyeléseivel és briliáns anekdotáival lépésről lépésre mutatja meg, hogyan juttathatjuk érvényre életünkben a 7 alapelvet, melyek biztonságot adnak a változások kezelésében, bölcsességet és erőt a lehetőségek kihasználásában.
„Ez a kitűnő könyv teljesen megváltoztatta az életemet."
Tom Peters, az In Search of Excellence szerzője
„Ez a könyv arra késztet, hogy átgondoljam problémáimat, és arra, hogy betartsam tanácsait."
Rich DeVos, az Amway alapítója
„Az elvek, melyekre A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása megtanított, igazi változásokat hoztak az életembe."
Ken Blanchard, Az egyperces menedzser szerzője
Stephen R. Covey nemzetközileg elismert vezetési szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, a FranklinCovey cég társelnöke. Életműve az elvközpontú élet és az elvközpontú vezetés tanítása. A Harvardon diplomázott, doktorátust a Brigham Young Egyetemen szerzett, ahol a szervezeti magatartás és az üzleti vezetés professzoraként dolgozott. Utah államban, a Sziklás-hegységben él feleségével, Sandrával és családjával.
Barabási Albert-László - Behálózva
Könyve, mint minden igazi tudomány, látszólag egyszerű kérdést kutat, egy detektív szívósságával: Hogyan kapcsolódik minden egymáshoz, és mit jelent ez a tudományban, az üzleti és a mindennapi életben? „A világunkban meglévő hálózatok valódi természetének megértésével olyan, az emberiséget foglalkoztató kérdésekben kerülhetünk közelebb a válaszhoz, mint a vírusok leküzdése, a gazdasági válságok kezelése, a terrorizmus visszaszorítása vagy akár az emberi társadalom gondjainak megoldása. A Behálózva című könyvet 13 nyelvre fordították le, és több országban felkerült a bestseller listára. Hazánkban 2003-ban jelent meg először, szintén Vicsek Mária fordításában. Az azóta eltelt időszakban a könyv megindult a világranglistán. Jelen kiadásunk alapja a Penguin Book kartonált változatú kiadványa.
Kristine Barnett - A szikra
Kristine Barnett fiának IQ-ja nagyobb, mint Einsteiné, fotografikus memóriával rendelkezik, és két hét alatt egyedül megtanulta a függvénytant. Jacob kilencévesen fogott hozzá egy olyan eredeti asztrofizikai teória kidolgozásához, amelyért szakértők szerint egyszer Nobel-díjat kaphat, tizenkét esztendősen pedig már fizetésért végzett kvantumfizikai kutatásokat. Történetét azonban az teszi még inkább figyelemre méltóvá, hogy Jake rendkívüli elméje kis híján az autizmus ködébe veszett. Kétévesen, amikor állapotát diagnosztizálták, az édesanyjának azt mondták, ez a gyerek talán soha nem lesz képes önállóan bekötni a cipőjét.
"A szikra" egy édesanya különleges visszaemlékezése. Miután Jake-et otthon és a fejlesztő óvodában olyan "szakértők" vették körül, akik a legalapvetőbb készségekre próbáltak összpontosítani, és korlátozni igyekeztek mindabban, ami elvonta ezektől a figyelmét - a csillagok, a falon mozgó árnyékok, a skótkockás kanapéhuzat tanulmányozásában -, Jake szellemileg egyáltalán nem haladt előre. Kristine érezte, hogy változtatnia kell ezen. A szakemberek és a férje, Michael helyett a saját ösztöneire hallgatott, kivette Jake-et a fejlesztő óvodából, és hozzálátott, hogy maga készítse föl az óvodai nagycsoportra.
A házuk garázsában vezetett családi napközi tapasztalataira támaszkodva eltökélten fáradozott a Jacobban észrevett "szikra" - a szenvedélyes érdeklődés - lángra lobbantásán. Úgy döntött, nem azzal törődik, amire a fia képtelen, inkább a képességeire fog koncentrálni. Ez az alapelv, valamint a játékok és normális gyermekkori élmények (labdázás, kirándulás, kerti sütés) fontosságába vetett hit segítette Kristine-t a hihetetlen akadályok leküzdésében.
Barnették nem voltak jómódúak, és az anyagi gondok mellett Kristine-nek saját súlyos egészségügyi problémáival is szembe kellett néznie. Kristine és Michael kitartó munkával, Jake meg két öccse iránti elszánt odaadással, valamint a rokonok, ismerősök összefogásába vetett rendíthetetlen hittel mégis minden várakozást felülmúló eredményeket értek el. "A szikra" drámai, gondolatébresztő, szemléletformáló elbeszélés a félelmetes nehézségekkel szembeszálló szeretet és bátorság erejéről, a káprázatos lehetőségekről, amelyek akkor tárulnak föl, ha megtanuljuk, hogyan aknázzuk ki maradéktalanul a minden gyermekben, valamennyiünkben ténylegesen rejtőző képességeket.
Eckhart Tolle - A most hatalma
A most hatalma rövid idő alatt bebizonyította, hogy az egyik legnagyobb spirituális könyv, amelyet manapság írtak. Ez a könyv egyfajta szavakon túli hatalomról szól, és képes elvezetni minket egy - a gondolataink mögött lévő - jóval csöndesebb helyre, ahol megoldódnak gondolat teremtette problémáink, s felfedezzük, mit is jelent létrehozni egy szabadabb életet. Eckhart Tolle szavaival élve: "Én az emberi tudatosság mélyreható átváltozásáról beszélek. Nem úgy mint egy messzi jövőbeni lehetőségről, hanem valamiről, ami most elérhető - nem számít, ki vagy és hol élsz. Láthatóvá válik, miként szabadíthatod fel magad az elme fogságából, és hogyan léphetsz be a tudatosság eme megvilágosodott állapotába, s milyen módon tarthatod ezt fenn a mindennapi életedben." E kötet minden részében speciális gyakorlatok és egyértelmű kulcsok vannak, amelyek megmutatják, hogyan fedezzük fel magunknak a "megbocsátást, könnyűséget és fényességet". Ezek akkor érkeznek meg, amikor lecsendesítjük gondolatainkat, és látjuk a világot elterülni magunk előtt a jelen pillanatban. Olvassuk a könyvet lassan, vagy éppen csak nyissuk ki hirtelen, töprengjünk a szavakon, s a közöttük lévő űrön, hogy - talán egy idő után, talán azonnal - felfedezhessünk valami "életmegváltoztató" összefüggést. Találjuk meg a hatalmat: a képességet, hogy átalakítsuk, és emelkedetté tegyük életünket s világunkat is. A lehetőség itt van, most, ebben a pillanatban: a szent jelenlét a Létezésünkben. Egy hely bennünk, ami mindig jelen volt, és mindig is jelen lesz a zavaros életen túl, a nyugalom világa a szavak mögött.