A városban több mint húszmillió halandó nyüzsög. Az Újvilág hajnala óta Mexikóváros Káin Kardjának a bástyája. A modern időkig itt semmi sem változott, ám mára megfertőzte a vámpírok túlnépesedése, és megrogyott a belső konfliktusoktól. Noha az erőd kívülről még mindig bevehetetlennek tűnik, sok múlik azon, milyen erős is a Szabbat valódi hatalma. A könyv tartalmából: teljes kalandleírások; ötletek bármilyen korú és erejű karakterekhez; a Szabbat hírességei és újoncai. Az alaptörténetek lehetőséget nyújtanak a karaktereknek, hogy befolyásolják a szekta sorsát, ha leásnak a Szabbat legsötétebb titkainak mélységeibe.
Kapcsolódó könyvek
Deirdre Brooks - Klánkönyvek: Ravnos
A vég a kezdet a vég
A többi vámpír régóta ferde szemmel tekint rájuk, ám a ravnosok azt állítják Káin fajtájának egyik legrégebbi hagyománya az övék. Fiatal lendületes klán tagjaiként alkalmazkodnak a körülményekhez, miközben igyekeznek minél többet elérni ebben az ellenséges világban, és amennyire csak tõlük telik elõnyükre fordítani az eseményeket. Szinte teljes pusztulásuk vajon bibliai büntetés volt, vagy újjászületés a közelgõ gyehenna hanvaiból?
A könyv tartalmából:
Megismerhetjük a klán történetét a Középsõ Birodalom határán töltött elsõ éjszakáról egészen a rémálmok hete jelentette holokausztig.
Karakter és történetötleteket kaphatunk a klán újjáépítésére irányuló hosszú és kemény munkához.
Olvashatunk új diszciplinákról, elmebajokról és a klán kasztjairól.
Justin Achilli - New York éjszaka
Egyik szekta jön, a másik megy... A Szabbat erőszakos hadjáratba kezdett az Egyesült Államok keleti partján, azonban túlságosan szétszórta az erőit. A szemfüles Kamarilla kihasználta a Feket Kéz pillanatnyi szervezetlenségét, és markába kaparintotta New Yorkot. Azonban a hercegek, öregek biztos helyükről, régi birtokaikról nem kívánnak kimozdulni. Kié lesz a gazdag zsákmány? A könyv tartalmából: Számos új történetötlet és mesélői karakter található; A cselekmény során a játékosok karaktereiből a város meghatározó személyiségei lesznek; Rengeteg krónika alapja olvasható, fanatikus vadászoktól egészen valami különös lényig, mely talán a tizenhárom klán egyikének alapítója.
Clayton Oliver - Klánkönyvek: Asszamita
Gyilkos szekta
Káin klánjai csak nemrég pillantották meg elõször az asszamiták igazi arcát. Akikrõl korábban azt gondolták, nem többek egyszerû bérgyilkosoknál, ledobták magukról a kamarilla tétlenségre kárhoztató átkát, és a hallgatás köpönyegét. A nemes harcosokból, mûvelt tudósokból, tanult varázslókból és vérengzõ diableristákból álló sokszínû klán most kilépett a sorból, hogy a Végsõ Éjszakában magának követelje az örökséget.
A könyv tartalmából:
Megismerhetjük a rejtélyes Orgyilkosok fajtáit és kasztjait, miközben felltárul elõttünk a klán felépítése.
Bepillantást nyerünk az asszamiták messzire elérõ befolyásának területeire a Középsõ Birodalom határmezsgyéjétõl az Újvilág politikájának hullámzásáig.
Olvashatunk az új asszamita varázsásról, magas szintû diszciplinákról és az aszamiták tervének újkori gyümölcsérõl.
Lucien Soulban - Klánkönyvek: Tzimisce
Elég csak a Szabbatot létrehozó anarchokra vagy magára a rettentő Drakulára gondolni, és nyilvánvaló, hogy a Tzimsce klán kitörölhetetlenül beleírta magát az Átkozottak történelmébe. Ám akik valamikor tisztes birtokok felett rendelkeztek, mára elkorcsosultak, és csak a Szabbat kíméletlen vágyait, szeszélyeit teljesítik. Minden éjjel újabb csata számukra egy olyan küzdelemben, melynek tétje nem csupán a túlélés: a Szörnyetegek ki akarnak törni komor végzetükből, hogy ismét övék legyen a hatalom, és kezükben tartsák a világot.
Ismeretlen szerző - Cthulhu hívása
Cthulhu hívása szerepjáték
Horror szerepjáték H. P. Lovecraft művei nyomán
A halott Cthulhu szunnyadva vár
Eónokkal az emberfaj felbukkanása előtt a Mérhetetlen Vének uralták a Földet. Gigászi városaik romjai ma is megtalálhatók az óceánok távoli szigetein, a sivatagok homoktengerében, a jeges sarkvidékek eldugott szegleteiben. A Vének egykor az űrből érkeztek erre a bolygóra. Ma szunynadnak - néhányan a föld mélyén, mások az örökkévaló óceánok fenekén, R'lyeh elsüllyedt városában. Óvja őket a víz és a hatalmas Cthulhu mágiája. Mikor a csillagok állása megfelelő lesz, felemelkednek majd és újra tombolni kezdenek a világban.
A Cthulhu hívása szerepjáték H. P. Lovecraft amerikai horroríró klasszikus művein alapul, melyekben mindennapi emberek kerülnek szembe a Cthulhu-mítosz borzalmas erőivel és teremtményeivel. A játékosok nyomozókat alakítanak, akik ismeretlen és istentelen hatalmak után kutatnak. A könyv mindent tartalmaz, ami a játékhoz szükséges, kivéve a dobókockát.
Ellen Kiley - James Kiley - Klánkönyvek: Gangrel
A kóborló, csavargó gangrelek sohasem tekintették magukat a vértestvér-társadalom részének. A Vadak mit sem törődnek az élőholtak kicsinyes dzsihadjával és mihaszna szurkálódásaival, elvégre vámpírok. A ragadozók királyai! A klán végre lerázta magáról a roskadozó Kamarilla láncait, és szabadon vadászhat az éjszakában. Oly sok idő után magukénak érezhetik az éjjeleket. A könyv tartalmából: Bepillanthatunk a klánba, mely elutasította a Kamarillát, és most egyedül keresi prédáját; Megismerhetjük a gangrelek történetének minden részletét a kezdetektől egészen a Kamarillából történő kiválásukig; Titkokról, új diszciplínákról és a Gangrel klán egyéb jellegzetességeiről is olvashatunk.
Richard Dakan - Klánkönyvek: Ventrue
A nemesség kötelez. Üzletemberek, arisztokraták, keresztesek és bűnözők - a ventrue-k magukra vállalták a vezetők dicső, bár nehéz szerepét. Örökké a tűzvonalban állnak, s a vértestvérek javáért feláldozták saját kényelmüket. Vagy mindez csupán üres frázis, amellyel mohóságukat és hatalomvágyukat takargatják? A klán dicső történelméből és múltjának sötét foltjaiból kiolvasható az igazság... A könyv tartalmából: megismerjük a vértestvérek legfényesebb, méltósággal teli klánjának történetét; tippeket kapunk arra, hogyan tehetjük a ventrue-kat a vámpírok társadalmának egyedi, befolyásos tagjaivá; új diszciplínákról olvashatunk, valamint megismerhetjük az irányító klán botrányait és nagy neveit.
Dean Shomshak - Klánkönyvek: Szet Követői
Szet követőit nem csak a vér, a hit is összeköti. Papjaik olyan titkok tudói, melyek az őrületbe kergetnének minden más vámpírt - még a legifjabb szetita is áthaladt a Megnyilvánulások Kapuin. Azt állítják, egy istentől erednek, akinek visszatértét jövendölik... Ki tudná mindezt megcáfolni? A könyv tartalmából: Bepillantást nyerünk a Kígyók klánjába, megismerhetjük dogmáikat, szertartásaikat és céljaikat. Olvashatunk a szetiták vallásának különféle változatairól, többek között Damballa vudut használó gyermekeiről és a vérszomjas tlakikékről. Bemutatjuk Szet örökségének további néhány darabját, valamint szót ejtünk a klánnal kapcsolatos ismeretekről.
Ed Greenwood - Sean K. Reynolds - Skip Williams - Rob Heinsoo - Forgotten Realms: Világleírás
Sötét veszélyek és nagy tettek várnak
Üdvözlünk Faerûnön, a nemes mágia, az õsi romok és az elrejtett csodák földjén. A kontinens az Ezüstmocsarak tiltott erdõségeitõl a Bensõ-tenger partjain fekvõ, zsúfolt városokig csillogó királyságokat, szörnyek-járta pusztákat, végtelen barlangrendszereket és gonosz erõdítmények sokaságát tárja eléd. A Forgotten Realms világleírás átfogó leírást ad egy egész fantáziavilágról.
Ebben a könyvben mindent megtalálsz, ami egy Dungeons Dragons kalandhoz a Forgotten Realms környezetben szükséges:
- Faerûn színes poszter-térképe.
- Tucatnyi új faj, képesség és kiemelt karakterosztály.
- A faerûni panteonok, benne száznál is több istenséggel és hatalmi sémával.
- Részletes területi leírások, új szörnyek, rejtélyes helyek és két rövid kaland, amelyekkel elkezdheted küldetésedet.
A Forgotten Realms kampánykészletet felfejlesztettük és újradátumoztuk, igazodván a D&D játék legújabb kiadásához. Ezen könyv teljes körû értelmezéséhez és felhasználásához szükséged lehet a D&D Játékosok könyvére, a Kalandmesterek könyvére és a Szörnyek könyvére is.
Bruce Baugh - Szilánkok
Mik vagyunk?
Káin átkozott gyermekei?
Az emberiség groteszk urai?
Az örökkévaló pokol szánalmas nyomorékjai?
Vámpírok vagyunk, és ez elég,
Azok vagyunk, akiket félni kell, imádni és bálványozni.
A világ a miénk – most és mindörökké.
Senki nem parancsol nekünk.
Sem ember.
Sem isten.
Sem herceg.
Ezer évig a vámpír Lucita zsarnoki atyjának, Moncadának árnyékában élt. Most a szörny halott, aki meghatározta létezését, s ebben nem kevés szerepe volt Lucitának. Csak azt kívánta, hogy találjon egy helyet magának ezekben a Végső Éjszakákban. De a Lasonbra klán szemében ő számkivetett és gyilkos, aki elpusztította egyik leghatalmasabb vénjüket.
Greg Stolze - Heather Grove - Klánkönyvek: Toreador
A Toreador nem csupán művészek, alkotók klánja. Tagjai ott bábáskodnak a Kamarilla születésénél, és nincs még egy olyan klán a vértestvérek társadalmában, amely ilyen sok szállal kötődne a halandókhoz. Ahogy lassan kialszik bennük az alkotás szikrája , mind hevesebben kell megtapasztalniuk az ölelés átkát. Miféle más szenvedélyek adnak mégis erőt a toreadoroknak a gyehenna eljövetelét jelző, mindent elborító félhomályban?
Ismeretlen szerző - Középkor: Európa
Árnyba borult királyságok
A hosszú éjszaka békéje oda, immár túlélésünk a tét. Bárkiről legyen is szó közülünk, az éjszaka úgynevezett urai közül, mindegyikünk birtokot, befolyást tudhat magáénak ezen a darabokra hasadt földrészen. Akad, aki feudális úrként viselkedik, van, aki istennek mondja magát, ám e földek és e szívek azok, amelyekért csatánkat vívjuk.
Véres csataterek
A Középkor: Európa az új Középkor-sorozat meghatározó világbemutatása, amelyben sorra vizsgálat alá kerül a középkori Európa összes népe és királysága, mellettük az egyes területeken élősködő vámpíruralkodókkal és szörnyetegekkel. Az albigens hadjárat tépázta Languedoctól Avalon a matuzsálem-isten, Mithrasz kezében lévő vámpír báróságaiig a sötét középkor Európájának minden sarka veszélyes helynek számít. Ne késlekedj felfedezni!
A könyv tartalmából
Történetötletek és cselekményvázak Európa valamennyi térségéhez;
A jelen halandó hatalmainak és királyságainak bemutatása;
Vámpírok Európa minden sarkából és még azon is túlról.
Bayer Tibor - Kriston Dávid - Új Törvénykönyv
"...létezik egy világ, melyet istenek teremtettek, de emberek uralnak. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják, egy világ melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók..."
A mind a mai napig legnépszerűbb szerepjáték legújabb kiadású alapkönyve, kaput nyit Satralis világára, hogy azok is szereplői lehessenek eme téren és képzeleten túli világ történelmének, akik eddig csupán szemlélői voltak a kalandozók kontinensén játszódó eseményeknek. A kötet a régi hagyományokra épülő, újragondolt, átalakított szabályrendszerrel, kiegyensúlyozott karakteralkotással, és új varázslatokkal keresi a játékosok kegyét - azokét, akik 1993 óta ismerik, azokét, akik évek óta hiába keresték, s azokét is, akik most ismerkednek a szerepjáték örömeivel.
Bayer Tibor - Új Bestiárium
„…létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják, egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók…”
Új kor jön, új világ, azonban a bölcsek által megjósolt srófra járó gépezetek, és a mindent rőfre-lábra mérő tudósfők rendkorszaka helyett a mítoszok elfeledett Fekete Holdjának ideje köszönt be. Az ómágia újjáéled, az ófajok ismét hatalmuk teljében tündökölnek, s az új kor népeinek meg kell ismerniük a régmúlt idők titkait, hogy túlélhessék a Nyolcadkor káoszát.
A mind a mai napig legnépszerűbb magyar szerepjáték Új Törvénykönyvéhez készült első kiegészítője új játszható fajokkal, lényalkotó-rendszerrel, egységesített mágikus világképpel és az ómágia titkaival igyekszik új kalandokra csábítani régi és új játékosokat egyaránt.
Kiadó: Tuan
Kiadás éve: 2008
Borító grafika: Nóthof Ferenc
Myranda Kalis - Középkor - Tzimisce
Íme, a történet vége. Myca Vykos, a tzimisce cselszövő is belekeveredik a hercegek háborújába, amikor klánja öregei és a káinita eretnekség gondjai is a nyakába szakadnak. Malachit, a nosferatu, aki még mindig Konstantinápoly feltámasztásáért küzd, Myca mellé áll, de vajon megbízhat-e a tzimisce-ben? Vajon Myca is hajlandó-e harcolni a vámpír-utópia újraélesztéséért, vagy előbb saját adósságait kell megfizetnie?
Scott Bennie - Mike Mearls - Gonosz fajzatok és csodás mágia
Gyűrűk Ura szerepjáték kiegészítő
"Nem minden szolgája és vazallusa lidérc.
Vannak köztük orkok és trollok, farkasemberek és vargok."
--Gandalf, A Gyűrű Szövetsége
Ki tudja, mi lapul Középfölde vadonjaiban?
A könyvben található tudással felfegyverkezve már választ adhatsz erre a kérdésre. Középfölde csodálatos világán is akadnak olyan gonosz fajzatok, melyeknek már a neve is félelmet plántál mindenki szívébe, a leghatalmasabbak kivételével. A sötétség ellen a Szabad Népeknek is akadnak eszközeik, de ezek közül legfontosabbak a misztikus ereklyékbe rejtett mágikus erők.
A Gonosz fajzatok és csodás mágia a harcmező mindkét oldaláról lerántja a leplet, és leírja a legszörnyűbb teremtmények adatait - beleértve a nazgulokat, olifántokat, sárkányokat és pokolkeselyűket is -, valamint azokat a varázstárgyakat, amelyekkel a hősök szembeszállhatnak velük.
A Gonosz fajzatok és csodás mágia című kiegészítő tartalma:
* Aprólékos leírás és játékban alkalmazható tudás Középfölde több tucat teremtményéről és vadállatáról, részletes adatok a buckamanóktól kezdve a vérfarkasokig.
* Részletes rendszer új szörnyek és állatok megalkotásához, szabályok, melyekkel egyenlő küzdelmet biztosíthatsz köztük és a játékos karakterek között.
* A lények, állatok és varázstárgyak szerepe A Gyűrűk Ura szerepjátékban.
Sarah Roark - Középkor - Tremere
Jervais, a Ceorisban székelő tremere mágusok kéme és követe a messzi északon sötétlő vadonba indul, hogy élete eddigi legnagyobb kihívásával nézzen szembe. Meggondolatlanul fölajánlotta a ventrue Kardforgató Jürgennek, hogy segítségül mellé szegődik a livóniai hadjáratban, ott azonban egy ősöreg vérvarázslóval kell összecsapnia.
Ráadásul saját klántársai is a vesztére törnek.
Bruce Baugh - Árnyak
Az éjszaka és a vér kötelékében
Lucita, a vámpír a Sabbat fanatikus szörnyeinek foglya, akik egy rejtett ellenség és egy hatalmas árnymágus levadászására kényszerítik. A fogság minden egyes éjszakája elvesz egy kis darabot a lelkéből, és egy zsarnok, gyilkos elme rabszolgájává teszi.
Ám egyre több bizonyíték bukkan elő, melyek hatására kétségei lassan eltűnnek: ráébred, hogy ellenségük nem egy őrült ritualista, hanem egy magányos öreg. Az árnyak a vég szavait suttogják; ha ez az utolsó éjszaka, akkor örökké fog tartani.
Wayne Chapman - Geoframia
"A honunkat, Ynevet hordozó planéta - a legősibb iratokban Satralinak neveztetik - nem az egyetlen világ: más planétákkal együtt, sorukban negyedikként rója útját aranyfényű napja körül. Születése után védtelenül és gazdátlanul úszott az idő tengerén, míg rá nem leltek a nagyok, a mindenség titokzatos vándorai, kiket szépsége úgy megragadott, hogy otthonukul választották, s kristályszférák csodásan bonyolult együttesével vették körül..."
Wayne Chapman, az idén tízesztendős M.A.G.U.S. szerepjáték alapjául szolgáló regények szerzője különleges kiadvánnyal ünnepli a kerek évfordulót. Korábbról ismert (mára jószerével hozzáférhetetlen), az alkalomra átdolgozott, és új anyagokból összeállított Geofrámiája a valaha készült legátfogóbb irodalmi kalauz Ynev világához. A kezdetektől a Nyolcadkor hajnaláig követi nyomon a kontinens történetének alakulását, a múlt és a jövő legvitatottabb titkairól lebbenti fel a fátylat - és ezúton ajánlja régi és új olvasói figyelmébe a M.A.G.U.S. második kiadásának 2004 elején érkező alapkönyvét.
Mark Lawrence - Tövisek Hercege
Óvakodj a Tövisek Hercegétől...
Kilencévesen végignézte, ahogy anyját és öccsét meggyilkolják. Tizenhárom évesen már egy vérszomjas rablóbanda vezére.
Tizenöt évesen király akar lenni...
Elérkezett az idő, hogy Honorous Jorg Ancrath herceg visszatérjen a várba, amelynek egykor hátat fordított, és elvegye, ami jog szerint őt illeti. Mióta egy tüskebokor tövisein vergődve végig kellett néznie, ahogy Renar gróf emberei lemészárolják anyját és kistestvérét, Jorgot pusztán a harag vezérli. Élet és halál számára csak játszma – és nincs vesztenivalója.
Ám atyja várában ármány leselkedik rá. Ármány és fekete mágia. Bármennyire megingathatatlan is az akaratereje, legyőzheti-e egyetlen fiatalember az elképzelhetetlen hatalommal bíró ellenséget?