Ajax-loader

Magas ​a reklámköltsége, ám márkája ismertsége, elfogadottsága mégis elmarad a várttól?
Reklámüzenete nem éri el a megcélzott közönséget?
Úgy érzi, hogy a hagyományos reklámeszközök csak viszik a pénzt?

A könyv szerzői nem kevesebbet állítanak, mint hogy a mai sikeres márkák már nem a reklámnak, hanem a pr-nek köszönhetik pozíciójukat, ezért a reklámorientált marketingről át kell térni a pr-orientált marketingre. Különböző márkák bevezetését, életét és reklámkampányait elemzik: vajon a totális média korában miért nem hiteles a reklám, miért csak a pr segítségével már felépített márka szinten tartására jó? Túlkommunikált világunkban a reklám elvesztette hitelét a fogyasztók szemében, egyre szkeptikusabbak állításaival szemben, és ha lehet, elutasítják üzeneteit. Hiába bombázzák őket reklámokkal, ha nincs előzetesen kialakult pozitív képük a termékről vagy a cégről, nem fogják vásárlásra bírni őket, bármilyen jó is a hirdetés. A szerzők szerint a reklám elvesztette kommunikációs funkcióját, inkább művészetté válik. Ezzel szemben a pr lehetővé teszi, hogy az információt közvetve, egy harmadik szereplőn, a médián keresztül juttassák el a közönséghez.

Elemzésük során több olyan, világszerte ismert márkát említenek /pl. Amazon.com, eBay, Google, Linux, Viagra, Microsoft, Wal-Mart, Zara, Body Shop, stb./, amelyek felépítéséhez gyakorlatilag nem használtak reklámot. Elgondolkodtató, vitaindító mű, amelyet a rengeteg példa és a szerzők stílusa tesz még érdekesebbé, élvezhetővé.

Kapcsolódó könyvek

Értékelések

Rukkola értékelés
-/5

Statisztika

5.0
átlagos pontszám i
0
aktív példány
0 példány értesítés alatt
0 prerukkolt példány
0 elérhető példány
0 eladó példány
0
stoppolás
0
folyamatban lévő rukk / happ

Címkék

Kollekciók