A jól képzett coach fő erénye, hogy megtapasztalta: az általa egyformán okosnak és mérvadónak tartott tanárai is nagyon sok fontos kérdésben nem értettek egyet, és ez egyikük értékét sem csökkentette. A coach értékét éppen az adja, hogy sokféle logikával tud hatékonyan gondolkodni, akárcsak maga a természet, amelyben szintén sokféle logika együttes jelenléte támasztja alá az evolúció működését. Ezért értékes erőforrás a coach a vezető számára, aki óhatatlanul belesüpped a saját vállalata, iparága logikájába akkor is, amikor másra lenne szükség. Ezért lett ez a kötet ilyen színes, sokoldalú, helyenként egymással is feleselő tanulmányok együttese. Nyugodtan minősítem őket önálló tanulmányoknak és nemcsak iskolai feladatként megírt szakdolgozatok kivonatainak. Így, másodjára átdolgozva ezek már képzett coachok valódi, eredeti tanulmányai szakmájuk egyik vagy másik érdekes részterületéről. A könyv BMF-BGK coaching képzésén végzett coachok szakdolgozatából készült. A kötet szerkesztői: Baracskai Zoltán, Mérő László, Velencei Jolán A szerzők: Székely Cilla, Pető Orsolya, Szendi Diána, Szűcs Zsuzsanna Gurabi Attila, Juhos Botond, Pressing Csaba, Dr. Varga Antal György, Juhász László
Kapcsolódó könyvek
Robin Sharma - Tanítások vezetőknek a szerzetestől, aki eladta a Ferrariját
"Robin Sharma könyvei a világon emberek millióinak gondolkodását és életét változtatták meg." - Paulo Coelho"Egyike az év legjobb üzleti könyveinek." - PROFITE Magazine"Nem kevesebb, mint szenzációs. Ez a könyv áldás lesz életedre." - Mark-Victor Hansen Erőleves a léleknek társszerzőjeHogyan tedd naggyá vállalatodat, cégedet? Mi hát a varázsszer, mely kivívja az egész szakma csodálatát? Ki az a bölcs látogató, aki forradalmasíthatja cégedet, szervezetedet? Hogyan váljunk olyan látnoki vezetővé, akire ilyen válságos időben szükség van?A szerzetes, aki eladta a Ferrariját világsiker szerzője lépésről-lépésre megosztja velünk azokat a tanításokat, melyek visszahozzák a bizalom, elkötelezettség és lelkesedés légkörét a munkánkba és az életünkbe egyaránt.Sharma, hírneves üzleti guru és professzionális előadó, 8 egyszerű és gyakorlatias leckében fogalmazza meg az igazi Nagy Vezető időtlen bölcsességeit, melyek segítségével a menedzserek, vezetők és vállalkozók megerősíthetik a munkamorált, a lojalitást és megnövelhetik a termelékenységet a mai nehéz gazdasági helyzetben. E bölcsességek egyúttal magán életben is útmutatóul szolgálnak.Sharma története megadja a lendületet ahhoz, hogy olyan vezetővé váljunk, aki sokak életére van hatással, aki igazi értéket teremt, s akár ahhoz, hogy maradandó nyomot hagyjunk magunk után.Ideje hát, hogy megosszuk a szerzetes titkát önökkel is szeme előtt tartva Sharma szavait:Ajánlom mindazon vezetőknek, akik tisztelik munkatársaikat, és megtiszteltetésnek érzik, hogy az élükre állhatnak. Tartsanak továbbra is fontosnak minden embert és a tehetséget.Robin Sharma a Sharma Leadership International vezérigazgatója, 15 éve a világ legkiemelkedőbb tanácsadóinak egyike a szervezeti és személyes életvezetés terén. Olyan cégek és szervezetek kérték fel, mint a Microsoft, a GE, a Nike, a FedEx, a NASA, az IBM, a Fiatal Elnökök Szervezete. A szerző könyvei 60 ország 75 nyelvén, öt millió példányban jelentek meg.
Steve McDermott - A profi lúzer
Hogyan lehetsz tuti vesztes?
Az író az élet szinte minden területéről tud példát adni ehhez a törekvéshez: olyan emberek példáját, akik teljesítménye alaposan elmarad az átlagtól. Könyvünk arra a megdöbbentő következtetésre jut, hogy ezek a nagyon különböző emberek ugyanazt a stratégiát alkalmazzák. Ők – a profi lúzerek – oly könnyeden és vidáman buknak el bármit, hogy nem is nagyon figyelnek rá, szinte nincsenek is tudatában annak, ami történik velük.
A könyv szemléletesen bemutatja, mi az, amit a kiemelkedő sikertelenek következetesen gondolnak, mondanak és tesznek, illtetve többnyire mit nem tesznek, hogy elrontsák a siker esélyét – tehát e könyven egybegyűjtve találhatjuk meg mindazokat a stratégiákat, amelyeket semmiképp ne kövessünk, ha nem akarunk veszíteni.
Figyelmeztetés: Ne próbáld ki a könyvben tárgyalt technikákat! Amennyiben megfogadod e tanácsot, a kiadót semmilyen felelősség nem terheli, ha a könyv elolvasása után váratlan sikereket érsz el karrieredben vagy magánéletedben!
George Kohlrieser - Túszok a tárgyalóasztalnál
Átérezte-e már valaha az olvasó (legalább gondolatban), milyen élethelyzetbe kerül az, akit túszul ejtettek? Nagy valószínűséggel és szerencsére nem. Sokkal gyakrabban érezzük magunkat csapdában egy megoldatlan probléma miatt, ami bénulttá és tehetetlenné tesz, és megrekedünk annál a gondolatnál, hogy nincs kiút. Ilyenkor bizony tússzá válunk a szó metaforikus értelmében. E könyv tanúsága szerint igenis van kiút ebből az állapotból. A szerző harmincévnyi tárgyalói tapasztalatát osztja meg az olvasóval, azzal a céllal, hogy segítsen megoldani mindennapi "túszhelyzeteinket", legyen szó bármilyen szorult élethelyzetről, veszteség, fájdalom elszenvedéséről. A konfliktuskezelés mesterei, a túsztárgyalók csaknem száz százalékos sikerrel alkalmazott technikáinak segítségével úrrá lehetünk a kilátástalan élethelyzeteken és rátalálhatunk az élet örömeire.
Bill Scott - A tárgyalás fortélyai
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Dr. J. E. Loehr - P. J. McLaughlin - Lelki állóképesség
Menedzserfejlesztő programjaink méltán népszerű könyve közkedveltségét elsősorban annak köszönheti, hogy középpontjában az egyén lehetőségei állnak. A Szerzők kiemelkedően sikeres személyek példáján is bizonyítják, hogy nem a teljesítmény eredményeként érezzük magunkat nagyszerűen. A kapcsolat fordítva működik: akkor teljesítünk kiemelkedően, ha nagyszerűen érezzük magunkat!
A jó közérzet – a lelki egyensúly fenntartása – életerőt, motiváltságot, ambiciózusságot, a konfliktusok kezelésének a képességét feltételezi. A szellemi és érzelmi kapacitás, másképpen: a lelki állóképesség nem ajándék, nem talált tárgy, hanem kitartó önfejlesztő munka eredménye. Olyan teljesítmény, amely az életvitel harmóniájában mutatkozik meg.
A valahogy „megbirkózni” a dolgokkal – a kezdők szintje. A lelki állóképesség a sikeres profik megkülönböztető vonása! – írják a Szerzők, akik világos módszerek és gyakorlati példák sorával adnak útmutatást ennek a profizmusnak az eléréséhez. Bízvást ajánlom ezt a könyvet mindazoknak, akik erre törekszenek!
dr. Szent-Imrey Tamás
a HUMÁN FAKTOR igazgatója
Zoltayné Paprika Zita - Döntéselmélet
Könyvünk megírását legfőképpen az inspirálta, hogy a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemen 2003 őszétől a döntéselmélet az ötödéveseknek kötelező tárggyá lép elő. Ezt rendkívül fontos változásnak tartjuk, amely jelzi e diszciplína szintetizáló jellegét. Az a szerepe, hogy a korábban megszerzett ismereteket új kontextusba helyezve és kibővítve egy olyan szemléletet közvetítsen, ami már átvezet a gyakorlat világába. Éppen ezért bátran ajánljuk könyvünket a gyakorló vezetőknek is, akik kézikönyvként használhatják problémamegoldó tevékenységük során.
Napoleon Hill - Gondolkozz és gazdagodj!
Mi az, ami lehetővé teszi, hogy az egyik ember töretlenül előrejusson, alkosson, gyarapodjék és megtalálja a boldogságát - míg a másik egy-két próbálkozás után megfeneklik, és semmire sem viszi? Mi az, ami lehetővé teszi, hogy az egyik ember eredményesen fejlessze emberi kapcsolatait, növelje befolyását - míg a másik képtelen erre? Mi az, ami az egyik ember számára lehetővé teszi, hogy álmaihoz utat találjon a problémák és akadályok dzsungelén át is - míg a másik vak elszántsággal küzd, és nem jut semmire? Sok évvel ezelőtt Andrew Carnegie, a világ egyik leggazdagabb embere vendégül látta a könyv szerzőjét. Az idős iparmágnás a siker titkáról filozofált. Az akkor alig húszéves Hill ott hallott először a Titokról. Az eredmény: Carnegie megbízza őt, tanulmányozza, hogyan működik másoknál a Titok, tapasztalatait összegezve dolgozza ki a siker filozófiáját, fejlesszen ki egy Mestermódszert, és hasznosításra nyújtsa át a világnak. Így született meg ez a könyv. A Gondolkozz és gazdagodj! feltárja a Titkot, és megadja a Módszert.
Györffy Kinga - Add elő magad
Ez a könyv bátorítás.
Azok számára, akik eddig úgy érezték, hogy nem született előadók, hogy vérmérsékletük és személyiségük – például halkságuk, szelídségük, szerénységük – alkalmatlanná teszi őket arra, hogy közönség elé álljanak. Nekik üzeni ez a könyv, hogy merjenek elindulni a retorikai, előadás-technikai és storytelling fejlődés útján! Ez nem a személyiségük megváltoztatásának útja lesz, hanem éppen ellenkezőleg: a saját hangjuk, stílusuk megtalálásának és finomításának útja. Ehhez kapnak a könyvben segítséget: szemléletet, elveket és eszközöket.
Ez a könyv ugyanakkor ösztönzés is.
A jó előadók számára, akik hajlamosak elkényelmesedni, és akiket éppen éppen jó előadói mivoltuk akadályoz meg abban, hogy észrevegyék: mindannak, amit elmondanak, alig-alig van hatása, gondolataik nem ragadnak meg, mondanivalójuk nem éli túl a pillanatot. Nekik üzeni e könyv, hogy ne álljanak meg az út felénél! Ne jó, hanem magával ragadó előadók akarjanak lenni!
Robert Greene - Mastery
What did Charles Darwin, middling schoolboy and underachieving second son, do to become one of the earliest and greatest naturalists the world has known? What were the similar choices made by Mozart and by Caesar Rodriguez, the U.S. Air Force’s last ace fighter pilot? In Mastery, Robert Greene’s fifth book, he mines the biographies of great historical figures for clues about gaining control over our own lives and destinies. Picking up where The 48 Laws of Power left off, Greene culls years of research and original interviews to blend historical anecdote and psychological insight, distilling the universal ingredients of the world’s masters.
Temple Grandin, Martha Graham, Henry Ford, Buckminster Fuller—all have lessons to offer about how the love for doing one thing exceptionally well can lead to mastery. Yet the secret, Greene maintains, is already in our heads. Debunking long-held cultural myths, he demonstrates just how we, as humans, are hardwired for achievement and supremacy. Fans of Greene’s earlier work and Malcolm Gladwell’s Outliers will eagerly devour this canny and erudite explanation of just what it takes to be great.
Darrell Huff - How to Lie with Statistics
Darrell Huff runs the gamut of every popularly used type of statistic, probes such things as the sample study, the tabulation method, the interview technique, or the way results are derived from the figures, and points up the countless number of dodges which are used to fool rather than to inform.
Jack D. Schwager - Market Wizards
The world's top trader's reveal the secrets of their phenomenal success!
How do the world's most successful traders amass tens, hundreds of millions of dollars a year? Are they masters of an occult knowledge, lucky winners in a random market lottery, natural-born virtuosi—Mozarts of the markets? In search of an answer, bestselling author Jack D. Schwager interviewed dozens of top traders across most financial markets. While their responses differed in the details, all of them could be boiled down to the same essential formula: solid methodology + proper mental attitude = trading success. In Market Wizards Schwager lets you hear, in their own words, what those super-traders had to say about their unprecedented successes, and he distils their responses down into a set of guiding principles you can use to become a trading star in your own right.
Features interviews with superstar money-makers including Bruce Kovner, Richard Dennis, Paul Tudor Jones, Michel Steinhardt, Ed Seykota, Marty Schwartz, Tom Baldwin, and more
Tells the true stories behind sensational trading coups, including the one about the trader who turned $30,000 into $80 million, the hedge fund manager who's averaged 30% returns every year for the past twenty-one years, and the T-bond futures trader who parlayed $25,000 into $2 billion in a single day!
"Market Wizards is one of the most fascinating books ever written about Wall Street. A few of the 'Wizards' are my friends—and Jack Schwager has nailed their modus operandi on the head."
--Martin W. Zweig, Ph.D., Editor, The Zweig Forecast
John Kotter - Olvad a jéghegyünk!
Az Olvad a jéghegyünk! egyszerű kis tanmese arról, hogyan kell helyesen viselkedni a szüntelenül változó világban. A John Kotter harvardi professzor díjnyertes könyvén alapuló történet már több ezer embernek és vállalatnak segített.
A tanmese egy antarktiszi pingvinkolóniáról szól. Egy csoportnyi császárpingvin élete sok-sok éve semmit sem változott. Ekkor azonban egy kíváncsi madár észrevesz egy potenciálisan pusztító veszélyt, amely otthonukat fenyegeti – és először szinte senki sem figyel rá.
A történet szereplői, Fred, Alice, Louis, Buddy, a Professzor és NemNem hasonlítanak olyan emberekre, akiket ismerünk – vagy éppen saját magunkra. A mese a változással szembeni ellenállásról és hősies tettekről szól, látszólag leküzdhetetlen akadályokról és a legokosabb taktikákról, melyekkel azok legyőzhetők. Ez a történet különféle formákban körülöttünk is megtörténik – de a pingvinek a nagyon is valós kihívásokat sokkal jobban kezelik, mint a legtöbb ember.
Az Olvad a jéghegyünk! azon az úttörő munkán alapul, amely megmutatja, hogyan valósítható meg a szükséges változás bármilyen csoportban nyolc lépés segítségével. Ez a mindenki számára élvezetes történet egyúttal felbecsülhetetlen segítséget ad egyre gyorsabban változó világunk megértéséhez.
John Kotter a vezetés és a változás guruja a Harvard Business Schoolon. Tizenegy könyv szerzője, melyek vagy díjat nyertek, vagy bestsellerek lettek. Kotter professzor előadásokat és szemináriumokat tart a Harvardon és szerte a világon. A Massachusetts állambeli Cambridge-ben él feleségével, Nancy Dearmannel, lányával, Caroline-nal és fiával, Jonathannel.
Holger Rathgeber igazi modern globális menedzser. A Becton Dickinsonnál, a világ egyik vezető gyógyászati technológiai vállalatánál dolgozik. Rathgeber Németországban született, Frankfurtban. Karrierjének első éveit Ázsiában töltötte. 2004 óta a New York állambeli White Plains városában él feleségével, Juttával és fiaival, Daniellel és Bennyvel.
„Akár üzleti vállalkozásban, akár az élet vállalkozásában dolgozik, legyen vezérigazgató vagy középiskolás diák, ez a történet mindenkinek ad valamit.”
Dr. Spencer Johnson, a Hová lett a sajtom? című könyv szerzőjének előszavából.
"Megrendeltem és szétosztottam hatvan példányt, aztán értékeltem, milyen hatással van a változási erőfeszítéseinkre, majd… rendeltem még ötszáz példányt. Kincs ez a könyv.”
Heidi King, Védelmi Minisztérium
„Az Olvad a jéghegyünk! megírásával az volt a célunk, hogy kihasználjuk a jó történeteknek a magatartásra gyakorolt hihetetlen hatalmát – az egyének és csoportjaik eredményesebbek lesznek a változások kezelésében és a jobb eredmények elérésében.”
A szerzők meggyőződése, hogy a világnak sokkal több ember sokkal több tettére van szüksége – jól informált, elkötelezett és lelkes emberek tetteire, melyek segítenek nekünk egyre jobban változó korunkban.
Anthony R. Pratkanis - Elliot Aronson - A rábeszélőgép
Hogyan hirdessünk hatásosan? Hogyan védekezzünk a hatásos hirdetések ellen? Hogyan adjunk el jó terméket? Hogyan adjunk el rossz terméket? Hogyan álljunk ellen a kísértésnek, hogy megvegyük azokat a jó vagy rossz termékeket, amelyeket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan adjunk el jó politikust? Hogyan adjunk el rossz politikust? Hogyan ne vegyük meg azokat a politikusokat, akiket mindenáron ránk akarnak tukmálni? Hogyan tartsunk hatásos beszédeket értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben? Hogyan ragaszkodjunk álláspontunkhoz az értekezleteken, gyűléseken vagy akár családi körben tartott hatásos beszédek ellenére? Hogyan vegyünk rá másokat olyasmire, ami eszük ágában se volna? Hogyan ne vegyük rá önmagunkat olyasmire, ami eszünk ágában se volna? Hogyan válhat a nevelés propagandává? Hogyan válhat a propaganda neveléssé? Hogyan manipulálhatjuk embertársainkat? Hogyan állhatunk ellen a manipulációnak és a manipulátoroknak? Hogyan növelhető egy politikus vagy egy párt hitelessége? Hogyan láthatunk át a politikusok és a pártok hitelességét növelő trükkökön? Hogyan használhatjuk ki az emberek bűntudatát, szorongásait és félelmeit? Hogyan hányhatunk fittyet a bűntudatunkat, szorongásainkat vagy félelmeinket kihasználókra? Hogyan szervezhetünk hatásos kampányt? Hogyan állhatunk ellen a hatásos kampánynak? E könyv a fenti kérdésekre keresi (és gyakran találja meg) a választ. A két amerikai szerző világhírű szociálpszichológus. Tudományáguk azt kutatja: hogyan viselkedik az ember csapatban, csordában, kis és nagy közösségben - egyszóval: társadalomban. Aronson főműve, A társas lény, Magyarországon is nagy siker volt, négy kiadásban fogyott el. A rábeszélőgép egyszerre szórakoztató olvasmány és közhasznú kézikönyv a meggyőzés mindennapos mesterségéről, annak elméletéről és gyakorlatáról; élvezetes stílusban, a témába vágó karikatúrákkal.
Novák Ákos - A siker kulcsa: Boldogság
A könyvben 52+1 rövid, könnyen olvasható fejezet található Ezekben a fejezetekben minden benne van, amire szükséged van, hogy rátalálj a boldogságra, ami pedig egyenes út a sikerhez és a bőséghez.
A siker kulcsa: Boldogság egy olyan könyv, amit nem csak egyszer kell elolvasnod. A könyv úgy van felépítve, hogy hétről-hétre, hónapról-hónapra a fejlődés útján képes tartani, ha rendszeresen előveszed és olvasod.
A könyv egy kiváló támasz és segítség számodra. Iránymutatás az álmaid megvalósíátásáben, ugyanakkor menedék is a borús napokon a rossz kedv ellen. 228 oldalon keresztül elvezet a kilátástalanságtól a sikerig. Közben pedig rávilágít, hogy a sikert valójában csak akkor érhetjük el, ha előbb rátalálunk a boldogságra.
John J. Tarrant - Mortimer R. Feinberg - Miért csinálnak okos emberek égbekiáltó ostobaságokat?
Megatévedések az üzlet és a politika terén. Hogyan követték el és előzhették volna meg őket? Mit tehetünk mi, hogy ne szaporítsuk a listát?
Az intelligencia nagyon fontos -- de vannak, akiknek a kiemelkedő koponya esetenként inkább árt, mint használ. Sikerünket nem csupán a versenytársak, vagy a körülmények akadályozhatják, hanem saját intellektusunk is, mert mint Mortimer Feinberg mondja, "a kiemelkedő intelligencia hajlamos aláásni saját hatékonyságát."
A könyv kiemelkedő politikusok, üzletemberek , közéleti személyiségek által elkövetett megaostobaságok post mortem vizsgálata. A szerzők tanulságos példákon mutatják be hogyan rohannak kimagasló koponyák a szakadék felé, bevetve intellektusuk hatalmas erejét; hogyan tapadnak rögeszmésen elképzelésekhez -- és érvelnek mellettük ragyogó logikával -- melyek használhatatlansága egy kevésbé eszes, de józan ember számára első pillanattól kezdve nyilvánvaló.
Szerencsére az intelligenciának ez az ámokfutása megfékezhető. A könyvben bemutatott megelőzési technikák segítenek, hogy elkerüljük ezt az önrontó tendenciát -- legyünk még kezdők a pályánkon, vagy legyünk már fenn a csúcson. A szerzők bölcs tanácsai megóvhatnak attól, hogy az IQ-nk álnok árulónkká váljék életünk fontos dolgaiban.
Dan Ariely - The (Honest) Truth About Dishonesty
The New York Times bestselling author of Predictably Irrational and The Upside of Irrationality returns with thought-provoking work to challenge our preconceptions about dishonesty and urge us to take an honest look at ourselves.
Does the chance of getting caught affect how likely we are to cheat?
How do companies pave the way for dishonesty?
Does collaboration make us more honest or less so?
Does religion improve our honesty?
Most of us think of ourselves as honest, but, in fact, we all cheat. From Washington to Wall Street, the classroom to the workplace, unethical behavior is everywhere. None of us is immune, whether it's the white lie to head off trouble or padding our expense reports. In The (Honest) Truth About Dishonesty, award-winning, bestselling author Dan Ariely turns his unique insight and innovative research to the question of dishonesty.
Generally, we assume that cheating, like most other decisions, is based on a rational cost-benefit analysis. But Ariely argues, and then demonstrates, that it's actually the irrational forces that we don't take into account that often determine whether we behave ethically or not. For every Enron or political bribe, there are countless puffed résumÉs, hidden commissions, and knockoff purses. In The (Honest) Truth About Dishonesty, Ariely shows why some things are easier to lie about; how getting caught matters less than we think; and how business practices pave the way for unethical behavior, both intentionally and unintentionally. Ariely explores how unethical behavior works in the personal, professional, and political worlds, and how it affects all of us, even as we think of ourselves as having high moral standards.
But all is not lost. Ariely also identifies what keeps us honest, pointing the way for achieving higher ethics in our everyday lives. With compelling personal and academic findings, The (Honest) Truth About Dishonesty will change the way we see ourselves, our actions, and others.
Ismeretlen szerző - Felelősség és siker
A Játszmák nélkül sorozat második kötete az Eric Berne által alapított tranzakcióanalízis (TA) felhasználását, alkalmazási lehetőségeit mutatja be a szervezetfejlesztés és tanácsadói munka terén.
A hazai és külföldi szakemberek által írt tanulmánykötetből képet kapunk arról, hogy az információs társadalom újabb és újabb vívmányai miképpen befolyásolják kapcsolatainkat, életmódunkat, s miképpen válaszolnak erre a családok és a munkahelyek boldogulásában, életminőségének javításában közreműködő segítő szakmák. A TA határain túl tekintve az olvasó bepillantást nyer kiemelkedő jövőkutatások előrejelzéseibe, melyek megjelenítik, milyen jövő érik napjaink forgatagában, mire lenne jó időben felkészülni.
A sorozat hagyományaihoz híven a kötetben helyet kap két olvasókönyv is, amely közérdekű kérdéseket világít meg a TA fogalmak alkalmazásával. Olvashatunk olyan témákról, mint a pénzhez, a meggazdagodáshoz való tipikus viszonyulások, az Y-generáció karrieralakítása, etnikai vagy akár földrajzi eredetű kulturális különbségek, értékek megértése, a devizahitelezés pszichológiai háttere vagy a munkahelyi légkört mérgező játszmák, a gazdaságot átszövő emberi érzelmek természete.
Szó esik különböző helyzetű munkavállalók, például felső- és középszintű vezetők vagy a létszámleépítésnek áldozatul esett dolgozók fejlesztő támogatásának lehetőségeiről és módszereiről, és megismerkedhetünk a TA oktatásának egy alternatív módjával, melyet menedzserek, segítők és laikusok körében próbáltak ki.
Bízunk benne, hogy minden olvasó − legyen laikus vagy szakmabeli − talál ebben a kötetben olyan megközelítéseket, amelyek arra késztetik, hogy mélyebben elgondolkodjon azon, hogyan is hozhatók egyre bonyolódó világunkban sikerhez vezető döntések.
Miklovicz Norbert - Meggyőzés, befolyásolás, megnyerés az üzleti életben
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tudod, hogy napjainkban a marketingeszközök ismerete már nem jelent piaci előnyt?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A cégvezetőnek, a marketing-döntéshozónak ma már azt kell tudnia, hogy melyik eszközt milyen módon használja a másik fél meggyőzése érdekében.
Tartalmi komplexitását tekintve ez egy kézikönyv, mely sokéves hiányt pótol. Legyen az asztalodon, hogy naponta használhasd! Eddig eltitkolt trükkök és praktikák először magyar nyelven magyar esettanulmányokkal, az üzleti élet minden szituációjára. Testbeszéd, elektronikus, telefonos vagy szóbeli kommunikáció, tárgyalástechnika, offline-online hirdetések, weboldal- és internetes értékesítés hatékonyságnövelés.
Vajon gyorsabban elolvasod, mint a konkurensed?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A szerzőről
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miklovicz Norbert marketingstratéga, az üzleti meggyőzési technikák magyarországi specialistája.
A Marketing112 kkv-marketingügynökség tulajdonosa, marketingszakértő. Az Akadémia112 kkv oktatási rendszer alapítója, a Business112 kkv-vezetőknek, -döntéshozóknak szóló üzleti portál főszerkesztője.
Publikációi rendszeresen megjelennek a hazai szakmai sajtóban, konferenciák érdemi előadója, és szakmai tréningjei minden hónapban telt házat vonzanak.
Ügynöksége kis- és középvállalkozások marketingterveit, marketingstratégiáit alkotja és valósítja meg. Ügyfelei hazai és külföldi kis- és középvállalkozások, de ügynökségekkel is együtt dolgozik. Gyakran kérik véleményét kkv-k üzleti és marketing témáival kapcsolatban gazdasági tévéműsorok, rádiók.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kinek ajánljuk a könyvet?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- cégvezetőknek
- döntéshozóknak
- marketingeseknek
- vállalkozóknak
- tanácsadóknak
- hallgatóknak
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mit ad a könyv neked?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A könyv elolvasásával megismered a legújabb, leghatékonyabb meggyőzési-, megnyerési technikákat, amit a világ legsikeresebb értékesítői alkalmaznak. Képes leszel kontrollálni a tárgyalásaidat és értékesítéseid sikeres lezárásait. Sok tipp, tanács és gyakorlat vár arra, hogy felfedezd.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vélemények
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Miklovicz Norbert első könyve a marketing és az értékesítés modern magyar enciklopédiája. Tömören minden olyan régi és új szociálpszichológiai ismeret benne van, amelyikre egy marketingesnek, értékesítőnek vagy cégvezetőnek szüksége lehet. Ha biztosak szeretnénk lenni a dolgunkban – mielőtt kimegy egy reklámüzenet –, érdemes mintegy ellenőrző listaként felütni ezt a könyvet, hogy ne rontsunk el semmit. Ha pedig kifogytunk az ötletekből, esetleg valami nem akar működni, akkor ebből a könyvből kaphatunk új, kreatív, általunk eddig nem használt megoldást. A könyv külön erőssége a hazai való életből merített sok példa."
Polló László szervezetfejlesztési tanácsadó, Lilium Konzultáns Kft.
"Norbi egy hihetetlenül erős és ütős eszköztárat állított össze, amelynek alkalmazásával egy mai vállalkozó megtöbbszörözheti a kommunikációja és marketingje hatékonyságát. A példák és az esettanulmányok konkrétabbakká teszik az eszközöket, és segítenek abban, hogy ezeket a saját cégünkben megvalósítsuk. Ajánlom minden tanulni vágyó vállalkozónak!"
Kozák Mihály főszerkesztő, 108.hu Magazin
Shawn Achor - A boldogság mint versenyelőny
Hogyan legyünk sikeresek a munkában a pozitív pszichológia eszközeivel?
A boldogság jóval több egyfajta kellemes érzésnél valójában siker elengedhetetlen eszköze.
A legtöbb ember sikeres akar lenni. És, persze, a boldogságra is mindenki vágyik. Sokan azt gondolják, kemény munkával sikeresek lesznek, ami elhozza a boldogságot is. Ám ez a képlet hibás. Shawn Achor kutatásai a pozitív pszichológia területén bizonyították, a munkahelyi boldogság vezet az üzleti eredményességhez. A pozitív pszichológia hét alapelvének alkalmazásával kreatívabbak, motiváltabbak és eredményesebbek lehetünk. A könyv tanácsai alapján, felülírva rossz beidegződéseinket, hatékonyabban végezhetjük a munkánkat, és megtanulhatunk jobban élni a lehetőségeinkkel, hogy elérjük céljainkat egyéni, csapat és szervezeti szinten.
Marshall Goldsmith - Mark Reiter - Ami eddig működött, az nem visz tovább
Goldsmith olyan alapvető magatartási problémákkal foglalkozik, amelyek a siker velejárói.
Megoldást nyújt arra a húsz rossz szokásra, ami a vezetők közül sokakat érint és megnehezíti, hogy karrierjük töretlenül fejlődjön.
Ezen problémák kezelésére kérték fel a TOP 100 menedzserei a szerzőt.
Foglalkozik a vezetés – ezen belül a kapcsolatteremetés tudományával -, mert az emberi kapcsolatokat tartja az üzleti sikerek egyik legfontosabb feltételének. Az általa kidolgozott módszer hatékonyságát több évtizedes tapasztalat szavatolja. Vérbeli válságkezelőként feloldja a feszültséget, jó útra tereli klienseit, és környezetükkel is elfogadtatja a változást.
Megoldásai nem csak az üzleti életben állják meg a helyüket, de segítségével a magánéleti problémák is orvosolhatók.
Közérthető tanácsok és példák segítségével tanulhatunk Bill Clinton beszélgetői stílusától, Mozart zsenialitásán keresztül egészen a Keresztapa című filmig.
Akár már a vállalati ranglétra legtetején áll, akár még néhány fok híja van, ez a kötet segítségére lesz a rossz tulajdonságok leküzdésében. Ezután a határ a csillagos ég!
Marshall Goldsmith több mint 150 nagyvállalat vezérigazgatójának volt a személyi trénere. A Forbes a világ öt legismertebb vezetői trénere közé sorolta, 197 országban vált ismertté.
Könyvei bestsellerek, munkáit 28 nyelvre fordították le és több milliós példányban keltek el.
Könyve elnyerte az Év legjobb üzleti könyvének díját.