Ajax-loader

Megnyerni ​a választók szimpátiáját – ez minden párt és politikus alapvetõ törekvése. A Politikai marketing mint kampánystratégia szemléletesen ismerteti: a politikai környezetben lejátszódó változások miként kényszerítenék a jelölteket arra, hogy olyan tanácsadókra támaszkodjanak, akik megértették a marketingszempontú megközelítés fontosságát. Bemutatja, miként teszik “piacképessé” a jelölteket. és hogyan alkalmazzák azokat a kifinomult technikákat, amelyeket a marketingszakértõk használnak Összefoglalja a pozicionálás a közvélemény – kutatás, a fókusz – csoportok, a direct mail, az ingyenesen hívható telefonvonalak, a politikai tévéreklámok és más befolyásolási módszerek integrált használatát, helyét és szerepét a választási folyamatban.

Kapcsolódó könyvek

Értékelések

Rukkola értékelés
-/5

Statisztika

12.5
átlagos pontszám i
0
aktív példány
0 példány értesítés alatt
0 prerukkolt példány
0 elérhető példány
0 eladó példány
0
folyamatban lévő rukk / happ

Címkék

Kollekciók