A hősi fantasy őse!
Csatlakozz a jó és a gonosz harcához, a világ legnagyobb fantasy univerzumában! Csodás varázslatokon lehetsz úrrá, és rémséges szörnyeket vághatsz le, ahogy hőseid szembeszállnak az Árnyék és szolgáinak sötét hatalmával. Lépj be Középföldére, mely több millió rajongóval ismertette meg a fantasyt!
A Gyűrűk Ura Szerepjáték J. R. R. Tolkien szeretett könyvtrilógiája és a játékosok és rajongók tömegeit magával ragadó film nagy kalandjával ismertet meg. Most a barátaiddal együtt elutazhattok Középföldére, és bármilyen hős bőrébe belebújhattok, a Frodóhoz hasonló vonakodó hobbittól kezdve, a Gandalf-féle hatalmas mágusig. Minden, amire a játékhoz szükséged van, ebben a könyvben megtalálható. A legendák csak mesélőre várnak…
A Gyűrűk Ura Szerepjátékban megtalálod:
- Határtalan lehetőségek a karakterkészítésre, és hat példakarakter a gyors kezdéshez
- Teljes CODA RENDSZER szabályok, melyek lehetővé teszik a gyors, rugalmas és filmszerű játékot
- Ötletes mágiarendszer, ami híven tükrözi Középfölde rejtett mágiáját
- Részletes útmutató a kalandok írásához, tippek a krónikákat alkotó hősi fantasy-történetek létrehozásához.
Kapcsolódó könyvek
Novák Csanád - Jakab Zsolt - Kovács Adrián - Lakatos Péter - Dacher Richárd - Nyulászi Zsolt - Bestiárium
A világnyi kontinens, Ynev különös lényei, a magasságok és mélységek lakói kerülnek bemutatásra e kötet lapjain.
Bestiák, melyeket mestereik történeteiből, legendákból, rémmesékből ismernek a kalandozók - ám egy-egy találkozás után aligha fognak elfelejteni...
Íme a népszerű fantasy szerepjáték nélkülözhetetlen kiegészítője, több száz ynevi szerzet leírásával, képekkel, statisztikákkal - hogy a M.A.G.U.S. világába tett utazások még veszedelmesebbek, a veszteségek még fájóbbak, a győzelmek még édesebbek legyenek!
J. R. R. Tolkien - A szilmarilok
A Gyűrűk Urá-nak rajongói most megismerkedhetnek az előtörténettel - ám akik amazt még nem olvasták (vannak-e egyáltalán ilyenek?), azok is kellemes, gyönyörű mesét vehetnek a kezükbe.
Kötetünk első és második része ("Ainulindale" és "Valaquenta") a tolkieni rege őskoráról, a világ teremtéséről és az istenekről szól. A három szilmaril Fëanor, a tünde kovács műve, bennük fénylik Valinor, az istenek hazája két sugárzó fájának világa. Morgoth, a Sötét Úr azonban elragadja őket, és ezzel kitör a háborúság közte és a tündék között. Egy szilmarilt sikerül visszaszerezni a szerelem hatalma által - s végül, az utolsó csata után, melyet az istenek oldalán vív tünde és ember a sötétség erői ellen, mindhárom szilmaril a helyére kerül: egyből csillag lesz az űrben, egy a tengerbe hull, egy a tűzbe.
A kötet harmadik része, az "Akallabêth" pedig a másodkor története, Númenor tündökléséé és bukásáé.
A szilmarilok tartalmazza mindazon meséket és mondákat, melyekre oly sokszor hivatkoznak A Gyűrűk Urá-ban, például Berenét és Lúthienét. Akik Tolkien világát megszerették, vagy éppen most pillantanak bele először, ebben a műben sem fognak csalódni.
George R. R. Martin - Varjak lakomája
A XXI. század által generált digitalizáció, a modern éra által minden elérhető közelségbe került. De vajon igaz-e ez letűnt vagy kitalált korok és legendák, ködbe burkolózó hősök, emberszabású és szörnyszülött alakok tekintetében is? Már Frodó történetei is arról tanúskodtak, hogy ez a sötét középkor árnyaiból táplálkozó, ősidők mondavilágát "megéneklő" műfaj igencsak vonzza a maga elérhetetlenségével, megfoghatatlanságával a mai embert. És most itt van George R. R. Martin, aki a trilógiának indult Tűz és jég dala sorozat negyedik köteteként megjelent Varjak lakomájában újabb lenyomatát adja ezeknek az időknek. A Trónok harcában megjelenő, az ősi királyságot szétszakító kegyetlen erők, a Királyok csatájának kísértetei, vademberei, boszorkányai, a Kardok viharának a másvilágról előretörő inváziója után a ciklus negyedik kötetében Martin ismét egy sokszereplős, tabudöntögető fantasy-opusszal rukkolt elő. Az 1996-ban elindított, immár tetralógiává bővült sorozat most megjelent kötetét legjobban a könyv utószavának szerzője, Stemler Miklós foglalja össze: "Szemben a legtöbb populáris fantasyvel, ahol a közékori háttér csupán díszlet, amely előtt jobban vissza lehet mondani a Tolkientől tanult, ám teljes egészében soha el nem sajátított leckét, Westeroson a lovagi csillogás mellett jelen vannak a nyomor és a társadalmi különbségek is. Míg Tolkien elsődleges kiindulópontja az ógermán mitológia - pontosabban annak megmaradt töredékei voltak..., addig Martin inspirációit középkori eseményekből merítette, elsősorban a Rózsák háborújából."
George R. R. Martin - Sárkányok tánca
Közeleg a tél. A hideg szelek feltámadtak a sokat szenvedett Hét Királyságban, ahol az Öt Király háborúja után a túlélőknek most az éhínséggel kell szembenézniük. Az emberek birodalmát védelmező Fal ifjú parancsnoka, Havas Jon a Mások elleni reménytelen küzdelemre próbálja felkészíteni a szétzüllött Éjjeli Őrséget, ám rá kell döbbennie, hogy ellenségei jóval közelebb vannak hozzá, mint gondolná. Stannis Baratheon Észak uralmáért vív elkeseredett harcot a Boltonokkal, miközben Királyvárban a Lannister-ház próbálja megerősíteni Tommen, a gyermekkirály törékeny uralmát a kivérzett Hét Királyság fölött. A Keskeny-tenger másik oldalán Tyrion Lannister, a megvetett és üldözött rokongyilkos sárkányvadászatra indul, ám útja veszélyekkel és váratlan kitérőkkel teli. A világ eközben az ősi városra, Meereenre figyel, ahol Viharbanszületett Daeneryst, Westeros jog szerinti uralkodóját minden oldalról szorongatják ellenségei. Hogy arathat diadalt a Sárkányok Anyja, ha három gyermekére sem számíthat? A végkifejlet csak tűz és vér lehet, ám ki éli túl a sárkányok táncát?
Neil Gaiman - Amerikai istenek
Szörnyű vihar közeledik…
Árnyék három évet töltött börtönben, közben mindvégig csak azt a pillanatot várta, amikor végre hazatérhet szeretett feleségéhez, hogy együtt új életet kezdjenek. De mielőtt találkozhatnának, szabadulása előtt néhány nappal a felesége autóbaleset áldozata lesz. Árnyék élete romokban hever, és ekkor a sors egy különös idegennel hozza össze, aki Szerda néven mutatkozik be, és furcsa módon sokkal többet tud róla, mint ő saját magáról.
Szerda munkát ajánl neki, és miközben az események egyre váratlanabb fordulatokat vesznek, Árnyék kénytelen lesz megtanulni, hogy a múlt sohasem hal meg igazából. Mindenkinek, még az ő szeretett Laurájának is voltak titkai, és az álmok, mesék, legendák sokkal valóságosabbak, mint azt korábban gondolta volna. Árnyék számára egyre nyilvánvalóbbá válik, hogy a mindennapi élet nyugodt felszíne alatt különös vihar tombol. Egy háború, amelynek tétje nem más, mint Amerika lelke. Egy háború, amelynek Árnyék hirtelen a kellős közepén találja magát.
A Hugo-, Nebula-, Locus-, SFX Magazine- és Bram Stoker-díjas, világszerte elsöprő sikerű regényt most a könyv megjelenésének tizedik évfordulójára kibővített változatban vehetik kezükbe a magyar olvasók.
S. Coleman Charlton - Középfölde szerepjáték
Fantasy szerepjáték J. R. R. Tolkien világában
"Tekintetük szinte átdöfte Frodót, ahogyan egyre csak közeledtek-közeledtek. Kétségbeesetten rántott ő is kardot, s úgy rémlett, kardja vörösen villan, mint a parázs. Két alak megállt. A harmadik nagyobb volt, mint a többi, haja hosszú és csillogó, sisakján korona. Egyik kezében hosszú kardot tartott, a másikban tőrt; a tőr is, a tőrt tartó kéz is halványan derengett. Egy ugrással rárontott Frodóra."
- A Gyűrű Szövetsége (Réz Ádám fordítása)
A szerepjáték során egy "élő" regény egyik hősének helyébe lépsz. A Középfölde Szerepjáték (MERP) és a hozzá megjelenő kiegészítők keretet biztosítanak a minden idők legismertebb fantasy világában - J. R. R. Tokien Középföldéjén - történő játékhoz.
A Középfölde Szerepjáték tökéletes szórakozást nyújt azoknak a kezdő és tapasztalt "kalandozóknak", akik egy valósághű, könnyen kezelhető fantasy szerepjátékra vágynak. Egy játék, amelyet gyermekek és felnőttek százezrei játszanak világszerte.
A Középfölde Szerepjáték tartalma:
- Középfölde Mintakarakterek azoknak, akik azonnal érdekes, tökéletesen kidolgozott karaktereket szeretnének.
- Teljes Karakterfejlesztési rendszer, amelyben hobbit, tünde, törp, ember, ork, troll stb. lehetsz.
- Varázslatrendszer, amelynek egyszerű és mégis minden részletre kiterjedő szabályai jól tükrözik a hatalom és a mágia egyedülálló természetét Középföldén.
- Izgalmas harcrendszer, amely valósághű, emellett gyorsan és könnyen kezelhető.
- A Játékmestert segítő irányelvek, amelyek között szerepelnek az utazásra, találkozásokra, időjárásra, véletlenszerű eseményekre, gyógyításra, mérgekre, varázstárgyakra és még sok minden másra vonatkozó szabályok.
- A Teremtmények és Fajok részletes ismertetése, amelyben a fontosabb vadállatok, szörnyek és középföldei népek leírásával találkozhatunk.
- A másodlagos szakértelmek, előélet lehetőségek és hivatások széles választéka.
- Egy teljes, a Trollvadonban játszódó Mintakaland ismertetése, minden, a játékhoz szükséges adat leírásával.
Nyulászi Zsolt - Szalkai László - Grimoire
Részletesen kidolgozott mágiarendszer. 350 oldalon számtalan varázslat és háromszintű szabályrendszer várja a kezdő és a veterán szerepjátékosokat. A könyv az emberiség misztikus hagyományai alapján készült, ezért a legtöbb szerepjátékban használható.
Mindez a megszokott CODEX színvonalon!
o Titkos alkímia
o Mentálmágia
o Asztrálmágia
o Ideamágia
o Térmágia
o Időmágia
o Jelmágia
o Nekromancia
o Szellemtan
o Démonológia
o Lélekmágia
o Szimpatikus mágia
Scott Bennie - Mike Mearls - Gonosz fajzatok és csodás mágia
Gyűrűk Ura szerepjáték kiegészítő
"Nem minden szolgája és vazallusa lidérc.
Vannak köztük orkok és trollok, farkasemberek és vargok."
--Gandalf, A Gyűrű Szövetsége
Ki tudja, mi lapul Középfölde vadonjaiban?
A könyvben található tudással felfegyverkezve már választ adhatsz erre a kérdésre. Középfölde csodálatos világán is akadnak olyan gonosz fajzatok, melyeknek már a neve is félelmet plántál mindenki szívébe, a leghatalmasabbak kivételével. A sötétség ellen a Szabad Népeknek is akadnak eszközeik, de ezek közül legfontosabbak a misztikus ereklyékbe rejtett mágikus erők.
A Gonosz fajzatok és csodás mágia a harcmező mindkét oldaláról lerántja a leplet, és leírja a legszörnyűbb teremtmények adatait - beleértve a nazgulokat, olifántokat, sárkányokat és pokolkeselyűket is -, valamint azokat a varázstárgyakat, amelyekkel a hősök szembeszállhatnak velük.
A Gonosz fajzatok és csodás mágia című kiegészítő tartalma:
* Aprólékos leírás és játékban alkalmazható tudás Középfölde több tucat teremtményéről és vadállatáról, részletes adatok a buckamanóktól kezdve a vérfarkasokig.
* Részletes rendszer új szörnyek és állatok megalkotásához, szabályok, melyekkel egyenlő küzdelmet biztosíthatsz köztük és a játékos karakterek között.
* A lények, állatok és varázstárgyak szerepe A Gyűrűk Ura szerepjátékban.
Novák Csanád - Nyulászi Zsolt - Jakab Zsolt - Kovács Adrián - Kézikönyv kalandozóknak és útmutató kalandmestereknek
Valahol, túl az időn és a képzeleten, létezik egy világ, melyet istenek alkottak, de emberek uralnak. Egy világ, melyen ott élnek a magasság és a mélység különös lényei. Egy világ, melynek háborúit mágiával és acéllal vívják; egy világ, melynek sorsát együtt formálják bölcsek és fegyverforgatók.
Jöjj! Lépj be a kapun, mely a csodák dimenziójába, a fantázia birodalmába vezet! Légy lakója Ynev világának, melyet a M.A.G.U.S. - az első igazi magyar szerepjáték kínál neked!
Íme egy vadonatúj fantasy játék első kézikönyve, mely olyan szabadságot nyújt fantáziádnak, melyre még sosem volt példa.
Nyulászi Zsolt - Szalkai László - Codex
Új zászló bomlott ki a szélben: új címer ékíti a lovagtermek falát. A bölcsek kíváncsian hajolnak az új kódex fölé. Új eszmék várják ôket a már ismert, régiek mellett. A fejlôdés a dolgok természetes rendje...
Amit akartunk, nem több - de nem is kevesebb! - mint egy szerepjáték. A szerepjáték reneszánsza. Ez az életünk, a célunk, az utunk - ez az egyetlen ajánlólevél, amit magunkról adhatunk. Folyamatos, tervszerú és megfontolt munkával kívánjuk elérni, sorra véve a játék és a világ minden fontos részét, a Kódex alapkönyve csak bemutatkozás, a zászló, amit - reményeink szerint - egyre magasabb vártorony csúcsán lengethet a szél. Minden munkával töltött nap, minden befejezett könyv egy-egy kô a toronyban.
- Nyulászi Zsolt -
Paul S. Kemp - Estidő
Az elveszett templom árnyai visszahúzódnak egy elfeledett vadon mélyén. Az új nap új kihívást rejt egy hű és titokzatos férfi számára. Erevis Cale nagyobb hatalommal ébred, mint amiről valaha álmodott - és nagyobb terhet hordoz, mint amit valaha elképzelt. Mostantól egy olyan istenben kell megbíznia, akit tolvajok szolgálnak, és aki a káosz gyermeke.
Christie Golden - A klánok ura
A véres háború után, amikor a tündéknek, törpöknek és az embereknek sikerült visszaverniük az orkok, sárkányok, goblinok és trollok seregeit, az egykori diadalmas légiónak már csak maradványai léteznek. Az orkok kisebb csapatai ugyan még nem adták fel a harcot, de többségük az emberek által ellenőrzött fogolytáborokban tengeti életét.
A titokzatos ork, akinek emberek a Delej nevet adták, csecsemőkora óta az ellenség városában nevelkedik. Kegyetlen ura annak idején harcolt az orkok ellen, most viszont saját fajtájának leigázására készül. Ördögi tervéhez Delejt is fel akarja használni, ám számításaiba némi hiba csúszik. Delej szétzúzza láncait, és elindul, hogy megkeresse az övéit, a klánját. Két világ között őrlődve próbálja megtalálni helyét és végül sikerrel jár: rabszolgából először gladiátor, majd sámán válik, végül ő lesz a klánok ura.
A becsület, barátság, szeretet és gyűlölet sagája, egy ork igaz életének története.
Raoul Renier - Árnyak könyve
Azok, akiket a kristályburokba zárt világ fényei helyett az árnyak vonzanak, keresve sem találnak avatottabb ynevi kalauzt, mint Raoul Renier.
A világirodalom spekulatív klasszikusainak avatott tolmácsolója, Sötét Mersant teremtője és a Vér Városának első polgára azon kevesek közé tartozik, akik többet adtak Ynevnek annál, amennyit kaptak tőle: saját jogán elismert szerző volt már 1994-ben is, mikor a M.A.G.U.S. első sikeres licenc-regényét az az asztalra tette. Világformáló tevékenysége nyomát fajok, kultúrák és karakterek sokasága őrzi a kontinensen, alakja körül inverz szivárványként dereng a „hősi” Ynevet ellenpontozó homály megannyi árnyalata.
Ez a válogatás legemlékezetesebb novelláinak és koncepcióinak általa frissített szövege mellett egy új elbeszélést is tartalmaz. A sötét oldalra vezet, üzenete azonban annál világosabb: a szélsőségek arra valók, hogy értelmezzék és erősítsék egymást.
Paul S. Kemp - Árnyékbirodalom
Iszonyat lakozik a szemében, és halál a kezében
Az árnyékvihar lecsap Sembiára, és csak romokat meg rettegést hagy maga után.
_Meg kell állítani az árnyékvihart! Meg kell ölni Kesson Relt, de Erevis Cale nem léphet a helyébe! Kell, hogy legyen rá megoldás! Meg kell találni!_
Egyetlen háborút sem lehet veszteségek nélkül megvívni, de amikor a legsötétebb
árnyékoknál is feketébb lények ellen harcolsz, csak úgy nyerhetsz, ha tiszta lélekkel halsz meg.
Neil Gaiman - Csillagpor
_Neil Gaiman könyve is úgy kezdődik, ahogyan a legjobb történetek általában: egy fiúval, egy lánnyal meg egy beteljesületlen szerelemmel. De aztán egyáltalán nem úgy folytatódik, ahogyan a mesék folytatódni szoktak._
Falva falva egy aprócska település Angliában. Arról a falról kapta a nevét, amely a falu határában húzódik, és elválasztja az emberi világot a varázslatok birodalmától. Egy hűvös októberi estén a fiatal Tristran Thorn hullócsillagot lát a falon túl a földre zuhanni, és hogy elnyerje a gyönyörűséges Victoria kezét, megígéri a lánynak: elhozza neki a lehullott csillagot. Elindul élete nagy kalandjára a falon túli varázslatos világba, amelyet a legfurcsább teremtmények és soha nem látott lények népesítenek be. Hűséges társak, halálos ellenségek várják, és ha Tristran elég kitartó, olyasmit találhat meg, amire egyáltalán nem számított.
Richard A. Knaak - Grace Randolph - Dan Jolley - Aaron Sparrow - Warcraft: Legendák 2.
A világ legjobb mangaalkotói közül néhányan összefogtak, hogy életre keltsék a Warcraft lenyűgöző világát.
Az eredmény láttán pedig bizton állíthatjuk, hogy ezek a történetek egytől egyig elnyerték az utazók, a katonák és a tolvajok tetszését, és kiállva az idők próbáját, valóban kiérdemelték a _Legendák_ címet.
A képregénysorozat második kötete az alábbi történeteket tartalmazza:
FÉLELEM
ELVÁLASZTVA
A VÉGTELEN ÚT
CSALÁDI ÉRTÉKEK
Mit tennénk, ha egy napon kiderülne, hogy van egy ikertestvérünk, akit egy másik faj nevelt fel? Ha egy olyan kislányt bíznának a gondjainkra, aki az ellenség gyermeke, ám annyira fiatal még, hogy nem is érti, mit jelent az "ellenség"? Ha olyasvalakivel kellene együtt utaznunk, akit a hátunk közepére kívánunk? Ha még a halál nyugalmát is meg akarnák tagadni tőlünk?
A _Warcraft: Legendák_ második kötete többek közt ezekre a kérdésekre keresi a választ egy újabb csokorra való, hol kalandos, hol szívbemarkoló, hol heroikus történet lapjain.
Laurell K. Hamilton - Obszidián Pillangó
"A nevem Anita Blake. Hadd mutassam be Edwardot!" Hivatását tekintve Edward fejvadász. Mindegy, hogy milyen szörnyről van szó, neki csak az a fontos, hogy a hajsza minél hosszabb és véresebb legyen. Edward most Új-Mexikóba viszi Anitát, hogy segítsen neki egy problémás ügy felderítésében. Valami ismeretlen és titokzatos szörnyeteg vérszomjas zombikat gyárt az áldozataiból, ez pedig nem jelent túl sok jót a helyiek számára.
Új-Mexikó kietlen, sivatagos világába csöppenve Anita hamarosan az események sűrűjében találja magát. A rejtélyes gyilkosságok, ősi Azték szertartások, vámpírok és farkasemberek között Anita már nemcsak az életéért küzd, hanem a józan eszéért is, hogy belőle ne válhasson olyan könyörtelen gyilkológép, mint Edward.
Lisa Smedman - A méreg íze
Hlondeth városában nyüzsögnek a jüan-ti kígyólények. Az Extaminos-ház, a nagy hatalmú Kígyóház irányítja őket, amely a Vész nevű vallási szervezet legfőbb célpontja. Ember tagjai a fertőzések és betegségek istennőjét tisztelik, és Sybil kiválasztottjának végzetes tervét készülnek végrehajtani, mely során meg akarják fertőzni a város összes emberi lakosát, hacsak Dediana, a jüan-ti félvér meg nem állítja őket.
Christopher Paolini - Eragon
2003 őszén a New York Times sikerlistáján nagy szenzációt keltve az élre tört egy amerikai kamasz fiú fantasyregénye, amelyért azóta versengenek a világ könyvkiadói.
Miről szól a regény? Az árván maradt, apjáról mit sem tudó Eragont nagybátyja neveli egy eldugott faluban. A tizenöt éves fiú (éppen ennyi volt a szerző is, amikor elkezdte írni a könyvet) egy éjszaka, vadászat közben tükörsimára csiszolt, rejtélyes kék követ talál, amely utóbb sárkánytojásnak bizonyul, és egy kék sárkány kel ki belőle. Ezzel Eragon élete egy csapásra megváltozik. Mint a sárkány gazdája, a Lovasok rendjébe emelkedik. A legendás Sárkánylovasok előző nemzedéke elpusztult a gonosz és rettentő mágusi hatalommal bíró Galbatorix király elleni harcban. Most az egyszerű falusi sihederre hárul a feladat, hogy megszabadítsa országát a kegyetlen zsarnokságtól. Segítője Saphira, a nőnemű sárkány, akivel gondolatátvitel útján kommunikál, és Brom, a rejtélyes öregember, a múlt titkainak tudója, aki a varázsláshoz is ért. Hosszú út áll előtte, tele izgalmakkal és felfedezésekkel – egy olyan világban, amelyet Tolkien könyveiből ismerhetünk, de amely friss életre támad, új vonásokkal gyarapodik, és egy szeretni való fiatal hőssel ajándékoz meg bennünket a kitűnő kamasz, Christopher Paolini könyvében.
Skip Williams - Bruce R. Cordell - D&D - Vér és varázs - Mágusok és varázslók útmutatója
Minden misztikus könyvtárban fenntartanak egy helyet ennek a részletes műnek. Belül megtalálhatod mindazt a segítséget, ami szükséges lehet varázsló vagy mágus karaktered kidolgozásához és kijátszásához.
Új képességek, varázslatok és varázstárgyak.
Új kiemelt kasztok, köztük a sárkánynak gyermeke, a sorsforgató és a sápadt mester.
Információk néhány egyedi szervezetről, mint amilyen a Pálcatörők és az Arkán rend.
Térkép egy misztikus szervezet főhadiszállásához, és egy varázslakhoz, amelyet egy varázsló és egy mágus oszt meg egymással.
Elengedhetetlen segédeszköz ez minden kalandmester és játékos számára. A könyv segítségével bármely küldetésben izgalmasabbá teheted a legegyszerűbb kasztokat is.
A kiegészítő használatához a kalandmesternek szüksége lehet a Játékosok könyvére, a Kalandmesterek könyvére és a Szörnyek könyvére is. A játékosoknak csak a Játékosok könyvére lesz szüksége.