Gonosz szél fúj Midkemiában. Sötét seregek gyülekeznek, hogy szétzúzzák a Szigetkirályság erőit, és félelmetes mágia rabláncára fűzzék lakóit. A Rend és a Káosz erői közötti végső küzdelem Sethanon városáért folyik.
Pugnak, a varázslómesternek, akit sokan Milamber néven ismernek, óriási és veszedelmes utat kell bejárnia az idők hajnaláig, hogy megküzdhessen az ôsi, szörnyűséges Ellenséggel több ezer világ sorsáért.
Kapcsolódó könyvek
Raymond E. Feist - William Forstchen - Nagyrabecsült ellenségem
Hartraff Martalócai a Királyság elit, ám öntörvényű egysége. Az a feladatuk, hogy a tsurani vonalak mögött pusztítsák az ellenséget. Ám egy könnyű győzelmet ígérő rajtaütés véres csatába torkollott, a kimerült és elkeseredett katonák egy határszéli helyőrségbe tartanak, hogy ott vészeljék át a tél első komoly viharát.
Egy tsurani őrjárat is úton van, hogy csatlakozzon a helyőrséget ostromló sereghez. A két szakasz szinte egyszerre ér a Brendan-várhoz, ám élő embert már nem találnak: a helyőrséget lerohanta és felégette egy mordel horda. Az esküdt ellenségek csak egyet tehetnek: szövetséget kötnek, és egymás oldalán harcolnak a túlélésért.
Egy probléma marad csupán: kit gyűlölnek jobban? A közös ellenséget vagy egymást? Miközben az Északi-felföld ismeretlen vidékein menekülnek, és keresik a hazafelé vezető utat, nem csak az elemekkel és az üldözőikkel, hanem a saját lelkiismeretükkel is meg kell küzdeniük. Vajon mi a fontosabb: az ember élete vagy a becsülete?
Raymond E. Feist - Janny Wurts - A birodalom úrnője I-II.
A rés túloldalán elterülő világ: Kelewan, a politikai intrikától és halálos összeesküvésektől háborgó föld. A Birodalom Leányának és A Birodalom szolgálójának lebilincselő története befejezéséhez érkezik a Birodalom trilógia utolsó részével. Miközben kémek és rivális udvarok támadják, és az orgyilkosok kegyetlen szövetsége leselkedik rá, Mara Acoma úrnő eddigi legveszélyesebb kihívásával néz szembe. A rettegett Feketeruhások Marában látják az ősi erejükre fenyegető veszélyt. Marának szövetségesekre van szüksége az ellenük folytatott harcban, ezért a civilizáció határain túlra utazik, és még az idegen cho-ják bolyaiba is be kell merészkednie. A sok ellenség sorra gyilkolja szeretteit, mire ő bosszút esküszik. Minden bátorságára és fortélyára szüksége lesz az eddigi leghatalmasabb harcban az élete, az otthona és maga a Birodalom a tét.
Raymond E. Feist - Az érzőszívű mágus
Pug, a varázsló inasa megmenti Carline hercegnőt a koboldoktól, ezért nemesi rangot kap... Barátját, Tomast, az utolsó aranysárkány gyönyörű aranykarddal és vérttel ajándékozza meg. A Királyságot több oldalról fenyegeti veszély: a harcias tsuranik és a Fekete Testvériség kegyetlen harcosai megpróbálják elfoglalni a földet, amelyet emberek, tündérek, törpék együtt védelmeznek. Pug egy Résen át másik térdimenzióba kerül, új személyiséget kap, de mágikus képességeivel felülkerekedik az elnyomó Nagy Emberek praktikáin...
Raymond E. Feist - Krondor: Orgyilkosok
Amíg a herceg távol van, az alvilág fizet... az életével.
Amikor Arutha herceg egy újabb ellenségét legyőzve hazatér a harcmezőről, Krondorban is csak zűrzavart talál. A várost egy sorozatgyilkosság borítja hátborzongató csöndbe. Ott, ahol korábban az utcákon nyüzsögtek a kereskedők és a szélhámosok, ahol virágzott az éjszakai élet, most mintha a város alkonyatkor önként takarodót fújna.
A csatornák és a háztetők már nem a tolvajok birodalma. A Csúfolódók vezetője eltűnt, búvó-helyük romokban hever, és az a néhány ember, aki túlélte a borzalmas támadásokat, most valahol rejtőzik. Nagyon mélyen rejtőzik.
A Féreg, úgy tűnik, ismét a városban van, ám nála még sokkal könyörtelenebb ellenfelek is fel-bukkantak. Lehet, hogy ismét az Éjsólymok támadtak fel? A herceg hűséges apródját bízza meg, hogy járjon utána, és James a válaszokat keresve ismét elmerül az alvilágban...
Raymond E. Feist - Janny Wurts - A birodalom leánya
A Birodalom trilógiában teljes pompájában tárul elénk a tsurani birodalom, mely sokban hasonlít a középkori, feudális Japán társadalmára. Az ellentétek és végletek világa ez: az árulásé és intrikáé, ugyanakkor a becsületkódexé és hagyománytiszteleté, a családoké és nemzetségeké, de egyben a háznélküli és földönfutó harcosoké. Feist ezúttal nem világegyetemet teremtó halhatatlanokról, világot formáló mágiákról és világvéget okozó veszélyekről ír, mint ahogy azt már megszokhattuk a Midkemián játszódó regényeiben. Ez a sorozat a korábbiakhoz képest szinte hétköznapi dolgokról szól: egy házról, legjobb esetben egy birodalomról, mégis annyira magával ragadja az olvasót, hogy szinte lehetetlen letenni.
Marának, az Acoma ház frissen hatalomra került úrnőjének házának fennmaradása érdekében folytatott küzdelmét követhetjük végig. Sikerül-e ebben a veszélyes világban egy fiatal lánynak visszaállítani egy majdnem kipusztult ősi nemes ház erejét és hatalmát? A fordulatos és izgalmas regény erre a kérdésre ad választ.
Raymond E. Feist - A rettegés légiója
A tündék elveszett rokonai, a taredhelek, vagyis a "csillagok népe" a világegyetem túlsó végéről érkeznek Midkemiára. Jelenlegi bolygójukon mindent elemésztő démonhorda szorongatja őket, és egykori hatalmas birodalmukból csak maroknyi túlélő maradt. Taredhel legendák mesélnek az ősi világról, ahonnan minden tünde származik. Ezt a helyet egyszerűen Otthonnak hívták, s holléte az idő homályába veszett. Most azonban úgy vélik, Otthon Midkemiával azonos, ezért eljönnek, hogy visszaköveteljék.
A kegyetlen és gőgös taredhelek nem hagyják, hogy bármi terveik útjába álljon. Pug és a Tanács azonban hamar ráébred, hogy nem feltétlenül a tündék jelentik a legnagyobb fenyegetést, hanem az őket üldöző démonhorda. S közben Pug feje felett ott lebeg a prófécia: végig kell néznie, amint mindenki, akit szeret, előtte hal meg...
Raymond E. Feist - Vérbeli herceg
A résháborút követő húsz esztendőben Midkemiában béke és nyugalom honolt. Most azonban veszély fenyegeti az eddigi békét. Arutha herceg, a király utódjelöltje lemond trónöröklési jogáról, ikerfiai pedig még nem elég érettek az uralkodásra. Hogy a heregek megértsék, milyen nagy feladat vár rájuk, Arutha diplomáciai útra küldi őket a szomszédos Keshbe. Ekkor még nem tudják, hogy a keleti provinciákban lázadók lapulnak. Amikor azonban megpróbálják meggyilkolni az ikreket, a fivérek halálos kaland kellős közepében találják magukat. Kesh legsötétebb régióiba visz az útjuk, ahol lépten-nyomon komoly veszedelmekkel és gonosz mágiával kell szembeszállniuk.
Raymond E. Feist - Janny Wurts - A birodalom szolgálója I-II.
Kelewan: a mágikus rés túloldalán elterülő világ, ahol a tsurani udvari intrika éppoly legendás, mint amilyen halálos. A Birodalom leányában a tapasztalatlan Mara Acoma váratlanul belecsöppen az életre-halálra menő politikai mesterkedések világába. Egyetlen szövetségese sincs, csak a saját eszére számíthat, hogy fennmaradjon a családja.
Amint a résháború befejezéséhez közeledik, Marát minden oldalról veszély, politikai fondorlatok fenyegetik, mindeközben saját lelki egyensúlya is felborul egy pimasz midkemia rabszolga, Kevin miatt. Bosszúvágyó ellensége, Desio Minwanabi nagyúr unokatestvérét, azt a Tasaiót hívja vissza a résháborúból, aki Mara apja és fivére haláláért is felelős. Azonban nem számolnak azzal, hogy Kevin hagyományoktól eltérő személyisége és Mara remek taktikai érzéke milyen jól kiegészíti egymást. Végül Tsubar sivatagában dől el, hogy az Acoma ház csillaga lehanyatlik, vagy az eddiginél is fényesebben tündököl majd.
Raymond E. Feist - Ezüsttövis
Egy ideje béke honol Rillanon varázslatos királyságában. Most azonban új kihívás vár Aruthára, Krondor nagyhercegére. Sebes Jimmy, a Csúfolódók céhének legfiatalabb tolvaja kiterjedt összeesküvésre bukkan, amelynek célja: meggyilkolni a város urát.
Vajon miféle gonosz hatalom küldi csatába a holtakat az élők ellen? És milyen hatalmas varázslatok győzhetik le őket? Midkemia új királya is veszélybe kerül, és hatalmas küzdelem kezdődik az orvosságért, amely megmentheti az esküvôje napján megmérgezett gyönyörű hercegnő életét...
Az önállóan is élvezhető regényben a Mágus: a tanítvány és a Mágus: a mester (első kiadásban: Érzőszívű Mágus) kötetekből megismert Pug, Thomas és Arutha újabb fantasztikus kalandjait olvashatjuk.
Raymond E. Feist - Mágus - A tanítvány
A Szigetkirályság partvidékén egy Pug nevű árva a híres varázsló, Kulgan mellett ismerkedik a mágia tudományával. Bátorsága révén helyet kap a hercegi udvarban és a hercegnő szívében, ugyanakkor azonban tanulmányival sehogysem boldogul. Mégis Pug különös mágiája fogja egy napon örökre megváltoztatni két világ sorsát. Mert egy másik létsík sötét teremtményei rést ütöttek a valóság szövetén, hogy újra megkezdődhessen a Rend és a Káosz örökkévaló küzdelme.
Raymond E. Feist - Törött korona
A démon halott, éljen a béke!
Egy pillanatra fellélegezhetett a Szigetkirályság sokat szenvedett népe. Seregeik legyőzték a Smaragd Királynő hordáit, véget érni látszott a háború. Az öröm azonban nem tarthatott sokáig. Fadawah tábornok, a megszállók hadura saját birodalmat akar kiszakítani a Királyság vérző testéből és semmitől, de semmitől sem riad vissza. Mindeközben támadnak a szauruszok és Kesh is lecsapni készül az árnyékból, így Sötétmocsárfy Erik folytatni kénytelen hosszú háborúját. Jimmy és Dash, James herceg két unokája is kiveszi részét a háborúból, vérfagyasztó kalandok várnak rájuk.
A kegyetlen és aljas küzdelem tetőpontján aztán Midkemia leghatalmasabb mágusa is rájön arra, hogy nem a démon legyőzése volt élete legnehezebb vállalkozása.
Vér, könny és gyász kíséri a törött korona darabjainak összekovácsolását.
Raymond E. Feist - Ezüstsólyom karma
Az orosini törzsben minden fiúnak részt kell vennie a hagyományos férfivá avatási szertartáson, hogy megértse helyét a világegyetemben, és megtudja felnőtt nevét. Kielianapuna egy távoli hegycsúcson, Shatana Higón küzd a túlélésért, és várja, hogy az istenek látomást bocsássanak rá. Kieli már négy napja és négy éjszakája vár; mostanra teljesen átfagyott, magányos, kétségbeesett és nagyon-nagyon fáradt. Rémisztő élményre ébred: éles karmok marnak a bőrébe. Egy ritka madár, ezüstsólyom ül a karján. Ebben a zavarba ejtő pillanatban a fiú nem is bizonyos benne, hogy a dolog valóban megtörténik, vagy látomást él át.
Névtelenül és még mindig gyermekként tér vissza falujába, ahol szörnyű kép fogadja. Faluját felégetik, népét lemészárolják. Bár a biztos halálba megy, Kieli beleveti magát a csata forgatagába...
Minden valószínűség ellenére túléli a harcot, bár az utolsó szál emberig legyilkolják az orosinikat: rajta kívül minden férfi, nő és gyermek meghal.
Távoli hang visszhangzik elméjében: Kelj fel, és légy néped karma!
A madár odafönn Shatana Higón valóban a névadó látomása volt. Már nem a Kielianapuna nevű fiú többé. Ő Ezüstsólyom Karma, a férfi, akinek bosszút kell állnia népe pusztulásáért, bármilyen hosszú út is vezet odáig.
Raymond E. Feist - Mágus - A mester
Valaha csak egy Pug nevű árvagyerek volt, aki varázslóinasként szolgált Midkemia csodákkal teli földjén. Azután egy különös, harcias, hódító nép, a Tsuranuanni birodalom katonái foglyul ejtették, és rabszolgasorba hajtották. Kelewan varázslatos birodalmában új nevet kap – ettől fogva Milambernek hívják. Megtanulja uralni a benne feszülő hatalmas erőket, és elfoglalja az őt megillető helyet az időtlen és gonosz Ellenséggel folytatott ősidők óta tartó küzdelemben.
Raymond E. Feist - Sötét birodalom
Leso Varen kudarcot vall Keshben, de sikerül elmenekülnie. Az Árnyak Tanácsa hajtóvadászatot indít legfőbb szövetségesei, az Éjsólymok ellen, és ezzel egy időben a nekromanta nyomát is kutatni kezdik. Miután Pug és társai felszámolják a Halál Rendjének utolsó hadállását is, és végeznek a nagymesterrel, egy újabb, sokkal fenyegetőbb veszedelemmel kell szembesülniük: a dasatik inváziójával.
Valko, a Camareen család örököse mit sem tud a körülötte zajló eseményekről, amikor visszatér apja várába. Ahogy telik az idő, egyre többet tanul meg népéről, a dasatikról, és rájön, hogy valami nincs rendjén. A Sötét Úr hite, és a világ, amelyben élniük kell, nem az, aminek látszik; és egyedül rajta múlik, hogy a prófécia beteljesül-e, vagy minden elveszik.
Pug előtt nem marad más lehetőség, mint hogy a dasatik sötét birodalmába utazzon. Nakorral, Magnusszal és Ralan Bekkel együtt indulnak el, hogy a Világok Csarnokában megfelelő vezetőt találjanak. A Második Létsíkra azonban halandó még sosem jutott el; ha a nagy hatalmú varázslóknak ez sikerül is, visszatérésük egyáltalán nem biztos...
Raymond E. Feist - A király kalóza I-II.
Nicholas, Krondori Arutha herceg harmadik fia okos és tehetséges fiatalember, de egész eddigi életében édesapja udvarának óvó rendszabályai védelmezték. Meg kell ismernie a palota falain túl húzódó világot, ezért apródja, Harry társaságában elutazik vidékre, Crydee városába. Így csöppen bele abba a kalandba, amely az ő bizonytalan vállára helyezi nemzete sorsát. Érkezésük után nem sokkal Crydee-re ismeretlen haderők brutális támadása zúdul. A kastély romhalmazzá válik, a polgárokat lemészárolják, és két fiatal nemes kisasszonyt - Nicholas barátait - elraboják. A támadók nemcsak egyszerű rabszolgavadászok: az egész Szigetkirályság elpusztítására törnek. A leendő király öccseként Nicholas hosszú és veszedelmes utazásra vállalkozik. És miközben távolodik hazája ismerős vidékeitől, rádöbben, hogy nemcsak a két lány élete forog kockán, sőt, nem is csak a Királyság sorsa. A gyilkos kalózok mögött olyan erők állnak, amelyek egész Midkemiát fenyegetik, és Nicholas eltökélten szembeszáll velük. A király kalóza tíz évvel a Vérbeli herceg után játszódik, és új, fantasztikus kalandokat kínál az olvasónak Raymond E. Feist felejthetetlen fantasy világában.
Raymond E. Feist - A démonkirály dühe I-II.
Fekete Macros visszatért.
Midkemiára ismét ráborult a Smaragd királynő baljós árnyéka. A sötét fenség kegyetlen hadai készen állnak arra, hogy pusztító támadást intézzenek a Szigetkirályság ellen. A végső küzdelem küszöbén Pug, a mágus és gyermekkori jó barátja Tomas, a híres harcos felfedezi, hogy sokkal gonoszabb dolog fenyegeti világukat, mint a királynő varázslata. Elemi erejű, rosszindulatú hatalmak készülnek a támadásra… Olyan hatalmak, amelyek darabokra szaggathatják Midkemiát, hacsak Pug és küzdőtársai nem lesznek képesek megkeresni Fekete Macrost, a rég eltűnt varázslót, hogy a legendás mágus hatalmas ereje is méltó szerepet kaphasson a véres küzdelemben.
A Démonkirály dühöngése a világszerte hatalmas sikert aratott Kígyóháború monda lenyűgöző harmadik része. E hihetetlenül izgalmas sorozat mára már igazi klasszikussá vált. A magával ragadó történetnek, a mély karakterábrázolásnak és az eposzi mélységű csatáknak köszönhetően Raymond E. Feist ma már a világ egyik legnépszerűbb fantasy szerzője.
Raymond E. Feist - Az éjsólyom röpte
A Varázsló-szigeten Pug, a nagyhatalmú mágus rémálomból ébred, amely egész Midkemia pusztulását vetíti előre. A nyomasztó vízióból felriadva összehívja az Árnyak Tanácsát. Ekkor még nem tudja, hogy idősebbik fia, Magnus már megtalálta az előjel okát: egy irányjelző bukkant fel, amely óriási idegen sereget vezethet el Midkemiába. Ez a hadsereg olyan erős, hogy valószínűleg még a Tsurani Birodalom hatalmas hadereje is elbukna haragja előtt.
Eközben a távoli Csillagdokk Városban két fiú nagykorúvá válik. A hazulról az ismeretlenbe vezető úton azonban olyan fordulatot vesz életük, amiről nem is álmodtak: cselszövényekkel, gyilkosságokkal és árulással teli világba csöppennek. Bár képzetlenek és nem is állnak készen a kihívásokra, az Árnyak Tanácsa felkéri őket, hogy utazzanak el a Nagy Kesh Birodalom szívébe. Úticéljuknál sötét és gonosz dolgoknak lesznek szemtanúi, amelyekbe még a Császárság leghatalmasabb rangú nemesei, sőt, az uralkodói család tagjai is belekeverednek. Lassanként felfedezik, hogy a cselszövés hátterében a Halál Rendje, az orgyilkosok Éjsólymok néven ismert ősi klánja áll.
Pug pedig ismét szembetalálja magát régi ellenfelével, a gonosz varázslóval, aki valaha a Sidi, utoljára pedig Leso Varen nevet viselte. Minden kockán forog, ami fontos Pug számára: a becsülete, az élete és Midkemia jövője.
Raymond E. Feist - A démonkirály dühe II.
Fekete Macros visszatért.
Midkemiára ismét ráborult a Smaragd királynő baljós árnyéka. A sötét fenség kegyetlen hadai készen állnak arra, hogy pusztító támadást intézzenek a Szigetkirályság ellen. A végső küzdelem küszöbén Pug, a mágus és gyermekkori jó barátja Tomas, a híres harcos felfedezi, hogy sokkal gonoszabb dolog fenyegeti világukat, mint a királynő varázslata. Elemi erejű, rosszindulatú hatalmak készülnek a támadásra… Olyan hatalmak, amelyek darabokra szaggathatják Midkemiát, hacsak Pug és küzdőtársai nem lesznek képesek megkeresni Fekete Macrost, a rég eltűnt varázslót, hogy a legendás mágus hatalmas ereje is méltó szerepet kaphasson a véres küzdelemben.
A Démonkirály dühöngése a világszerte hatalmas sikert aratott Kígyóháború monda lenyűgöző harmadik része. E hihetetlenül izgalmas sorozat mára már igazi klasszikussá vált. A magával ragadó történetnek, a mély karakterábrázolásnak és az eposzi mélységű csatáknak köszönhetően Raymond E. Feist ma már a világ egyik legnépszerűbb fantasy szerzője.
Raymond E. Feist - Az őrült Isten dühe
A háború elkerülhetetlenné vált.
A dasatik fogságába esett Miranda értékes információkat szerez a készülő invázióról. Kelewanra visszatérve megosztja a tudást a Gyülekezettel és a császárral, de az idő szorításában már vajmi keveset tehetnek. A világ, mely a dasatik otthonának pontos mása, a történelem legsúlyosabb fenyegetésével kénytelen szembenézni. Az idegen faj céljai túlmutatnak az egyszerű hódításon; minden élő elpusztítására törekednek.
A Sötét Úr birodalmába utazott varázslók értékes szövetségesekre lelnek. Pug, Magnus, Nakor és védence, Ralan Bek a Vérboszorkányokkal karöltve arra törekszik, hogy megdöntsék a Te-Karana uralmát. Ha idejében teljesítik a küldetést, azzal nemcsak az idegen népet terehetik vissza a helyes útra, hanem megakadályozhatják, hogy otthonukra lesújtson az őrült isten dühe...
Raymond E. Feist - Krondor: Az Istenek Könnye
Csepp a tengerben?
Egy rajtaütés a nyílt tengeren jelzi, hogy a sötétség erői példátlanul nagyszabású támadásba kezdtek.
Az Ishap egyháza elleni vakmerô támadás nagyon rossz véget ér; a zsákmány, az Istenek Könnye a Keserű-tenger hullámsírjába süllyed. Ez a hatalmas drágakő a Midkemia egyházai által ismert leghatalmasabb varázstárgy, ez teszi lehetôvé a papoknak, hogy az isteneikkel beszéljenek. Nélküle a kapcsolat egy évtizedre elveszik, amíg a távoli hegyekben meg nem formálódik egy másik. James apródnak, Williamnek és Jazharának jut a feladat, hogy megtalálják a drágakövet; veszélyes útjukon elkíséri őket Solon testvér, Ishap katonapapja, és Kendaric, a Roncsmentők céhének egyetlen tagja, aki képes arra, hogy kiemelje a hajót. Küldetésük során azonban meg kell küzdeniük a Sötét Isten kegyenceivel, aki a saját céljai érdekében akarja megszerezni a Könnyet.
Lázas hajsza a felbecsülhetetlen értékű kincsért, versengés az idővel és számtalan ellenféllel, és küzdelem a sötét erőkkel, majd végül a természet hatalmaival, amelyek Midkemia világán éppen olyan félelmetesek lehetnek, mint az istenek maguk.