Kapcsolódó könyvek
Kócsó László - Online aranybánya
Tisztában vagy az MLM előnyeivel, mégsem mered vállalni, hogy csatlakozz? Vajon miért? Utálod a házalást? Úgy érzed, nem tudsz eladni? A hátad borsódzik a nyomulós eladástechnikáktól? Nem akarod ismerőseidet, barátaidat, rokonaidat különböző trükkökkel termékbemutatókra meghívni, hogy utána talán még meg is haragudjanak rád? Nem szeretnéd szabadidőd nagy részét a családodtól távol, különféle rendezvényeken, bemutatókon és képzéseken tölteni? Szeretnél viszont szert tenni az MLM által elérhető jelentős passzív jövedelemre? Anyagi függetlenségre, szabad időbeosztásra vágysz, és ezért hajlandó vagy aktívan és kitartóan, de kényelmes körülmények között, otthonról dolgozni? Akkor az online hálózatépítést pont neked találták ki! Élvezd az MLM előnyeit, annak kényelmetlenségei nélkül! Erről szól ez a könyv.
Brian Tracy - Ütőképes üzletkötés
"Ez a könyv azoknak az ambiciózus üzletkötőknek szól, akik a lehető legrövidebb idő alatt szeretnék növelni eladásaikat, és ennek eredményeként jövedelmüket. Azoknak, akik szakmájuk "felső tíz százalékába", azaz a legjobbak közé szeretnének bekerülni. Ők a ma és a holnap "sales" szupersztárjai. Nekik írtam ezt a könyvet. Az üzletkötőket (akiket "sales"-eseknek is hív a szakma) alapvetően két dolog motiválja: a pénz és a társadalmi státusz. Számukra elsődleges cél, hogy minél több pénzt keressenek. Sikerüket anyagiakban, mások jövedelméhez viszonyítva mérik. Az is fontos számukra, hogy a társadalom elismerje erőfeszítéseiket és sikereiket. Könyvemből megtudhatod, miként érhetsz el ugrásszerű javulást mindkét területen." (A szerző)
Sas István - Az ötletes reklám - Útikalauz a kreativitás birodalmába
Útikalauz a kreativitás birodalmába. A szerző, aki maga is sikeres alkotó, a világ legszellemesebb reklámjait bemutatva kalauzol végig egy különleges útvonalon. Néhány "megálló" a sok közül: Alkotás út, Szabadság tér, Fantázia Plaza, Feneketlen Tó, Ötletgyár. Közben megismerhetjük az "emberi elme különlegesen kedves szüleményeit" az amerikai kreatív forradalomtól kezdve napjainkig. Meglepően sokszínű gyűjtemény, kreatív példatár és lebilincselő olvasmány azoknak akik szeretik, és azoknak is, akik ki nem állhatják a reklámot.
Brian Tracy - Személyes hatékonyság
Több mint harminc évig tanulmányoztam az idõgazdálkodás fortélyait. Számtalan könyvet olvastam a témában olyan szerzõktõl, mint Peter Drucker, Alex MacKenzie, Alan Lakein és Stephen Covey.
A személyes hatékonyság és eredményesség témakörében is több száz könyvön és több ezer cikken rágtam át magam, míg végül a bennük olvasottak esszenciájaként megszületett ez a könyv.
Részletek
1. Terítsd meg az asztalt!
2. Mindennap tervezz elôre!
3. Alkalmazd a 80/20-as szabályt életed minden területén!
4. Vedd figyelembe a következményeket! 5. Folyamatosan alkalmazd az ABCDE módszert!
6. Összpontosíts a kulcsfontosságú eredményeket hozó területekre!
7. Fogadd el az Erôltetett Eredményesség Törvényét!
8. Készülj fel gondosan, mielôtt bárminek is nekifogsz!
9. Végezd el a házi feladatodat!
10. A tehetség mint a hatástöbbszörözés eszköze
11. Mi a te problémás területed?
12. Hordd el a hegyet! Kövenként, szép sorjában.
13. Gyakorolj nyomást saját magadra!
14. Maximalizáld személyes energiáidat!
15. Ösztönözd magad cselekvésre!
16. Gyakorold a kreatív halogatás fogását!
17. Elôször mindig a legbonyolultabb feladattal foglalkozz!
18. Szeleteld és vágd kockákra a feladatot!
19. Különíts el nagy idôblokkokat!
20. Fejlessz ki magadban egy sürgősségi érzéket!
21. Egyszerre csak egy dologgal foglalkozz!
Miriam Fields-Babineau - A kutyakiképzés alapjai
Társalogjon sikeresen a kutyájával, és meglátja, hamarosan azt fogja tenni, amit kér. Akár szobatisztaságra, követésre, ülésre megtanítja, akár azt szeretné, hogy odajöjjön, játsszon vagy trükköket mutasson be, ebben a könyvben megtalálja majd a megfelelő kiképzési módszereket. A gyors és hosszan tartó eredményesség kulcsa a dicséret, nem pedig a kutya játékokkal vagy jutalom falatkákkal történő elkényeztetése. Tanulja meg hatékonyan alkalmazni beszédét és testbeszédét, és sajátítsa el a kutya testbeszédét is. Lelje örömét abban, hogy feltárja kedvence különleges személyiségét, érvelőkészségét és humorérzékét. Ez a színes útmutató mindemellett számos egyéb tudnivalót tartogat a kutya- és kölyökgondozástól, a ketreces kiképzéstől és ápolástól a testmozgáson át egészen a kutya társas fejlődéséig. Különleges meglepetésként táblázataink segítségével 75 kutyafajta eltérő ápolási és mozgásigényét tárjuk fel önöknek.
Próbálja ki ön is ezt a könnyen használható és teljességre törekvő útmutatót. Kezdje az újszülött kutyusok gondozásáról szóló ötletek olvasásával, majd térjen át a mintegy nyolchetes szabályozott kiképzési programra, ami előkészíti kutyáját az egész életen át tartó tanulásra. S ami a legnagyszerűbb, hogy kutyájának kiképzését gyakorlatilag bármely életkorban elkezdheti, mert - félretéve a régi mondást - nem igaz az, hogy "öreg kutyának nem lehet új trükköt tanítani".
Miriam Fields-Babineau állatkiképző szakember, valamint a Training Unlimited nevű cég tulajdonosa, amely bemutatókra képezi ki az állatokat, tulajdonosaikat pedig arra tanítja, miként kell kedvenceiket megmutatni másoknak. Az írónő számos televíziós és rádiós műsor meghívott vendégeként ismert, írásai pedig országszerte újságok és képes folyóiratok oldalain jelentek meg. Miriam családjával, két kutyájával, két macskájával és lovával Virginiában él.
Stephen R. Covey - A 8. szokás
A világ rengeteget változott A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása megjelenése óta, amely szerte a világon tízmilliók életét változtatta meg. Kapcsolatainkban, magán- és üzleti életünkben, a közösségekben, ahová tartozunk, ma már sokkal nagyobb kihívásokkal kell szembesülnünk. Minden sokkal összetettebb, mint régen; Covey ezt Tudásalapú Kornak nevezi. Ma a sikerhez, a kiemelkedéshez és ahhoz, hogy valakiből vezető legyen, már nem elég, ha csupán eredményes, kiválónak kell lennie. "Az emberi elmében rejlő lehetőségek teljes kiaknázásához és az eredményes motivációhoz óriási változásra van szükség. Teljesen új gondolkozásmódra, újfajta jártasságokra és eszközökre, röviden egy egészen új szokásra kell szert tennünk. Stephen Covey elénk tárja a szenvedélyes és példaértékű élet kulcsát, amely a kiválóságot hagyja örökül." - Larry King
"A 8. szokás csodálatos olvasmány, a szellem győzelme. Véleményem szerint Covey legfontosabb műve." - Warren Bennis, az On Becoming a Leader szerzője
"Valós eredményeket elérni nagyvállalatoknál ugyancsak ritka képesség. Ez a könyv megragadja a lényegét, hogyan tegyük." - Kevin Rollins, a Dell Inc. elnök-vezérigazgatója
Garr Reynolds - PreZENtáció
Garr Reynolds nemzetközi hírű kommunikációs szakember, prezentációtervező, a világ legnépszerűbb prezentációtervezésről szóló weboldalának létrehozója könyvében friss, közvetlen stílusban magyarázza el, hogyan készíthetünk jobb vetített prezentációkat PowerPoint vagy Keynote segítségével. Prezentáció című könyve egyszerű, szemléletes példákkal érzékelteti, hogy a napjainkban szokásos előadások miért nem hatásosak, és olyan szemléletváltást javasol, amellyel saját kreativitásunk felfedezésével készíthetünk a bevett formáknál sokkal inkább lényegre törő, színvonalas és ezért persze sikeresebb bemutatókat. Reynolds a prezentálás kommunikációs és üzleti vonatkozásait a keleti zen filozófia tisztaságra, gazdaságosságra és egyszerűségre törekvő elveinek megfeleltetve mutatja be.
Lee Wallek - Maffia menedzser
A Maffia menedzser messzemenõen kerüli az elméleti fontoskodást. Gyakorlatban bevált vezetési módszereket ismertet, melyek az elmúlt évszázad során eredményesnek bizonyultak a Hallgatag Birodalom felépítésében és sikerében. Szó sincs azonban arról, hogy ezek bûnözõi menedzsment-technikák lennének. Sokkal inkább az emberi természet mély megértését tükrözik. Azt a józan belátást, hogy világunk olyan, amilyen, és aki illúziókat táplál, az keserû csalódással fizet -- és még többel.
A Maffia menedzser a vezetés és az önmenedzselés kemény mûfajának akár bibliája is lehetne, ugyanakkor helyenként sajátos paródiája is. Tanácsai lényegre törõk, elgondolkoztatóak, néha pedig egyenesen felháborítóak:
Mindig van elég, hogy legyen mit birtokolni, kipréselni, ellopni -- feltéve, ha mindenben te vagy az elsõ!
Ne aggódj a holnap miatt! Holnap nyerhetsz hatszáz milliót -- vagy elüthet egy autó. Vagy nyerhetsz hatszáz milliót és elüt egy autó.
A legváratlanabb helyeken számíts ellenségre: az ágyad alatt, az ágyadban - és önmagadban.
A szerzőről
Lee Wallek az elmúlt 29 évben egy Chicago környéki vállalkozás elnök-vezérigazgatója. Most, hogy elérkezett nyugdíjba vonulásának ideje, tömör stílusban közzéteszi tapasztalatait. Ez a Maffia menedzser megszületésének története. A könyv mottója AI Capone rövid és lényegre törõ tanácsa: Jó szóval és egy stukkerral többre mész, mint csupán jó szóval ... Ez van.
Sue Bishop - Asszertivitás
Miért tesszük fel a kérdést annyiszor: hogyan kommunikáljunk? Miért szeretnénk rajta változtatni? Hiszen ha csendben maradunk, nem mondjuk ki a véleményünket, az kényelmes és mentes minden felelősségtől. Miért és hogyan legyünk asszertívek, ha többnyire agresszív viselkedéssel is elérhetjük, amit akarunk? A szerző, Sue Bishop választ ad a fenti kérdésekre. Egyben arra biztat bennünket, ismerjük meg önmagunkat: erősségeinket és gyengeségeinket. Egyszerű technikákat ajánl, hétköznapi helyzeteket ír le. A könyv gyakorlatait és feladatait elvégezve, a dialógusokat gyakorolva képesek leszünk elérni céljainkat, növelni önbecsülésünket. Ha szükségét érezzük, merjünk kérni, vagy nemet mondani. Így még a "nehéz emberekkel" is szót érhetünk, és a nehéz helyzetekben sem sérülünk, miközben javulnak az emberi kapcsolataink, és "győztes- győztes" helyzeteket hozhatunk létre. Miatovics Márta - coach, senior tréner
David Owen - Papa Bank - A legjobb módszer, hogy gyermekeinket megtanítsuk a pénzzel bánni
"Volt egy barátom az egyetemen, aki az ifjúkori maximalizmus egy tipikus fellobbanásában úgy döntött, hogy nem hord többé karórát. Belefáradt abba, hogy az idő rabja legyen, megszabadította hát magát a zsarnoki és elnyomó civilizáció kronológiai börtönéből. A dolog csattanója természetesen az, hogy óra nélkül arra kényszerült, hogy szüntelenül az időre gondoljon. Hamarosan minden napjának egy jelentős részét azzal töltötte, hogy másoktól tudakolta a pontos időt - ami szükségszerű volt, lévén, hogy többek között professzorai és a helyi mozik gépészei változatlanul figyelmet szenteltek az órának. Megszabadult ugyan karórájától, ám ez nem szabadította fel, csupán idült időfüggővé tette. A gyerekeknek ugyanazon okból kifolyólag kell a pénzről tanulniuk, amiért barátom hamarosan visszatért az óraviseléshez: hogy ne kelljen túlságosan sok célirányos szellemi energiát szentelniük egy olyan tevékenységnek, mely gyakorta jobban működik a reflexek szintjén. Az ember részben azért tanul a pénzről, hogy ne kelljen folyton rajta rágódnia, és senki nem tölt több időt azzal, hogy pénzügyeken tépelődik, mint az, aki tart tőle, aki nem érti meg, vagy aki szándékosan megpróbálja semmibe venni."
Peter Koenig - 30 Hazugság a pénzről
Sokat írtak már a pénzről - hogyan fektessük be, takarítsuk meg, váljunk milliomossá, találjuk meg az anyagi függetlenséget, jussunk ki az adósságból, változtassuk meg a pénzügyi rendszert, vezessünk egy üzletet, kerüljük el, vagy csökkentsük az adófizetést. Úgyhogy mi az ami kiemeli ezt a könyvet a boltok polcain található többi közül?
A 30 Hazugság meghökkentő válasz egy újonnan megmutatkozó trendre, ahol az emberek érdeklődése a pénz iránt nem csak abból áll, hogy megpróbáljanak minél többet szerezni belőle, hanem szeretnék jobban megérteni a pénz egyre növekvően ellentmondásos, zavaros világát maguk körül. A tárgyalt témák közül néhány: honnan származik a bankok szemet kápráztató gazdagsága, az általános elszegényedés közepette, a nyugdíjak elpárolgása, a rohamléptekben fokozódó jövedelemegyenlőtlenség, a szociális rendszerek intenzív sorvadása, a megállíthatatlanul növekvő államadósság, hogyan kerülhetünk barátságba a pénzzel, és miért nincs belőle elég soha szinte senkinek? Ez a könyv e témák egyszerű megértését ígéri.
Dunder Krisztián - Digitális Sikertörténetek 2.
A Digitális sikertörténetek 2. könyv olyan sikeres vállalkozókat mutat be, akik saját iparágukban piacvezető - többnyire e-kereskedelmi - szolgáltatásokat építettek fel. Inspiráló történeteik példaértékűek, sorsfordító döntésekről, nehézségekről, sikerről, a munka-magánélet egyensúlyáról egyaránt őszintén beszélnek. A könyv olvasás közben bevezeti Önt a digitális világ műhelytitkaiba, miközben közérthetően mutatja be az alapvető online fogalmakat, és azokat a trükköket, eszközöket, melyek az első helyre repítették őket. Mindez egy könnyen olvasható, tanulságos könyvben - emeljen át minél több itt bemutatott, már bizonyítottan működő példát saját környezetébe!
„Konverzió, QR-kód, internetes polcpénz, in-app purchase, hosszú farok. Megannyi új kifejezés, melyek megértéséhez eddig többnyire külföldi példákhoz kellett nyúlni. Mostantól elég ezt a könyvet kinyitni: egymás után olvashatók a jobbnál jobb esettanulmányok, az elmúlt évek hazai digitális sikertörténetei. Lájkolom!”
Dr. Papp-Váry Árpád
a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Turisztikai és Gazdasági Karának dékánja
a „JPÉ Marketing – Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel” szerzője
Az internetes cégek történeteiről sokan készítettek már sokféle elemzést, kutatva a sikerek, vagy éppen kudarcok okait. Minden vállalkozásnál van viszont egy ember, aki látnok, és nem csak mert nagyot álmodni, hanem az álmát minden buktató ellenére meg is valósította. Évek, esetleg évtizedek telnek el addig, amíg értékelni tudja a múlt eseményeit, de ha a megfelelő időpontban szólítják meg, elmeséli a történetét. Ezekből a történetekből lehet a legtöbbet megtudni a sikerek valódi okairól, tanulni belőlük, s a legjobb tankönyvek lesznek, ha a beszélgetések leírásra is kerülnek. Dunder Krisztián könyve ilyen gyűjtemény – én a Corvinus Egyetemen minden E-kereskedelem kurzusra járó hallgatómnak ajánlott irodalommá teszem.
Kis Gergely
eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. partner
Budapesti Corvinus Egyetem, Infokommunikációs Tanszék, tanársegéd
Imádom a hazai sikertörténeteket, és hiszek bennük. Ez a könyv egy újabb példa, kikre lehetünk, és kikre kell büszkének lennünk! A könyv a maga néhol bámulatba ejtő, néhol megborzongató stílusával eljuttatja az olvasót oda, ahova el akar jutni: a motivációhoz, a tanuláshoz és az igazsághoz. Interjúiból kiderül, hogyan voltak képesek magyar vállalkozók saját ötletük mellett kiállva, a cinikusokkal szembeszállva szinte nulláról óriási sikereket elérni.
Pongor-Juhász Attila
A Pongor Publishing Üzleti Bestseller Kiadó alapító tulajdonosa
A Milliomos észjárás c. könyv társzerzője
Csíkszentmihályi Mihály - Jó üzlet
A Jó üzletben a szerző feltárja azokat az értékeket, amelyek segítik a jövőképpel bíró vezetőket vállalkozásuk sikeres és humánus vezetésében. Ezek a vezetők az anyagi és szellemi lét határán egyensúlyozva egyaránt elkötelezettek három alapelv iránt: • a társadalom javát szolgáló, és a munkaerőt a legjobb teljesítményre sarkalló célok nyújtása; • a munkában való fejlődés elősegítése révén a dolgozók bizalmának és tiszteletének elnyerése; és • olyan termék létrehozása, amely az emberiség javát szolgálja, nem pusztán jövedelmet termel. Bármely pozícióban legyen is az olvasó - kezdő munkavállalótól a vezetőig -, lényegbevágó tanulságokat szűrhet le és tökéletesítheti munkáját. A Jó üzlet bizonyára klasszikussá válik mindazok számára, akik az üzleti élet változó világában értéket tulajdonítanak az egyén szerepének.
Al Ries - Jack Trout - A marketing huszonkét vastörvénye
„A sikeres marketing első törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyűgözően egyszerű és lényegre törő. Marketing, a lényegre desztillálva... Tapasztalt és kezdő szakembereknek, érdeklődő diákoknak egyaránt »kötelező olvasmány«.”
Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke
„A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedő könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni.”
Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója
„Célratörő, óriási átütőerővel rendelkező marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között.”
Herman Cain a Godfather's Pizza elnök-vezérigazgatója
Tonk Emil - Üzleti patika 1.
A "jó válaszok" könyve,
Mindazoknak, akik a versenypiacon megoldásokat keresnek arra, hogyan tarthatják meg piaci pozíciójukat, hogyan növelhetik üzleti forgalmukat, akik tudni szeretnék, mi az a személyes hozzáadott érték, amely nem kerül pénzbe, de rengeteget számít a cég üzleti eredményességében.
Nagy várakozás előzte meg a Tonk Emil első könyvének megjelenését, amely több mint 30 év tapasztalatát foglalja össze - többek között olyan égető kérdésekre válaszolva, mint:
1. Mire figyeljünk a személyes és telefonos kommunikáció során?
2. Mi a személy szerepe a vállalati kommunikációs fronton?
3. Hogyan védjük meg árainkat az üzleti tárgyaláson?
4. Hogyan kezeljük a felmerülő kifogásokat?
5. Hogyan zárjunk le ügyesen egy tárgyalást?
6. Mit tehet egy vállalat az olcsóbb és/vagy erősebb versenytársakkal?
7. Hogyan tudja megőrizni a piaci előnyöket, amikor újabb szereplők jelennek meg a versenyben?
8. Hogyan bánjunk az ügyfelekkel annak érdekében, hogy egy stabil vevőkör alakulhasson ki?
A könyv kizárólag a gyakorlatról szól. A megértést rengeteg humoros anekdota, vicc és illusztráció segíti. A kérdés-felelet - forma lehetővé teszi, hogy ha megfogalmazódik bennünk egy kérdés, akkor tálcán megkapjuk a választ. Ha olyan problémával találkozunk, amelyre nincs jó megoldásunk, bármikor fellapozhatjuk a könyvet, hogy olyan módszereket találjunk, amelyeket már másnap alkalmazhatunk, melyekkel már másnap eredményeket érhetünk el.
A sikeres üzletembereket megerősíti, hogy jó úton haladnak. Az új megközelítés alternatívákat és biztonságot nyújt arra az esetre, ha a megszokott megoldások nem a megfelelő, elvárt eredményt hozzák. Az olvasónak nem kell évekig gondolkodni azon, hogyan találhatja meg az üzleti növekedés forrását, ezt a szerző megtette helyette. Egyszerűen le kell venni a könyvet a polcról, és felütni a megfelelő helyen.
Az Üzleti Patikában megtalálható tárgyalási és kommunikáció ismeretek nélkülözhetetlenek minden értékesítési és kereskedelmi területen dolgozó üzletember, üzletkötő, hálózatépítő számára, akik cégeket képviselnek, és cégek nevében tárgyalnak árakról, feltételekről.
Hofmeister-Tóth Ágnes - Mitev Ariel Zoltán - Üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika
Volt egy időszak, amikor egyetlen, a tengeren Ázsia felé hajózó római sem halasztotta el, hogy megálljon Rodoszon, és meghallgassa az ékesszólás mestereit. Kikötöttek, hogy megmártózzanak a fodrozódó szóhabokban, s magukkal vigyenek valami megfoghatatlant.
A jó kommunikáció képessége olyasmi, amivel mindenki szívesen felszerelné saját hajóját. E sajátságos hajtóerővel könnyedén elnavigálhatunk az élet háborgó tengerén, az üzlet olykor zavaros vizein, valamint könnyen ráakadhatunk azokra a csendes és nyugodt öblökre, ahol újból feltöltődhetünk.
A könyv szemléletes példákon és gyakorlatokon keresztül mutatja be az üzleti kommunikáció különféle területeit, a nem verbális, a szóbeli, az írásbeli kommunikációt, valamint a meggyőzés alapelveit. A tárgyalástechnikai részben plasztikusan taglaljuk annak pszichológiai és elméleti hátterét, a disztributív és integratív technikákat, a harmadik fél bevonását, valamint a különféle kultúrák tárgyalási stílusait.
A könyv egy kikötő, ahol feltölthetjük rakománnyal a hajót, vagy megfoltozhatjuk a vásznat. Talán ránk kacsint a Rodoszi Kolosszus...
Ezt a könyvet ajánljuk minden bachelor és master hallgatónak, tréningek résztvevőinek és minden kedves érdeklődőnek.
Steve McDermott - A profi lúzer
Hogyan lehetsz tuti vesztes?
Az író az élet szinte minden területéről tud példát adni ehhez a törekvéshez: olyan emberek példáját, akik teljesítménye alaposan elmarad az átlagtól. Könyvünk arra a megdöbbentő következtetésre jut, hogy ezek a nagyon különböző emberek ugyanazt a stratégiát alkalmazzák. Ők – a profi lúzerek – oly könnyeden és vidáman buknak el bármit, hogy nem is nagyon figyelnek rá, szinte nincsenek is tudatában annak, ami történik velük.
A könyv szemléletesen bemutatja, mi az, amit a kiemelkedő sikertelenek következetesen gondolnak, mondanak és tesznek, illtetve többnyire mit nem tesznek, hogy elrontsák a siker esélyét – tehát e könyven egybegyűjtve találhatjuk meg mindazokat a stratégiákat, amelyeket semmiképp ne kövessünk, ha nem akarunk veszíteni.
Figyelmeztetés: Ne próbáld ki a könyvben tárgyalt technikákat! Amennyiben megfogadod e tanácsot, a kiadót semmilyen felelősség nem terheli, ha a könyv elolvasása után váratlan sikereket érsz el karrieredben vagy magánéletedben!
André Kostolany - Mesterfokon a pénzről
Tartalom:
A pénz bűvölete
A tőzsde állatkertje
Spekuláljunk, de mivel?
A tőzsde - a piacgazdaság idegrendszere?
Ami az árfolyamokat mozgatja
A hosszú távú befolyásoló tényezők
A középtávú befolyásoló tényezők
A tőzsde pszichológiája
Az információk dzsungelében
A portfolió összeállítása
A pénzkezelők
Mindenkinek, aki meg akarja kockáztatni
Dale Carnegie - Hogyan szerezzünk barátokat és befolyásoljuk az embereket
A KÖNYV HASZNA 12 PONTBAN Kizökkent a kitaposott szellemi kerékvágásból; új gondolatokat, új ötle-teket, új becsvágyat ébreszt. Könnyen és gyorsan szerzel barátokat. Nő a népszerűséged. Megnyered az emberek rokonszenvét. Nő a befolyásod, a tekin-télyed és a kezdeményező-képességed. Új ügyfeleket, új vevőket szerez. Emeli a jövedelmedet. Jobb kereskedővé és jobb irányítóvá tesz. Megérted a panaszkodó-kat, elkerülöd a vitát, kellemes és barátságos lesz a kapcsolatod ember-társaiddal. Jobb előadót, szórakoztatóbb társalgót farag belőled. Rájössz, hol kell ügyes pszichológiai fogást bevetned a mindennapi munkában. Magaddal tudod ragadni munkatársaidat. FONTOS ÜZENET AZ OLVASÓNAK! Még olyan műszaki pályán is, amilyen a mérnöké: az egyén anyagi eredményeinek körülbelül 15 százaléka írható a technikai tudás javára, és mintegy 85 százalék az emberi érintkezés technikájában mutatott ügyességnek köszönhető.
Dunder Krisztián - Digitális sikertörténetek
Ön most minden bizonnyal az egyik leghasznosabb, legérdekesebb üzleti könyvet tartja a kezében, melyben magyarországi digitális sikertörténetek alapítói, jelenlegi cégvezetői mesélik el, hogyan építették fel szolgáltatásaikat. Igazi esettanulmányok, melyben őszintén beszélnek az eddig elért eredményekről, fordulópontokról -mindezt olyan részletességgel, ahogyan korábban még soha nem tették. Biztos vagyok abban, hogy szolgáltatásaik többségével már Ön is találkozott - akár ma is használja -, s most belülről is megismerheti történeteiket.
Dunder Krisztián-a könyv szerzője
„Tanárként sok külföldi sikertörténetet olvastam már a digitális világból. Most itt van egy csokor a hazaiakból is. Olvassuk el őket és tanuljunk belőlük! Talán közöttünk van a
következő Steve Jobs."
Bőgel György Professor of Management - CEU Business School
„Letehetetlen könyv! Bár a szereplők nagy részét régóta ismerem, élmény volt olvasni személyes beszámolóikat. Mindenkinek ajánlom, de kötelező olvasmány azoknak, akik internetes vállalkozásban dolgoznak, vagy netán ilyesmin törik a fejüket.”
Kis Ervin Egon e-kereskedelmi tanácsadó, a SzEK.org elnöke