Ezüst Sólyom Karma férfivá avatása napján lemészárolt népe utolsó sarjává vált. A mágusokból és kémekből álló titokzatos rend, az Árnyak Tanácsa mentette meg és vette pártfogásába. Hosszú kiképzés után a titkos társaság egyik legértékesebb ügynökévé vált, ám mindig csak a lehetőségre várt, hogy bosszút állhasson családja és barátai gyilkosain.
És most eljött az idő.
A távoli Szigetkirályság kisnemesének szerepében, immár Karomin Hawkins néven bebocsátást nyer Olasko hercegének udvarába. A vérszomjas, nagy hatalmú uralkodó megbízásából hányták annak idején kardélre Kar falujának népét. Az ellenség azonban ravasz, és sötét erők védik: szövetséget kötött a gonosz nekromantával, Leso Varennel, a halálvarázslatok nagymesterével. Annak érdekében, hogy elnyerje a herceg bizalmát, Kar Hawkinsnak először el kell adnia a lelkét. Kar csak úgy juthat gyűlölt ellensége közelébe, ha hűségesküt tesz neki, de ezt is vállalja, hogy bosszúja beteljesedhessék. A kényúr azonban varázslattal biztosítja új követői hűségét. Ezüst Sólyom Karmának szörnyűbbnél szörnyűbb dolgokat kell elkövetnie új ura parancsára, ám emiatt lelkiismeret-furdalás gyötri. A gonosz cselekedetek után azonban még rosszabb sors fenyegeti: őrület, kínzás és lassú halál a Kétségbeesés Erődjében.
Kapcsolódó könyvek
Raymond E. Feist - Az őrült Isten dühe
A háború elkerülhetetlenné vált.
A dasatik fogságába esett Miranda értékes információkat szerez a készülő invázióról. Kelewanra visszatérve megosztja a tudást a Gyülekezettel és a császárral, de az idő szorításában már vajmi keveset tehetnek. A világ, mely a dasatik otthonának pontos mása, a történelem legsúlyosabb fenyegetésével kénytelen szembenézni. Az idegen faj céljai túlmutatnak az egyszerű hódításon; minden élő elpusztítására törekednek.
A Sötét Úr birodalmába utazott varázslók értékes szövetségesekre lelnek. Pug, Magnus, Nakor és védence, Ralan Bek a Vérboszorkányokkal karöltve arra törekszik, hogy megdöntsék a Te-Karana uralmát. Ha idejében teljesítik a küldetést, azzal nemcsak az idegen népet terehetik vissza a helyes útra, hanem megakadályozhatják, hogy otthonukra lesújtson az őrült isten dühe...
Raymond E. Feist - Sötét birodalom
Leso Varen kudarcot vall Keshben, de sikerül elmenekülnie. Az Árnyak Tanácsa hajtóvadászatot indít legfőbb szövetségesei, az Éjsólymok ellen, és ezzel egy időben a nekromanta nyomát is kutatni kezdik. Miután Pug és társai felszámolják a Halál Rendjének utolsó hadállását is, és végeznek a nagymesterrel, egy újabb, sokkal fenyegetőbb veszedelemmel kell szembesülniük: a dasatik inváziójával.
Valko, a Camareen család örököse mit sem tud a körülötte zajló eseményekről, amikor visszatér apja várába. Ahogy telik az idő, egyre többet tanul meg népéről, a dasatikról, és rájön, hogy valami nincs rendjén. A Sötét Úr hite, és a világ, amelyben élniük kell, nem az, aminek látszik; és egyedül rajta múlik, hogy a prófécia beteljesül-e, vagy minden elveszik.
Pug előtt nem marad más lehetőség, mint hogy a dasatik sötét birodalmába utazzon. Nakorral, Magnusszal és Ralan Bekkel együtt indulnak el, hogy a Világok Csarnokában megfelelő vezetőt találjanak. A Második Létsíkra azonban halandó még sosem jutott el; ha a nagy hatalmú varázslóknak ez sikerül is, visszatérésük egyáltalán nem biztos...
Raymond E. Feist - A száműzött visszatér
Alig néhány nappal ezelőtt Kaspar, Olasko nagy hatalmú hercege még hadseregeknek parancsolt, és nemzetek rettegtek tőle. Most egy óceán, könyörtelen sivatagok és áthatolhatatlan hegyek választják el otthonától.
Az uralkodó elbukott, és bosszúszomjas álmait lassanként elmossa a túlélésért folytatott mindennapos küzdelem. Kaspar azonban elég ügyes és ravasz ahhoz, hogy megtalálja a visszatérés lehetőségét: elszegődik karavánkísérőnek az otthonát jelentő földrészre tartó kereskedők mellé.
Csakhogy egy sötét kor legendás ereklyéje Novinduson ragadt, s ez éppen Kaspar kezébe kerül.
A számtalan férfi, nő és gyermek értelmetlen haláláért felelős Kaspar kénytelen valószínűtlenül önzetlen, hősies tetteket véghezvinni, ha nem akarja, hogy világa végleg elpusztuljon. Mert szörnyű veszedelem közelít, amely borzalmakat szabadítana a gyanútlan és készületlen Midkemiára. A világ egyetlen reménye éppen az elbukott és száműzött herceg... ha hajlandó elvállalni a feladatot.
Raymond E. Feist - A sötétség kapuja
A közelmúlt eseményei szétzilálták az Árnyak Tanácsát. Démonseregek közelednek Midkemiához, menekülő taredheleket hajtva maguk előtt, s a csillagtündék már önmagukban is komoly fenyegetést jelentenek. Ráadásul Pugot és családját szörnyű veszteség érte.
A gyász azonban most nem időszerű. Az Elveszettek Völgyének elhagyatott erődjében a Tanács ügynökei minden képzeletet felülmúló borzalom szemtanúi lesznek. Ellenségük, Belasco indítékai azonban érthetetlenek.
A Tanácsnak újjá kell szerveznie erõit, és ki kell derítenie, mi rejlik a gonosz varázsló cselekedetei mögött, ha nem akarják, hogy Triagia még a démonhorda érkezése előtt elpusztuljon.
Raymond E. Feist - Janny Wurts - A birodalom úrnője I-II.
A rés túloldalán elterülő világ: Kelewan, a politikai intrikától és halálos összeesküvésektől háborgó föld. A Birodalom Leányának és A Birodalom szolgálójának lebilincselő története befejezéséhez érkezik a Birodalom trilógia utolsó részével. Miközben kémek és rivális udvarok támadják, és az orgyilkosok kegyetlen szövetsége leselkedik rá, Mara Acoma úrnő eddigi legveszélyesebb kihívásával néz szembe. A rettegett Feketeruhások Marában látják az ősi erejükre fenyegető veszélyt. Marának szövetségesekre van szüksége az ellenük folytatott harcban, ezért a civilizáció határain túlra utazik, és még az idegen cho-ják bolyaiba is be kell merészkednie. A sok ellenség sorra gyilkolja szeretteit, mire ő bosszút esküszik. Minden bátorságára és fortélyára szüksége lesz az eddigi leghatalmasabb harcban az élete, az otthona és maga a Birodalom a tét.
Raymond E. Feist - A király kalóza I-II.
Nicholas, Krondori Arutha herceg harmadik fia okos és tehetséges fiatalember, de egész eddigi életében édesapja udvarának óvó rendszabályai védelmezték. Meg kell ismernie a palota falain túl húzódó világot, ezért apródja, Harry társaságában elutazik vidékre, Crydee városába. Így csöppen bele abba a kalandba, amely az ő bizonytalan vállára helyezi nemzete sorsát. Érkezésük után nem sokkal Crydee-re ismeretlen haderők brutális támadása zúdul. A kastély romhalmazzá válik, a polgárokat lemészárolják, és két fiatal nemes kisasszonyt - Nicholas barátait - elraboják. A támadók nemcsak egyszerű rabszolgavadászok: az egész Szigetkirályság elpusztítására törnek. A leendő király öccseként Nicholas hosszú és veszedelmes utazásra vállalkozik. És miközben távolodik hazája ismerős vidékeitől, rádöbben, hogy nemcsak a két lány élete forog kockán, sőt, nem is csak a Királyság sorsa. A gyilkos kalózok mögött olyan erők állnak, amelyek egész Midkemiát fenyegetik, és Nicholas eltökélten szembeszáll velük. A király kalóza tíz évvel a Vérbeli herceg után játszódik, és új, fantasztikus kalandokat kínál az olvasónak Raymond E. Feist felejthetetlen fantasy világában.
Raymond E. Feist - A démonkirály dühe I-II.
Fekete Macros visszatért.
Midkemiára ismét ráborult a Smaragd királynő baljós árnyéka. A sötét fenség kegyetlen hadai készen állnak arra, hogy pusztító támadást intézzenek a Szigetkirályság ellen. A végső küzdelem küszöbén Pug, a mágus és gyermekkori jó barátja Tomas, a híres harcos felfedezi, hogy sokkal gonoszabb dolog fenyegeti világukat, mint a királynő varázslata. Elemi erejű, rosszindulatú hatalmak készülnek a támadásra… Olyan hatalmak, amelyek darabokra szaggathatják Midkemiát, hacsak Pug és küzdőtársai nem lesznek képesek megkeresni Fekete Macrost, a rég eltűnt varázslót, hogy a legendás mágus hatalmas ereje is méltó szerepet kaphasson a véres küzdelemben.
A Démonkirály dühöngése a világszerte hatalmas sikert aratott Kígyóháború monda lenyűgöző harmadik része. E hihetetlenül izgalmas sorozat mára már igazi klasszikussá vált. A magával ragadó történetnek, a mély karakterábrázolásnak és az eposzi mélységű csatáknak köszönhetően Raymond E. Feist ma már a világ egyik legnépszerűbb fantasy szerzője.
Raymond E. Feist - Janny Wurts - A birodalom szolgálója I-II.
Kelewan: a mágikus rés túloldalán elterülő világ, ahol a tsurani udvari intrika éppoly legendás, mint amilyen halálos. A Birodalom leányában a tapasztalatlan Mara Acoma váratlanul belecsöppen az életre-halálra menő politikai mesterkedések világába. Egyetlen szövetségese sincs, csak a saját eszére számíthat, hogy fennmaradjon a családja.
Amint a résháború befejezéséhez közeledik, Marát minden oldalról veszély, politikai fondorlatok fenyegetik, mindeközben saját lelki egyensúlya is felborul egy pimasz midkemia rabszolga, Kevin miatt. Bosszúvágyó ellensége, Desio Minwanabi nagyúr unokatestvérét, azt a Tasaiót hívja vissza a résháborúból, aki Mara apja és fivére haláláért is felelős. Azonban nem számolnak azzal, hogy Kevin hagyományoktól eltérő személyisége és Mara remek taktikai érzéke milyen jól kiegészíti egymást. Végül Tsubar sivatagában dől el, hogy az Acoma ház csillaga lehanyatlik, vagy az eddiginél is fényesebben tündököl majd.
Raymond E. Feist - Ezüstsólyom karma
Az orosini törzsben minden fiúnak részt kell vennie a hagyományos férfivá avatási szertartáson, hogy megértse helyét a világegyetemben, és megtudja felnőtt nevét. Kielianapuna egy távoli hegycsúcson, Shatana Higón küzd a túlélésért, és várja, hogy az istenek látomást bocsássanak rá. Kieli már négy napja és négy éjszakája vár; mostanra teljesen átfagyott, magányos, kétségbeesett és nagyon-nagyon fáradt. Rémisztő élményre ébred: éles karmok marnak a bőrébe. Egy ritka madár, ezüstsólyom ül a karján. Ebben a zavarba ejtő pillanatban a fiú nem is bizonyos benne, hogy a dolog valóban megtörténik, vagy látomást él át.
Névtelenül és még mindig gyermekként tér vissza falujába, ahol szörnyű kép fogadja. Faluját felégetik, népét lemészárolják. Bár a biztos halálba megy, Kieli beleveti magát a csata forgatagába...
Minden valószínűség ellenére túléli a harcot, bár az utolsó szál emberig legyilkolják az orosinikat: rajta kívül minden férfi, nő és gyermek meghal.
Távoli hang visszhangzik elméjében: Kelj fel, és légy néped karma!
A madár odafönn Shatana Higón valóban a névadó látomása volt. Már nem a Kielianapuna nevű fiú többé. Ő Ezüstsólyom Karma, a férfi, akinek bosszút kell állnia népe pusztulásáért, bármilyen hosszú út is vezet odáig.
Raymond E. Feist - Törött korona
A démon halott, éljen a béke!
Egy pillanatra fellélegezhetett a Szigetkirályság sokat szenvedett népe. Seregeik legyőzték a Smaragd Királynő hordáit, véget érni látszott a háború. Az öröm azonban nem tarthatott sokáig. Fadawah tábornok, a megszállók hadura saját birodalmat akar kiszakítani a Királyság vérző testéből és semmitől, de semmitől sem riad vissza. Mindeközben támadnak a szauruszok és Kesh is lecsapni készül az árnyékból, így Sötétmocsárfy Erik folytatni kénytelen hosszú háborúját. Jimmy és Dash, James herceg két unokája is kiveszi részét a háborúból, vérfagyasztó kalandok várnak rájuk.
A kegyetlen és aljas küzdelem tetőpontján aztán Midkemia leghatalmasabb mágusa is rájön arra, hogy nem a démon legyőzése volt élete legnehezebb vállalkozása.
Vér, könny és gyász kíséri a törött korona darabjainak összekovácsolását.
George R. R. Martin - Ben Avery - Kóbor lovag
Hoztak az istenek Westeroson, George R. R. Martin csodás, ámde komor világában – az egymással vetélkedõ királyok és királynõk, nemes hölgyek, harcias lovagok, az intrikák, cselszövés, árulás, kardok és a hősies helytállás birodalmában!
A Kóbor lovag eseményei
George R. R. Martin világsikerű regényciklusának,A Jég és Tűz dalának köteteiben ábrázoltak előtt mintegy száz évvel játszódnak, Jó Daeron király uralkodása idején, a birodalom aranykorában, a Targaryen-dinasztia hatalmának csúcsán.
A képregényből megtudhatjuk, miként találkozott Dunk, egy kóbor lovag fegyverhordozója Egérrel, a fiúval, aki jóval többnek bizonyult annál, mint aminek látszik, továbbá megismerhetjük az Ashford mezején megtartott hírhedt lovagi torna
eseményeit.
Raymond E. Feist - Janny Wurts - A birodalom leánya
A Birodalom trilógiában teljes pompájában tárul elénk a tsurani birodalom, mely sokban hasonlít a középkori, feudális Japán társadalmára. Az ellentétek és végletek világa ez: az árulásé és intrikáé, ugyanakkor a becsületkódexé és hagyománytiszteleté, a családoké és nemzetségeké, de egyben a háznélküli és földönfutó harcosoké. Feist ezúttal nem világegyetemet teremtó halhatatlanokról, világot formáló mágiákról és világvéget okozó veszélyekről ír, mint ahogy azt már megszokhattuk a Midkemián játszódó regényeiben. Ez a sorozat a korábbiakhoz képest szinte hétköznapi dolgokról szól: egy házról, legjobb esetben egy birodalomról, mégis annyira magával ragadja az olvasót, hogy szinte lehetetlen letenni.
Marának, az Acoma ház frissen hatalomra került úrnőjének házának fennmaradása érdekében folytatott küzdelmét követhetjük végig. Sikerül-e ebben a veszélyes világban egy fiatal lánynak visszaállítani egy majdnem kipusztult ősi nemes ház erejét és hatalmát? A fordulatos és izgalmas regény erre a kérdésre ad választ.
Raymond E. Feist - Tündérmese
Az erdő mélyén az árny kilépett egy fa mögül. A mulatság hangjait elfújta mellette a szél. Fekete volt és arctalan, halandó szem őt meg nem láthatta. Egy gondolattal ledobta az álcát, és hirtelen ott állt a fák között: egy lenyűgöző szépségű, tökéletes alak. Szeme kék volt, mint egy befagyott tó tükre, halandók számára sosem látott téli tájon. Mozgása ruganyos, szinte hang nélkül úszott az erdőben. Alakját halvány ragyogás övezte, körülötte vadvirágok és fűszerek illata lengett. Ő volt a fény, a szépség és maga a gonoszság. Figyelte, ahogy Gabbie és Jack eltűnik a szeme elől. Csak a Királynő közelsége állította meg, ahogy vadászni indult a két erre tévedt halandóra. Egyedül a Királynő jelentett kihívást hatalmának. Csak a Királynő volt elég erős, hogy eltérítse szándékától. Haragjában felnevetett. Hangja belehasított az éjbe, de a nevetésébe a félelem szikrája vegyült. Fanyar mosollyal meghajolt a Királynő udvartartása felé, és beleolvadt a sötétségbe.
Raymond E. Feist - A rettegés légiója
A tündék elveszett rokonai, a taredhelek, vagyis a "csillagok népe" a világegyetem túlsó végéről érkeznek Midkemiára. Jelenlegi bolygójukon mindent elemésztő démonhorda szorongatja őket, és egykori hatalmas birodalmukból csak maroknyi túlélő maradt. Taredhel legendák mesélnek az ősi világról, ahonnan minden tünde származik. Ezt a helyet egyszerűen Otthonnak hívták, s holléte az idő homályába veszett. Most azonban úgy vélik, Otthon Midkemiával azonos, ezért eljönnek, hogy visszaköveteljék.
A kegyetlen és gőgös taredhelek nem hagyják, hogy bármi terveik útjába álljon. Pug és a Tanács azonban hamar ráébred, hogy nem feltétlenül a tündék jelentik a legnagyobb fenyegetést, hanem az őket üldöző démonhorda. S közben Pug feje felett ott lebeg a prófécia: végig kell néznie, amint mindenki, akit szeret, előtte hal meg...
Raymond E. Feist - William Forstchen - Nagyrabecsült ellenségem
Hartraff Martalócai a Királyság elit, ám öntörvényű egysége. Az a feladatuk, hogy a tsurani vonalak mögött pusztítsák az ellenséget. Ám egy könnyű győzelmet ígérő rajtaütés véres csatába torkollott, a kimerült és elkeseredett katonák egy határszéli helyőrségbe tartanak, hogy ott vészeljék át a tél első komoly viharát.
Egy tsurani őrjárat is úton van, hogy csatlakozzon a helyőrséget ostromló sereghez. A két szakasz szinte egyszerre ér a Brendan-várhoz, ám élő embert már nem találnak: a helyőrséget lerohanta és felégette egy mordel horda. Az esküdt ellenségek csak egyet tehetnek: szövetséget kötnek, és egymás oldalán harcolnak a túlélésért.
Egy probléma marad csupán: kit gyűlölnek jobban? A közös ellenséget vagy egymást? Miközben az Északi-felföld ismeretlen vidékein menekülnek, és keresik a hazafelé vezető utat, nem csak az elemekkel és az üldözőikkel, hanem a saját lelkiismeretükkel is meg kell küzdeniük. Vajon mi a fontosabb: az ember élete vagy a becsülete?
Raymond E. Feist - Krondor: Az Istenek Könnye
Csepp a tengerben?
Egy rajtaütés a nyílt tengeren jelzi, hogy a sötétség erői példátlanul nagyszabású támadásba kezdtek.
Az Ishap egyháza elleni vakmerô támadás nagyon rossz véget ér; a zsákmány, az Istenek Könnye a Keserű-tenger hullámsírjába süllyed. Ez a hatalmas drágakő a Midkemia egyházai által ismert leghatalmasabb varázstárgy, ez teszi lehetôvé a papoknak, hogy az isteneikkel beszéljenek. Nélküle a kapcsolat egy évtizedre elveszik, amíg a távoli hegyekben meg nem formálódik egy másik. James apródnak, Williamnek és Jazharának jut a feladat, hogy megtalálják a drágakövet; veszélyes útjukon elkíséri őket Solon testvér, Ishap katonapapja, és Kendaric, a Roncsmentők céhének egyetlen tagja, aki képes arra, hogy kiemelje a hajót. Küldetésük során azonban meg kell küzdeniük a Sötét Isten kegyenceivel, aki a saját céljai érdekében akarja megszerezni a Könnyet.
Lázas hajsza a felbecsülhetetlen értékű kincsért, versengés az idővel és számtalan ellenféllel, és küzdelem a sötét erőkkel, majd végül a természet hatalmaival, amelyek Midkemia világán éppen olyan félelmetesek lehetnek, mint az istenek maguk.
Raymond E. Feist - A sötét királynő árnyéka
Sötét erők mozgolódnak a távoli földeken, és ősi erők készülődnek a végső összecsapásra. Egy sötét királynő vonta fel lobogóját, hogy soha nem látott hadsereget gyűjtsön maga köré. Csapatnyi, kétségbeesett ember csöppen a jó és a gonosz csatamezejére. Számukra az egyetlen esély az, ha elutaznak a távoli földre, hogy szembenézzenek eme ősi erővel, és felfedezzék igaz természetét. Küldetésük jó esetben veszélyes, de rossz esetben öngyilkosság. Velük küzd a titokzatos Miranda, akire mindannyian rábízzák életüket. Szövetségesnek tűnik, de nem mond el mindent, amit tud. Vajon saját tervei vannak? Tényleg szövetséges lesz, vagy még halálosabb ellenség, mikor a végső összecsapásra kerül a sor?
Raymond E. Feist - Az érzőszívű mágus
Pug, a varázsló inasa megmenti Carline hercegnőt a koboldoktól, ezért nemesi rangot kap... Barátját, Tomast, az utolsó aranysárkány gyönyörű aranykarddal és vérttel ajándékozza meg. A Királyságot több oldalról fenyegeti veszély: a harcias tsuranik és a Fekete Testvériség kegyetlen harcosai megpróbálják elfoglalni a földet, amelyet emberek, tündérek, törpék együtt védelmeznek. Pug egy Résen át másik térdimenzióba kerül, új személyiséget kap, de mágikus képességeivel felülkerekedik az elnyomó Nagy Emberek praktikáin...
Raymond E. Feist - A démonkirály dühe II.
Fekete Macros visszatért.
Midkemiára ismét ráborult a Smaragd királynő baljós árnyéka. A sötét fenség kegyetlen hadai készen állnak arra, hogy pusztító támadást intézzenek a Szigetkirályság ellen. A végső küzdelem küszöbén Pug, a mágus és gyermekkori jó barátja Tomas, a híres harcos felfedezi, hogy sokkal gonoszabb dolog fenyegeti világukat, mint a királynő varázslata. Elemi erejű, rosszindulatú hatalmak készülnek a támadásra… Olyan hatalmak, amelyek darabokra szaggathatják Midkemiát, hacsak Pug és küzdőtársai nem lesznek képesek megkeresni Fekete Macrost, a rég eltűnt varázslót, hogy a legendás mágus hatalmas ereje is méltó szerepet kaphasson a véres küzdelemben.
A Démonkirály dühöngése a világszerte hatalmas sikert aratott Kígyóháború monda lenyűgöző harmadik része. E hihetetlenül izgalmas sorozat mára már igazi klasszikussá vált. A magával ragadó történetnek, a mély karakterábrázolásnak és az eposzi mélységű csatáknak köszönhetően Raymond E. Feist ma már a világ egyik legnépszerűbb fantasy szerzője.
Raymond E. Feist - A kalmárfejedelem titka
Miután túlélték a félelmetes szauruszok – a megszálló kígyók egyik faja – elleni harcot, a nemesi származású Erik, és ravasz barátja, Roo, időben figyelmeztették a Szigetkirályság uralkodóit. Ennek köszönhetően most mindketten szabadok. Erik a hadsereget választja, s ezzel a folyamatos háborút Midkemia rettegett ellenségei ellen. Roo gazdagságra és hatalomra vágyik, és hamar feltornássza magát a kereskedelmi élet ranglétráján. De a fényűzéssel és a testi örömökkel óvatlanság és sebezhetőség társul. Egy csodálatos és vonzó hölgy hálójába kerül, aki arra készül, hogy irgalmatlan áskálódásával romba döntse mindazt, amit Roo elért. Roo jövőjét besötétíti a katasztrófa és a rettegés…