Ez a könyv kezdő és középhaladó ASP.NET programozók részére készült, de reményeink szerint a haladó programozó is sikeresen használhatja, mint kézikönyvet. A könyv az ASP.NET vezérlők felépítését, tulajdonságait és használatát tárgyalja és számos példával mutatja be alkalmazásukat. Annak ellenére, hogy a könyvet nem osztottuk fel formálisan több részre, a figyelmes Olvasó négy részt különböztethet meg. Az első részt az első két fejezet alkotja, ahol bevezetjük az Olvasót a .NET, illetve az ASP.NET technológiába. A következő három rész mindegyike egy jól elkülöníthető ASP.NET vezérlőcsoporttal foglalkozik, nevezetesen a HTML vezérlőkkel, a web vezérlőkkel és a mobil vezérlőkkel.
Kapcsolódó könyvek
Andrew Troelsen - A C# 2008 és a .NET 3.5 I-II.
Kedves Olvasó!
A könyv első angol nyelvű kiadása a 2001-es atlantai Tech-Ed konferenciára jelent meg (ez bizony már igen régen volt). Az első kiadást követően a szöveget átdolgoztam, javítottam és bővítettem a .NET platform további verzióiban (az 1.1, a 2.0, a 3.0 és most a 3.5) megtalálható újdonságoknak megfelelően. A .NET 3.0 három újabb technológiával gyarapította a platform funkcionalitását: a Windows Presentation Foundation (WPF), a Windows Communication Foundation (WCF) és a Windows Workflow Foundation (WF) felületekkel. A Special Edition kiadáshoz képest sokat foglalkozom ezekkel a technológiákkal.
A .NET 3.0-val ellentétben a .NET 3.5 rengeteg C#-nyelvi újdonsággal és vadonatúj .NET API-kkal szolgál. A kötet részletesen bemutatja a LINQ (Language Integrated Query) nyelvet, a C# 2008 nyelvi változásait (automatikus tulajdonságok, bővítő metódusok, anonim típusok stb.), valamint a Visual Studio 2008 több újonnan kifejlesztett funkcióját.
Ha valaki úgy veszi kézbe ezt a könyvet, hogy nem találkozott még korábbi kiadásával, akkor hangsúlyozni kell, hogy a könyv tapasztalt szakembereknek és/vagy a számítástechnikával ismerkedő egyetemi hallgatóknak szól (azaz nem taglalom három fejezeten keresztül például a „for” ciklusok alapjait). A könyv célja, hogy a C# 2008 programozási nyelv és a .NET platform alapvető összetevőinek (OOP, szerelvények, fájl-IO, Windows Forms/WPF, ASP.NET, ADO.NET, WCF, WF stb.) elsajátításához szilárd alapismereteket biztosítson. Ha sikerül feldolgozni a fejezetekben kifejtett ismeretanyagot, akkor a megszerzett tudás biztonsággal alkalmazható a programozási feladatok megoldásában, és megfelelő háttérrel lehet belekezdeni a .NET univerzum önálló felfedezésébe.
Sok sikert és jó szórakozást!
Andrew Troelsen
Microsoft MVP, Visual Developer-Visual C#
A SZAK Kiadó Andrew Troelsen könyvét technikai és piacpolitikai okokból két önálló kötetre bontva jelenteti meg. A két kötet maradéktalanul tartalmazza az eredeti mű negyedik kiadásának szövegét.
Az 1. kötet az eredeti kiadás 1-19. fejezetét tartalmazza.
A 2. kötet az eredeti kiadás 20-33. fejezetét tartalmazza.
Susan Weinschenk - 100 dolog amit minden tervezőnek tudnia kell az emberekről
Azért tervezünk, hogy valamilyen választ csiholjunk ki a felhasználókból. Azt szeretnénk, hogy vásároljanak, többet olvassanak, vagy megtegyenek valami mást. Ha a tervezés során nem vagyunk tisztában azzal, mit miért tesznek az emberek, az olyan, mintha térkép nélkül indulnánk egy város felfedezésére: a termék által kiváltott hatás esetleges lesz, zavaros és igen kevéssé hatékony. Ebben a könyvben a tudományos és kutatási eredményeket gyakorlati példákkal ötvöztem, hogy megalkossak egy minden tervező számára nélkülözhetetlen útmutatót. A segítségével képes leszel könnyen használható és vonzó honlapot, alkalmazást vagy más terméket tervezni, amely megfelelően illeszkedik ahhoz, ahogyan a felhasználók gondolkodnak, dolgoznak és játszanak.
Tanuld meg, hogyan teheted hatékonyabbá és egyszerűbben használhatóvá az általad tervezett termékeket! Tudd meg:
- egy oldalon vagy képernyőn mi kelti fel és mi köti le a felhasználók figyelmét?
- mi segít abban, hogy jobban emlékezzünk?
- a központi vagy a perifériális látás a fontosabb?
- hogyan tudod előrejelezni a felhasználók által elkövetett hibákat?
- mekkora lehet az ismerősi körünk létszáma?
- hogyan motiválhatod az embereket, hogy továbblépjenek egy folyamatban?
- milyen sorhosszúságot érdemes használnod?
- egyes betűtípusok valóban jobbak, mint mások?
Mindez csak néhány azok közül a kérdések közül, melyekre a könyvben választ találsz. Fedezd fel te is, mitől indulunk be!
Trey Nash - C# 2008
Könyvünk megismerteti az olvasót a hatékony C# 3.0-programok kialakítási módszereivel. Célunk a C# 3.0 strukturált, lényegre törő bemutatása, valamint a .NET keretrendszerben kifejlesztett, objektumorientált alapokon nyugvó, jól bevált alkalmazási módok, minták és tervezési elvek ismertetése. Számos rövid példával szemléltetjük az általános tervezési minták felhasználását a .NET keretrendszerben, illetve ezek célszerű megvalósítását saját alkalmazásainkban.
Részletesen feltérképezzük a C# 3.0 új eszközeit: így többek között szó lesz a bővítő metódusokról, a lambda-kifejezésekről és a LINQ-ről (Language Integrated Query) is. Noha a C# eredetileg szinte kizárólag imperatív stílusú nyelv volt, ezek az izgalmas újtások a funkcionális programozási modell elemei. Ezek segítségével kibővíthetjük látókörünket, és egészen újszerű – funkcionális jellegű – megoldásokat találhatunk a programozás során felmerülő problémákra. A C#-fejlesztők számára igen fontos területet képeznek továbbá a kivételbiztos és hibamentes kód implementálásával kapcsolatos kérdések. A .NET keretrendszer rendelkezik több olyan funkcionalitással – például a kritikus végrehajtási tartományokkal –, amelyek segítségével megőrizhetjük alkalmazásunk sértetlenségét aszinkron kivételekkel szemben. Bemutatjuk, hogyan használhatjuk ki a keretrendszer képességeit.
Az egyes részek jobb megértését szolgszámáló alkalmazások forráskódja az Ön regisztrációs kódja segítségével szabadon letölthető a kiadó honlapjáról (www.panem.hu).
Gerard Meszaros - xUnit Test Patterns - Refactoring Test Code
Automated testing is a cornerstone of agile development. An effective testing strategy will deliver new functionality more aggressively, accelerate user feedback, and improve quality. However, for many developers, creating effective automated tests is a unique and unfamiliar challenge.
xUnit Test Patterns is the definitive guide to writing automated tests using xUnit, the most popular unit testing framework in use today. Agile coach and test automation expert Gerard Meszaros describes 68 proven patterns for making tests easier to write, understand, and maintain. He then shows you how to make them more robust and repeatable--and far more cost-effective.
Loaded with information, this book feels like three books in one. The first part is a detailed tutorial on test automation that covers everything from test strategy to in-depth test coding. The second part, a catalog of 18 frequently encountered "test smells," provides trouble-shooting guidelines to help you determine the root cause of problems and the most applicable patterns. The third part contains detailed descriptions of each pattern, including refactoring instructions illustrated by extensive code samples in multiple programming languages.
Mike Andrews - James A. Whittaker - Hogyan törjünk fel webhelyeket
Az, hogy a hackerek könyörtelenül megtámadják majd webhelyeinket, webalkalmazásainkat és webszolgáltatásainkat, olyan elkerülhetetlen, mint a halál vagy az adók - ha pedig ilyen támadásoknak vagyunk kitéve, jobb ha még az előtt felderítjük a sebezhető pontokat, mielőtt a támadók rájuk lelnének. Ebben segít a webes alapú programok biztonsági tesztelésének alapkönyve: a Hogyan törjünk föl webhelyeket.
Kent Beck - Implementation Patterns
Great code doesn’t just function: it clearly and consistently communicates your intentions, allowing other programmers to understand your code, rely on it, and modify it with confidence. But great code doesn’t just happen. It is the outcome of hundreds of small but critical decisions programmers make every single day. Now, legendary software innovator Kent Beck–known worldwide for creating Extreme Programming and pioneering software patterns and test-driven development–focuses on these critical decisions, unearthing powerful “implementation patterns” for writing programs that are simpler, clearer, better organized, and more cost effective.
Beck collects 77 patterns for handling everyday programming tasks and writing more readable code. This new collection of patterns addresses many aspects of development, including class, state, behavior, method, collections, frameworks, and more. He uses diagrams, stories, examples, and essays to engage the reader as he illuminates the patterns. You’ll find proven solutions for handling everything from naming variables to checking exceptions.
James L. Williams - Learning HTML5 Game Programming
HTML5 will transform web and mobile gaming. As new browsers rapidly adopt it, HTML5 will do everything “legacy” technologies such as Flash and Silverlight have done—and much more. In Learning HTML5 Game Programming, pioneering developer James L. Williams gives you all the knowledge, code, and insights you’ll need to get started fast!
Williams combines detailed explanations of HTML5’s key innovations with examples, including two case study applications that address the entire development process. He guides you through setting up a state-of-the-art HTML5 development environment; making the most of HTML5’s canvas tag, SVG vector graphics, and WebGL 3D; and targeting diverse mobile and social platforms. It’s all here: from the essentials of online game design to the nitty-gritty details of performance optimization.
Michael Bowers - Dionysios Synodinos - Victor Sumner - Pro HTML5 and CSS3 Design Patterns
Pro HTML5 and CSS3 Design Patterns is a reference book and a cookbook on how to style web pages using CSS3 and HTML5. It contains 350 ready to use patterns (CSS3 and HTML5 code snippets) that you can copy and paste into your code. Each pattern can be combined with other patterns to create an unlimited number of solutions, and each pattern works reliably in all major browsers without the need for browser hacks. The book is completely up-to-date with code, best practices, and browser compatibilities for HTML5 and CSS3 - enabling you to dive in and make use of these new technologies in production environments. Pro HTML5 and CSS3 Design Patterns is so much more than just a cookbook, though! It systematically covers every usable feature of CSS3 and combines these features with HTML5 to create reusable patterns. Each pattern has an intuitive name to make it easy to find, remember, and refer to. Accessibility and best practices are carefully engineered into each design pattern, example, and source code. The book's layout, with a pattern's example on the left page and its explanation on the right, makes it easy to find a pattern and study it without having to flip between pages. The book is also readable from cover to cover, with topics building carefully upon previous topics. Pro HTML5 and CSS3 Design Patterns book unleashes your productivity and creativity in web design and development. Instead of hacking your way toward a solution, you'll learn how to predictably create successful designs every time by reusing and combining modular design patterns. What you'll learn * Code CSS3 and HTML5 * Use CSS3 Selectors * Use six CSS3 Box Models * Create rounded corners, shadows, gradients, sprites, and transparency * Replace text with images without affecting accessibility * Style text with fonts, highlights, decorations, and shadows * Create flexible, fluid layouts * Position elements with absolute pixel precision * Stack elements in layers * Size, stretch, shrinkwrap, indent, align, and offset elements * Style tables with borders and alternating striped rows * Size table columns automatically * Integrate CSS3 and JavaScript without embedding JavaScript in HTML5 * Create drop caps, callouts, quotes, and alerts Who this book is for A software developer can use this book to learn CSS3 for the first time. A designer familiar with CSS3 can use this book to master CSS3 and HTML5. If you are completely new to coding or completely new to CSS3 and HTML5, you may want to read an introductory book on CSS3 and HTML5 first. Table of Contents * Design Patterns: Making CSS 3 Easy! * HTML Design Patterns * CSS Selectors and Inheritance * Box Models * Box Model Extents * Box Model Properties * Positioning Models * Positioning: Indented, Offset, and Aligned * Positioning: Advanced * Styling Text * Spacing Content * Aligning Content * Blocks * Images * Tables * Table Column Layouts * Layouts * Dropcaps * Callouts and Quotes * Alerts
Christopher Schmitt - Kyle Simpson - HTML5 Cookbook
With scores of practical recipes you can use in your projects right away, this cookbook helps you gain hands-on experience with HTML5’s versatile collection of elements. You get clear solutions for handling issues with everything from markup semantics, web forms, and audio and video elements to related technologies such as geolocation and rich JavaScript APIs.
Each informative recipe includes sample code and a detailed discussion on why and how the solution works. Perfect for intermediate to advanced web and mobile web developers, this handy book lets you choose the HTML5 features that work for you—and helps you experiment with the rest.
Test browsers for HTML5 support, and use techniques for applying unsupported features
Discover how HTML5 makes web form implementation much simpler
Overcome challenges for implementing native audio and video elements
Learn techniques for using HTML5 with ARIA accessibility guidelines
Explore examples that cover using geolocation data in your applications
Draw images, use transparencies, add gradients and patterns, and more with Canvas
Bring HTML5 features to life with a variety of advanced JavaScript APIs
Eric Freeman - Elisabeth Freeman - Bert Bates - Kathy Sierra - Head First Design Patterns
You're not alone.
At any given moment, somewhere in the world someone struggles with the same software design problems you have. You know you don't want to reinvent the wheel (or worse, a flat tire), so you look to Design Patterns--the lessons learned by those who've faced the same problems. With Design Patterns, you get to take advantage of the best practices and experience of others, so that you can spend your time on...something else. Something more challenging. Something more complex. Something more fun.
You want to learn about the patterns that matter--why to use them, when to use them, how to use them (and when NOT to use them). But you don't just want to see how patterns look in a book, you want to know how they look "in the wild". In their native environment. In other words, in real world applications. You also want to learn how patterns are used in the Java API, and how to exploit Java's built-in pattern support in your own code.
You want to learn the real OO design principles and why everything your boss told you about inheritance might be wrong (and what to do instead). You want to learn how those principles will help the next time you're up a creek without a design pattern.
Most importantly, you want to learn the "secret language" of Design Patterns so that you can hold your own with your co-worker (and impress cocktail party guests) when he casually mentions his stunningly clever use of Command, Facade, Proxy, and Factory in between sips of a martini. You'll easily counter with your deep understanding of why Singleton isn't as simple as it sounds, how the Factory is so often misunderstood, or on the real relationship between Decorator, Facade and Adapter.
With Head First Design Patterns, you'll avoid the embarrassment of thinking Decorator is something from the "Trading Spaces" show. Best of all, in a way that won't put you to sleep! We think your time is too important (and too short) to spend it struggling with academic texts.
If you've read a Head First book, you know what to expect--a visually rich format designed for the way your brain works. Using the latest research in neurobiology, cognitive science, and learning theory, Head First Design Patterns will load patterns into your brain in a way that sticks. In a way that lets you put them to work immediately. In a way that makes you better at solving software design problems, and better at speaking the language of patterns with others on your team.
Bill Wagner - Hatékony C#
Ez a könyv - mint az a címéből is kiderül - elsősorban a középhaladóknak szól, vagyis tipikusan a -második C# tankönyv- szerepét tudja betölteni. A szerző közismert C# és .NET szakértő, így könyvéhez az alapvető inspirációt tulajdonképpen az ügyfelei által feltett kérdések adták. Ennek megfelelően ebből a könyvből megtudhatjuk, melyek azok a fejlesztési módszerek, amelyek a gyakorlott C# programozók minden munkájuk során használnak, illetve melyek azok, amelyeket minden áron igyekeznek elkerülni.
Ízelítő a könyv által érintett témakörök közül:
Miért célszerű az állandók típusát is megadni?
Hogyan kerülhetjük el a fölösleges hibaellenőrzéseket a megfelelő adattípus megválasztásával?
Hogyan szorítható le a szemétszedési algoritmus által lefoglalt teljesítmény?
Hogyan használjuk okosan az interfészeket és a delegáltakat?
Milyen szabályok követésével növelhetjük az általunk fejlesztett rendszer megbízhatóságát és könnyíthetjük meg a karbantartását?
Hogyan használhatjuk ki a .NET keretrendszer futásidejű hibaellenőrző rendszerének szolgáltatásait?
Mikor érdemes és mikor nem érdemes a visszatükrözéshez (reflection) folyamodni? A könyv nem konkrét feladatok megvalósítását mutatja be, és nem tartalmaz olyan részleteket, amelyeket kiollózva egyszerűen beilleszthetünk a saját rendszerünkbe. Itt valami többről, az elvekről van szó. Aki C++-ról áll át C#-ra, az sem fog csalatkozni ebben a könyvben, mivel a szerző korábban maga is 10 évet töltött el a C++ világában.
Elisabeth Freeman - Eric Freeman - Head First HTML with CSS & XHTML
Tired of reading HTML books that only make sense after you're an expert? Then it's about time you picked up Head First HTML with CSS & XHTML and really learned HTML. You want to learn HTML so you can finally create those web pages you've always wanted, so you can communicate more effectively with friends, family, fans, and fanatic customers. You also want to do it right so you can actually maintain and expand your Web pages over time, and so your web pages work in all the browsers and mobile devices out there. Oh, and if you've never heard of CSS, that's okay--we won't tell anyone you're still partying like it's 1999--but if you're going to create Web pages in the 21st century then you'll want to know and understand CSS.
Learn the real secrets of creating Web pages, and why everything your boss told you about HTML tables is probably wrong (and what to do instead). Most importantly, hold your own with your co-worker (and impress cocktail party guests) when he casually mentions how his HTML is now strict, and his CSS is in an external style sheet.
With Head First HTML with CSS & XHTML, you'll avoid the embarrassment of thinking web-safe colors still matter, and the foolishness of slipping a font tag into your pages. Best of all, you'll learn HTML and CSS in a way that won't put you to sleep. If you've read a Head First book, you know what to expect: a visually-rich format designed for the way your brain works. Using the latest research in neurobiology, cognitive science, and learning theory, this book will load HTML, CSS, and XHTML into your brain in a way that sticks.
So what are you waiting for? Leave those other dusty books behind and come join us in Webville. Your tour is about to begin.
R. Allen Wyke - Michael J. Walker - Robert M. Cox - PHP fejlesztők kézikönyve
A dinamikus webhelyek kialakítására használható PHP az új webes technológiák egyik legelterjedtebb eszköze, "mindenfajta HTML-beágyazás" nyitott forráskódú, kiszolgáló oldali, ingyen letölthető szkriptnyelve. Könnyen megtanulható szintaxisa és nagyméretű, bővíthető modulkönyvtára alapján joggal tekinthető a Perl, a C++ és más nyelvek legjobb szolgáltatásait egyesítő nyelvnek. A könyv a PHP 4 átfogó hivatkozási kézikönyve, amely ismerteti a nyelv kialakulását és a PHP 4 újdonságait, bemutatja az alkalmazás telepítését, a HTML kód előállítását, az adatbázisok elérését. A könyvben az összes függvény és tulajdonság szerepel, emellett olvasható leírásuk, a megjelenési verzió, és általában példák segítik a használatot. A könyv használatát igen hatékonyan segíti a gazdag példaanyagot felvonultató ajándék CD-ROM-melléklet.
David A. Vise - Mark Malseed - A Google sztori
Két lelkes diák megváltoztatja a világot
1988-ban a moszkvai születésű Szergej Brin és az amerikai Larry Page nem kisebb tervvel hagyták maguk mögött a Stanford Egyetemet, mint hogy - az ő szavaikkal - egy kiterjedt keresőrendszer alkalmazásával megváltoztassák a világot. Az elképzelés: a világháló minden egyes információját rendszerbe foglalni és ingyenesen elérhetővé tenni.
E pergő beszámoló lelkiismeretes kutatásokra és a Google-lal való kivételes kapcsolatra támaszkodva bepillantást enged ennek az emberközeli cégnek az alapításába és terjeszkedésébe, melynek szokatlan módszerei lehetővé tették, hogy megtörje a Microsoft dominanciáját, felrázza a Wall Streetet és - lévén egy 130 billiós óriás - átírja a hirdetés szabályait.
A Google Story bemutatja a cég nagyratörő és sokat vitatott terveit - beleértve a titkos terveket is, melyek egy kutatható genetikai adatbázis létrehozására vonatkoznak - csakúgy, mint azokat a zavaros személyi kérdéseket, melyek az alapítók vezérelvét is tesztelhetnék: Ne légy gonosz!
"Magával ragadó…részletes…érdekfeszítő…. Még ha úgy is gondolod, hogy már semmi újat nem hallhatsz a Google-ról, akkor is biztos, hogy tud vadonatúj dolgokkal szolgálni erről a fontos cégről."
(Houston Chronicle)
"Érdekes olvasmány egy jelentős cégről… Ha még semmit sem olvastál napjaink egyik legbefolyásosabb cégéről, most meg kell tenned. Ha nem olvasod el a Google Storyt, ritka élvezettől fosztod meg magad."
(USA Today)
Revoly András - Tarr Bence - Egyszerűen internet a gyakorlatban Windows környezetben
Az internetet, ezt a világméretű hálózatot a tudományos kutatók alakították ki, mert nekik volt a legnagyobb szükségük a gyors elektronikus kommunikációra. Az első elektronikus levelek elküldésekor még senki sem gondolta volna, hogy egy új szellem született és csak idő kérdése, hogy mikor szabadul ki a palackból. Pedig erre nem kellett sokat várni.Sokan, sokféleképpen magyarázzák, hogy miért és mitől indult hirtelen fejlődésnek a kommunikáció tulajdonképpen legszemély- telenebb formája: az internet.Ez a könyv azért készült, hogy ebben segítsen egy kicsit. A könyvben bemutatjuk az internet legnépszerűbb szolgáltatásait és az igénybevételükhöz szükséges eszközöket.
Reiter István - C# programozás lépésről lépésre
A .NET platform ún. felügyelt (vagy managed) kódot használ, vagyis a program teljes mértékben natív módon, közvetlenül a processzoron fut, mellette pedig ott a keretrendszer, amely felelős pl. a memóriafoglalásért vagy a kivételek kezeléséért. Gyakorlatilag bármelyik programozási nyelvnek lehet .NET implementációja, jelenleg kb. 50 nyelvnek létezik hivatalosan .NET megfelelője. A C# (ejtsd: szí-sárp) a .NET egyik fő programozási nyelve, 1999 ben Anders Hejlsberg vezetésével kezdték meg a fejlesztését. A C# tisztán objektumorientált, típusbiztos, általános felhasználású nyelv. A tervezésénél a lehető legnagyobb produktivitás elérését tartották szem előtt. A nyelv elméletileg platform független, így létezik Linux és Mac fordító is. A .NET programozáshoz a legjobb választás a Microsoft saját terméke, a Visual Studio. A nagy fizetős változatok (Professional, Ultimate) mellett létezik az ingyenes Express család is, amelynek tagjai szinte teljes körű szolgáltatást nyújtanak. Ebben a könyvben a C# programozási nyelv használatát tekintjük át lépésről lépére. Bár a mintapéldák elkészítése során a szerző a Visual C# Express 2010-et használta, más verziók megléte esetén is sikeresen forgatható, mivel a Visual Studio kifejezetten konzisztens felépítésű maradt az elmúlt években, aki az egyik változatot tudja használni, az a többivel is elboldogul.
David Chappell - Bemutatkozik a .NET Framework 3.5
David Chappell, a brilliáns előadó a Microsoft számára készült, úgynevezett fehér könyveiben vállalkozott a .NET Framework újdonságanak részletezésére és összefoglalására. Írásai így, együtt nyomtatott formában ebben a könyvben jelennek meg először. A szerző nyolc írása a .NET-keretrendszer 3.5 változatával megjelenő technológiákat ismerteti: foglalkozik a Workflow Foundationnel (WF), a Windows Presentation Framework-kel (WPF) és a Windows Communications Framework-kel (WCF). A könyv legnagyobb újdonságértékű része azonban valószínűleg a Felhőplatformokról szóló fejezet. A kötethez Nacsa Sándor írt bevezetést, amely az alapkérdésekkel (a .NET-platform története, platformok fogalma stb.) egészíti ki David Chappel tanulmánysorozatát. A könyvet mindenkinek ajánljuk, aki a .NET-keretrendszerrel ismerkedik, illetve kíváncsi az informatika új lehetőségeire.
Illés Zoltán - Programozás C# nyelven
Ismerjük már: „Új műsorhoz, új férfi kell...".
Ezt az elvet alkalmazva a már klasszikusnak tekinthető Basic és C++ nyelvek mellett megjelent az új C# programozási nyelv a Microsoft.NET rendszer részeként.
A nyelv mottójának talán a következő képletet tekinthetjük:
A Basic egyszerűsége + a C++ hatékonysága = C#!
Remélem, hogy a programozással most ismerkedőknek egy új világ új eszközét mutatja meg, míg a programozásban jártas Olvasók talán ennek a könyvnek a segítségével megérzik azt, hogy ez az a nyelv, amit kerestek. Könyvünk új kiadása a Visual Studio 2008-as változatának figyelembe vételével készült.
Fehér Krisztián - Androidos szoftverfejlesztés alapfokon
Androidos okostelefonokat rengetegen használnak, amely felhasználók közül bizonyára sokan gondolkodtak már el azon, hogy saját maguk is készítsenek programokat a mobiljukra. A lehetőség most adott lett. Jelen könyv segítségével ugyanis könnyen értelmezhető példákon keresztül ismerkedhetünk meg a mobilfejlesztés alapvető elméleti hátterével és gyakorlati fogásaival.
A könyv a külföldön igen népszerű Adobe AIR és az Apache Flex technológiákra épül, melyekkel más programozási nyelvekhez viszonyítva sokkal egyszerűbben és gyorsabban fejleszthetünk látványos mobilalkalmazásokat Androidra, iOS-re és Windowsra is. A könyvet a mélyebb ismeretekre vágyó felhasználók éppúgy hasznosnak találják majd, mint a kezdő, vagy tapasztalt fejlesztők, akik most ismerkednek az Adobe AIR-alapú alkalmazáskészítéssel.
Dafydd Stuttard - Marcus Pinto - The Web Application Hacker's Handbook
This book is a practical guide to discovering and exploiting security flaws in web applications. The authors explain each category of vulnerability using real-world examples, screen shots and code extracts. The book is extremely practical in focus, and describes in detail the steps involved in detecting and exploiting each kind of security weakness found within a variety of applications such as online banking, e-commerce and other web applications.
The topics covered include bypassing login mechanisms, injecting code, exploiting logic flaws and compromising other users. Because every web application is different, attacking them entails bringing to bear various general principles, techniques and experience in an imaginative way. The most successful hackers go beyond this, and find ways to automate their bespoke attacks. This handbook describes a proven methodology that combines the virtues of human intelligence and computerized brute force, often with devastating results.
The authors are professional penetration testers who have been involved in web application security for nearly a decade. They have presented training courses at the Black Hat security conferences throughout the world. Under the alias "PortSwigger", Dafydd developed the popular Burp Suite of web application hack tools.