Ismerd meg a fény és sötétség birodalmát…
…ahol nagytudású bölcsek őrzik letűnt korok tudását, míg mások a sötétség erőivel szövetkeznek a nagyobb hatalom reményében.
…ahol a nemes földbirtokosok udvarait zene, vers és románc járja át, míg mások véres háborúkat vívnak távoli országokban.
…ahol a szerencsés jobbágyok vidám és bőséges ünepségeket tartanak, míg mások járványoktól és éhínségtől pusztulnak el.
Az élet és gazdagság, halál és nélkülözés felett pedig ott állnak a legendá hatalmú varázslók. Légy te is egy közülük.
Ismerd meg a Legendák Európáját.
A méltán világhírű Ars Magica szerepjáték első magyar nyelvű kiadása!
Értékelések 5.0/5 - 1 értékelés alapján
Kapcsolódó könyvek
Bill Smith - Star Wars - A szerepjáték
Réges rég, egy messzi-messzi galaxisban...
Éld át minden idők leghíresebb űroperájának drámai hangulatát! Kalandozz a mesés hősök, rémületes elvetemültek, különös idegenek technikai csodákkal zsúfolt univerzumában!
Harcolj X-szárnyúdban az ellened kirajzó TIE-vadászokkal! Keveredj tűzpárbajba kíméletlen fejvadászokkal! Csempéssz betiltott árukat a birodalmi blokádon át! Tanuld ki a fénykardot forgató Jedi-lovagok praktikáit, tanuld meg használni az Erőt!
Tracey West - Star Wars: A klónok háborúja - Az elveszett légió
Itt a lehetőség, most te is beléphetsz a Köztársaság hadseregébe, hogy a Star Wars világában a szeparatisták ellen harcolj a Jedik vezetésével. A kalandod ebben a könyvben a Kamino bolygón kezdődik, ahol klón katona társaiddal együtt kiképeztek. Innentől azonban a sorsod a saját kezedben van: te döntöd el, melyik egységhez kerülsz, és hogyan küzdesz.
A történetnek több mint huszonöt különböző kimenetele lehet, ahányszor olvasod, mindig más és más izgalmakkal tele!
Novák Csanád - Nyulászi Zsolt - Jakab Zsolt - Kovács Adrián - Kézikönyv kalandozóknak és útmutató kalandmestereknek
Valahol, túl az időn és a képzeleten, létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melyen ott élnek a magasság és a mélység különös lényei. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják; egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók.
Jöjj! Lépj be a kapun, mely a csodák dimenziójába, a fantázia birodalmába vezet! Légy lakója Ynev világának, melyet a M.A.G.U.S. - az első igazi magyar szerepjáték kínál neked!
Íme egy vadonatúj fantasy játék első kézikönyve, mely olyan szabadságot nyújt fantáziádnak, melyre még sosem volt példa.
Mike Pondsmith - Cyberpunk 2020
Szerepjáték a sötét jövőben
Felhőkarcoló-erődjeikből multinacionális cégek irányítják a világot; akaratuknak kibernetizált zsoldosok hada szerez érvényt. A lepusztult városi vadon utcáin Booster-bandák gyilkolnak és fosztogatnak, fotómodellé plasztikázott technikusok nyomulnak páncélozott országúti harcosokkal vállvetve a Poszholokauszt innenső oldalán: a legforróbb klubokban, a leglazább bárokban, a legsötétebb sikátorokban. A világ egyetlen szűnni nem akaró mulatozásban tobzódik... A Jövő még sosem volt ennyire ijesztő.
De Te megváltoztathatod. Mert interfacealjzatokat hordasz a csuklódban, fegyvereket a karodban, lézereket a szemedben, bio-chip programok üvöltenek az agyadban. Harcra vagy drótozva, felcuccolva - életveszélyesen élsz ott, ahol csak a legkeményebbek és legvagányabbak maradhatnak életben. MERT CYBERPUNK VAGY.
CYBERPUNK: a sötét jövő eredeti szerepjátéka. Vállalati bérgyilkosok, heavy-metal hősök és önpusztító konzolcowboyok, megspékelve jókora adag élvonalbeli technikával, brutális utcai harcokkal és sodró lendületű cselekménnyel. Ebben a könyvben mindent megtalálsz, ami a 2000-es évek halálos Utcáihoz kell - egy véresen realisztikus és gördülékeny játékrendszert...
A tartalomból:
* Rockerek: Lázadó hard-rock hősök - dalaikkal harcolnak az igazságért
* Szólók: Vállalati cyberzsoldosok - inkább gépek, mint emberek
* Konzolcowboyok: A legmenőbb adatháborítók - bármelyik AdatErődöt feltörik
* Médiák: High-tech riporterek - a végsőkig elmennek a szenzációért
* Nomádok: A Poszholokauszt országútjain cirkáló cybermotoros renegátok
* Cégesek: Ravasz üzletemberek, akik az óriáscégek halálos játszmáit játsszák
* Technikusok: A heavy-metal korszak kibernetikus zsenijei
* Fixerek: Dörzsölt utcai seftesek - bármit képesek megszerezni
* Zsaruk: A törvény felfegyverzett őrei a nagyvárosi dzsungelben
`Bent a chipek és gyorsítók -
Belül a jó zaj -
Bőröm alatt Fém lapul -
Becsatlakozom...`
~ Johnny Silverhand
Bayer Tibor - Kriston Dávid - Új Törvénykönyv
"...létezik egy világ, melyet istenek teremtettek, de emberek uralnak. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják, egy világ melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók..."
A mind a mai napig legnépszerűbb szerepjáték legújabb kiadású alapkönyve, kaput nyit Satralis világára, hogy azok is szereplői lehessenek eme téren és képzeleten túli világ történelmének, akik eddig csupán szemlélői voltak a kalandozók kontinensén játszódó eseményeknek. A kötet a régi hagyományokra épülő, újragondolt, átalakított szabályrendszerrel, kiegyensúlyozott karakteralkotással, és új varázslatokkal keresi a játékosok kegyét - azokét, akik 1993 óta ismerik, azokét, akik évek óta hiába keresték, s azokét is, akik most ismerkednek a szerepjáték örömeivel.
Jude Watson - A holtak védelmezői
A holtak védelmezői a múltban élnek, s eközben elpusztítják a jövőt. Ám meg kell küzdeniük az Ifjak forradalmával-egy lázadókból álló csoporttal, melynek vezetője két tizenéves, Cerasi és Nield. A tizenhárom éves Obi-van Kenobinak és mesterének nem lenne szabad állást foglalnia semmilyen háborúban.Ám amikor Obi-van találkozik Cerasival és Nielddel, úgy érzi, csatlakoznia kell a harcukhoz, még akkor is, ha Qui-gon megtiltja azt. A lázadás személyes ügyévé válik. Obi-van és mester pedig ellentétes oldalon harcolnak.
Lucien Soulban - Mexikóváros éjszaka
A városban több mint húszmillió halandó nyüzsög. Az Újvilág hajnala óta Mexikóváros Káin Kardjának a bástyája. A modern időkig itt semmi sem változott, ám mára megfertőzte a vámpírok túlnépesedése, és megrogyott a belső konfliktusoktól. Noha az erőd kívülről még mindig bevehetetlennek tűnik, sok múlik azon, milyen erős is a Szabbat valódi hatalma. A könyv tartalmából: teljes kalandleírások; ötletek bármilyen korú és erejű karakterekhez; a Szabbat hírességei és újoncai. Az alaptörténetek lehetőséget nyújtanak a karaktereknek, hogy befolyásolják a szekta sorsát, ha leásnak a Szabbat legsötétebb titkainak mélységeibe.
Nyulászi Zsolt - Szalkai László - Grimoire
Részletesen kidolgozott mágiarendszer. 350 oldalon számtalan varázslat és háromszintű szabályrendszer várja a kezdő és a veterán szerepjátékosokat. A könyv az emberiség misztikus hagyományai alapján készült, ezért a legtöbb szerepjátékban használható.
Mindez a megszokott CODEX színvonalon!
o Titkos alkímia
o Mentálmágia
o Asztrálmágia
o Ideamágia
o Térmágia
o Időmágia
o Jelmágia
o Nekromancia
o Szellemtan
o Démonológia
o Lélekmágia
o Szimpatikus mágia
Robert Holdstock - Mitágó-erdő
Az Anglia egyik utolsó ősi vadonjaként ismert Ryhope-erdő rejtélye felemésztette George Huxley életét. Halála után két felnőtt fia nem csak a rengeteg szélén álló Tölgylakot örökli tőle, hanem megszállottságát is: amikor megsejtik, hogy a kihaltnak hitt állatok és ősi mítoszok hősei által benépesített erdő miféle titkot rejt, nem tudnak ellenállni a kísértésnek. Egymás után maguk is bemerészkednek a fák közé, és amit odabenn találnak, az furcsább és veszélyesebb, mint valaha is gondolták volna.
Robert Holdstock World Fantasy-díjas regényét a huszadik század legfontosabb fantasyjei között tartják számon, a szerzőről Angliában tavaly díjat neveztek el.
Ian Watson - Ian Watson teljes Warhammer 40000 univerzuma
A Warhammer-univerzum negyvenedik évezrede lidércnyomással terhes korszakot hozott. Az emberiség véres háborúja a Káosz erőivel rendületlenül folytatódik, csupán a léptékek változtak - lerombolt falvak helyett kiégett bolygók jelzik a kilátástalan küzdelem nyomait. S mintha ez nem volna elég, a galaxist meghódító ember kénytelen hátborzongatóan idegen földönkívüli fajokkal is szembeszállni. Ebben az örök háborúban az egyetlen reményt egy vén és könyörtelen isten jelenti, a tízezer éve mesterségesen életben tartott Császár.
A Warhammer-történetek a hősiesség és a kötelességtudat meséi. Főszereplőik elszántan, fanatikus hittel küzdenek mindazért, ami számukra a világot jelenti. Múlhatatlan és romolhatatlan eszmék vezérlik őket a végső cél felé, legyen az akár dicsőség, akár pusztulás...
Ismeretlen szerző - Star Wars: A klónok háborúja - A Jedi útja
Vágytál valaha arra, hogy Jedi lovag legyél? Íme, itt az alkalom! A Jedi templom termeiből eljuthatsz Kashyyyk erdejébe, és harcolhatsz a furfangos vukik oldalán, vagy csillagvadászodat vezetve felveheted a harcot a fejvadászokkal. Több tucat útvonal közül választhatsz, és huszonötnél is több befejezés vár rád. Minden újraolvasáskor új kalandot élhetsz át!
Novák Csanád - Nyulászi Zsolt - Borbás István - Gáspár Péter - Kornya Zsolt - Dacher Richárd - Kovács Adrián - Első Törvénykönyv
"...létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják, egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók..."
A hősi fantasztikum birodalmára nyit kaput az első igazi magyar szerepjáték új kiadása, mely természetesen több egyszerű utánnyomásnál. Újragondolt, finomított szabályrendszerrel, helyreállított kasztegyensúllyal és új varázslatokkal keresi a játékosok kegyét - azokét, akik 1993 óta ismerik, azokét, akik esztendőkön át hiába keresték, s azokét, akik eddig - Wayne Chapman és mások regényeit olvasva - szemlélődők voltak csupán ama téren és képzeleten túli világban. Ynev kalandokkal és veszedelmekkel teli kontinensén.
Ismeretlen szerző - Alapkönyv D20
Valahol, túl az időn és képzeleten, létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melyen ott élnek a magasság és a mélység különös lényei. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják; egy világ, melynek sorsát együtt formálják...
Novák Csanád - Jakab Zsolt - Kovács Adrián - Lakatos Péter - Dacher Richárd - Nyulászi Zsolt - Bestiárium
A világnyi kontinens, Ynev különös lényei, a magasságok és mélységek lakói kerülnek bemutatásra e kötet lapjain.
Bestiák, melyeket mestereik történeteiből, legendákból, rémmesékből ismernek a kalandozók - ám egy-egy találkozás után aligha fognak elfelejteni...
Íme a népszerű fantasy szerepjáték nélkülözhetetlen kiegészítője, több száz ynevi szerzet leírásával, képekkel, statisztikákkal - hogy a M.A.G.U.S. világába tett utazások még veszedelmesebbek, a veszteségek még fájóbbak, a győzelmek még édesebbek legyenek!
Adolf Hitler - Harcom
A Mein Kampf (Harcom) Adolf Hitler nemzetiszocialista vezető egyetlen, még az életében kiadott könyve, melyet landsbergi fogsága idején kezdett el írni, miután 1923-ban az ún. sörpuccsban való részvételéért börtönbe zárták. A könyvben áttekintette addigi pályafutását és megfogalmazta világnézetét, valamint politikai programját. A mű a nácizmus ideológiai alapvetése lett.
Hitler magát a könyvben nem politikusnak, hanem programadónak (Programmatiker) ábrázolta. Eszerint „a programadó feladata nem az, hogy az ügy teljesíthetőségének különböző fokait megállapítsa, hanem, hogy az ügyet mint olyan megvilágítsa: másként szólva: kevésbé kell törődnie az úttal, mint a céllal.” Továbbá: „[a programadó] jelentősége csaknem mindig csupán a jövőben mutatkozik meg, mivel ő nemritkán az, akit „világidegen” szóval illetnek. Mert ha a politikus művészete valóban megfelel a lehetséges művészetének, a programadó azokhoz tartozik, akikre áll, hogy az isteneknek csak úgy tetszenek, ha a lehetetlent követelik és akarják.”
Hitler ezzel az írással egy átfogó elméletet kívánt a nép elé állítani a marxizmus ellenében. Emellett úgy kívánta bemutatni addigi pályáját, mint ami pártja és az egész nép ideális vezetőjévé teszi őt a zsidóság, mint közös ellenség elleni összefogásban. Megerősítette az NSDAP 25 pontos programjának érvényességét. Megállapította, hogy a nemzeti szocializmus egyik elődjének számító Völkisch mozgalom sikertelen maradt és ideje lejárt; ezzel szemben az NSDAP modern, céltudatos gyűjtőmozgalommá vált, amely sikerrel tömörítheti a weimari köztársaság nacionalista és antidemokratikus erőit.
Christian Moore - John Rateliff - A Gyűrűk Ura Szerepjáték - Alapkönyv
A hősi fantasy őse!
Csatlakozz a jó és a gonosz harcához, a világ legnagyobb fantasy univerzumában! Csodás varázslatokon lehetsz úrrá, és rémséges szörnyeket vághatsz le, ahogy hőseid szembeszállnak az Árnyék és szolgáinak sötét hatalmával. Lépj be Középföldére, mely több millió rajongóval ismertette meg a fantasyt!
A Gyűrűk Ura Szerepjáték J. R. R. Tolkien szeretett könyvtrilógiája és a játékosok és rajongók tömegeit magával ragadó film nagy kalandjával ismertet meg. Most a barátaiddal együtt elutazhattok Középföldére, és bármilyen hős bőrébe belebújhattok, a Frodóhoz hasonló vonakodó hobbittól kezdve, a Gandalf-féle hatalmas mágusig. Minden, amire a játékhoz szükséged van, ebben a könyvben megtalálható. A legendák csak mesélőre várnak...
A Gyűrűk Ura Szerepjátékban megtalálod:
- Határtalan lehetőségek a karakterkészítésre, és hat példakarakter a gyors kezdéshez
- Teljes CODA RENDSZER szabályok, melyek lehetővé teszik a gyors, rugalmas és filmszerű játékot
- Ötletes mágiarendszer, ami híven tükrözi Középfölde rejtett mágiáját
- Részletes útmutató a kalandok írásához, tippek a krónikákat alkotó hősi fantasy-történetek létrehozásához.
Bayer Tibor - Új Bestiárium
„…létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják, egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók…”
Új kor jön, új világ, azonban a bölcsek által megjósolt srófra járó gépezetek, és a mindent rőfre-lábra mérő tudósfők rendkorszaka helyett a mítoszok elfeledett Fekete Holdjának ideje köszönt be. Az ómágia újjáéled, az ófajok ismét hatalmuk teljében tündökölnek, s az új kor népeinek meg kell ismerniük a régmúlt idők titkait, hogy túlélhessék a Nyolcadkor káoszát.
A mind a mai napig legnépszerűbb magyar szerepjáték Új Törvénykönyvéhez készült első kiegészítője új játszható fajokkal, lényalkotó-rendszerrel, egységesített mágikus világképpel és az ómágia titkaival igyekszik új kalandokra csábítani régi és új játékosokat egyaránt.
Kiadó: Tuan
Kiadás éve: 2008
Borító grafika: Nóthof Ferenc
Scott Westerfeld - Behemót
Egy ellopott hadihajó. Egy titkos küldetés. Egy világraszóló kaland.
A behemót a brit tengerészet legádázabb teremtménye, mely egy falással egész hadihajókat tüntet el. A darwinisták fel akarják használni a barkácsok ellen, még ha ezért azt az árat is kell fizetniük, hogy az Oszmán Birodalom is belép a háborúba.
Deryn, a brit légierő fiúruhában szolgáló kadétja és Sándor, az álruhás osztrák–magyar trónörökös a Leviatán fedélzetén utaznak Isztambul felé. A léghajó küldetését azonban katasztrófa fenyegeti, és a két fiatal hamarosan idegen földön találja magát – magányosan, üldözőkkel a nyomukban. Sándornak és Derynnek minden ügyességükre, ravaszságukra és szövetségesükre szükségük lesz, hogy megbirkózzanak a veszedelmekkel.
Orson Scott Card - Végjáték 2.
Az emlékezetes Végjáték hőse - önhibáján kívül egy egész idegen civilizáció gyilkosa - ebben a regényben a legnehezebb feladatot vállalja fel, ami harcosnak juthat. Sorsa, hogy a megsemmisített kultúra védelmezője, egy halott világ szószólója legyen. S ez csupán a kezdet....
(folytatása a Végjáték 3. kötet, A holtak szószólója címmel olvasható, angolul egy kötetben jelentek meg.)
Robert Knight - Kriptaszökevény
Kegyetlen csatában szörnyű sebet kaptál. magad sem tudod, hogy lehetsz még életben. Aztán rádöbbensz: te már halott vagy. Csak egy lidérclord kegyelme tart meg ebben az élőhalott állapotban. S a túlvilági úr megígéri, hogy visszaadja az életedet, ha elvégzel számára egy feladatot.
Meg kell szerezned egy rettenetes szent tárgyat, egy réges-rég elrabolt varázslatos kardot: a Lélekfalót.
FANTASZTIKUS JÁTÉKKÖNYV!
Légy te a főhős!
Jöjj, lépj be a képzeletharcosok sorába, s cselekedj belátásod szerint. Döntsd el te, harcolsz, menekülsz, varázsolsz, vagy ravaszkodsz, s milyen eszközöket használsz a Lélekfaló megszerzésére! Csak dobókocka, papír, ceruza és radír szükséges, s máris indulhat a játék!
Ha sikerrel végig akarod játszani ezt a rejtélyekkel teli, kalandos történetet, fortélyosnak kell lenned, megfontolni döntéseidet, s észben tartani, hogy bár a szerencse segíthet a kockadobásoknál, nem biztos, hogy mindig te vagy az erősebb...