Philip Kotler könyve alapmű mindazok számára, akik fejleszteni kívánják marketingismereteiket. A legkeresettebb marketingtankönyv Európában és Észak-Amerikában – a megelőző kiadások tapasztalatai alapján ugyanígy Magyarországon is – az ismeretanyag mélysége, a gyakorlati marketingproblémák megoldására irányuló szemlélete, és a kitűnő, olvasmányos stílusa miatt.
Kapcsolódó könyvek
Robert J. Ringer - Milliókat érő szokások
Robert J. Ringer több kiemelkedően sikeres önfejlesztési könyv szerzője. A Milliókat érő szokásokban azokat az elveket és módszereket veszi sorra, amelyek nélkül elképzelhetetlen a siker egy versenyre alapozott társadalomban. "A siker kulcsa -- írja a szerző -- nem más, mint néhány egyszerű szokás megértése, elsajátítása és már-már fanatikus követése:" Néhány ezek közül:
A valóságtisztelet szokása. "Nem szeretjük az igazságot, ezért aztán igazságként próbáljuk beállítani azt, amit szeretünk. Sajnos, ez rendkívül veszélyes magatartás, ami elkerülhetetlenül csalódásokra és kudarcokra vezet."
A jelenben élés szokása. "Senki sem mondta még a halálos ágyán: Bár több időt töltöttem volna a jövő miatti aggódással!
" Az egyszerűség szokása. "Ha választhatnak, hogy valamit egyszerűen vagy bonyolultan csinálnak, az emberek többsége a bonyolult utat választja. Miért?"
Az erőmegcsapoló személyek elkerülésének szokása. "Amint az emberi lélek ma már elfelejtett tudósa egykoron rámutatott, nem illatozhatsz rózsa módjára, ha trágyában hemperegtél. Csinálhatod jól a dolgokat, de ha ártó emberekkel veszed magad körül, sosem leszel sikeres. "
A cselekvés szokása. "Az elméletek szép dolgok, de csak akkor érnek valamit, ha alkalmazzák őket. Az élet lényegé a cselekvés."
Ringer tíz szokást elemez, a maga célratörő, tárgyilagos és megértően humoros módján. Aki szereti az önfejlesztő könyveket, a Milliókat érő szokásokat a kedvencei között fogja számon tartani.
Robert Butwin - MLM Hálózatszervezés profi módon
"A hálózatszervezés tanulás és tanítás. Mint tanító tudom: akkor végeztem jól a dolgomat, ha valaki, akivel együtt dolgozom, maga is hatékony tanítóvá válik." Robert Butwin Az év forgalmazója díj kétszeres birtokosa osztja meg sikerei titkát.
Dinya László - Farkas Ferenc - Hetesi Erzsébet - Veres Zoltán - Nonbusiness marketing és menedzsment
A közelmúltig népszerű profit kontra nonprofit elhatárolás mintha veszítene erejéből: ma a nonprofit szervezetek is rákényszerülnek profitorientált tevékenységre, az üzleti piacokon tevékenykedő szervezetektől pedig egyre inkább elvárható a nem profitcélú, társadalmi értékeket preferáló magatartás. Ez komoly kihívást jelent a menedzsment tagjai és a marketing szakemberek számára: egészen más ugyanis "tiszta profit alapon" vagy "tiszta nonprofitalapon" működni, mint a két elvárás ötvözetének megfelelni. A jövőt olyannak látjuk, ahol a "civil" nem ellensége a "profitnak", ahol a civil tudja, hogy csak a profitból fejlődhet, a profit pedig tudja, hogy a társadalom harmonikus és egészséges működése a profittermelés feltétele. Ajánljuk ezt a könyvet a menedzsment és marketing szakembereinek, a menedzsmentet és marketinget tanulóknak, és azoknak, akik az oktatás, az egészségügy, a kormányzat, a kultúra, a civil vagy a közüzemi szféra intézményeiben dolgoznak.
Susanne Walter - Christine M. Huber - Üzleti etikett vagány nőknek
Az "Üzleti etikett vagány nőknek" a biznisz szabályairól szóló könyv, amit mindenkinek ismernie kell, mielőtt belép ebbe a világba. Ugyanakkor ez a könyv tökéletesen kidolgozott ötletek, fortélyok és trükkök ismertetője, amelybe az olvasó bármikor bekapcsolódhat. Tarkabarka és csillogóan szellemes üzleti világba kalauzoljuk, amely többet képes nyújtani, mint csupán egy unalmas, rég kiérdemesült, sötétkék alapon fehér csíkos együttesben, jellegtelen egyenkosztümben elköltött üzleti vacsorán való részvételt.
Ami vár ránk a lapokon:
-a tökéletes külső és a halk egyéni változatok aranyszabályai
-a nőies stílus: hogy jól és szépnek érezzem magam
-a siker sugárzása és élvezete
-bepillantás a nemzetközi üzleti etikettbe - eltérő kultúrákba.
Rozványi Dávid - Bolti eladás
A bolti eladás nem egyszerű feladat, már jóval azelőtt el kell kezdenünk készülni rá, mielőtt reggel kinyitnánk az üzlet ajtaját. Részben mesterség, azaz magas szintű tudás, részben pedig művészet, hiszen az általános ismereteken túl mindenkinek meg kell találnia a saját hangját is, amivel hitelesen tudja megszólítani a vevőt. Az igazán jó eladót nem a rövid távú értékesítési forgalma alapján tudjuk felismerni, hanem arról, hogy a vevők szívesen fordulnak hozzá éveken keresztül. A könyv abban nyújt segítséget, hogy megismerjük a bolti értékesítés azon rejtett személyes lehetőségeit, amelyek alkalmazásával hosszútávon növelni tudjuk vevőink bizalmát, és így boltunk forgalmát is. A könyvben elsőször tisztázunk néhány alapfogalmat, majd röviden azokkal a módszerekkel foglalkozunk, melyekkel eldönthető valakiről, hogy alkalmas-e a bolti eladásra. Végül részletesen foglalkozunk a bolti értékesítés folyamatával, bemutatva az egyes vásárlók típusaitól és indítékaitól kezdve, a részfolyamatokon és mesterfogásokon keresztül minden fontosabb részterületet. A sorozat többi kötetéhez hasonlóan ebben a könyvben sem tudományos mélységgel foglalkozunk a témával, inkább átlátható formában, rövid elméleti ismeretek mellett minél több gyakorlati tanáccsal látjuk el a Kedves Olvasót.
Zig Ziglar - Eladás 101
Zig Ziglar az Eladás 101-ben azt összegezte, amit minden értékesítőnek tudnia kell. A könyvben több mint negyvenévnyi értékesítési tapasztalatát összegzi.
A kiváló üzletkötő és sikerkönyv-szerző saját értékesítési tapasztalatából merítve mutatja meg: hogyan dolgozz okosabban, ne pedig keményebben értékesítői karriereden; hogyan lépj túl a vevő kiszolgálásán, és érd el a vevő elégedettségét; hogyan határozd meg a szükségletet és azt, hogy terméked vagy szolgáltatásod miként képes azt kielégíteni; hogyan adj el tervszerűen, ne pedig véletlenszerűen; hogyan köss több üzletet, gyakrabban; hogyan irányítsd idődet és életedet; hogyan mélyítsd el jártasságodat a meggyőzés területén; hogyan győzd le a megkeresésekkel kapcsolatos idegenkedésedet és az eladással szembeni vonakodásodat.
Nemes Ferenc - A vezetés alapjai
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Lee Wallek - Maffia menedzser
A Maffia menedzser messzemenõen kerüli az elméleti fontoskodást. Gyakorlatban bevált vezetési módszereket ismertet, melyek az elmúlt évszázad során eredményesnek bizonyultak a Hallgatag Birodalom felépítésében és sikerében. Szó sincs azonban arról, hogy ezek bûnözõi menedzsment-technikák lennének. Sokkal inkább az emberi természet mély megértését tükrözik. Azt a józan belátást, hogy világunk olyan, amilyen, és aki illúziókat táplál, az keserû csalódással fizet -- és még többel.
A Maffia menedzser a vezetés és az önmenedzselés kemény mûfajának akár bibliája is lehetne, ugyanakkor helyenként sajátos paródiája is. Tanácsai lényegre törõk, elgondolkoztatóak, néha pedig egyenesen felháborítóak:
Mindig van elég, hogy legyen mit birtokolni, kipréselni, ellopni -- feltéve, ha mindenben te vagy az elsõ!
Ne aggódj a holnap miatt! Holnap nyerhetsz hatszáz milliót -- vagy elüthet egy autó. Vagy nyerhetsz hatszáz milliót és elüt egy autó.
A legváratlanabb helyeken számíts ellenségre: az ágyad alatt, az ágyadban - és önmagadban.
A szerzőről
Lee Wallek az elmúlt 29 évben egy Chicago környéki vállalkozás elnök-vezérigazgatója. Most, hogy elérkezett nyugdíjba vonulásának ideje, tömör stílusban közzéteszi tapasztalatait. Ez a Maffia menedzser megszületésének története. A könyv mottója AI Capone rövid és lényegre törõ tanácsa: Jó szóval és egy stukkerral többre mész, mint csupán jó szóval ... Ez van.
Andrew Leigh - Menedzserkalauz
A Menedzserkalauz - szakértői tapasztalatok esszenciája. A vezetés és a menedzsment kulcsfontosságú problémáinak megoldására ad rövid, világos és emlékezetes útmutatást. Olyan kérdésköröket tárgyal, melyekkel nap mint nap találkozhatunk munkánk során. Ilyenek például: a beosztottak munkájának értékelése, a beosztottak edzése, tárgyalás, célkitűzés, jelentések írása és a problémás munkatársak kezelése. A könyv világos, érthető stílusban íródott, valós példák és számos ellenőrző lista teszi az elfoglalt vezetők hasznos segítőtársává. Olvashatjuk úgy, mint egy regényt: az elejétől a végéig egyhuzamban. Vagy olvasgathatjuk részletekben, egy-egy témát kiragadva. De akkor is nagy segítségünkre lehet, ha munkánk során egy konkrét problémára keresünk benne megoldást. Érdekes gondolatok és hasznos tanácsok tárháza ez a kötet, amely semmiképp sem hiányozhat az eredményességre törekvő vezetők könyvespolcáról.
Kenneth Blanchard - Az egyperces menedzser erőre kap
Ez a történet az egyperces menedzserrõl szól, aki minden tekintetben annyira sikeres volt, hogy egy fontos dologról megfeledkezett: fizikai kondíciója megõrzésérõl. Feladatai annyira igénybe vették, hogy kutyafuttában evett, egy percet sem szánt testedzésre, s miközben testsúlya egyre csak gyarapodott, azon vette észre magát, hogy a legkisebb megerõltetéstõl is kifullad. Hamarosan ráeszmélt, hogy a siker az egészsége rovására megy.
Ez a hasznos kötet a zsúfolt idõbeosztású, örökké tevékeny embereknek íródott, megmutatja, miként küzdjük le a stresszt, hogyan kötelezzük el magunkat egy életre az edzett test és a jó közérzet mellett. A négy fitness-alapelv betartása hozzásegít, hogy ismét formába lendüljünk, visszaszerezzük egyensúlyunkat, új, egészségesebb életmódot valósítsunk meg, és fokozzuk eredményességünket.
"Bizonyos értelemben saját történetem ez" - vallja az Egyperces menedzser társszerzõje, Ken Blanchard. Nála bevált a módszer - kövessük hát a példáját!
Kenneth Blanchard - Helyzetfüggő vezetés
A Helyzetfüggő vezetés immár öt esztendeje a Holiday Inns vezetőképző programjának sarokköve. Ez a cselekvésközpontú könyv most mindenki számára hozzáférhetővé teszi a modellt.”Mike Rose, a Holiday Inns, Inc. elnök-vezérigazgatója„Ezt a könyvet csak egy rétegnek nem ajánlom . . . versenytársaimnak. Az egyperces menedzser újabb nyerő kötete.”Harvey B. Mackay, a Mackay Envelope Company vezérigazgatója„A Helyzetfüggő vezetés olyan stratégiákra tanít, amelyek elvezetnek a lehetőségek mérlegelésétől a gyakorlati cselekvésig. Menedzsereknek és szülőknek nélkülözhetetlen.”Dr. Robert H. Schiller, Egyházi Vezetőképző Intézet„A Helyzetfüggő vezetés tanulságai földrészeken és kultúrákon ívelnek át. tartalma összhangban áll a japán vezetési szemlélettel. Melegen ajánlom mindenkinek.”Tomio Taki, a Takihyio cég elnöke
Okolicsny Márta - Rozványi Dávid - Személyes eladás
A könyv a személyes eladással, az értékesítési tárgyalással kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat mutatja be dióhéjban, a következő elvet alkalmazva: "Minimum elmélet, maximum gyakorlat!" A könyvet olvasva az előkészületektől kezdve, a tárgyalás forró pillanatain keresztül egészen a meglévő kapcsolatok utógondozásáig juthatunk el. Külön fejezetekben, jól átlátható formában mutatjuk be a különböző meggyőzési és kifogáskezelő módszereket, ábrákkal, tagolt formában, melyek segítségével előképzettség nélkül is megérthetjük azok lényegét.
Ray Josephs - Időgazdálkodás vezetőknek
Ki ne szeretne huszonöt órás napot?
Ez a könyv hozzásegít az áhított többletórához. Világszerte két és fél millió olvasó a hatékony időgazdálkodás bibliájaként dicséri Ray Josephs immár klasszikus művét, mely most a kilencvenes évek viszonyaihoz igazított kiadásban jelent meg - magyarul második kiadásban.
Bármikor, bármely szakterületen kevesebb idő alatt többet érünk el, ha:
-íróasztalunkat időmegtakarító munkaállomássá alakítjuk
-nem hagyjuk, hogy az otthoni gondok megzavarják időbeosztásunkat
-hasznossá tesszük az utazással eltöltött időt
-hozzáértően delegálunk
-meghatározzuk legtermékenyebb óráinkat, és azokat eredményesen használjuk ki
-naponta szakítunk időt önmagunk fejlesztésére.
Japánban 1992-ben már a nyolcvanadik kiadában jelent meg!
Ismeretlen szerző - Turizmusmarketing esettanulmányok
Hiányt pótló mű átfogó tematikával és módszertani megközelítéssel. A turizmus, a szolgáltatásmenedzsment és a marketing kurzusok gyakorlati részének kötelező tananyaga alap- és mesterkurzusokon egyaránt, melyre a szerzők oktatási és gyakorlati tapasztalata nyújt garanciát.
Heidrich Balázs (intézetvezető egyetemi docens, Budapesti Gazdasági Főiskola)
Zig Ziglar - Az eladás művészete
Kalauz azok számára, akiknek az értékesítés: hivatás.
Philip Kotler - Marketing menedzsment
Philip Kotler könyve alapmű mindazok számára, akik fejleszteni kívánják marketingismereteiket. A legkeresettebb marketingtankönyv Európában és Észak-Amerikában - a megelőző kiadások tapasztalatai alapján ugyanígy Magyarországon is - az ismeretanyag mélysége, a gyakorlati marketingproblémák megoldására irányuló szemlélete, és a kitűnő, olvasmányos stílusa miatt.
Philip Kotler - Kevin Lane Keller - Marketingmenedzsment
E kötetben megtaláljuk a marketingmenedzsment elévülhetetlen diszciplínáit, a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az Internet, a bolt nélküli kereskedelem legújabb hajtását az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommunikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit, vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben.
James G. March - Bevezetés a döntéshozatalba
A könyv, amely James G. March professzornak a Stanford Egyetemen tartott előadássorozata alapján készült, kiváló bevezetés a döntéshozatal elméletébe és gyakorlatába. A nemzetközileg ismert és elismert szerző több mint fél évszázados kutatói, oktatói és írói pályafutása alatt oly gazdag és mély tudásanyagra tett szert, hogy minden eddiginél meggyőzőbb képet fest számunkra arról, hogyan születnek a döntések (illetve hogyan kellene születniük) az egyének, a csoportok, a szervezetek és a társadalom életében. A könyv sorra veszi a döntéshozatalról meglévő ismereteinket, és egy logikusan felépített gondolatmenet alapján, élvezetes stílusban és hihetetlen intellektuális mélységgel, új megvilágításban - a magatartás-tudományi döntéselmélet nézőpontjából közelítve - tárja a döntéshozatali folyamat kutatói és gyakorlati résztvevői elé. Részletes magyarázatot kapunk olyan kulcsfontosságú fogalmakról és jelenségekről, mint a korlátozott racionalitás, a történelemfüggő szabályok, a szabálykövetés, a kétértelműség, valamint az ezzel összefüggő bizonytalanság, azaz a döntések következményeire vonatkozó várakozások többféle kimenetele. Modern megközelítésben tárgyalja a szerző az olyan klasszikus témaköröket is, mint az érvelés és az elégtelen tudás, a szándékosság és a sorsszerűség, a jelentés tartalma és a megértés problémái, a tudás generálása és felhasználása a szervezeti döntéshozatalban. Értékes gondolatokat olvashatunk továbbá arról, hogyan lehet racionálisan megszervezni a döntési folyamatot, illetve, hogy mi alapján értékelik a szervezetek a döntések eredményét. A szervezeti döntéshozatal kimagasló egyéniségének rendkívül értékes és figyelemreméltó munkája nélkülözhetetlen forrásmunka az egyetemi és főiskolai oktatásban, a vezetőképzésben, továbbá a döntéshozatali folyamat résztvevői számára az élet bármely területén.
Hartwig Martin Herbst - Pozitív menedzsment
A hatékony személyzetfejlesztés módszerei
Közgazdaságtan, menedzserképzés, marketing
A fiatal vezető és a csúcsmenedzser
Félreértések nélküli kommunikáció
Tűzzünk ki egyértelmű célokat
Tűzzünk ki reális teljesítménynormákat
Az új csúcsmenedzser
Bőgel György - Salamonné Huszty Anna - Vállalatvezetés felsőfokon
Ez a könyv elsősorban a gyakorlati szakembereknek, vállalatvezetőknek szól, akik érzékelik, hogy az évezred végére új versenyfeltételek alakultak ki a gazdaságban. A verseny globális és totális lett, s hosszú távon csak az győzhet benne, aki képes elegendő értéket teremteni ügyfeleinek és cége tulajdonosainak. E cél megvalósításához állandóan változtatni kell, a változást a cég "normális állapotává" kell tenni. A könyv taglalja az új módszereket, a verseny új feltételeit, a vezetést befolyásoló fontosabb környezeti jelenségeket és trendeket felhívja a figyelmet a vállalati erőforrások fokuszálására, a jövőkép elfogadtatásának fontosságára, de nem kerüli meg azt a kérdést sem, hogy a vállalatoknak, illetve azok vezető testületeinek tulajdonképpen kinek az érdekeit kell szolgálniuk. A mondanivalót gazdag példaanyag illusztrálja közel félszáz vállalat vezetőinek (közöttük a GE, IBM, Unilever, Intel, Novell, Levi Strauss, Xerox, Johnson & Johnson, British Airways) gyakorlatát ismerhetjük meg belőle.