Miben lehet ez a könyv a segítségedre?
- Ha te még kívülről, némi ellenérzéssel szemléled hálózatépítő barátaidat, ismerőseidet, akkor abban, hogy másképp nézz rájuk, jobban értsd őket.
- Ha alternatívát látsz a hálózatépítésben, segít teljesebb képet kapni erről a fantasztikus iparágról.
- Ha már a hálózatépítők mindennapjait éled, akkor olyan eszközt tartasz a kezedben, ami megkönnyíti számodra, hogy az üzletről könnyedén tudj beszélni.
Kapcsolódó könyvek
Tonk Emil - Mesterfogások
Az üzleti környezet
Hogyan hatott a megváltozott környezet a vevőkre?
Hogyan erősítsd meg az üzleti partneredet a döntésben?
Hogyan támogasd a vevőt a vásárlási döntésében?
Bizalomépítésről / Körülményekről
Lojalitásról / Versenytársakról
Az üzleti kapcsolatok építése
Hogyan építs jó kapcsolatokat?
A jó hír értéke / Fantomlista
Hogyan legyél a legjobb alternatíva?
Névjegykártya
A telefonálásról
Árak
Az ár, a minőség és a hasznok
Olcsó-drága / Az engedményekről
Mit tegyél, ha alkura kényszerítenek?
Hogyan gondolkodj az árról?
Az árengedmények alapszabályai?
Az üzleti ellenvetések természete
Az ellenvetések kezelése és logikája
Miért hasznosak az ellenvetések?
Az elutasítás / A vevő körülményei
Kifogáskezelés
Indulatos ügyfelek
Kérdezéstechnika
Miben segítenek a jó kérdések?
Miként lehet nyitottá tenni a partnert?
Hogyan érhető el a vevő beleegyezése?
A zárkózott vevő / A kérdezés játékszabályai?
Kérdéstípusok
Tárgyalások lezárása
Hogyan zárj le egy tárgyalást profin?
Mit tegyél, ha a partner bizonytalan?
Hogyan tudod meggyorsítani a döntést?
Hogyan erősítsd meg a partnert a jó döntésben?
Miben segítenek az okos kérdések?
Hogyan legyél hiteles?
Hogyan lehet hitelesen tanácsot adni?
Az ajánlások technikája
Vevőtípusok
Kik a cég nagykövetei?
Hogyan tedd elégedetté az elégedetlen vevőt?
Referenciák
Mit nyújtanak számodra a referenciák?
Hogyan kell gyűjteni és rendszerezni a referenciákat?
A referencialista frissítése
Hogyan adj nyilvánosságot referenciáidnak?
Mit tegyél, ha nincs referenciád?
Záboji B. Péter - Startup, felnőtteknek!
Záboji B. Péter könyve egy friss, a hazai startup számára igen pezsdítő könyv,
amely nem csak a kezdő vállalkozóknak és vállalkozásoknak ad kapaszkodót,
hanem azoknak a közepes és nagyvállalatoknak is, akik nem tudják, hogyan
újuljanak meg. Nem mellesleg a kiadvány kalandregénybe illő történetet mesél
el egy fiúról, aki gyermekként hagyta el Magyarországot, majd felnőttként
visszatért, hogy a világban szerzett vállalkozói és vezetői tapasztalatát átadja.
Kulcsár Balázs - A kiszervezés
Pierre és Chris egy párizsi újságnál dolgozik, amit felvásárol egy óriási multicég. Addigi nyugodt életük egy pillanat alatt felborul: értekezletek, kimutatások, táblázatok és szabályzatok dzsungelében találják magukat, ahol immár csak az számít, hogy az előírásoknak megfelelő formátumban küldik-e az adatokat, ráadásul egy adminisztratív tévedés miatt Chris-nek gondjai támadnak a HR osztállyal. Pierre úgy dönt, hogy felmond, ám ekkor váratlan helyről érkezik segítség… Kulcsár Balázs könyve felfedi a multik elidegenítő és a valóságtól teljesen elrugaszkodott világát, ahol a DUT jelentések határozzák meg a mindennapokat. Ám mi történik, ha az egyik jelentésbe nem a verejtékes munkával kinyert, hanem hasraütés-szerű adatok kerülnek? Feltűnik-e egyáltalán valakinek a napi 300 levél között? És mi történik, ha kiderül? Ahogy a két barát egyre mélyebbre süllyed a szabályzatok értelmetlenségébe, annál inkább vágynak kifelé belőle. De van-e alternatíva az e-mailek, megbeszélések, prezentációk sodrására?
Lovász József - Sikeres ingatlaneladás...MOST
Ezt a könyvet Önnek írtam.
Gyakorlati útmutató az ingatlaneladáshoz lépésről-lépésre hétköznapi, közérthető nyelven.
Ingatlan adás-vételhez kihagyhatatlan tudnivalókat, tippeket, egyedi ötleteket, lehetőségeket írtam le, amelyekkel sok százezer forintot tud spórolni vagy ráfizetéstől tudja magát megkímélni. Legyen szó az ingatlan előkészítéséről és bemutatásáról, előnyök és hátrányok prezentálásáról, hirdetések megfogalmazásáról és feladásáról, szükséges iratokról és különleges jogi esetekről, ingatlanirodákról, mit nem tehet meg a végrehajtó, illetve mit kell tudni az energetikai tanúsítványról, ezeket és még sok más hasznos és érdekes dolgot talál meg ebben a könyvben. Sok sikert az ingatlaneladáshoz!
Sikeres ingatlaneladás… MOST ekönyv korlátlan számban letölthető (.mobi és .epub) ekönyv olvasók számára, valamint olvasható böngészőből illetve Apple, Windows 8 és Android alkalmazással is.
Mészáros Róbert - Brand a lelke mindennek
A brandépítés nem a nagyok luxusa, hanem egy szemlélet, mellyel a legkisebbek is kiemelkedhetnek a marketing zajból. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a kis magyar cégek is építhetnek erős márkát, amellyel komoly piaci előnyt szereznek. A siker sokszor apróságokon múlik, ezt mutatjuk be Neked a BrandBirds módszerével.
Építs erős márkát, tedd jobb hellyé a világot!
Máté Krisztina - Az első millióm
Csak az első milliómról ne kérdezz, szokták mondani gazdag emberek, jelezve, hogy meggazdagodni azért mégiscsak nehezebb, mint gazdagnak maradni. Pedig Máté Krisztina pontosan ezt teszi. Az első millióra kérdez rá, képletesen és valójában is, az első sikerekre, az üzleti élet sikerének titkára. Ezt tette sikeres, sokszor ismételt tévéműsorában és ezt teszi most, a könyvváltozatban is.
És mindezt egy országban, ahol a gazdagság gyanús, a boldogság ellenszenves, a siker pedig sokszor - szégyen.
Holott a könyv szereplői is magyarok és jobbára Magyarországon élnek. Nagyjából egy generáció tagjai, sokuk a start up világból emelkedett ki, felvilágosultak, tehetségesek, pontosan tudják, mit akarnak.
És - őszinték. Mert, aki vállalta a szereplést, tudta, mire vállalkozik. Aki ebben a könyvben szerepel, nem a rövidebb úton, sajátos privatizációból, gigantikus állami megrendelésekből vagy éppen maffia módszerekkel gazdagodott meg.
Ők a maguk feje után mentek, hittek a céljaikban és a módszereikben, kitartóak voltak.
Most sikeresek és többnyire gazdagok.
És nem szégyellik annak a bizonyos első milliónak a történetét.
Hofmeister-Tóth Ágnes - Fogyasztói magatartás
"A könyv felsőfokú szinten tárgyalja a marketingtevékenység megalapozását szolgáló, több tudományterületet felhasználó, önálló alkalmazott tudománynak elfogadott interdiszciplináris módszertant. (...) az egyes tudományterületeket kellő mélységben és terjedelemben vonja be az önálló tudomány tárgyalásába. Mindvégig a legfontosabb megragadására törekszik, mértéktartó s ezért az egyes részterületek nem válnak szükségtelenül terjedelmessé.
A könyv külön említésre érdemes, dicséretes jellemzője a színes, változatos, a megértést és a gyakorlati alkalmazást segítő, elmélyítő esetek közlése. Ezek igazolják a szerző alapos tájékozottságát a tudományterület irodalmában és az évtizedes saját kutatások változatossága elkötelezettségét is illusztrálja." Dr. Hoffmann Istvánné
A könyv a felsőoktatásban marketinget tanulóknak és oktatóknak, valamint azoknak a gyakorlati
szakembereknek ajánlható, akik szeretnék a fogyasztói magatartást mélyebben megérteni.
Piroska Gyula - Mi közük a kubai luxuskurváknak a vállalkozásodhoz?
Bizonytalan a gazdasági környezet? Belföldi kereslethiány van? A bürokraták büntetési lázban égnek? Hogyan tud egy magyar vállalkozás ilyen kínkeserves helyzetben túlélni?
Jó segítség hozzá ez a könyv!
Egyenes, szókimondó, s nem mellesleg még humoros is.
Magyar üzletemberek, vállalkozók, cégvezetők, és munkatársaik számára nélkülözhetetlen olvasmány!
Berger Gábor - Cégalapítás fiatalon
Szóval érdekel a vállalkozás gondolata, de lövésed sincs hogyan kell egy céget működtetni?
Nem láttál még ilyet közelről, de tudod hogy hamarosan lesz egy üvegfallal borított irodád a 120. emeleten, lélegzetelállító panorámával a városra. Az akváriumban aranyhal helyett egy 4 méteres cápa fog úszkálni, az irodaház tetején pedig a neved hirdeti hatalmas betűkkel, hogy ki az, aki kreativitásával fenekestül forgatta fel az egész iparágat...
Vagy Te egészen másra vágysz? Egy hangulatos jó illatú sarki kávézót szeretnél? Ahol helyben sütitek a latte mellé a sajttortát a mosolygós, kedves vendégeknek. Olyan szuper, lelkes, vidám munkatársakkal, akik a legjobb barátaid is egyben...
Mindegy melyik célban ismersz magadra, ha vállalkozni szeretnél, segítségedre lesz ez a könyv.
- Mit tegyél, ha az elején senki nem hisz benned?
- Ki alkalmas vállalkozónak?
- Mi az a tevékenység, ami sikerre viszi cégedet?
- Honnan lesz kezdő tőkéd? Kell-e egyáltalán kezdő tőke?
- Hogyan alapítsd meg a céged?
- Honnan lesznek vevőid?
- Hogyan vezesd a munkatársaid?
- Mit jelent, és miért jó, ha sok adót kell fizetned?
FIGYELEM: A közgazdász diploma sem óv meg attól, hogy 90 éves korodig halogasd saját vállalkozásod elindítását.
Ha nincs meg benned az az 1 dolog, amit minden cégvezetőnek birtokolnia kell, garantáltan alkalmazottként fogsz nyugdíjba menni.
Megérné neked egy könyv árát, hogy több mint ezer vállalkozóval beszélhess a sikeres vállalkozás titkairól? Vagy a legnagyobb tévedésekről, amit mindenki tud, csak rosszul?
Ne késlekedj!
Fogd ezt a könyvet és olvasd el egy nekifutásra most!
Mire leteszed megérted hogyan kell egy céget vezetni, és azzal is tisztában leszel, hogy neked való-e a vállalkozói lét. Benne vagy?
Oravecz Nóra - Énmárkatervező
Egy ötlet kidolgozása és megvalósítása, egy vállalkozás beindítása rengeteg feladattal és nehézséggel jár. Ahhoz, hogy ne vessz el a tennivalók sűrűjében, miközben az élet több területén próbálsz helytállni, érdemes rendszert teremteni az életedben, hogy még véletlenül se add fel idő előtt az álmaid.
Az egyik előnye annak, ha egyetlen, kézzel fogható tervezőt használsz, hogy minden sokkal átláthatóbbá válik. Ez a tervezőnapló társad lesz az úton akkor is, amikor senki sem hisz benned, vagy amikor nehézségekbe ütközöl. Sosem leszel egyedül, én ugyanis végig melletted leszek, és miközben a cél felé haladsz, olyan történeteket osztok meg veled, amelyek segíthetnek, hogy semmilyen nehézség se vegye el a kedved.
Használd a kötet éves, havi és napi tervezőjét, pénzügyi tervezőjét, ötlettervezőjét, és valósítsd meg az ötleteidet!
Nógrádi Bence - Hétköznapi harcosok II.
Az okos ember, ha nem tudja hova, és hogyan tovább, keres valakit, aki sikeresnek tűnik, és megkérdezi tőle: „Te hogyan csinálod?”, majd odafigyel a válaszra – mit tud abból hasznosítani a saját életében.
A Hétköznapi harcosok interjúkötet azoknak szól, akik hajlandók tanulni mások sikereiből, kudarcaiból, küzdelmeiből. Hét ember őszinte vallomása.
Módszerek, ötletek, sorsok, titkok.
Aki az interjúkat készítette: Nógrádi Bence népszerű tréner, üzleti előadó, bestseller-író. Rinocérosz üzletkötés és Mikor leszel milliomos? I–II. című könyvei többi mint kétszázezer példányban fogytak el. Gyermekkori álmát valósította meg, amikor huszonöt évesen Dél-Afrikába költözött.
Végh Attila - Durda Péter - Gondold át még egyszer!
"Egy alkalmazott munkája értékes lehet, abból a szempontból, hogy pénzt fizetnek érte. Egy vállalkozó munkája azonban egyetlen fillért sem ér. Csupán a munkája eredménye lehet értékes. A befektetett munkaórák, a többlet munkaórák nem teszik értékesebbé a létrehozott terméket vagy szolgáltatást. Ez a legelső és alighanem legfontosabb lecke, amit meg kell tanulnia mindenkinek, aki vállalkozásba kezd. Többé nincs munkaidő. Többé nincs fizetés. Többé nincs havi fix. Többé nincs értéke a munkának. Csupán a munka eredménye lehet értékes, és a munkáért, amely odavezet, senki nem fog fizetni egy fillért sem."
Kávé végignézett a hallgatóságán. Most már mindenki csendben ült a helyén és figyelt. Zsebre dugta az egyik kezét, és folytatta...
Tonk Emil - Üzleti patika 2.
Ez a könyv az MLM üzlethez szükséges tevékenységről és az általa elérhető emberi fejlődésről és sikerekről - végső soron az anyagi függetlenség elérhetőségéről szól.
Jánosa András - Üzleti intelligencia alkalmazások
Az üzleti intelligencia az üzleti folyamatok adataiból kiinduló, a vállalati adat-és információs vagyont hasznosító "üzleti tudás"-csinálás folyamata. Folyamat, amelyben a gazdasági események feljegyzett adatai egy tudatos feldolgozási, átalakítási, csoportosítási, rendezési, elemzési munka eredményeként üzleti problémák megoldására alkalmas felismerésekké és képességgé, s üzleti magatartás tervezésének elindítóivá, akciók kiváltóivá válnak.
Nádor Éva - Az üzleti tanácsadás marketingje
Az üzleti tanácsadás egyre bővülő, izgalmas piacának vizsgálatával Nádor Éva eddig feltáratlan terepen alkotott, kutatott, rendszerezett, elemzett, s adott megoldásokat. A könyv logikus felépítése, az elmélet és a gyakorlat összekapcsolása, a bemutatott sok tanácsadási példa, gyakorlati eset garancia arra, hogy sikeres tankönyv legyen a felsőoktatásban és a menedzserképzésben. Biztos vagyok benne, hogy a tanácsadási szolgáltatások különböző típusaira megfogalmazott marketingstratégiák és taktikák, a kívánatos marketingeszköz-javaslatok különösen hasznosak a mindennapi gyakorlatban, tudatos alkalmazásuk jelentősen növelheti a tanácsadó cégek, vállalkozások üzleti sikereit. Mint aki az elmúlt években végigkövethette a mű születését, s mint olyan tanácsadó, aki eredményesen használta is annak tapasztalatait, meggyőződéssel ajánlom e könyvet minden marketingesnek, aki nem csupán érdekes, de hasznos szakmai információkra, módszerekre egyaránt nyitott.
Juhász András - Tőzsdére hangolva
Több mint 18 év tőzsdemúlttal a hátam mögött elérkezettnek láttam a pillanatot, hogy a világ különböző tőzsdéin és instrumentumaiban szerzett tapasztalataimat megosszam olvasóimmal. Ez a könyv nem kíván egyetemi értekezés lenni, és nem is tartalmazza a közgazdasági szakterület sajátságait. Egy cél miatt íródott, mégpedig azért, hogy gyakorlati tapasztalatokat osszon meg a tőzsde iránt érdeklődőkkel. Én azokhoz az emberekhez szeretnék szólni, akik szeretik a pénzpiacokat, és ez jó értelemben a szenvedélyük is. A tőzsdén keresett pénz nem ostobaságok, szerencsejáték-adósságok és tartozások finanszírozására való, hanem útravaló a szabadság felé vezető úton.
Kedves Olvasóm! Legyen ez a könyv útravaló, hogyan tanulja meg a pénzt félteni, és olvasása közben továbbgondolkodásra késztesse! Kalauzolja el a tőzsdei kereskedelem rejtelmeibe: ezeket csak olyan ember tudja önnel megosztani, aki végigment mindazon állomásokon, amelyeket ez a könyv leír. A tőzsde által biztosított lehetőségekkel nem élni vétek, visszaélni bűn! Sikeres tőzsdei kereskedő nem mindenki, de bárki lehet! A könyv olvasása közben jó szórakozást kívánok, és jó szelet a kereskedésben!
Andrade G. Anita - A storytelling tudománya
A könyvből megtudhatod, hogyan adj el akármit akárkinek a történetmesélés erejével. A vevőszerzés titka a jó sztori. Ez a könyv nemcsak egy tucat sikersztori összefoglalását adja vissza, hanem pontos útmutatóval szolgál, hogyan írj meg egy ütésálló történetet. Minden benne van, amire valaha is szükséged lehet a márkaépítés alapjaitól elkezdve.
Szilágyi Győző - Háború ez is
Miért ne gondolkodhatna úgy egy vállalatvezető, mint a nagy hadvezérek? Miért ne vonhatna gondolati párhuzamot a marketing-, pénzügyi vagy projekttevékenységek és hadászati manőverek között, ha ez jobban hozzásegíti a sikerhez, nevezetesen a konkurencia legyőzéséhez?
Ha az üzleti életben valaki úgy gondolkodik, mint egy hadvezér, akkor a kérdés az, hogy a saját üzleti háborúiban tud-e olyan gyors lenni, mint Napóleon seregei, tud-e úgy kommunikálni egységeivel, mint Nelson hajói, tud-e hátrányos helyzetben úgy improvizálni, mint Rommel, vagy tud-e úgy tervezni, mint Montgomery, és ennek eredményeképpen tud-e olyan volumenű sikereket elérni a piaci harctéren, mint ők az igazi csatatéren?
Menedzsment-témában az érdeklődő számtalan könyvvel találkozhat a könyvesboltok polcain. Ez a kötet is bővíti a hosszú sort, valamiben azonban mégis nagyban különbözik tőlük, és ez a látásmódja. A szerző arra az újszerű, kicsit meghökkentő, kicsit polgárpukkasztó gondolatmenetre épít, hogy az üzletelés és a háború, a menedzsment és a katonai vezetés között von párhuzamot. Mindezt olvasmányos, humoros stílusban, de ugyanakkor komoly elméleti megalapozottsággal teszi.
Tanácsadóként sokféle vállalat sokféle problémájával találkozott már, melyek megoldásában ez a szemléletmód is hatékony segítség lehet. Felsővezetőknek, leendő felsővezetőknek és tanácsadóknak kötelezően ajánlott olvasmány!
Papp-Váry Árpád - A márkanév ereje
A legfontosabb márkázási döntés, hogy mi a márkanév. Ez az ugyanis, amit a cég marketinganyagaiban mindenképp használni kell, legyen szó bár egy honlapról, egy rádióreklámról, egy nyomtatott kiadványról vagy épp egy ügynök értékesítési prezentációjáról. Márpedig ha a név nem jó, akkor hiába remek a marketing. Ha viszont jó a név, az rengeteget segíthet. A könyv elméleti és gyakorlati oldalról egyaránt elemzi a márkák, a márkázás világát. Több szempontból is definiálja ezeket, rendszereket alkot, de bemutat egy rövid márkatörténelmet is, ahogy azt is, hogy jelenleg melyek a legértékesebb márkák, és hogyan számítják ki ezek értékét. A mű nagy része természetesen a név erejéről szól: kiderül, hogy milyen csoportokba sorolhatók a nevek, hogyan és ki dönt az elnevezésről, miért fontos a név hangzása önmagában, miként válasszunk olyan nevet, ami az interneten is működik, vagy éppen mire figyeljünk nemzetközi környezetben, hogy ne váljunk nevetségessé. De hasznos tippeket lehet olvasni arról is, hogy a név mellé hogyan érdemes szlogent választani, illetve mi alapján lehet eldönteni, hogy a márka logóterve, arculati terve megfelelő-e.
Varga Zsuzsa - A pénz dicsérete
Beszélgetések vállalkozókkal
Széles Gábor
Sebestyén Jenő
Tálas János
Aubel Ervin
Gellért Mara
Petrenkó János
Lupis József