Az ynevi kalandozók ijesztő híresztelések nyomában érkeznek az északi part egy apró szigetére, ahol kemény ellenfelekre, egy alhagyott kolostorra és néhány különös pergamentekercsre lelnek. A megelevenedő krónika egy messzi kontinens mindennapjait tárja elébük olyan élességgel, mintha gyémántlencsén át szemlélnék: megismerik hőseit és szörnyetegeit, beavatást nyernek titkaiba, s saját bőrükön érzik a fenyegetést, melyet egy ősi bálvány ébredése, az újból fellángoló Sárkányháború jelent…
Kapcsolódó könyvek
Wayne Chapman - Geoframia
"A honunkat, Ynevet hordozó planéta - a legősibb iratokban Satralinak neveztetik - nem az egyetlen világ: más planétákkal együtt, sorukban negyedikként rója útját aranyfényű napja körül. Születése után védtelenül és gazdátlanul úszott az idő tengerén, míg rá nem leltek a nagyok, a mindenség titokzatos vándorai, kiket szépsége úgy megragadott, hogy otthonukul választották, s kristályszférák csodásan bonyolult együttesével vették körül..."
Wayne Chapman, az idén tízesztendős M.A.G.U.S. szerepjáték alapjául szolgáló regények szerzője különleges kiadvánnyal ünnepli a kerek évfordulót. Korábbról ismert (mára jószerével hozzáférhetetlen), az alkalomra átdolgozott, és új anyagokból összeállított Geofrámiája a valaha készült legátfogóbb irodalmi kalauz Ynev világához. A kezdetektől a Nyolcadkor hajnaláig követi nyomon a kontinens történetének alakulását, a múlt és a jövő legvitatottabb titkairól lebbenti fel a fátylat - és ezúton ajánlja régi és új olvasói figyelmébe a M.A.G.U.S. második kiadásának 2004 elején érkező alapkönyvét.
Jan van den Boomen - Fekete vizek
Ynev déli féltekéjére visz bennünket a kötet három, laza szálakkal összefüggő története, melyekben a Délvidék eleddig kevéssé, vagy egyáltalán nem ismert helyszínei elevenednek meg, ahol a főhősök cselekedeteit ősi praktikák, bűnök és esküvések határozzák meg. Miként szabadulhatnak meg – és megszabadulhatnak-e egyáltalán – az aquirok, családi viszályok vagy a becsület rájuk szabta bilincseitől, s ha akad is megoldás a számukra, kinek vagy kiknek lehet az megfelelő? A kötet negyedik, címadó kisregénye pedig Északföldére vezeti az olvasót; noha önálló történetként is megállja helyét, valójában a szerző _Morgena könnyei_ című regényének egy elvarratlan szálát meséli tovább.
Wayne Chapman - Csepp és tenger
Az Ynev világát megteremtő regények, A Halál havában és az Észak lángjai hőse, a legendák Fekete dalnoka egyszerű komédiásként kezdi pályafutását Erion városában. A túlélés fortélyait a nagy Haygar Brishtől tanulja, a szenvedélyt és a gyászt Godora ege alatt, a félelem és a végzet erejét Shulur sikátoraiban ismeri meg. Hogy legádázabb ellenségén, az időn úrrá lehessen, már csak egy délvidéki utazást, egy örökösödési háborút és egy halálig tartó bárd-párbajt kell túlélnie…
_Wayne Chapman Gorduin regényciklusának előzménykötete a M.A.G.U.S. szerepjáték megjelenésének huszadik évfordulóján javított és bővített változatban – a címadó kisregény helyszínéül szolgáló Abaszisz leírásával kiegészülve – idézi fel Tier Nan Gorduin ifjúkorának meghatározó mozzanatait._
Indira Myles - A Viharfaló titka
Askaber város megbecsült polgárának, Raguar Hantosnak az embere vagy. Szakterületed a kémkedés, besurranás, alkalomadtán akár a fenyegetés is. Ám a feladat, amellyel ezúttal megbíz téged, nem hasonlít egyetlen korábbi munkádra sem… Minden a Te döntéseiden múlik – úgyhogy légy résen, nehogy elvessz az intrikák labirintusában!
Ez a könyv nem átlagos regény: itt Te vagy a főszereplő! Egy egész kötetnyi játékot tartasz a kezedben, amelyben te döntheted el, hogyan alakuljon a történet. Az intrikák és harcok közben pedig elmerülhetsz a legnépszerűbb hazai fantasy, a \'M.A.G.U.S., avagy a kalandorok krónikája\' világában…
Ray O'Sullivan - Sötét zarándok
Ki ne hallott volna Airun Al Maremről, a dartonita paplovagról, akinek alakja köré temérdek legendát szőttek a századok során?
Ki ne hallott volna a Zászlóháború hőséről, akinek pillantásánál csak szentelt pallosa sugároz dermesztőbb hideget, s aki a halálisten ynevi helytartójának mondja magát?
E regény szerzője nehéz, de magasztos feladatra vállalkozott: azon igyekszik, hogy bemutassa a hadvezér és államférfi maszkja mögött megbúvó kalandozót, hogy még inkább megkedveltesse a talpig fekete páncélba öltözött, értünk s nem ellenünkre öldöklő EMBERT...
Ray O'Sullivan - Sötét térítő
Súlyos vádak érik Darton ynevi helytartóját: maga a Rend vádolja meg hűtlenséggel és hitszegéssel. Airun Al Marem néhány fanatikus hívével menekülni kényszerül. Talán azért, hogy tisztázza magát a vádak alól - vagy hogy a Sors különös rendelését teljesítse... Saját társai sem értik, miért fogadja el a Kráni Tizenhármak támogatását, a magyarázata pedig számtalan kétségre ad okot. Kráni földön különös segítőtársai akadnak: egy helyi fejvadászklán vezetői felajánlják hogy elteszik láb alól a tizenkettedik kráni varázslóherceget. A Smaragd Társasága - Vaskezű Alex parancsa ellenére - Pyarraon ellen fordul. A játszma nagyban folyik, csupán az a kérdés, vajon mindenki tudja-e mi a tét.
Wayne Chapman - Meszlényi Péter - Szinergium - ynevi vázlatkönyv
Valahol, túl az időn és a képzeleten, létezik egy világ, melyet istenek alkottak és emberek uralnak – egy világ, melynek arculatát húsz esztendeje formálják novelláikban és regényeikben a Wayne Chapman nyomdokain járó írástudók.
A Gorgo Manufaktúra Meszlényi Péter vezette művészcsapata Ynev fennállásának huszadik évfordulóján arra vállalkozott, hogy mindenki számára láthatóvá teszi a szavakkal festett képeket. A kétholdú világ sokszínű kultúrájának legemlékezetesebb motívumai és hősei öltenek alakot e vázlatkönyv lapjain.
Ez a kötet a Delta Vision születésnapi ajándéka a kalandok kontinense számára, és karácsonyi meglepetés mindazoknak, akik Yneven töltötték az elmúlt két évtizedet.
Köszönjük nekik!
Ismeretlen szerző - A végzet masinériái
Ki tudná felsorolni, mi mindent rejt a föld mélye? Cseppköveket és kristályokat, aranyat és drágaköveket, kőolvadékot és kincset érő érceket – és számtalan furcsa fajzatot, amelyek évezredek óta építik járataikat a hegyek gyökerénél. Akadnak köztük kárhozott lelkek, elfajzott törpék, aludni tért sárkányok és számkivetett istenek éppúgy, mint az egykor felszíni népek sötétségbe menekült és korccsá silányult roncsai. Az emberek gonosznak tartják e lényeket, pedig ők sokszor nem is tudják, mit szabadítanak a világra egy lávakürtő feltárásával vagy egy-egy különös masina megépítésével.
Antológiánkban John J. Sherwood és társai egy különös földmélyi faj, a gnómok titkait tárják elénk.
Ismeretlen szerző - Ármányok és álcák
A fogadás, amelyet Alidax királynõje kötött orcátlan kedvesével, háborgó hullámokat vet Quironeia-szerte. A tengermelléken mindenki bíborgyöngyökre vadászik, a hajléktalan koldusoktól a palotás nagyurakig. Ám ahogy egyre több gyöngyszem lel gazdára, a megmaradtak ára mind magasabbra emelkedik: immár nem ezüsttel és arannyal, hanem vérrel és acéllal fizetnek értük. Nem csoda, hiszen nem puszta csecsebecsék: hatalom és szerelem dolgában döntenek…
_A tavaly nagy közönségsikert aratott M.A.G.U.S.-antológia régóta várt folytatásában Wayne Chapman, Raoul Renier, Indira Myles, Malcolm J. Hunt és Marcus Flain szövik tovább írásaikban a bíborgyöngyök kalandos történetét._
Jan van den Boomen - Sogron lángjai 1.
Húsz esztendő telt el, mióta Morgena új hírnöke Ynevre tette a lábát. Legnagyobb hatalmú pártfogoltja, az ifjú Próféta elérkezettnek látja az időt, hogy végre előlépjen az árnyak közül. Tudja azonban, hogy ezzel nem csupán magát, de minden hívét veszélybe sodorhatja. Nagyszabású politikai játszmába kezd hát, melyben olyan ellenfelei akadnak, mint a Koromerőd főpapjai, Tharr Vénei vagy maga a toroni császár. Az Árnyékúrnő politikai ellenlábasai a polgárháború peremére sodródott országban egyelőre csak a sötétben tapogatóznak. Vizsgálóbiztosuk és a szolgálatára rendelt sogronita papharcos még nem is sejtik, miféle zavaros játékba csöppentek, ahol a múlt és a jövendő szorosabban fonódik össze, mint azt bárki csak sejthetné is.
Vajon a Próféta tökéletesen tudja, hogy mivel kell számolnia vagy akadnak mások is, akik titkon törnek ellene? Elegendő-e mindaz, mit az Árnyékúrnő ezidáig összekuporgatott vagy a hibás következtetések már a szükségszerű bukást vetítik előre? S a társak - a fekete holddal áldott kalandor, szentként tisztelt anyja vagy az Ikrek teljes szektája - végig kitartanak mellette? Ha nem, sorsa még a halálnál is rosszabb lesz...
Douglas Rowland - Cherubion Prófétája
Cherubion. Európa katasztrófák által eltorzított párja egy másik valóságban, mutáns utódfajok lakta kontinens. Ingatag békéjének egy titokzatos próféta felbukkanása vet véget, aki szent háborút hirdet egy rég letűnt kor isteneinek nevében. Hadjárata felszítja a Cherubion népei közt parázsló ellentéteket, és a kialakuló hatalmi játszma közepette csak kevesen ismerik fel, hogy minden tettük a rettegett Éjkorszak visszatértét sietteti. Katonák, hadurak, kereskedők, alakváltók küzdenek céljaikért egy világban, ahol a mágia együtt létezik a modern technika vívmányaival.
A kétkötetes "Cherubion alkonya" Jeffrey Stone nagy sikerű Éj- és Hajnal-trilógiájának folytatása, ám azok ismerete nélkül, önállóan is élvezhető regény.
Douglas Rowland - Cherubion Keselyűi
Az Alkony Prófétájának nem állhatta útját sem mágia, sem fegyver, de az árulás ellen még az ő ereje is kevésnek bizonyult. A Monarakh ellen vezetett hadjárata elbukott. Időközben fény derült a titokra is, miszerint az Éj félistenei közül kettő - Melan és Choler - lélekurnák foglya egy távoli völgyben. A humán seregek a megátkozott Asherron-folyón átkelnek Haidesbe, hogy kiszabadítsák Melant. Odaát azonban a cholerita királlyal, a xinaffá vált Siamun Menkaurával kell szembenézniük.
Miközben Cherubion hatalmi elkeseredetten csatáznak Melan, Choler és Sang nevével a zászlaikon, valójában egyikük sem tudja, mit is jelent majd, ha a három felsőbbrendű lény újra a halandók között jár. Azt pedig még kevésbé, származik-e abból haszna bárkinek, ha megint az istentriász formálja Cherubion sorsát...
Douglas Rowland - Az alkony gyermekei
Bealkonyult Cherubion földjén – az Éj Istenei visszatértek. Céljuk ugyanaz, mint e világ sötét korszakában: mindenáron felülkerekedni a másikon. Ám az óidőkben vívott küzdelmeik óta megnőttek a tétek. Mindhárman elveszítették halhatatlanságukat, így aki alulmarad közülük, a végső megsemmisülést kockáztatja. Bajnokokat keresnek hát, héroszokat, akik képesek egymagukban megfordítani egy csata, vagy akár az egész háború kimenetelét. E bajnokok közül néhány talán éppen az Alkony korának gyermekei közül kerül ki, azok közül, kiknek sorsa egybefonódott a félistenekével. Mellettük újra felbukkannak Cherubion jelenének és múltjának olyan hősei, mint Sárkányölő Kurt Hauser és Leon Silver, de maguk sem lehetnek biztosak abban, kinek az oldalán is szállnak harcba valójában… Az Alkony gyermekei az Alkony-sorozat harmadik kötete, a Cherubion keselyűi közvetlen folytatása.
Ed Greenwood - Sean K. Reynolds - Skip Williams - Rob Heinsoo - Forgotten Realms: Világleírás
Sötét veszélyek és nagy tettek várnak
Üdvözlünk Faerûnön, a nemes mágia, az õsi romok és az elrejtett csodák földjén. A kontinens az Ezüstmocsarak tiltott erdõségeitõl a Bensõ-tenger partjain fekvõ, zsúfolt városokig csillogó királyságokat, szörnyek-járta pusztákat, végtelen barlangrendszereket és gonosz erõdítmények sokaságát tárja eléd. A Forgotten Realms világleírás átfogó leírást ad egy egész fantáziavilágról.
Ebben a könyvben mindent megtalálsz, ami egy Dungeons Dragons kalandhoz a Forgotten Realms környezetben szükséges:
- Faerûn színes poszter-térképe.
- Tucatnyi új faj, képesség és kiemelt karakterosztály.
- A faerûni panteonok, benne száznál is több istenséggel és hatalmi sémával.
- Részletes területi leírások, új szörnyek, rejtélyes helyek és két rövid kaland, amelyekkel elkezdheted küldetésedet.
A Forgotten Realms kampánykészletet felfejlesztettük és újradátumoztuk, igazodván a D&D játék legújabb kiadásához. Ezen könyv teljes körû értelmezéséhez és felhasználásához szükséged lehet a D&D Játékosok könyvére, a Kalandmesterek könyvére és a Szörnyek könyvére is.
John J. Sherwood - Százháború
Háború vagy hagyomány? Győzelem vagy béke? „Tudom, hogy mire vágytok, hiszen ugyanarra, amire én: békét akartok és diadalt. De megkaphatjuk-e egyszerre a kettőt?” – ezek Velias herceg szavai. Yneven egyetlen kultúra létezik, amelyben ezek a kérdések fölvethetők, s az alapjai kerülnek veszélybe, amikor Holdfény Erragal, az Ikerhegyek ura, Velias fogadott fivére választás elé állítja az elfeket. Harcban szerzett fegyvere, az aquiroktól elorzott Százhalál csak elindítója, de nem mozgatója annak a hadjáratnak, amely a másodkori fajháborúk legpusztítóbb csatáihoz vezet – s amellyel Erragal egyszer és mindenkorra megszabja népének útját, ha kell, még a testvérével szemben is.
_John J. Sherwood új története első regénye, a Hőseposz völgyvidékén, Ynev hősi múltjában játszódik, egy olyan korszakban, amikor elfek és aquirok égi hajókon és sárkányháton küzdöttek egy egész kontinensért._
Boruzs Gergely Gábor - Ifini éjszakák I-II.
Abaszisz.
A kevély hercegkapitányok, vitéz falanxharcosok és ádáz méregkeverők földje; Quironeia láncra vert óriása, mely másfélezer éve nyögi a nemesi viszály és a toroni szövetség következményeit.
Ifin.
A nagykirályok székvárosa, akik máig a honalapító Otlokir nevét viselik, de egy percig sem ülhetnek békén annak aranytrónusán… és elmúlásuk közeledte is elég, hogy az utódlás vérrel és mágiával olajozott gépezetét mozgásba lendítse. Egyetlen korábbi trónviszály sem mérhető azonban a Pyarron szerinti 3699. évihez, mikor Ifin udvari és alvilági köreiben egyszerre lángol fel a küzdelem.
A sors szeszélye?
Vagy egy nagy játszma része, melyben minden lépés előre kiszámíttatott?
Boruzs Gergely Gábor epikus történetének szívében a megürült aranytrónus, a főhatalom jelképe áll. A körülötte és érte folyó haláltáncban udvaroncok és klánfőnökök, zsoldosok és mágiaforgatók hullanak - többnyire nem is sejtve, miféle erők szövik az ifini éjben összefonódó háló szálait.
Wayne Chapman - Garmacor címere
Rudrig Ves Garmacor.
A Dúlás háborújának hőse, a céltalan és véres corma-dinai hadjárat világgal meghasonlott áldozata – az élők és holtak világának mezsgyéjén járó Vadkan, aki a feledést a szeszben, a feloldozást a shadoni alvilág bugyraiban keresi… és nem hátrál meg akkor sem, ha saját démonai helyett másokéval gyűlik meg a baja.
Mikor egy volt fegyvertárs kérésére ismét csatasorba áll, úgy hiszi, nincs vesztenivalója – az első, de nem az utolsó tévedés az úton, mely a holtak légiójának ezernagyát kanyarok és buktatók során, a kísértés, a hitszegés, a gyönyör, a gyötrelem és a vezeklés megannyi stációján át vezeti vissza régi önmagához.
Alan O'Connor - Csillagvető
Északföldén vörös és fekete lobogók vívják megújuló háborújukat - ami persze a legkevésbé sem érdekli a kardlovagok hátországában sínylődő goblinok hordáját.
Mérföldszázakkal délebbre egy hajótörött, Sianis Ramraquo Doran őrült varázslónőjével alkuszik és ezredéves, titkos rítusokat tanul a túlélésért.
A Láncbarátok rabszolgavadászai véletlenül vetik ki rá hálójukat. Amikor az utak találkoznak, kiderül, hogy véletlenek ezúttal sincsenek.
A fekete lobogók urai pedig mindent elkövetnek, hogy megőrizzék szörnyistenük, a háromfejű Tharr titkait.
Alan O'Connor - Hollóidők
Valahol, a Quiron-tenger néven ismert határtalan kékség délkeleti peremén karcsú, mészfehér tornyok törnek az egek azúr végtelenje felé. Yankar, a partvidék egyetlen toroni nyelvű városállama születését és fennmaradását egy háromezer éves törvénynek köszönheti. A császári parancs hagyományosan egyetlen nemzedéknyi időre - százegy esztendőre - taszítja ki a famor Családokat, ha nemzetségfőjük a fekete selyembe csavart tőrre sem bizonyul méltónak. Vagy nemesi vérvonala túl értékes, hogysem magva szakadjon.
A kyr-utód száműzöttek városa hivatalosan nem is létezik a Császárság előkelői szemében. Nem szerepel a Dél-Quironeát ábrázoló toroni térképeken sem. A Császárságban csak Szajhavárosként emlegetik e menedéket, melynek kanyargós utcáin jól megfér a kemény köztoroni nyelv a lágyan pergő dzsad hadarással, vagy az éneklő pyarronival. Eszményi búvóhely az Északi Hármak kémei, vagy a Császárság ellen szövetkező kalandorok számára. Rashad Bugadaj, a Carradol boszorkánymestereinek keményfejű rabszolgája azonban megismeri a száműzöttek és bajkeverők városának valódi arcát. A boldogtalan vadork számára Yankar nem egyéb a Birodalom gigászi egérfogójánál, ahol reá mindig a csalétek szerepe jut. És nem érti, miféle események zavarják családi orgyilosok, ordani tűzvarázslók s veszett hírű kalandozók karjaiba, hogy mi köze lenne aquirokhoz, Crantához, no meg egy elf Álomtáncoshoz...
A ciklus kötetei önállóan is olvashatók.
Wayne Chapman - Keleti szél 1.
Tier Nan Gorduin az ismert világ pereméig üldözi a Szövetség árulóját, és egy niarei kolostorban eszmél halálmély álmából a Pyarron szerinti 3699 tavaszán. A Közép Birodalmának hegyei közt menedéket és megnyugvást remél… de nem vonhatja ki magát a küzdelemből, melyet a hetedkor legrejtélyesebb hatalmai vívnak a Jóslat – és vele a jövő – megváltoztatásának esélyéért.
A Gorduin-ciklus második trilógiájának bevezető kötete Ynev eddig ismeretlen tájaira kalauzol, és olyan titkokról lebbenti fel a fátylat, melyeket Kyria bukása óta csak a választott kevesek ismernek.