A hermetikus mágia utolsó beavatottja, Mersant le Sinistre, domíniumában tanulmányozza a titkos tudományokat, mikor különös segélykérés jut el hozzá. Valahol a világban, egy másik adeptus végveszélybe kerül, s a vaktában szertesugárzott felhívás különös események láncolatát indítja el. Mersant ráébred, hogy Hermész örökén kívül léteznek még más mágikus hagyományok is, útra kell tehát, hogy felajánlja segítségét, cserébe egy másfajta tudásért. Rövidesen kiderül azonban, hogy ezt a játszmát sokkal többen játszák, mint gondolná, és nem világos, melyik oldalra került: a győztesek avagy a legyőzöttek közé…
Értékelések 5.0/5 - 1 értékelés alapján
Kapcsolódó könyvek
Margaret Weis - Borostyán és vér
Mina végre kiszabadul a Vértenger tornyából. Meg kell tudnia az igazságot önmagáról, amelyet oly sokáig tartottak titokban előtte, ám ehhez el kell utazni az Isten Otthonába. Majere szerzetese, Rhys, valamint a kutyája, Atta, és surranó barátja, Nadragulya kapják a veszélyes megbízatást, hogy vigyázzanak a zavarodott istenre. Csak azokra támaszkodhatnak, akikben Mina megbízik, márpedig ők kevesen vannak.
Útjukat számtalan veszély övezi, a választottak ugyanis követik a vezetőjüket, Minát. Krell, aki időközben a csont akolitusává vált, halált és pusztítást hoz Vigasz városára, miközben próbálja elfogni Minát. A lány egykori kapitánya, a minotaurusz Galdar azt a feladatot kapja, hogy állítsa őt a gonosz oldalára. Úgy akarják meggyőzni, hogy a kezére adják leggyűlöltebb ellenségét, Valthonist.
George R. R. Martin - Ben Avery - Kóbor lovag
Hoztak az istenek Westeroson, George R. R. Martin csodás, ámde komor világában – az egymással vetélkedõ királyok és királynõk, nemes hölgyek, harcias lovagok, az intrikák, cselszövés, árulás, kardok és a hősies helytállás birodalmában!
A Kóbor lovag eseményei
George R. R. Martin világsikerű regényciklusának,A Jég és Tűz dalának köteteiben ábrázoltak előtt mintegy száz évvel játszódnak, Jó Daeron király uralkodása idején, a birodalom aranykorában, a Targaryen-dinasztia hatalmának csúcsán.
A képregényből megtudhatjuk, miként találkozott Dunk, egy kóbor lovag fegyverhordozója Egérrel, a fiúval, aki jóval többnek bizonyult annál, mint aminek látszik, továbbá megismerhetjük az Ashford mezején megtartott hírhedt lovagi torna
eseményeit.
George R. R. Martin - Lázálom
Abner Marshra, a balsorstól hajszolt hajóskapitányra végre rámosolyog a szerencse, amikor egy titokzatos idegen segítségével megépítheti álmai gőzösét, amely a legjobb istenverte hajó lesz az egész Mississippin. De mi álmaink ára? Mit akarhat a távolról érkezett Joshua York és nála is különösebb barátai, akik csak éjjelente tűnnek elő a _Lázálom_ fedélzetén? 1857 fülledt nyarán a vén folyamördög hullámai a vér ízét sodorják magukkal...
A _Trónok harcá_val világhírűvé vált George R. R. Martin korai regénye nem csupán nagyszerű - eredetiségével, zseniális történetével, utánozhatatlan stílusával mindent felülmúl, amit eddig a vámpírokról írtak.
A _Lázálom_ úgy tűnik ki ragyogó mivoltában a többi rémregény közül, ahogyan a hold tündököl a Mississippi hullámai fölött. Elegáns, izgalmas, a klasszikus regényírás legjobb hagyományait felelevenítő mű, amelyet képtelenség letenni.
George R. R. Martin - Sárkányok tánca
Közeleg a tél. A hideg szelek feltámadtak a sokat szenvedett Hét Királyságban, ahol az Öt Király háborúja után a túlélőknek most az éhínséggel kell szembenézniük. Az emberek birodalmát védelmező Fal ifjú parancsnoka, Havas Jon a Mások elleni reménytelen küzdelemre próbálja felkészíteni a szétzüllött Éjjeli Őrséget, ám rá kell döbbennie, hogy ellenségei jóval közelebb vannak hozzá, mint gondolná. Stannis Baratheon Észak uralmáért vív elkeseredett harcot a Boltonokkal, miközben Királyvárban a Lannister-ház próbálja megerősíteni Tommen, a gyermekkirály törékeny uralmát a kivérzett Hét Királyság fölött. A Keskeny-tenger másik oldalán Tyrion Lannister, a megvetett és üldözött rokongyilkos sárkányvadászatra indul, ám útja veszélyekkel és váratlan kitérőkkel teli. A világ eközben az ősi városra, Meereenre figyel, ahol Viharbanszületett Daeneryst, Westeros jog szerinti uralkodóját minden oldalról szorongatják ellenségei. Hogy arathat diadalt a Sárkányok Anyja, ha három gyermekére sem számíthat? A végkifejlet csak tűz és vér lehet, ám ki éli túl a sárkányok táncát?
George R. R. Martin - Királyok csatája
Hogyan veszi fel a küzdelmet a világ másik végére száműzött királynő a szétesett és megosztott birodalom felett uralkodó gonosz démonok és gyilkosok ellen? Ki is valójában a titokzatos, álruhában rejtőző kisfiú? A Jó vagy Rossz képviselői nyerik meg végül a legöldöklőbb, legkegyetlenebb csatákat? Sikerül-e a szörnyű káoszt újra békévé varázsolni?
A Királyok csatája a vad mulatságok és véres megtorlások világába repít el bennünket. Ebben a mesében fivér fivér ellen támad, éjszakánként pedig félelmetes kísértetek suhannak át a lombok közt. A káprázatos Holdhegység sziklái közt vademberek, veszedelmes boszorkányok és méregkeverők ereszkednek le, hogy feldúlják az addig békés vidéket.
Vérfertőzés és apagyilkosság, alkímia és merénylet - e kegyetlen világ dicsőségének ára csak a vér lehet.
A Királyok csatája merész, ötletes és bámulatos képzelőerővel megalkotott regény, kápráztató szépség és határtalan bűvölet hajtja át. Hamisítatlan és felejthetetlen izgalom - elejétől a végéig.
Richard A. Knaak - A Fekete Karom
A minotaurusz háborúk esélyt adtak neki…
A becsvágyó Golgren hatalomra emelkedett a minotaurusz háborúk idején, de ezzel még nem ért el mindent. A rejtélyes varázstudók, az ogre titánok titkos tanácsa, a Fekete Karom segítségével az egész ogre faj felett átveszi az uralmat, és egyesíti a különböző klánokat, megszüntetve a területeiken uralkodó zűrzavart. Mielőtt azonban nagykánná, a legfőbb méltósággá válna – amire évszázadok óta nem volt példa –, meg kell szabadulnia azoktól, akik hatalomra emelték.
A Fekete Karom alapvető célja az, hogy visszahozza az ogre nép hajdani dicsőségét; amikor még nem tartották őket torz, szánalmas teremtményeknek, mint manapság, és amikor még a világ minden táján beszéltek a szépségükről, erejükről és kivételes tudásukról. A titkos tanács vezetője, Dauroth megálmodta az ogrék jövőjét, és irányítani akarja a sorsukat.
A Fekete Karom számára Golgren nem egyéb, csupán egy hasznos báb. Legalábbis pillanatnyilag…
R. A. Salvatore - Gauntlgrym
Eljött az idő, hogy új, távoli partok felé sodorjanak bennünket a múlt vizei.
Drizzt Do’Urden barátjával, Bruenorral Gauntlgrym hajdani törpekirályságának a keresésére indul, amelynek romjai között a legendák szerint mesés kincsek és ősi tudás rejtez. Ám mielőtt még elérhetnék a céljukat, egy másik páros bukkan rá a királyság maradványaira: Jarlaxle és Athrogate – akik mágia- és kincsvadászatuk közben akaratlanul is olyan erőket szabadítanak el, amelyek Neverwinter városának minden lakóját katasztrófával fenyegetik. A veszély oly nagy, hogy a sötételf zsoldos még saját vagyonát és bőrét is hajlandó kockára tenni, csak hogy megakadályozhassa.
Minél mélyebbre ás azonban Jarlaxle és Athrogate az ősi törpekirályság titkaiban, annál világosabbá válik a számukra: önmagukban nem állhatják útját a veszedelemnek. Segítségükre pedig csak két olyan személy lehet, akikről soha nem hitték volna, hogy vállt vállnak vetve küzdenek majd mellettük: Drizz Do’Urden és Bruenor, a törpekirály.
Drizzt legendája a Forgotten Realms világán új korszakába lép, ahogy hősünk végre bejárhatja az elveszett Gauntlgrym kísértetjárta csarnokait, és vadonatúj kihívásokkal szembesül Neverwinter városánál.
Raymond E. Feist - A démonkirály dühe II.
Fekete Macros visszatért.
Midkemiára ismét ráborult a Smaragd királynő baljós árnyéka. A sötét fenség kegyetlen hadai készen állnak arra, hogy pusztító támadást intézzenek a Szigetkirályság ellen. A végső küzdelem küszöbén Pug, a mágus és gyermekkori jó barátja Tomas, a híres harcos felfedezi, hogy sokkal gonoszabb dolog fenyegeti világukat, mint a királynő varázslata. Elemi erejű, rosszindulatú hatalmak készülnek a támadásra… Olyan hatalmak, amelyek darabokra szaggathatják Midkemiát, hacsak Pug és küzdőtársai nem lesznek képesek megkeresni Fekete Macrost, a rég eltűnt varázslót, hogy a legendás mágus hatalmas ereje is méltó szerepet kaphasson a véres küzdelemben.
A Démonkirály dühöngése a világszerte hatalmas sikert aratott Kígyóháború monda lenyűgöző harmadik része. E hihetetlenül izgalmas sorozat mára már igazi klasszikussá vált. A magával ragadó történetnek, a mély karakterábrázolásnak és az eposzi mélységű csatáknak köszönhetően Raymond E. Feist ma már a világ egyik legnépszerűbb fantasy szerzője.
J. R. R. Tolkien - A hobbit
Ha megmozgatják a fantáziádat az oda és vissza történő utazások, amelyek kivezetnek a kényelmes nyugati világból, a Vadon szegélyén túlra, és érdekel egy egyszerű (némi bölcsességgel, némi bátorsággal és jelentős szerencsével megáldott) hős, akkor ez a könyv tetszeni fog, mivel épp egy ilyen út és utazó leírása található benne. A történet a Tündérország kora és az emberek uralma közti réges-régi időkben játszódik, mikor még állott a híres Bakacsinerdő, és a hegyek veszéllyel voltak tele. Az egyszerű kalandozó útját követve útközben megtudhatsz (ahogy ő is megtudott) - ha még nem ismernéd mindezeket a dolgokat - egyet s mást a trollokról, koboldokról, törpökről és tündékről, s bepillantást nyerhetsz egy elhanyagolt, de lényeges időszak történelmébe és eseményeibe. Mert Zsákos Bilbó úr számos jelentős személynél járt; beszélt a sárkánnyal, a hatalmas Smauggal; és akaratán kívül jelen volt az Öt Sereg Csatájánál. Ez annál is inkább figyelemre méltó, mivel ő egy hobbit. A hobbitok fölött a történelem és a legendák mind ez idáig átsiklottak, talán mert rendszerint többre tartják a kényelmet, mint az izgalmakat. Ez a személyes visszaemlékezések alapján készült beszámoló, amely Zsákos úr egyébként csendes életének egy izgalmas évét írja le, azonban képet adhat erről a becses népről, akik (úgy mondják) manapság megfogyatkoztak. Mert nem szeretik a zajt.
Ismeretlen szerző - Enoszuke
Az Ynev képzeletszülte kontinensének birodalmait és országait bemutató sorozat nyitó darabját, a Geofrámia Kivonatok első kötetét tartod kezeid között, Tisztelt Olvasó. E könyv Enoszuke távoli, rejtelmes szigetére kalauzol; a kifinomult intrikák, roppant hatalmú császári hivatalnokok, évszázadok óta egymással rivalizáló Családok, fanatikus hűbéres-nemesek, sárkánnyal tetovált koponyájú papok, sötétben lopakodó orgyilkosok, vad harcos szerzetesek, színpompás pagodák, baljós, elhagyott romok, titkos tanítások, különleges ételek, mérgek és fegyverek földjére - ahol a Taidzsukiin hegység gerincétől nyugatra minden szárazulaton és tengervízen az iszonyatos, néven nevezhetetlen démoni jelenléttel terhes Köd az úr...
Darren Shan - Rémségek Cirkusza
Darren Shan átlagos iskolásfiú mindaddig, amíg meghívást nem kap a Rémségek Cirkuszában, míg nem találkozik Madame Octával, az idomított pókkal... míg szemtől szembe nem kerül az éjszaka teremtményével... Darren és barátja, Steve, halálos csapdába esnek. Darrennek alkut kell kötnie az egyetlen személlyel, aki megmentheti Steve életét. Csakhogy ez a személy nem ember. Őt csak a vér érdekli.
"Lenyűgöző könyv... fordulatokban gazdag meséje felkelti az olvasó kíváncsiságát a folytatásra."
J. K. Rowling, a Harry Potter-könyvek szerzője
Kornya Zsolt - Gáspár Péter - Gáspár András - Summarium - A Teremtés Könyvei
Valahol, túl az időn és a képzeleten, létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak.
Egy világ, melynek múltja és jövője határtalan, melyen ott élnek még a magasság és a mélység különös lényei. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acélllal vívják; egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók.
Jöjj, lépj be a kapun, mely a csodák dimenziójába, a képzelet birodalmába vezet! Légy lakója Ynev világának, részese a kalandnak, melyet a M.A.G.U.S. - az első igazi magyar szerepjáték kínál neked!
A SUMMARIUM több a rég várt negyedik utánnyomásnál: oldalain temérdek új információ, játékos kaszt, kidolgozott varázslat és kalandötlet várja a vállalkozó kedvűeket, akik - a rendszer születése óta első ízben - a teremtett világ sötétebb titkaiba, az aquir mágia fortélyaiba is beavatást nyernek...
Nyulászi Zsolt - Második törvénykönyv
Kevesled a kihívást? Szívesen próbát tennél különös, az embertől idegen fajokkal Ynev világán?
Készen állsz rá, hogy megszelidítsd a lángok pusztító hatalmát, vagy hogy a puszták vad nomádjainak szent embere légy? Új képességekre, minden eddiginél sajátosabb harci technikákra áhitozol?
Ha igen, ne keress tovább...
A M.A.G.U.S szerepjáték harmadik - nélkülözhetetlen - kiegészítőjét a játékosok kívánalmai alapján állítottuk össze, azok számára, akik nem félik a kalandot, és ezer veszéllyel dacolva mindíg célba érnek.
Margaret Weis - Tracy Hickman - A lenyugvó hold sárkányai
Háború tombol Ansalonon, melynek pusztító lángjai sorra emésztik el az emberi népek és az elfek városait. A holt lelkek serege kíméletlenül tör előre, a varázserejű harcos, Mina vezetésével, aki a hatalmas Egy Istent szolgálja.
A hősök, akiknek számára már nem sok remény maradt, új szövetségesek után kutatnak, és ott lelnek segítségre, ahol a legkevésbé számítanának rá: Malys, a nagyhatalmú vörössárkány, akinek területeit Mina serege immár nyíltan fenyegeti, az ő oldalukra áll. A hősök másik reménye pedig az a valaki, aki mindig is közéjük tartozott, és akinek birtokában lehet a múlt nagy titka, amely egyben kulcs a győzelemhez is: egy surranó, aki Tasslehoffnak nevezi magát.
Jan van den Boomen - Toron
Toron – a Háromfejű Tharr evilági birodalma, a letűnt ókultúrák romjain épült ország, az Északi Szövetség elszánt, hatalmas ellenfele. Örököse nem csak Kyriának, a kontinens valaha létezett legkifinomultabb, legcsodálatosabb civilizációjának, de a Dawa máguskirályságai és a Ryeki Démoncsászárság jelentette emberen túli fertelmeknek is. Észak e roppant birodalma titkait féltékenyen őrizte – mind ez idáig.
Olvasó, vigyázz! Oly könyvet tartasz kezedben, melynek soraiért sokan adták életüket, s mely bízvást számot tarthat az Inkvizítorok Szövetsége figyelmére. Nem született még mű, mely ennél részletesebben öntötte volna szavakba a császárság káoszban gyökerező rendjét – a rabszolgabányák mocskától a pugossvillogtató shuluri orgyilkosokon át a bíbortrón fenségéig, sőt azon is túl: a halhatatlan lelkű Hatalmasokig. Lapjain Toron múltja és jelene elevenedik meg nem csak Doran nagyjainak szavai által, de Shulur bölcselőinek értekezéseiben, császári tanítók és hitehagyott inkvizítorok okításaiban, nagyúri dámák és boszorkányok elsuttogott titkaiban…
E könyvben a birodalom nappalai és éjszakái mutatják meg arcaikat neked. Mert a második kyr császárság világa kettős: fényes, ám egyben sötét titkokat is rejtő. Ilyen elevenen egyik arcát sem láttad még.
S ha szerencséd el nem szegődik mellőled, a sötétet másképp meg nem is tapasztalod.
Margaret Weis - Tracy Hickman - Az aranyszemű mágus sárkányai
A varázsló, Raistlin Majere fekete köpenyes lett, és a birtokában lévő sárkánygömböt felhasználva Nerakába, a Sötét Királynő fővárosába utazik. Bár látszólag az istennő érdekében munkálkodott, a valóságban a saját hatalmát kívánja növelni.
Krynn jövője előre megíratott. Az emberek azt hiszik, tudják, hogyan ér véget a története. De egyetlen éjszaka és Raistlin Majere egyetlen, sorsfordító döntése megváltoztathatja azt.
A hősök visszatértek az utolsó kalandra!
Raoul Renier - A kárhozott
A keresztény Európa megállíthatatlanul hanyatlik a százéves háború vértengerébe. A keserű lelkek és hazugságok káoszában egy breton vándordiák a beavatást keresi. Kósza legendák jutnak fülébe a rejtőzködő mágusok testvériségéről, mely az árnyékok közül irányítja a történelem menetét. Gyanúját erősíti egy csonka kézirat, melyet csavargó-mentora nyújt át neki halálos ágyán. Bayard százféle álcában kutat az éjszaka hatalmasságai után: kobzos, rablóvezér, udvari bolond, hullarabló, elcsapott teológus s ki tudja még, mi más. A nyomok végül egy eldugott parasztfaluba vezetnek, s egy omlatag lovagvárba a közelében. Fantomok és délibábok ropják táncukat Bayard körül, itt semmi sem az, aminek látszik, még önmagában sem bízhat többé. Végül szembekerül a káprázat mélyén megbúvó hatalommal: a félelmetes Fekete Emberrel.
Raymond E. Feist - A démonkirály dühe I-II.
Fekete Macros visszatért.
Midkemiára ismét ráborult a Smaragd királynő baljós árnyéka. A sötét fenség kegyetlen hadai készen állnak arra, hogy pusztító támadást intézzenek a Szigetkirályság ellen. A végső küzdelem küszöbén Pug, a mágus és gyermekkori jó barátja Tomas, a híres harcos felfedezi, hogy sokkal gonoszabb dolog fenyegeti világukat, mint a királynő varázslata. Elemi erejű, rosszindulatú hatalmak készülnek a támadásra… Olyan hatalmak, amelyek darabokra szaggathatják Midkemiát, hacsak Pug és küzdőtársai nem lesznek képesek megkeresni Fekete Macrost, a rég eltűnt varázslót, hogy a legendás mágus hatalmas ereje is méltó szerepet kaphasson a véres küzdelemben.
A Démonkirály dühöngése a világszerte hatalmas sikert aratott Kígyóháború monda lenyűgöző harmadik része. E hihetetlenül izgalmas sorozat mára már igazi klasszikussá vált. A magával ragadó történetnek, a mély karakterábrázolásnak és az eposzi mélységű csatáknak köszönhetően Raymond E. Feist ma már a világ egyik legnépszerűbb fantasy szerzője.
R. A. Salvatore - Kharón Karma
NEM AZÉRT HARCOLOK, HOGY JOBB LEGYEK. CSUPÁN MAGÁÉRT A HARCÉRT.
Drizzt Do’Urden vagyok; valaha lelkiismeretem csalhatatlan iránytűje vezette lépteimet, most azonban homályos ösvényre léptem. A szeretőm, Dahlia oldalán harcolok, hogy megtoroljunk egy régi sérelmet, de fel nem fogom, hogy miféle magasztosabb célt szolgálunk vele. A szívem azt súgja, hogy hagyjam magára. Mégsem tudok ellenállni a bizsergésnek.
Herzgo Alegni vagyok; árny hadúr, netheri nagyúr. A rólam elnevezett hídon állok, és várom a közelgő harcot. A drow és két társa azt hiszik, hogy rajtam üthetnek, de megfeledkeznek a pengémről… és arról, akit fogva tart. Drizzt Do’Urden jelentéktelen ellenfél.
Kharón Karma vagyok; ősi mágikus ereklye, érző kard. Valaha virágzó város felett uralkodtam, és rabul ejtettem egy hajdan legendás orgyilkost. Pengém halk suttogásával bármikor térdre kényszeríthetem Artemis Entrerit. Érzem, hogy el akar pusztítani. De vajon hajlandó lenne mindent feláldozni a múló szabadságért cserébe?
Richard A. Knaak - A Vértenger kalózai
Chaos sötét árnyéka végigsöpör Krynn világán.
Az emlékezet óta legforróbb nyár során a minotauruszok Takhisis lovagjai ellen küzdenek, kiknek karmai közé istenük, Sargonnas taszította őket. Viszályuk közepette Chaos regénye Ansalon szívéig hatolnak.
Aryx, a nemesi múltú minotaurusz feladata, hogy egyesítse népét és ellenségüket, a lovagokat Chaos szörnyű hada ellen. Ha sikerül, a két fél olyan szövetséget alkot, ami mindörökre megváltoztatja Krynn világát.
Ha elbukik, mindannyian elpusztulnak.
Richard Knaak a Huma legendája nagysikerű szerzője a minotauruszok sorsát mutatja be a Káoszháború idején