ELSŐ RÉSZ
Az első rész áttekinti a kreatív gondolkodás témakörét mint a tudományos és az esztétikai elemzések tárgyát, és azzal összefüggésben, hogy mint ilyen, mi a szerepe a reklámalkotás folyamatában. Mi a kreativitás tehát mint fogalom és hogyan kapcsolódik a marketingkommunikáció fogalomrendszeréhez.
MÁSODIK RÉSZ
Amásodik rész ismerteti, hogy melyek a “vizuális nyelv” elemei, azaz hogyan beszélünk – képekben, melyek ennek a kommunikációs formának a sajátosságai, milyen törvényszerűségek alapján és hogyan módosulnak ezek az egyes reklámeszközök esetében.
HARMADIK RÉSZ
A harmadik rész arra világít rá, hogy a szónak, a beszédnek és az írás művészetének milyen jelentősége van a gazdasági meggyőzés terén. A mondatfűzés, a kifejező szavak ereje hogyan hat a médiában. Hogyan sajátíthatók el tehát azok a technikák, amivel megtaláljuk a pontos választ a kommunikáció alapkérdéseire "Kinek, mikor, mit, mivel és hogyan mondjunk?
NEGYEDIK RÉSZ
A negyedik rész arra ad útmutatást, hogyan adjuk el ötleteinket, hogyan mutassuk be a “kreatív terméket” a megrendelőnek, milyen ismeretek és technikák szükségesek ahhoz, hogy sikeres és eredményes legyen egy prezentáció.
Kapcsolódó könyvek
Csíkszentmihályi Mihály - Kreativitás
"Az olvasó azt gondolhatná, hogy felesleges egy kreativitásról szóló könyvet magyarra fordítani, hiszen a szellemi alkotás Magyarországon mindennapos dolog. Mégis remélem, hogy ennek ellenére új eszméket talál itt az olvasó. Sok dolog bosszantónak tűnik majd, de úgy látszik, a könyv tartalma mégiscsak hasznos: több nyelvre lefordították- - többek között kínaira és koreaira is - és sok érdekes ügyben használták, mint például a Szaturnusz bolygó nemzetközi űrfelfedezés sikerének magyarázatához vagy művészeti múzeumok tervezéséhez. De talán a legfontosabb üzenete a könyvnek az, hogyan lehet mindennapi életünket úgy élni, hogy értelmesek, izgalmasak legyenek napjaink." Csíkszentmihályi Mihály
Guy Welch - 1000 újabb grafikai ötlet
A rendkívül népszerű 1000 grafikai ötlet folytatásaként megjelenő könyv 1000 új fotóból álló gyűjteménye a különleges grafikai megoldásokat és érdekes részleteket a legkülönfélébb kiadványok, például könyvek, brosúrák, meghívók és étlapok segítségével mutatja be. A könyv nem csupán az előző kötet témájának újrafeldolgozása, hanem a grafikai tervezésben rejlő újszerű lehetőségeket felvillantó körkép is. Napjainkban egy kifinomultabb – habár még inkább a stratégián alapuló – tervezői megközelítés egyre erősebbé válásának lehetünk tanúi – a nyomtatási technológiák gondos megválasztásától a színvilág kialakításáig számos területen. Az egyszerű kötészeti megoldások, a különleges papírok vagy a szinte észrevétlen dombornyomások hatását a végletekig fokozzák az erőteljes grafikák vagy éppen a szellős, visszafogott kompozíciók. A kézműves elemek megjelenése szintén magától értetődőnek tekinthető a különleges nyomdai és tervezői megoldások eme izgalmas gyűjteményében. A könyv inspiráló tartalma hat területet ölel fel: nyomtatási technológiák, felületnemesítés, formátumok és kötészet, kiegészítők, egyedi anyagok és grafikai megoldások.
Mányai Csaba - Reklám helyett
A reklámozásban is módot kell találnunk valódi kapcsolatok kiépítésére, az ügyfelek bevonására, valamint párbeszéd és bizalom kiépítésére. A kötetben felvázolt Marketing Interakció Tervezés pontosan ezekre helyezi a hangsúlyt: hogyan érjünk el versenyelőnyt oly módon, hogy tartalmas kapcsolatot építünk ki az ügyfelekkel egy új valóságban, felhasználva mind a régi, mind az új eszközöket, de új megközelítésben. Ahelyett, hogy csak reklámoznánk.
Sas István - Az ötletes reklám - Útikalauz a kreativitás birodalmába
Útikalauz a kreativitás birodalmába. A szerző, aki maga is sikeres alkotó, a világ legszellemesebb reklámjait bemutatva kalauzol végig egy különleges útvonalon. Néhány "megálló" a sok közül: Alkotás út, Szabadság tér, Fantázia Plaza, Feneketlen Tó, Ötletgyár. Közben megismerhetjük az "emberi elme különlegesen kedves szüleményeit" az amerikai kreatív forradalomtól kezdve napjainkig. Meglepően sokszínű gyűjtemény, kreatív példatár és lebilincselő olvasmány azoknak akik szeretik, és azoknak is, akik ki nem állhatják a reklámot.
Véger Fibi - Smink
Véger Fibi ebben a könyvben felfedi a sminkelés titkait. A bevezető fejezetekben az alapvető tudnivalókat árulja el, megmutatja, hogyan kell ügyesen alapozni, kontúrozni, milyen eszközöket, anyagokat és technikákat érdemes használni. Natúr, alkalmi és extrém sminkjeinek elkészítését pedig lépésről lépésre követhetjük, amit fázisfotók és rajzok tesznek egyértelművé. Fibi a
nagyközönséget szeretné megtanítani sminkelni. Celebek és modellek segítették munkáját, a fantasztikus fotókat pedig Zsólyomi Norbert készítette.
John Purkiss - David Royston-Lee - Énmárka
Akkor járunk a legjobban, ha mi magunk alakítjuk ki a rólunk alkotott képet, hiszen ez befolyásolja egész életünket, ettől függ karrierünk. A szerzők sokéves tanácsadói tapasztalatuk alapján mutatják be, miért fontos egyéniségünket eladhatóvá tenni, hogyan hozhatjuk ki magunkból a legtöbbet, és építhetjük fel énmárkánkat. A legfontosabb, hogy tudjuk, miben vagyunk jók, mit is akarunk eladni - más szóval ismernünk kell önmagunkat. Legtöbbünk számára ez hosszú felfedezőutat jelent.
A kötet izgalmas feladatokkal és esettanulmányokkal fűszerezve, lépésről lépésre vezet végig ezen az úton, válaszolva az énmárkaépítészet alapkérdéseire:
-Miért van egyre nagyobb szükségünk önmarketingre?
-Mi az énmárka szerepe karrierünkben?
-Miért lényeges meghatároznunk életcélunkat?
-Miért fontos tisztában lennünk képességeinkkel?
-Hogyan határozzuk meg egyéni képességeink legjobb ötvözetét?
-Hogyan tárgyaljunk?
-Hogyan viselkedjünk?
-Milyen legyen a megjelenésünk?
-Miként hozhatunk létre kiterjedt és használható kapcsolati hálót?
-Hogyan juthatunk újabb lehetőségekhez és akár magasabb jövedelemhez?
Victor O. Schwab - Hogyan írjunk jó reklámszöveget?
Ahhoz, hogy egy reklám valóban átütő; erejű; legyen, az alábbi öt dolognak kell teljesülnie 1. Irányítsa magára a figyelmet ; 2. Mutasson egy előnyt az embereknek; 3. Bizonyítsa azt be; 4. Vegye rá az embereket, hogy ragadják meg ezt az elő; 5. Buzdítson cselekvésre. Egyetlen reklám sem tudja ugyanis ösztönözni az értékesítés t,ha nem olvassák el;nem olvassák el, ha nem látják meg; és nem látják meg, ha nem irányítja magára a figyelmet.
Scott Kelby - Professzionális portréretus
Ebben a könyvben lépésről lépésre minden benne van, ami az arcképek hibáinak professzionális helyrehozásához, illetve a portrék feljavításához és kiigazításához szükséges. Itt a lehetőség megtanulni azokat a szakmai fogásokat, melyekkel Scott 5, 15, 30 perc alatt valósít meg egy teljes retusálási munkafolyamatot.
A kiadványban mindent megtalálsz, lépésről lépésre bemutatva, ami az arcképek hibáinak helyrehozásához, illetve a portrék feljavításához és kiigazításához szükséges. A kötetben bemutatott Photoshop-eljárások alkalmazásával olyan képeket állíthatsz elő, amelyek ámulatba ejtik majd a megbízóidat. A következőket fogod megtanulni:
Hogyan teheted lágyabbá és egyenletesebbé a bőrt úgy, hogy megmaradjon annak részletgazdagsága és textúrája?
Mik a legjobb fogások a szemek, a szemöldök és a szempillák kiemelésére?
Hogyan élesíthetsz a kép bizonyos területein bonyolult kitakarás (maszkolás) nélkül?
Hogyan állíthatsz elő vonzó ajkakat?
Hogyan távolíthatod el a bőrhibákat és a pattanásokat gyorsan, de a részletek megtartásával?
Milyen trükköket alkalmaznak a profik az alakformálásra?
Hogyan teheted gyönyörűvé a hajat?
Hogyan érheted el, hogy a képeid retusálás után is természetes hatásúak maradjanak?
Hogyan dolgozik Scott? 5, 15 és 30 perces teljes munkafolyamatok, az elsőtől az utolsó lépésig
Ha meg szeretnéd tanulni azokat a szakmai fogásokat, amelyeket a legnevesebb profi fotósok is alkalmaznak a képek retusálásához, kiigazításához, feszesebbé és árnyaltabbá tételéhez, pontosan erre a könyvre van szükséged. Ez a kötet radikálisan meg fogja változtatni azt, ahogyan arcképeket retusálsz, és megmutatja, hogyan állíthatsz elő minden korábbinál szebb és természetesebb hatású portréfotókat.
A szerzőről: Sott Kelby, aki a Photoshop User magazin szerkesztője, kiadója és társalapítója, a népszerű heti internetes videoműsor, a Photoshop User TV házigazdája, valamint a D-Town TV (a digitális tükörreflexes gépet használó fotósok heti videoműsora) társházigazdája. Scott mindemellett az NAPP (National Association of Photoshop Professionals, a hivatásos Adobe® Photoshop®-felhasználók országos szakmai szövetsége), valamint a Kelby Media Group, Inc. nevű oktatási, képzési és kiadóvállalat elnöke.
Scott az Adobe Photoshop Seminar Tour oktatási igazgatója, a Photoshop World Conference & Expo szakmai védnöke, valamint a KelbyTraining.com internetes Adobe Photoshop-tanfolyamainak és oktató DVD-inek előadója, aki 1993 óta oktatja az Adobe Photoshop használatát.
Wilson Harvey - 1000 grafikai ötlet
Fókuszban a részletek
Az apró, de gondosan kidolgozott részletek nagymértékben befolyásolják egy nyomdai termék összhatását. Ez az igényes kivitelű könyv 1000 színvonalas fotón 1000 különleges grafikai részletet, újszerű nyomdai vagy kötészeti megoldást ismertet már megvalósult kiadványok – könyvek, katalógusok, meghívók, csomagolások és egyéb nyomdatermékek – bemutatásával.
Ötletek a kivitelezés számos területéről
A könyv a bemutatott munkákat hat fő téma köré csoportosítja a nyomdai kivitelezés során alkalmazott, szokványostól eltérő technikák alapján.
A kiemelt témák közé tartoznak például:
a nyomtatási technológiák,
a felület-megmunkálási technikák,
a formátumválasztás és a kötészeti megoldások,
a nyomatot kiegészítő szalagok, címkék, matricák,
az érdekes alapanyagok,
és az egyedi grafikai megoldások.
Az egyes kiadványokban felhasznált anyagokat és technológiákat minden kép alatt piktogrammok jelzik, így egyetlen érdekes részlet sem kerülheti el figyelmünket.
Kinek ajánljuk?
A könyv képanyaga felhívja a figyelmet a nyomdatechnikában és a kötészetben rejlő kreatív lehetőségekre, így haszonnal forgathatja mindenki, aki kiadványait különlegessé, emlékezetessé szeretné tenni.
Az ötletelésben és a kreatív elképzelések végső formába öntésében a kötet segítségére lehet
tervezőgrafikusoknak,
nyomdáknak,
marketing-szakembereknek egyaránt.
Imprint kiadás angol oldalakkal
E kiadvány rendkívül gazdag és változatos képi anyagával elsősorban a vizualitásra épít, így csak minimális szöveges információt tartalmaz. Ennek köszönhetően lehetséges a könyv – az eredeti angol nyelvű változatnál kedvezőbb árú – ún. imprint kiadása, amelyben csak a téma megértéséhez feltétlenül szükséges szöveges oldalak magyar nyelvűek.
A kötet kétnyelvű tartalomjegyzéke könnyű eligazodást tesz lehetővé az angol nyelvű fejezetkezdő oldalak között.
A kevésbé fontos szöveges részek – pl. a többnyire nemzetközi alkotók és megrendelők megnevezése – angol nyelvűek maradtak.
Sandra Salamony - 1000 egyedi ékszer
A népszerű Scolar Design sorozat legújabb kötete, az 1000 egyedi ékszer kortárs alkotók ékszereinek egyedülálló gyűjteménye, mely a világ minden táján jóllakatja a kreativitásra éhes kézműveseket és ékszerészeket. Az elegánsan egyszerűtől a rafináltan szépig mindent átfogó több mint 1000 színes kép jól használható ihletforrásként saját alkotásokhoz. Az ékszerek alapanyaguk szerint vannak csoportosítva, így könnyen eligazodhatunk köztük. Imprint kiadás, angol nyelvű oldalakat is tartalmaz!
Larry Weber - Marketing a hálón - Vállalati és közösségi honlapok, blogok
A marketing jövője a kölcsönös párbeszédben rejlik. A kommunikációban jelentkező hatalmas zaj indokolttá teszi, hogy ne a vásárlókhoz beszéljünk, hanem a vásárlókkal. A YouTube, a MySpace, az iwiw - a közösségi portálok, valamint a blogok a legígéretesebb eszközök a fogyasztók eléréséhez. A Marketing a hálón megmutatja a marketingeseknek és cégüknek, hogyan alakíthatnak ki kötődést a vállalat iránt a vevők körében, miként építhetik fel a vevőközösségeket, illetve hogyan érhetnek el maximális nyereséget e korban, amelyben a bőség zavara uralkodik a marketing területén. Larry Weber író, a közösségi média elismert szaktekintélye új eszközöket és platformokat ismertet meg velünk, és megmutatja, hogy az azonnali eredmények és növekedés érdekében miként alkalmazhatjuk őket. A mai marketinges él a világháló adta lehetőségekkel. Csatlakozik a közösségi hálózatokhoz, illetve olyan hálózatokat szervez, amelyekhez az emberek szívesen tartoznak - így párbeszéd jön létre a marketing és a vevők között, valamint a vevők körében is. Az olyan hálózati oldalak, mint a MySpace, a Facebook, sőt még a Flickr is, tökéletes fórumot nyújtanak ehhez az újfajta párbeszédhez. A Marketing a hálón megmutatja, hogyan kapcsolódhat be ezekbe a virtuális szervezetekbe a marketinges gárda, és alkalmat nyújt arra, hogy az új eszközök és modellek alkalmazásával a marketing még korunk széttöredezett médiakörnyezetében is elérje az új piacokat.
Fritz Gesing - Kreatív írás
A könyv azoknak a kezdőknek segít, akik szeretnék bedolgozni magukat az írás művészetébe, de számos értékes tanácsot és ösztönzést kínál tapasztaltaknak és „profiknak” is. Kreatív írás bevezet a regény- és történetírás technikáiba, alapszabályokat oszt meg az olvasóval, és beszédes példákkal támasztja alá ezeket a világirodalomból. Az írás kétségkívül mesterség és titok szimbiózisa... A titkok területén csak találgathatunk, a mesterség ezzel szemben tanulható..." Fritz Gesing klasszikussá vált alapműve, a Kreatív írás, bevezet a regény- és történetírás technikáiba, alapszabályokat oszt meg az olvasóval, és beszédes példákkal támasztja alá ezeket a világirodalomból. Emellett sok praktikus tanácsot, illetve ötletet ad az írási problémák megoldásához. Alkalmas lehet egyéni tanulmányokra, de írói kurzusok, tanfolyamok számára is tan- és munkakönyvként szolgálhat.
Betty Edwards - Jobb agyféltekés rajzolás
Amikor elmélyülünk egy alkotási folyamatban, lelkünk megkönnyebbül, kiszabadul a mindennapi gondok szövevényes hálójából. A rajzolás, az alkotás – mindegy, művészi-e vagy sem – az emberi lélek egyik legősibb kifejezési módja. A tizenhárom nyelvre lefordított Jobb agyféltekés rajzolás c. könyv a maga 2,5 millió eladott példányával a világ legszélesebb körben alkalmazott rajztankönyve. Nem pusztán rajztechnikákat, hanem egy új látásmódot tanít, melynek áldásos hatását életünk más területein is tapasztalhatjuk. Segít abban, hogy elszakadjuk korábbi megrögzött sémáinktól, és új megoldások felé tekintsünk. A könyvben szereplő gyakorlatok összetett hatása azt a célt szolgálja, hogy növelje az önbizalmat a döntéshozatalok és a problémamegoldások során.
Paulo Coelho - Az ördög és Prym kisasszony
Kisemberek sorsa, misztikum, érzelem, némi transzcendencia - ezek Coelho írásművészetének kulcsszavai. Coelho művei közül eddig a Veronika meg akar halni című regény jelent meg kiadónknál 2001-ben, illetve a szerző főművének tartott Az alkimista.
Az ördög és Prym kisasszony-ban Coelho egy zárt közösség próbatételét ábrázolja. Egy hegyvidéki kis falucskában játszódik, ahol főleg öreg emberek, földművesek és pásztorok leszármazottai élnek. Egy szép napon titokzatos idegen érkezik a faluba, akiben többen az ördögöt vélik fölfedezni. Az idegen gazdagságot ígérve ráveszi Prym kisasszonyt, a fiatal szállodaalkalmazottat arra, beszélje rá a falu népét, hogy öljenek meg valakit maguk közül, és olyan jutalmat kapnak, amivel újra felvirágoztathatják a falut. Chantal Prym, aki nagyon szeretné megváltoztatni az életét, vajon minden gátlás nélkül az idegen bűntársa lesz? A faluközösség enged-e a kísértésnek, és valóban kiválaszt soraiból egy bűnbakot? Az idegen pedig joggal bízik-e abban, hogy a Rossz győzedelmeskedik a Jó felett?
Paulo Coelho - A győztes egyedül van
Igor Malev, a dúsgazdag orosz vállalkozó csak egy dologra tud gondolni: egykori feleségére, Ewára. A férfi jóképű és gazdag, ám mégis boldogtalan, mert társa évekkel ezelőtt elhagyta egy divattervezőért. Csalódását Igor máig nem heverte ki, s bármi áron vissza akarja hódítani szerelmét.
A cannes-i filmfesztiválra készül, mert úgy tudja, hogy Ewa is ott lesz – új férje oldalán.
S a mértéktelen luxusban lubickoló Szuperosztály tagjai között, a győztesek és a modern élet hedonista játékainak világában megkezdi 24 órán át tartó erőszaksorozatát.
Igor maga a vibráló és jéghideg intelligencia, ezért a kibékülés sem lehet mindennapi.
Megígérte, hogy egész világokat fog elpusztítani azért, hogy közel kerülhessen szerelméhez.
És az ígéreteit mindig betartja…
Paulo Coelho mesterien bonyolítja történetét. Tizenkettedik regényében sokkoló képet fest a csillogás iránti vágy uralta világunkról, megmutatva e mértéktelen rajongás borzalmas következményeit. Felkavaró regény a hatalom és a siker hajszolása miatt meghiúsult álmokról.
Robin Williams - Tervezz bátran!
Az oldaltervezés és a tipográfia szabályait néhány egyszerű alapelvre visszavezető könyv anyaga Robin Williams évtizedes oktatói és tervezőgrafikusi tapasztalatait összegzi közérthető módon. A bárki által megjegyezhető, világos tervezési alapelvek működését életszerű példák sora teszi szemléletesebbé. A megszerzett tudás birtokában kiadványainkat tipográfiai előképzettség nélkül is könnyedén rendezettebbé, áttekinthetőbbé és figyelemfelkeltőbbé, kommunikációnkat hatékonyabbá tehetjük.
A szerző a témát minden eddiginél gyakorlatiasabban közelíti meg, a lexikális ismeretek helyett a hangsúlyt a tervezői látás- és szemléletmód kialakítására helyezi. A könyv nemcsak a grafikai tervezéssel, tipográfiával foglalkozók számára jelent segítséget, hanem bárkinek, aki írásbeli kommunikációját érthetőbbé, hatékonyabbá szeretné tenni.
Haszonnal forgathatja a könyvet, ha szeretné a kezéből kikerülő oldalakat szebb formába önteni, de nem tudja, hogyan tegye. Szeretne többet megtudni a grafikai tervezésről, de nincs ideje és energiája többéves tanfolyam elvégzésére. Szeretne egy oldalon több betűtípust is használni, de nem ismeri a hatásos betűkeverés szabályait. Mozgalmas, de rendezett oldalakat szeretne tervezni. Szeretné, hogy valóban el is olvassák, amit készített. Hírlevél, brosúra, szórólap vagy egyéb tervezési feladatai megoldásához konkrét tanácsokat, ötleteket szeretne kapni.
Paulo Coelho - Alef
2006-ban Paulo Coelho spirituális válságba került: úgy érezte egyedül van, és lelki fejlődése megakadt. Ha követi Mesterének tanácsát – menjen egy olyan helyre, „ahová a szíve vágyik” –, talán rátalál a megoldásra és az előre vezető útra. Több országban megfordult, végül Oroszországban találta magát. Úgy döntött, a hatalmas, 9288 kilométeres távolságot vonaton teszi meg. Három ember kísérte útján: egy Tao mester, orosz kiadója és egy különleges török nő, Hilal… Útja az első állomástól kezdve spirituális kutatássá válik. A vonaton Coelho és Hilal hamarosan felfedezik, hogy sorsuk egyszer régen, egy másik időben és térben már összefonódott. „Hilal zöld szemébe tekintve” rátalál az „alef”-nek nevezett pontra, amelyben tér és idő egyesül. A vonaton Coelho ismét önmagára talált. Legújabb regényében a világszerte elismert szerző újra felfedezi az életet oly gyönyörűvé tevő csodákat és kincseket. Egy időn kívüli helyre követi a tökéletes szerelmet, és végigjárja a lélek útját.
Paulo Coelho - Brida
Brida, a fiatal és gyönyörű ír nő az élet értelmét és az univerzum titkait kutatja. Találkozik egy bölcs férfival, aki megtanítja, hogyan győzze le a félelmeit, és egy érett nővel, aki megmutatja neki, hogyan táncoljon a világ rejtett dallamára. Mindketten meglátják a Bridában rejtőző különleges képességeket, de hagyják, hogy egyedül induljon felfedezőútjára. Brida igyekszik megismerni a sorsát, keresve a kényes egyensúlyt szerelmi kapcsolata és új, egyre inkább átlényegülő önmaga között.
A Brida gyönyörű és misztikus történet szerelemről és bátorságról, ami felfedi az Erósz spirituális és az spiritualitás erotikus oldalát is.
Kaszás György - Gondolkodjunk, mert vagyunk!
'Mr. Mind Map, vagyis Tony Buzan a 2006-os londoni Education Show-n tartott előadásában egy, az emberi kreativitás és az életkor viszonyát vizsgáló kutatásra hivatkozva, pedagógusok előtt arról beszélt, hogy míg az óvodások kreativitásszintje 90-95%, addig az általános iskolásoké 70-75%, a gimnazistáké 40-50%, az egyetemistáké 20-25%, végül pedig a felnőtteké 10% alatt van."
Az embert nem a gondolkodás tette emberré, hanem az előrevivő kreatív gondolkodás, amelynek lényege az újdonságérték és a használhatóság. Nemcsak a történelmi léptékű tévedések hosszú sora, de mindennapjaink apró tanulságai is folyamatosan azt bizonyítják, hogy nem a gondolkodás kerül sokba, hanem annak a hiánya. A kreatív problémamegoldás az, amikor tudatosan elkerüljük a jól bejáratott gondolkodási főútvonalat, miközben az ötlethez vezető utat nem ismerjük. Az eredményes és élvezetes problémamegoldás alapfeltétele a két agyféltekés gondolkodás. A bal agyféltekés gondokodásra koncentráló oktatás, és az ember gyárilag két agyféltekés mivoltának paradoxonát magunk is feloldhatjuk, ha a szabályozott kreatív problémamegoldó módszerek alapján kialakítjuk egyéni gondolkodási technikáinkat. A kreatív problémamegoldó módszerek nemcsak az alkotás különböző területein, hanem a magánéletben és a munka világában is rendkívül hasznosak.
Paulo Coelho - Mint az áradó folyó
Életünk olyan, mint egy hol lassan és méltóságteljesen hömpölygő, hol vadul áradó folyó. E kötet lapjain Paulo Coelho élete folyójának egy-egy szakaszán folytatott elmélkedéseit osztja meg olvasóival.
A gyűjtemény hosszabb s rövidebb lélegzetű írások füzére, melyek gondolkodásra késztetnek az életről, a halálról, a választás szabadságáról, az elvesztett és a megtalált szerelemről. Egyik történet humoros, a másik komoly, de mindegyik azt kutatja, milyen igazán élni. Arra biztatnak, hogy igyekezzünk álmainkat életünk valóságává tenni, s a Személyes Történetünket soha ne veszítsük szem elől.