Ajax-loader

A ​szerző a pedagógia, a gyermek- és családpszichológia és az oktatáspszichológia határmezsgyéin mozogva vázolja fel a gyermeknevelés és az oktatás olyan koncepcióját, melynek “eredménye” a kiegyensúlyozott, a tanulásban örömet lelő gyermek. Elképzelései szerint az iskolának úgy kell befolyásolni, alakítani a gyermek személyiségét az iskolai feladatok megoldása során, hogy későbbi felnőttkori feladatainak megoldásához kellő mennyiségű élményanyagot, önbecsülést szerezzen. Különösen fontos feladat a kapcsolatteremtés készségeire való nevelés. Ugyanezeket a célokat kell szolgálnia a családnak is, melynek meghatározott funkciói vannak, ezek teljesítésében minden családtagnak megvan a saját szerepe. Különösen fontos, hogy a gyermekek társadalmilag éretté váljanak, amit napjainkban sok esetben túlzott féltésük akadályoz. A könyv utolsó fejezete azokat a tényezőket veszi sorra, melyek elősegítik, hogy a tanulás a gyermek számára élménnyé váljon. A kötetet a mondanivaló eszmeiségét hangsúlyozó fotók gazdagítják. A könyv végén bibliográfia segíti a téma iránt mélyebben érdeklődőket.

Kapcsolódó könyvek

Értékelések

Rukkola értékelés
-/5

Statisztika

-
átlagos pontszám
0
aktív példány
0 példány értesítés alatt
0 prerukkolt példány
0 elérhető példány
0 eladó példány
0
stoppolás
0
folyamatban lévő rukk / happ
0
lezárult rukk / happ

Címkék

Kollekciók