Ez a könyv neked szól, ha soha többé nem akarsz álmatlanul forgolódni a pénz miatt; saját ellenőrzésed alatt akarod tartani pénzügyeidet; belefáradtál abba, hogy egy gazdag Elragadó Hercegre várakozz; valódi függetlenségre vágysz! A statisztikák megdöbbentőek! Vajon tudod-e, hogy az 50 év feletti nők 47%-a egyedülálló; a házasságok fele válással végződik; egy nő életszínvonala a válást követő évben átlagosan 73%-kal zuhan; a szegénységben élő 4 idősebb ember közül 3 nő — akiknek 80%-a korábban, amikor a férjük még élt, nem volt szegény; 10 nő közül várhatóan 7 fog idővel szegénységben élni.
Kapcsolódó könyvek
Stephen R. Covey - A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása
Világhírű könyvében Stephen R. Covey elvközpontú oldalról közelít a személyes és szakmai problémák megoldásához. Lényeglátó megfigyeléseivel és briliáns anekdotáival lépésről lépésre mutatja meg, hogyan juttathatjuk érvényre életünkben a 7 alapelvet, melyek biztonságot adnak a változások kezelésében, bölcsességet és erőt a lehetőségek kihasználásában.
„Ez a kitűnő könyv teljesen megváltoztatta az életemet."
Tom Peters, az In Search of Excellence szerzője
„Ez a könyv arra késztet, hogy átgondoljam problémáimat, és arra, hogy betartsam tanácsait."
Rich DeVos, az Amway alapítója
„Az elvek, melyekre A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása megtanított, igazi változásokat hoztak az életembe."
Ken Blanchard, Az egyperces menedzser szerzője
Stephen R. Covey nemzetközileg elismert vezetési szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, a FranklinCovey cég társelnöke. Életműve az elvközpontú élet és az elvközpontú vezetés tanítása. A Harvardon diplomázott, doktorátust a Brigham Young Egyetemen szerzett, ahol a szervezeti magatartás és az üzleti vezetés professzoraként dolgozott. Utah államban, a Sziklás-hegységben él feleségével, Sandrával és családjával.
Napoleon Hill - Gondolkozz és gazdagodj!
Mi az, ami lehetővé teszi, hogy az egyik ember töretlenül előrejusson, alkosson, gyarapodjék és megtalálja a boldogságát - míg a másik egy-két próbálkozás után megfeneklik, és semmire sem viszi? Mi az, ami lehetővé teszi, hogy az egyik ember eredményesen fejlessze emberi kapcsolatait, növelje befolyását - míg a másik képtelen erre? Mi az, ami az egyik ember számára lehetővé teszi, hogy álmaihoz utat találjon a problémák és akadályok dzsungelén át is - míg a másik vak elszántsággal küzd, és nem jut semmire? Sok évvel ezelőtt Andrew Carnegie, a világ egyik leggazdagabb embere vendégül látta a könyv szerzőjét. Az idős iparmágnás a siker titkáról filozofált. Az akkor alig húszéves Hill ott hallott először a Titokról. Az eredmény: Carnegie megbízza őt, tanulmányozza, hogyan működik másoknál a Titok, tapasztalatait összegezve dolgozza ki a siker filozófiáját, fejlesszen ki egy Mestermódszert, és hasznosításra nyújtsa át a világnak. Így született meg ez a könyv. A Gondolkozz és gazdagodj! feltárja a Titkot, és megadja a Módszert.
Timothy Ferriss - 4 órás munkahét
Figyelmeztetés: ha nem akarod otthagyni az állásodat, ne olvasd el ezt a könyvet!
Mivel foglalkozol? Tim Ferrisnek gondot jelent a kérdés megválaszolása. Attól függően, hogy mikor kérdezed meg a Princeton Egyetem vitatkozókedvű vendégelőadóját, a következő válaszokat kaphatod:
"Motorversenyen veszek részt Európában.",
"Síelek az Andokban.",
"Könnyűbúvárkodom Panamában.",
"Tangózok Buenos Airesben.".
Több mint öt évet töltött azzal, hogy ellesse az Újgazdagok gyorsan növekvő szubkultúra titkait, amely elvetette "az elnapolt élet tervezetét" (robotolás > spórolás > nyugdíjba vonulás), és inkább megtanult mesterien bánni az új pénznemekkel - az idővel és a mobilitással -, hogy haladéktalanul fényűző életstílust teremtsen magának.
Ez a gyakorlati útmutató megmutatja:
- Mi a döntő különbség az abszolút és a relatív jövedelem között?
- Hogyan idomítsd be a főnöködet, hogy a teljesítményt jobban értékelje a jelenlétnél, ha pedig az állásod (vagy vállalatod) menthetetlen, hogyan szabadulj meg tőle?
- Mik az automatizált készpénzáramlás "múzsái", és hogyan találhatsz rá egyre 2-4 hét alatt?
- Hogyan gyakorolod a szelektív tudatlanságot - és spórolj magadnak időt - alacsony információtartalmú diétával?
- Melyek a távirányító vezérigazgatók menedzsment-titkai?
- Hogyan töltsd be az űrt és alakíts ki tartalmas életet, miután hátat fordítottál a robotolásnak és az irodának?
Mindez a tiéd lehet - de komolyan.
Robert T. Kiyosaki - Sharon L. Lechter - Gazdag papa befektetési tanácsai
A Gazdag papa, szegény papa és A CASHFLOW-négyszög szerzõinek legújabb könyvébõl megtudhatjuk, mik a gazdag papa befektetési alapszabályai; hogyan csökkenthetjük a befektetõi kockázatot; hogyan gazdagodjunk meg, miközben megtartjuk az állásunkat; miért alapítsunk céget és hogyan építsünk ki erõs vállalkozást?
„Az a szó, hogy befektetni, mindenkinek mást jelent.Valójában a gazdagok másképpen fektetnek be, mint a szegények, és megint másként a középosztálybeliek. A gazdag papa befektetési tanácsai hosszú távra szóló útmutató bárki számára, aki gazdag befektetõ akar lenni, és olyanba akar befektetni, amibe a gazdagok.Mint azt a könyv címe is mondja,a könyv csupán tanácsokat ad,mint egy jó „útmutató ”,de nem nyújt garanciát …mint ahogyan gazdag apám se nyújtott nekem garanciát …csupán az utat mutatta meg.”Robert T.Kiyosaki
A Gazda papa,szegény papa szerzõje
Befektetõ, író, tanár
„Háromféle pénzügyi tervünk lehet; egy az anyagi biztonsághoz; egy a kényelmes élethez; egy pedig ahhoz, ahogyan gazdagok lehetünk. A Gazdag papa befektetési tanácsai azt a pénzügyi tervet mutatja be, amely szerint gazdagok lehetünk.
”Sharon L.Lechter
A Gazdag papa,szegény papa és a Cash Flow négyszög társszerzõje
Okleveles könyvvizsgáló
Michael J. Ritt Jr - Samuel A. Cypert - 365 nap Napoleon Hill gondolataival
Mark Twain már rég megmondta, hogy a rossz szokások nem olyasmik, amiket csak úgy ki lehet hajítani az ablakon - lépcsőn kell letessékelni őket fokról fokra. Igaz ennek a fordítottja is: a jó szokások nem olyan dolgok, melyeket egyetlen lelkes elhatározással lifttel repíthetünk a magasba. Napról napra udvarolni kell nekik, lépésről lépésre kell őket betessékelni az otthonunkba. A 365 nap Napoleon Hill gondolataival ehhez a lépésről lépésre, napról napra rendszerességhez nyújt nagy segítséget. Segít, hogy szemünket mindig a célon tartsuk, mert ha tekintetünket elfordítjuk róla, egyetlen pillanat alatt egy zord, kusza világgá változik, amit magunk körül látunk. Segít, hogy nap mint nap feltöltsük magunkat lelki energiával és tetterővel. Erre ma különösen nagy szükségünk van. Optimizmus és tenni akarás nélkül ugyanis a problémáinkban csak problémákat fogunk látni, és képtelenek leszünk ígéretes lehetőségekként kezelni őket. Pedig szinte minden sikernek ez a valódi titka. Aki minden nap szán rá időt, hogy eltűnődjék Napoleon Hill egy-egy gondolatán, az év végére bizonyosan más szemmel fog nézni a világra, de másként fog nézni önmagára is. Határozottabb lesz a szándékaiban, állhatatosabb a törekvéseiben és eredményesebb a tetteiben.
Bill Gates - Üzlet @ gondolat sebességével
Bill Gates, korunk informatikai prófétája forradalmi változásokat jósol a jövő évezred gazdasági életébe. Izgalmas, az egész üzleti világot átszövő új szemléletmódot ígér, amely alapvetően átalakítja a vállalkozások szervezését, irányítását. Az általa alkotott fogalom, a digitális idegrendszer - akár az élő szervezetet az idegpályák - mindent át-szövő rendszerré fejlődik, amely a gondolat sebességével közvetíti az információkat.
Al Ries - Jack Trout - A marketing huszonkét vastörvénye
„A sikeres marketing első törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyűgözően egyszerű és lényegre törő. Marketing, a lényegre desztillálva... Tapasztalt és kezdő szakembereknek, érdeklődő diákoknak egyaránt »kötelező olvasmány«.”
Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke
„A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedő könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni.”
Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója
„Célratörő, óriási átütőerővel rendelkező marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között.”
Herman Cain a Godfather's Pizza elnök-vezérigazgatója
Brian Tracy - Az eladás pszichológiája
Bármi, ami az emberi elmében megfogan, bármi, amiben az ember hisz, az elérhető. -(Napoleon Hill)
Ez a könyv minden idők legnagyobb példányszámban eladott, nemzetközi sikert aratott értékesítési oktatóanyaga. Első megjelenése óta tizenhat nyelvre fordították le és huszonnégy országban használják. A szerző Amerika első számú motivációs trénere, aki több mint ötszázezer embert oktatott ezzel az anyaggal világszerte, több ezer vállalatnál, gyakorlatilag minden területen.
Olyan remek stratégiákat és technikákat mutat be, melyek révén rövid időn belül növelhető a forgalom, gyorsabbá és hatékonyabbá tehető az értékesítés. Esszenciájaként kézhez kapjuk az értékesítés tízparancsolatát, amely az élet bármely területén kitűnően alkalmazható.
Nekünk kell eldöntenünk, mit szeretnénk elérni, ragaszkodni a kitűzött célokhoz, folyamatosan tanulni, követni a példaképeket, megfogadni tanácsaikat, kialakítani saját egyéniségünket, kibontakoztatni kreativitásunkat.
Az ok-okozat törvénye kimondja, hogy minden hatásnak oka van, azaz minden okkal történik. A siker nem véletlen. De a bukás és a kudarc sem. A siker kulcsa: Ha azt teszik újra és újra, amit más sikeres emberek tesznek, a világon semmi sem állíthatja meg önöket abban, hogy elérjék ugyanazt, amit ők.
A könyvben szereplő kipróbált és bizonyított módszereket a legjobban fizetett értékesítők használják világszerte minden ágazatban.
Önök előtt is ott a lehetőség! Éljenek vele!
Randy Gage - Az első kör Te magad vagy!
A legtöbb ember rossz helyen keresi a sikert. Abban hisznek, hogy szponzoruk vagy a csoportjuk felelős azért az eredményért, amit elérnek. Randy Gage ebben a forradalmian új könyvében megtanítja, hogyan veheted át az irányítást és vállalhatsz felelősséget network marketing sikeredért.
Edward Ludbrook - Áttörés!
Egy iparág életciklusának Áttörés szakasza jelenti azt az időszakot, amikor a nagy vagyonok születnek. Ez közvetlenül az erős vállalkozói szellemet igénylő, pionírok által fémjelzett Növekedési szakasz után következik. Ebben a szakaszban vált híressé a Nokia, a Microsoft, a Vodafone, a Dell, a Body Shop és a Google. Ekkor jutottak a vezető cégek alkalmazottai extra jövedelmekhez. Ekkor gazdagodtak meg ezeknek a cégeknek a tulajdonosai és kulcsemberei. Edward korábbi, Big Picture (A Nagy Kép) című könyvében már 10 évvel ezelőtt megmagyarázta, mi a Network Marketing konjunktúra oka. Tényeket és stratégiai elemzést mutatott be, egyszerű, logikus módon. Érvelését soha senki nem kérdőjelezte meg, és a könyv 20 nyelven, több mint egymillió példányban kelt el. Egy globális fellendülés után, amelynek során a pionírok 100 országban 100 milliárd USD forgalmat értek el, a Network Marketing mára alapjaiban megváltozott, és belépett az Áttörés szakaszba. Ez a tény ennek a dinamikus, ám gyakorta félreértett iparágnak a legnagyobb vagyonokat létrehozó periódusát jelzi előre. Friss stratégiai vizsgálatokkal, amelyek elemzései és tényszámai alkalmasak lehetnek még a legkeményebb szkeptikusok meggyőzésére is, Edward bemutatja, hogy miért tekinthető a Network Marketing a Megfelelő Helynek és a Megfelelő Időnek bárki számára, aki szeretné megcsinálni a szerencséjét. Újabb áttekintésében megmagyarázza, a siker szabályai hogyan változtak, és hogy miért csak azok lesznek sikeresek ebben a globális fellendülésben, akik a Megfelelő Cégeket választották. Ez a könyv kötelező olvasmány mindenkinek, aki Network Marketinggel foglalkozik.
Robert J. Ringer - Milliókat érő szokások
Robert J. Ringer több kiemelkedően sikeres önfejlesztési könyv szerzője. A Milliókat érő szokásokban azokat az elveket és módszereket veszi sorra, amelyek nélkül elképzelhetetlen a siker egy versenyre alapozott társadalomban. "A siker kulcsa -- írja a szerző -- nem más, mint néhány egyszerű szokás megértése, elsajátítása és már-már fanatikus követése:" Néhány ezek közül:
A valóságtisztelet szokása. "Nem szeretjük az igazságot, ezért aztán igazságként próbáljuk beállítani azt, amit szeretünk. Sajnos, ez rendkívül veszélyes magatartás, ami elkerülhetetlenül csalódásokra és kudarcokra vezet."
A jelenben élés szokása. "Senki sem mondta még a halálos ágyán: Bár több időt töltöttem volna a jövő miatti aggódással!
" Az egyszerűség szokása. "Ha választhatnak, hogy valamit egyszerűen vagy bonyolultan csinálnak, az emberek többsége a bonyolult utat választja. Miért?"
Az erőmegcsapoló személyek elkerülésének szokása. "Amint az emberi lélek ma már elfelejtett tudósa egykoron rámutatott, nem illatozhatsz rózsa módjára, ha trágyában hemperegtél. Csinálhatod jól a dolgokat, de ha ártó emberekkel veszed magad körül, sosem leszel sikeres. "
A cselekvés szokása. "Az elméletek szép dolgok, de csak akkor érnek valamit, ha alkalmazzák őket. Az élet lényegé a cselekvés."
Ringer tíz szokást elemez, a maga célratörő, tárgyilagos és megértően humoros módján. Aki szereti az önfejlesztő könyveket, a Milliókat érő szokásokat a kedvencei között fogja számon tartani.
John C. Maxwell - Attitűd 101
Az attitűd felemelhet, de tönkre is tehet - akár rólad, akár az embereidről van szó.
Egy csapat tagjainak jó hozzáállása még nem garantálja a sikert, de a rossz hozzáállás igenis garantálja a kudarcot. Ebből a tömör kalauzból megtanulhatod,
- hogyan állapítsd meg egy személy hozzáállásának hatását a teljesítményére;
- hogyan fedezd fel a problémás hozzáállást, viselkedést és gondolkodásmódot önmagadban és másokban;
- hogyan találj rá a hat leggyakrabban előforduló problémára, amelyek aláássák a csapatmunkát;
- hogyan alkoss új definíciókat a kudarcra és a sikerre, amivel javíthatod a teljesítményt;
- hogyan tegyél szert olyan hozzáállásra, amely segít az emelkedésben.
Az attitűd ragályos!
A te csoportodat a helyes attitűd fertőzze meg!
Lee Wallek - Maffia menedzser
A Maffia menedzser messzemenõen kerüli az elméleti fontoskodást. Gyakorlatban bevált vezetési módszereket ismertet, melyek az elmúlt évszázad során eredményesnek bizonyultak a Hallgatag Birodalom felépítésében és sikerében. Szó sincs azonban arról, hogy ezek bûnözõi menedzsment-technikák lennének. Sokkal inkább az emberi természet mély megértését tükrözik. Azt a józan belátást, hogy világunk olyan, amilyen, és aki illúziókat táplál, az keserû csalódással fizet -- és még többel.
A Maffia menedzser a vezetés és az önmenedzselés kemény mûfajának akár bibliája is lehetne, ugyanakkor helyenként sajátos paródiája is. Tanácsai lényegre törõk, elgondolkoztatóak, néha pedig egyenesen felháborítóak:
Mindig van elég, hogy legyen mit birtokolni, kipréselni, ellopni -- feltéve, ha mindenben te vagy az elsõ!
Ne aggódj a holnap miatt! Holnap nyerhetsz hatszáz milliót -- vagy elüthet egy autó. Vagy nyerhetsz hatszáz milliót és elüt egy autó.
A legváratlanabb helyeken számíts ellenségre: az ágyad alatt, az ágyadban - és önmagadban.
A szerzőről
Lee Wallek az elmúlt 29 évben egy Chicago környéki vállalkozás elnök-vezérigazgatója. Most, hogy elérkezett nyugdíjba vonulásának ideje, tömör stílusban közzéteszi tapasztalatait. Ez a Maffia menedzser megszületésének története. A könyv mottója AI Capone rövid és lényegre törõ tanácsa: Jó szóval és egy stukkerral többre mész, mint csupán jó szóval ... Ez van.
Chris Anderson - Ingyen!
Chris Anderson forradalmian új szemléletű könyvében, a Hosszú farokban megmutatta, hogy az on-line piacok hogyan hoznak létre piaci réseket, és hogyan változtatják meg a gazdasági viszonyokat.
Az Ingyen! az üzleti világ jövőjét vetíti elénk. A szerző elméleti igényességgel, meggyőző példákon keresztül mutatja be, hogy az ingyenesség, ami eddig inkább csak marketingfogás volt, a jövőben radikális, új üzleti stratégia lesz, amely nélkül a cégek hosszú távon nem tudnak talpon maradni.
A könyv rengeteg ötletet ad ahhoz, hogyan alakítsuk ki saját üzleti modellünket, amellyel kiszabadíthatjuk az ingyenesség profitot hozó szellemét a palackból.
* Hogyan lehet ingyenes a légi közlekedés? Hogyan lehet ingyenes a DVR?
* Hogy lehet drága egy zártkörű konferencia, ha on-line ingyenes?
* Hogyan lehetnek ingyenesek a zenei CD-k?
* Hogyan lehetnek ingyenesek a tankönyvek?
* Hogyan lehet ingyenes az egyetemi oktatás?
* Miért jól menő üzlet az ingyen kerékpár az egyik városban, de a másikban nem?
* Hogyan lehet ingyenes egy egészségügyi szoftver?
* Hogyan lehet ingyenes a részvénykereskedés?
Bill Gallagher - Orvel Ray Wilson - Jay Conrad Levinson - Gerilla üzletkötés
Tudja, hogy mi a legsikeresebb értékesítők titka? Miért van az, hogy egyesek bármit képesek eladni, vevőik legnagyobb megelégedésére, és még élvezik is, amit csinálnak? Az ilyen értékesítő a legnagyobb kincs: alkalmazottként jó fizetésre és megbecsülésre számíthat, míg, ha saját vállalkozásba fog, sikerre van ítélve.
A kulcs a gerillaértékesítés. A könyv bemutatja ennek módszereit és gyakorlati technikáit. Kiderül az is, hogy jó értékesítőnek nem csak születhet az ember, hanem azzá is válhat.
Mark Thompson - Brian Tracy - Most építs nagy üzletet!
Frances Hesselbein és Marshall Goldsmith előszavával. Készen állnak a vállalkozásuk lendületes gyarapítására? Hajlandók újjal próbálkozni, hogy rátermettebb munkatársakat és jövedelmezőbb ügyfeleket vonzanak maguk köré? Ha igen, akkor ez a könyv világos, hét lépésre lebontott, kipróbált módszerekkel lesz ön és csapatának a segítségére. E két üzleti guru gyakorlatias marketing fortélyai mindenre megtanítják önöket, amire csak egy vezetőnek vagy cégtulajdonosnak szüksége van. Szó esik többek között A profi üzleti terv megszerkesztéséről; Rátermett munkatársak toborzásáról, lelkesítéséről és megtartásáról; Az elsőrangú termék és szolgáltatás összehangolásáról a piaci igényekkel. Vaslogikájú stratégia, gondolatébresztő példák, személyes tapasztalatok és a történelem tanulságai avatják ezt a munkát minden idők leghasználhatóbb üzleti könyvévé. Ebben számos, a világ legkiválóbbjaival készített interjúk is segítenek nekik. Itt az idő, hogy önök is fellendítsék a maguk cégét olyanná, amelyikkel mindenki újra meg újra szeretne üzletet kötni. - Mark Thompson vezetői tanácsadóként ténykedik. Olyan befektető, akit a Forbes Magazin a világ ötven üzleti gondolkodója között tartja számon. Brian Tracy Amerika első számú motivációs trénere, aki az évek során több ezreket oktatott olyan neves vállalatoknál, mint az IBM, a Ford, a Federal Express, a Hewlett Packard, a Pepsi.
Trevor Clawson - Üzlet Jamie Oliver módra
Jamie Oliver a világ egyik legismertebb és leggazdagabb sztárséfje. Rokonszenves médiasztár és nagyon szerethető figura, de sokkal több is ennél - méltán sikeres üzletember. Népszerű show-műsoraira alapozva erőteljes, értékes és eladható márkát épített föl. Mindeközben az olyan projektek, mint a Jamie konyhája, a Jamie menzája vagy a Jamie Élelmezési Minisztériuma a "jobb ételminőségért kampányoló szakemberré" tették, aki elkötelezettsége mellett is laza, autentikus és őszinte maradt. Jamie Oliver üzleti sikereinek alapja a személyisége. Márkája az élelmiszerekre, az életmódra és arra a szenvedélyes meggyőződésre épül, miszerint az egyén képes jobbá tenni ezt a világot. Sikertörténetén keresztül a márkaépítés tíz receptjét ismerhetjük meg, amelyek bármilyen üzleti karrier során alkalmazhatók.
Donald J. Trump - Robert T. Kiyosaki - Miért szeretnénk, hogy gazdagodj
A világ számos kihívással néz szembe, és ezek egyike anyagi természetű. Járványszerűen terjed a sültgalamb-váró beállítottság, mely olyan embereket termel ki, akik elvárják, hogy az országuk, a munkaadójuk vagy a családjuk viselje gondjukat. Donald Trump és Robert Kiyosaki, akik mindketten sikeres üzletemberek és született tanítók, most egyesítették erőiket, hogy megfeleljenek erre a kihívásra. Ők abban hisznek, hogy az anyagi problémáidat nem oldhatod meg pénzzel; az anyagi problémákat csakis pénzügyi képzettséggel oldhatod meg. Trump és Kiyosaki arra akarnak megtanítani téged, hogyan gazdagodj meg.
Napoleon Hill - Ötvenkét lépés a gazdagsághoz
Az "Ötvenkét lépés a gazdagsághoz" ötvenkét rövid kis írás arról, mi a sikeres és boldog élet titka. Sokan írtak már erről, de kevés olyan szerzőt ismerünk, aki bölcsességben, gyakorlatiasságban és a személyes tapasztalat mélységében felülmúlná Napoleon Hillt. "Egyesek sikeresek, mások sikertelenek - miért?" - teszi fel a kérdést a szerző. Az ötvenkét írás egy-egy válasz erre a kérdésre.
Robert T. Kiyosaki - Sharon L. Lechter - Üzleti iskola
A Gazdag papa, szegény papa és A Cashflow-négyszög szerzőinek következő könyve azokhoz szól, akik szívesen segítenek másoknak. Megtudhatjuk: Hogyan építhetünk ki a leggyorsabban "C" negyedes vállalkozást; Miért keresnek és építenek a világ leggazdagabb emberei hálózatokat, amíg mindenki más munkát keres?