Garr Reynolds nemzetközi hírű kommunikációs szakember, prezentációtervező, a világ legnépszerűbb prezentációtervezésről szóló weboldalának létrehozója könyvében friss, közvetlen stílusban magyarázza el, hogyan készíthetünk jobb vetített prezentációkat PowerPoint vagy Keynote segítségével. Prezentáció című könyve egyszerű, szemléletes példákkal érzékelteti, hogy a napjainkban szokásos előadások miért nem hatásosak, és olyan szemléletváltást javasol, amellyel saját kreativitásunk felfedezésével készíthetünk a bevett formáknál sokkal inkább lényegre törő, színvonalas és ezért persze sikeresebb bemutatókat. Reynolds a prezentálás kommunikációs és üzleti vonatkozásait a keleti zen filozófia tisztaságra, gazdaságosságra és egyszerűségre törekvő elveinek megfeleltetve mutatja be.
Kapcsolódó könyvek
Carmine Gallo - Steve Jobs a prezentáció mestere
Lerántjuk a leplet! Steve Jobs előadásainak titka: egy olyan három részből álló keretrendszer, amely elkápráztatja a közönséget
Akár éppen az új iPhone-t mutatja be, akár egy konferencia nyitóbeszédét tartja, Steve Jobs lehengerli közönségét mesteri előadásainak stílusával és lendületével. Nem csak egyszerűen információt ad át: elmesél egy történetet, lendületesen felfest egy képet, megosztja vízióját. Hallgatóságát egy egyedi, inspiráló és felejthetetlen utazás részeseivé teszi.
Ön is képes erre, ha a könyv segítségével elsajátítja Jobs azon technikáit, amelyeket őt az előadások művészévé tették. Carmine Gallo, a kommunikációs technikákat oktató coach ebben a könyvben Jobs prezentációin keresztül, egy olyan azonnal elsajátítható keretrendszert mutat be, amelynek segítségével Ön is élete legjobb prezentációit tervezheti meg, és adhatja elő.
A következőkről lesz szó:
Készítsünk egy inspiráló márkatörténetet!
Válaszoljuk meg a legfontosabb kérdést!
Vázoljunk fel egy pontos, emlékezetes és konzisztens víziót!
Tegyük érthetővé a számokat!
Szerezzünk felejthetetlen pillanatokat!
Készítsünk megragadó diákat!
Legyünk a színpadi előadás mesterei!
Csináljuk könnyedén!
Próbáljunk hatékonyan!
Érezzük jól magunkat!
Minden egyes fejezetben olyan eszközöket és stratégiákat találunk, amelyekkel már a következő előadásunkban is felhasználhatunk. Steve Jobs ténylegesen elhangzott előadásait felhasználva, a szerző segít felismerni és alkalmazni Jobs technikáit, amelyekkel aztán minket is tátott szájjal fogak hallgatni vevőink, ügyfeleink vagy éppen kollégáink.
A Hogyan legyünk őrülten hatásos előadók könyv segítségével a szinte a kezünkben tarthatunk bármely hallgatóságot, tömören és egyértelműen átadhatjuk a nekik szánt üzenetet, meggyőzhetjük őket termékünk, szolgáltatásunk értékeiről, vagy ötleteink mellé állíthatjuk őket – egyszerűbben és hatásosabban, mint az valaha gondoltuk volna. Sőt, leseperhetjük a konkurenciát, a lehetséges vevőket tényleges vevőkké tehetjük, a tényleges vevőket pedig rajongókká változtathatjuk.
Nem könnyű Jobs nyomába lépni, de ha egyszer elkezdjük használni a technikáit, előadásaink biztosan nem fognak egykönnyen feledésbe merülni.
Carmine Gallo a világ legjobban csodált márkaival rendelkező cégeknek ad előadásokkal, kommunikációs technikákkal és a médiával kapcsolatos tanácsokat. A Businesweek.com állandó szerzője, valamint rendszeres olyan előadások nyitóbeszédeit tartja, amelyeket a legnagyobb amerikai televíziós és online csatornák is közvetítenek. Többek között szerepelt már a New York Times-ban, a Wall Street Journalban és az Investor’s Business Daily napilapban is. Gallo a san-francisco-i öbölben lakik, és alelnöke volt egy, a világ tíz legnagyobbja közé tartozó PR cégnek.
Stephen R. Covey - A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása
Világhírű könyvében Stephen R. Covey elvközpontú oldalról közelít a személyes és szakmai problémák megoldásához. Lényeglátó megfigyeléseivel és briliáns anekdotáival lépésről lépésre mutatja meg, hogyan juttathatjuk érvényre életünkben a 7 alapelvet, melyek biztonságot adnak a változások kezelésében, bölcsességet és erőt a lehetőségek kihasználásában.
„Ez a kitűnő könyv teljesen megváltoztatta az életemet."
Tom Peters, az In Search of Excellence szerzője
„Ez a könyv arra késztet, hogy átgondoljam problémáimat, és arra, hogy betartsam tanácsait."
Rich DeVos, az Amway alapítója
„Az elvek, melyekre A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása megtanított, igazi változásokat hoztak az életembe."
Ken Blanchard, Az egyperces menedzser szerzője
Stephen R. Covey nemzetközileg elismert vezetési szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, a FranklinCovey cég társelnöke. Életműve az elvközpontú élet és az elvközpontú vezetés tanítása. A Harvardon diplomázott, doktorátust a Brigham Young Egyetemen szerzett, ahol a szervezeti magatartás és az üzleti vezetés professzoraként dolgozott. Utah államban, a Sziklás-hegységben él feleségével, Sandrával és családjával.
Richard L. Brandt - Egyetlen kattintás
Vajon honnan jött az ötlet? Hogyan repítette Jeff Bezos, a cég alaptója és vezérigazgatója, az Amazont az online kereskedelem élére? Hogyan lett a számítógépes geekből az üzleti világot átformáló vállalkozó?
Richard L. Brandt elismert újságíró több mint húsz éve publikál a Szilícium-völgy innovatív szerepéről. Ebben a könyvében Bezosszal, valamint versenytársaival és kollégáival készített interjúk alapján hitelesen tárja fel az Amazon sikerének titkát, és ábrázolja Bezos rendkívüli személyiségét és vezetői képességét.
Tom Butler-Bowdon - Értékteremtők
„Élethelyzettől függetlenül, mielőtt belépnénk a siker, a hasznosság és a hatalom dimenzióiba, meg kell tanulnunk, miként összpontosítsuk gondolati erőinket, nyugalmat és békét sugározva.” 50 igaz történet gazdagoktól, a gazdagságról, a hozzá vezető útról, az erkölcsi kérdésekről, szemléletről és a siker titkairól. Mindenki kezdte valahogyan...
Edward de Bono - A kreatív elme
Képzeljük el, hogy valamit azonnal meg kell oldanunk, egy ragyogó ötletet vár tőlünk a főnök, de a világon semmi nem jut eszünkbe… Ilyenkor kellene valami, ami meggyújtja azt a bizonyos szikrát…
De vajon hogyan késztethető működésre az "isteni szikra"? Lehet-e képezni magunkat az ötletességre?
Korunkban, amely egyre több szellemi önállóságot követel a munkában és a mindennapi életben egyaránt, a kreativitás lett az egyik legfontosabb "munkaeszköz". A pszichológia és a pedagógia régi alapkérdése immár szinte mindenkit személyesen érintő dilemmává vált: vajon tanulható és fejleszthető-e a kreativitás?
Edward de Bono válasza egyértelmű igen! A kreativitás tanulható, fejleszthető és alkalmazható képesség – vallja a kreatív gondolkodás guruja. Bárki bármely helyzetben képessé válhat a legjobb lehetőségek és megoldások megteremtésére – csak szorgalmasan és rendszeresen élezni kell kreatív elméjét. Ehhez ajánl könyvünk 62 szellemes gyakorlatot – vagy talán helyesebben: játékot –, amelyekkel, bízvást állíthatjuk, nemcsak tanulni, de szórakozni is fog, aki rászánja magát az elvégzésükre.
Csíkszentmihályi Mihály - Az öröm művészete
Csíkszentmihályi Mihály arra az örök kérdésre keresi a választ, hogy mi a boldogság titka, mitől is leszünk mi, emberek, elégedettek. Az öröm művészete a világhírű pszichológus korábbi műveiben lefektetett alapgondolatainak letisztult összegzése és azok gyakorlati alkalmazása a mindennapi életünkre. Emberek ezrein végzett széleskörű vizsgálatok alapján jutott a szerző arra a következtetésre, hogy a boldogtalanság, az elégedetlenség fő oka az, hogy az emberek többsége a mindennapok során egyáltalán nem foglalkozik, nem is vesz tudomást érzelmeiről. Csíkszentmihályi szerint a probléma megoldásának a kulcsa az lehet, ha olyan, változó kihívások elé állítjuk magunkat, amelyek magas fokú tudást és különböző képességek alkalmazását várják el tőlünk.
Carmine Gallo - Steve Jobs, az innováció mestere
Mit tudnánk elérni az üzleti életben megfelelő rálátással és inspirációval? Milyen magasságokba repülne a karrierünk, ha Steve Jobs segítené a döntéseinket? Mit tenne helyünkben Steve?
A szerző legújabb könyvében hiteles források alapján, rendkívül meggyőző erővel taglalja azt a hét irányelvet, amelyek Steve Jobsot egész életén át vezérelték és az innováció mesterévé tették: „Azt csináljuk, amit szeretünk!” „Hagyjunk nyomot a világegyetemben!”
Charles Duhigg - A szokás hatalma
Nap mint nap meghozott döntéseink többségükben megfontolt választásnak tűnnek, pedig egyáltalán nem azok – csupán szokások. És bár az egyes szokások önmagukban viszonylag jelentéktelenek, idővel óriási hatást gyakorolnak az egészségünkre, a termelékenységünkre, a pénzügyi biztonságunkra és a boldogságunkra.
Évszázadok óta próbálják megfejteni, miért alakulnak ki a szokásaink, de a neurológusok, pszichológusok, szociológusok és piackutatók csak az elmúlt két évtizedben kezdték megérteni a szokások működését – és ami ennél is fontosabb, azt, hogy miként változnak a szokásaink.
A szokás hatalma című könyvében Charles Duhigg, a New York Times díjnyertes újságírója, izgalmas tudományos felfedezésekről mesél nekünk, amelyek magyarázatot adnak arra, miért léteznek a szokásaink, és megmutatja, hogyan változtathatunk rajtuk, hogy átalakítsuk üzleti vállalkozásainkat, közösségeinket – és az egész életünket.
Ismeretlen szerző - Belső utakon
Ki vagyok én valójában? Milyen tényezők alakítják viselkedésemet és sorsomat? Miért keveredem újra meg újra hasonló helyzetekbe? Hogyan ismerhetném és érthetném meg jobban önmagam? Meddig terjed a szabadságom, mi áll rajtam, s mi az, amire már nincs befolyásom? Miként változtathatok magamon és a körülményeimen?
Ki ne tenné fel ezeket a kérdéseket élete során számtalan alkalommal? Néha úgy érezzük, „halljuk” belülről a választ, máskor elbizonytalanodunk ebben, olykor pedig nincs más, csak süket csönd a szívben.
A Nyitott Akadémia sorozat keretében hazánk legnevesebb gondolkodói, lélektani szakemberei is sokszor igyekeztek körüljárni ezeket az izgalmas témákat. E gyűjteményes kötetben az elmúlt kilenc esztendő gazdag terméséből adunk közre tizenegy válogatott előadást.
Az egyes fejezetek szerzői különböző ösvényeken indulnak el, saját egyéniségükön átszűrve, más és más nézőpontokból közelítik meg sors, önismeret és szabad akarat kérdéseit, de lehet, hogy ugyanoda jutnak.
Fogadd el önmagad, és el tudod majd fogadni sorsodat is. Változtass magadon, és meg fog változni sorsod is.
Paul Arden - Gondolkodj fordítva!
GONDOLKODJ FORDÍTVA! - merész támadás konvencionális szemléletünk ellen. amelyen keresztül magunkat és a világot látjuk. Paul Ardentől ne várjunk unalmas tanácsokat, szellemes csipkelodésekkel, aforízmákkal és paradoxonokkal késztet arra, hogy nap mint nap felülbíráljuk józan eszünket. Akár eladunk, veszünk vagy ügyintézünk, ő eredeti gondolataival, elmés anekdotákkal, meghökkentő fotókkal, tudósok, bölcsek, művészek és nagy emberek mondásaival ösztönöz bennünket. A GONDOLKODJ FORDÍTVA gyökeresen megváltoztatja eddig megszokott begyepesedett gondolkodásunkat. Arra bátorít. hogy legyen bátorságunk nagyobb kockázatot vállalni - így jobban élvezzük munkánk gyümölcsét, mint hittük volna.
Geoffrey A. Dudley - Gyorsolvasás
Ez a könyv hozzásegíti, hogy saját erejéből megduplázza az olvasási sebességét, mégpedig úgy, hogy semmit sem veszít el a szöveg értelméből. A könyvben találhatóak koncentrációs gyakorlatok, tesztek és gyakorlatok az olvasási sebesség növeléséhez, módszerek szókincsünk bővítésére, és gyakorlatok az olvasás ritmusának javítására.
Seth Godin - A holtponton ne add fel!
„A sikeres emberek titka, hogy ha kemény erőfeszítésre van szükség, tovább tudnak menni, de az értelmetlen küzdelmet képesek feladni.”
A holtpont nem zsákutca. Ha már gyanúsan hosszú ideje minden áll, és csak fogy az energia- és a kedvkészlet – azonnal fordulj vissza!
Honnan ismered fel, hogy zsákutcában vagy holtponton van-e az életed? Honnan tudod, hogy ki kell-e szállnod vagy tovább kell menned? A helyzeted helyes megítéléséhez ad segítséget és ötleteket a marketingguru Seth Godin.
Az igazi kihívás azonban az egyéni döntés felvállalásában van.
Jack Canfield - Az összpontosítás hatalma
AZ ÉLET NEM CSAK ÚGY MEGTÖRTÉNIK VELED. MINDEN A DÖNTÉSEKRŐL SZÓL, ÉS ARRÓL, HOGYAN REAGÁLSZ AZ EGYES HELYZETEKRE.
Ne feledd: aki sikeres, az nem csak úgy odasodródott a csúcsra. Koncentrált cselekvésre, fegyelemre és jókora energiára van mindennap szükség, hogy menjenek a dolgok. Végső soron azok a szokások határozzák meg, milyen lesz a jövőd, amelyeket mostantól kezdesz el felvenni. Gazdagság vagy szegénység. Egészség vagy betegség. Beteljesedés vagy csalódottság. Öröm vagy bánat. A döntés a te kezedben van, úgyhogy dönts bölcsen!
Ha gondosan tanulmányozod és fokozatosan alkalmazod is a könyvben ismertetett stratégiákat, nem csak, hogy következetesen eléred üzleti, személyes és pénzügyi céljaidat, de messze túlszárnyalod majd jelenlegi eredményeidet. Megtanulsz az erősségeidre összpontosítani annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb bevételt érd el, ugyanakkor egészségesebb, boldogabb, kiegyensúlyozottabb életet élj. És ha mindez nem volna elég, meg fogod tudni, hogyan érj el pénzügyi stabilitást olyan módszerekkel, amelyek számos multimilliomosnál már bizonyítottak a gyakorlatban. Megismerkedsz továbbá egy sor olyan gondolattal, amelyek segítenek elmélyíteni és ápolni legfontosabb emberi kapcsolataidat.
Az alapok lefektetése után minden fejezet egy új, valamely konkrét szokást körüljáró stratégiakészletet mutat be, amelyek segítenek jobban összpontosítani és teljesíteni. Ezek a szokások külön-külön is életbevágóan fontosak a jövőbeni siker érdekében, egymással ötvözve azonban valóságos erődítmény építhető belőlük, amely garantálja, hogy az életet a lehető legnagyobb mértékben élvezd.
A legtöbb ember azért küzd nehézségekkel, mert egyszerűen hiányzik belőlük az összpontosítás képessége. Halogatják a dolgokat, és hagyják, hogy könnyen elterelje valami a figyelmüket, vagy félbeszakítsa őket. Fontos, hogy minden nap fölállítsd a fontossági sorrendet. Ha le kell nyelned a békát, ne nézegesd túl sokáig! Ne legyél olyan, mint a legtöbb ember, aki a legkönnyebb, a legkevésbé fontos feladattal kezdi, aztán a nap végére marad a legfontosabb, a legnagyobb béka, amelyhez még hozzá sem nyúlt! Előtted itt a lehetőség, hogy ne ess ebbe a hibába. Ennek a könyvnek egyetlen célja van: arra ösztönözni, hogy kezdj el cselekedni. Legyen ez a könyv egy jobb jövő záloga, és kívánjuk, hogy mire a végére érsz, igazi gazdagságra tegyél szert!
Robert G. Allen - Vagyonteremtés
"Sajátos, könnyen érthető stílusával Allen részletesen kifejti gyakorlati tanácsait, és bemutatja, hogyan - meríts előnyt a jelenlegi adótörvényekből,
- használd a hatástöbbszörözést, a kockázatok csökkentése mellett, vagyonod megtartására,
- húzz hasznot magas hozamú diszkont jelzálogokból,
- szerezz hosszú távú profitot arany és ezüst érmékből,
- hozz létre cégeket és trösztöket eszközeid védelmére,
- találd meg a legmagasabb megtérülést, a legnagyobb likviditás mellett."
Bojár Gábor - GRAPHI-sztori
Erősen tartja magát a mítosz, hogy igazán nagy szakmai és anyagi sikert elérni és jól működő nemzetközi céget felépíteni csak ,,odakint" lehet, Magyarországon nem. Ragyogó cáfolata ennek Bojár Gábor és ,,szülötte", a Graphisoft. A fellazuló szocializmus félmaszek társulásából a frankfurti tőzsdén jegyzett, több mint nyolcvan országban működő multivá nőtt szoftvercég története hallatlanul tanulságos. A legilletékesebb, az alapító-cégvezető (ma már csak elnök) vezet végig a cégépítés folyamatán, a döntések kínjain, a sikerek szédületén, a kudarcok völgyein és a tapasztalatok gazdagító feldolgozásán. Vajon hány lábon kell állnia egy vállalatnak, hogy biztosítsa a jövőjét? Ajándék-e, ha egy nagyhírű multicég hazai képviseletét megkapjuk? Sikeres lesz-e a termék csak azért, mert nyilvánvalóan jobb a meglévőknél? Ellenálljunk-e a nagy és gyors üzletnek a tartós üzlet reményében? Hová érdemesebb bejutni először, nagy országba vagy kis országba? Mi a fontosabb és mikor, a profi menedzsment, a szakértelem, vagy a szívós munka, a lelkesedés és a hit a győzelemben? Adjunk-e kizárólagos jogokat a termék terjesztőjének vagy ne? Lehetünk-e jobbak, mint a nagyságrendekkel nagyobb versenytárs? Meddig terjedhet a bizalom? Kifizetődik-e az etikus magatartás? A kérdések ismertek, a válaszok távolról sem egyértelműek. A cégépítés tipikus dilemmáiban hozott döntéseivel a Graphisoft nemegyszer szembe ment a hagyományos bölcsességgel és izgalmas megoldásokat talált. Sikereit és tévedéseit egyaránt arra használta, amire valók: a tanulásra, a továbbfejlődésre. És ez az, amit a cég és vezetőjének példája mond: a nagybácsi csekkjéből vagy az EU pénztárcájából ne az átmeneti jólétünket finanszírozzuk, hanem a képességeinket fejlesszük, a tehetségünket hozzuk helyzetbe. Hogy a jólét ne átmeneti legyen. A Graphi-sztori esettanulmány a javából. De egy pezsdítően tehetséges és végtelenül ambíciózus ember önvallomása is. A kiemelkedően sikeres vezető frissítő öniróniával és bölcs őszinteséggel elemzi önmagát, cégét és korát, miközben színes, mulatságos történetekben az élet teljességét élvező ember is felvillan. (A könyv, sok egyéb erénye mellett, akár nemzetközi étteremkalauznak is használható...) Az örökké optimista szerző egyetlen kérdésne nem ad választ: Miért nincs sok Graphisoftunk? De legyünk mi is optimisták: talán ez a könyv is hozzásegít egy kicsit, hogy legyen.
Napoleon Hill - Napoleon Hill titkos receptjei a sikerhez válság idején
Felkészültél a Titok fogadására? - teszi fel munkáiban rendre a kérdést Napoleon Hill. És ez az első számú titok egyben a gazdagsághoz és a boldog kiegyensúlyozott élethez vezető úton! Azaz, elméddel nyitva állsz-e új gondolatok befogadására? Például, elolvasod-e ezt a könyvet? Napoleon Hill minden későbbi siker guru guruja, akinek nevéhez fűződik minden idők legnagyobb példányszámban eladott motivációs könyve. Ezúttal nem csak a siker receptjét kapjuk meg tőle, hanem egy szemléletet. Arról a viselkedésről, gondolkodásról, hozzáállásról olvashatunk, amely az embert átsegíti a viharos időkön. Például azokon, amelyeket most vagyunk kénytelenek megélni...
Ismeretlen szerző - Facebook műhelytitkok
A marketingnek eredményeket kell felmutatnia. De ez egyre nehezebb.
Az emberek több mint kétharmada átugorja a hirdetéseket. Ha online reklámozol, az átkattintási arány kevesebb mint egy százalék lesz. Az internetezők zöme figyelmen kívül hagyja a bannereket. A közvetlenül kiküldött levelek felét még csak meg sem nézik. Kitörlik anélkül, hogy egy pillantást is vetnének rá.
Ezek az adatok jól szemléltetik, hogy a marketing változóban van, és a hagyományos megközelítések egyre kevésbé hatékonyak. Át kell gondolni az online kommunikációt.
A versenytársad nem feltétlen az, akire elsőre gondolnál. Nem szükségszerűen az, aki ugyanazt a terméket vagy szolgáltatást kínálja.
A figyelmet ki kell érdemelni: tartalom és mondanivaló szükséges, ha sok embert szeretnél megszólítani. Ne csak direkt reklámokban és hirdetésekben gondolkozz, hanem interaktív kommunikációban, és közösségépítésben. Erre a Facebook, a közösségi hálózat a legalkalmasabb eszköz. De hogyan álljunk neki? Kik és hogyan tudnak sikereket felmutatni? Miként lehet eredményes a Facebook marketing?
A könyv, melyet a kezedben tartasz, e kérdések megválaszolásában segít. Megismertet napjaink legnépszerűbb közösségi oldalával és lépésről-lépésre végigvezet azon az úton, mely mérhető eredményekhez vezet.
Hofmeister-Tóth Ágnes - Mitev Ariel Zoltán - Üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika
Volt egy időszak, amikor egyetlen, a tengeren Ázsia felé hajózó római sem halasztotta el, hogy megálljon Rodoszon, és meghallgassa az ékesszólás mestereit. Kikötöttek, hogy megmártózzanak a fodrozódó szóhabokban, s magukkal vigyenek valami megfoghatatlant.
A jó kommunikáció képessége olyasmi, amivel mindenki szívesen felszerelné saját hajóját. E sajátságos hajtóerővel könnyedén elnavigálhatunk az élet háborgó tengerén, az üzlet olykor zavaros vizein, valamint könnyen ráakadhatunk azokra a csendes és nyugodt öblökre, ahol újból feltöltődhetünk.
A könyv szemléletes példákon és gyakorlatokon keresztül mutatja be az üzleti kommunikáció különféle területeit, a nem verbális, a szóbeli, az írásbeli kommunikációt, valamint a meggyőzés alapelveit. A tárgyalástechnikai részben plasztikusan taglaljuk annak pszichológiai és elméleti hátterét, a disztributív és integratív technikákat, a harmadik fél bevonását, valamint a különféle kultúrák tárgyalási stílusait.
A könyv egy kikötő, ahol feltölthetjük rakománnyal a hajót, vagy megfoltozhatjuk a vásznat. Talán ránk kacsint a Rodoszi Kolosszus...
Ezt a könyvet ajánljuk minden bachelor és master hallgatónak, tréningek résztvevőinek és minden kedves érdeklődőnek.
Larry Hochman - A fogyasztóra hangolva
A fogyasztók dühösek, nagyon dühösek!
A válság zűrzavarában nyugtalanok és rosszkedvűek: úgy érzik, hogy becsapták és magukra hagyták őket. Tudják, hogy a vállalatok gyakran túl sokat ígérnek és keveset nyújtanak, s mára mélységesen kiábrándulttá váltak.
Azok a vállalkozások fognak végül a legjobban boldogulni, melyek felismerik ezt a zűrzavart, és megértik, hogy a fogyasztói kapcsolatok lesznek meghatározók a válság utáni korszakban.
Larry Hochman könyve inspiráló erejű olvasmány: biztosra vehető, hogy a következő években az üzleti vezetők egyik alapvető olvasmányává fog válni Magyarországon is.
A szerző egyike a világ legnépszerűbb előadóinak, többek között elnyerte „Az év európai üzleti előadója” címet is. Világszerte elismert szakember a fogyasztói kapcsolatépítés, a vezetéstudomány és a tehetségmenedzsment területén egyaránt.
Scott Belsky - A megvalósítás
Scott Belsky a kreatív szakma egyik jelentős platformjának, a Behance-nek az alapítója, éveken keresztül különböző módszerekkel azt vizsgálta, mi lehet a titka a produktívan kreatív egyéneknek és csapatoknak, hogyan tudják megvalósítani hihetetlen ötleteiket a leginnovatívabb vállalatok, mint az IBM, az Apple vagy a Disney. Bármilyen meglepő, a sikertörténetek egyértelműen azt igazolták, hogy csupán 1% az ötlet és 99% a megvalósítás. Vagyis legyen szó akár egy hétköznapi problémáról, vagy egy világraszóló merész ötletről, sokkal nagyobb hangsúlyt kell helyeznünk a megvalósításra. A szerző rendkívül sok konkrét gyakorlati példán keresztül, élvezetes stílusban összegzi, mit kell tennünk, hogy ötleteink valóra is váljanak, hogyan szervezzük ehhez a munkánkat, hogyan használjuk fel a közösségben rejlő erőt, és hogyan alakítsuk ki vezetői szokásainkat és magatartásunkat.