Kapcsolódó könyvek
Ismeretlen szerző - A csönd virága
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Czakó István - A Jelenések Könyve az egri Bazilikában
Az egri Bazilika hazánk egyik legjelentősebb műemléke. Ebben a csodálatos épületben sok értékes művészi alkotást találunk. Az egyik legjelentősebb a nagykupola freskója, ami művészi szempontból, de vallási szempontból is kiemelkedő alkotás.
A freskó a Jelenések Könyvét ábrázolja. Szent János ezt a művet hívei vigasztalására akkor írta, amikor Patmosz szigetén száműzetésben volt.
Ismeretlen szerző - Az én nagy Disney szótáram
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
David Ford - Business marketing
A könyv hasznos olvasmány mindazok számára, akik szeretnék jobban megérteni, milyen folyamatok mennek végbe a piacon, és bővíteni akarják elemző és stratégiafejlesztő képességeiket. A könyv alapját az IMP (Industrial Marketing és Purchasing) Group fogalmai képezik. Az IMP olyan kutatók kötetlen hálózata, akik évek óta azon dolgoznak, hogy kiderítsék, mi is történik valójában az üzleti piacokon. Az elmúlt 25 évben a csoport számos tanulmányt készített a business marketing és beszerzés témakörében, mely kutatások évek óta több kurzus, menedzsment szeminárium és tanácsadói projekt alapjául szolgálnak. A szerzők szerint a vevőkapcsolatok kezelése a business marketingszakember kritikus feladata, és a könyv ezt a feladatot kívánja bemutatni. Leírja, mi történik a business marketing során, és segít az olvasónak megérteni, mennyiben tér el mindez attól, amit a marketingtanulmányaik során tanultak.
Ismeretlen szerző - Négynyelvű kifestő szótár - Ember és környezete
Kedves Szülő!
Egy új kifestő sorozat második kötetét tartja a kezében. Szeretnénk, ha gyermeke a legfogékonyabb korban játszva tanulna idegen nyelvet.
erre szolgál kifestő füzetünk, ahol az ábrák mellett
MAGYARUL, NÉMETÜL, ANGOLUL, FRANCIÁUL
megtalálható a rajzok jelentése. Általános tapasztalat ugyanis, hogy képi megjelenítés esetén a tanulás hatékonysága megsokszorozódik.
Sok sikert és jó tanulást kíván a Textronic Kiadó.
Ismeretlen szerző - Négynyelvű kifestő szótár - Virágok, gyümölcsök, zöldségek
Kedves Szülő!
Egy új kifestő sorozat második kötetét tartja a kezében. Szeretnénk, ha gyermeke a legfogékonyabb korban játszva tanulna idegen nyelvet.
erre szolgál kifestő füzetünk, ahol az ábrák mellett
MAGYARUL, NÉMETÜL, ANGOLUL, FRANCIÁUL
megtalálható a rajzok jelentése. Általános tapasztalat ugyanis, hogy képi megjelenítés esetén a tanulás hatékonysága megsokszorozódik.
Sok sikert és jó tanulást kíván a Textronic Kiadó.
Hoffmann Istvánné - Buzási János - A reklám birodalmából
A könyv-amelynek harminc év utáni második kiadását látja az Olvasó - akkor született, amikor a magyar gazdaságban remények ébredeztek a központi tervirányításos rendszer változására... A könyvben foglalkozunk a reklám történetével csak úgy, mint funkciójával, az egyes médiák hatékonysága közötti különbségekkel, a minőség és a bizalom kérdésével... Az új generációnak és a korábbiaknak is jó szívvel merem ajánlani a könyvet, amely nemcsak szakmai, de kortörténeti szempontból is élvezetes lehet mindazoknak, akiket érdekel Magyarország 1970-ben... - Hoffmann Istvánné .A reklám birodalmából valódi örökzöld a maga műfajában. Szórakoztató szakkönyv, amely olvasójával nemcsak megismertetni, hanem megszerettetni is képes a szakterületet. Ez pedig most, a mindennapok reklámáradatában legalább olyan aktuális, mint harminc éve.
Kaszás György - A nagy adrenalinjáték
Ajánljuk minden reklámkészítéssel foglalkozó szakembernek, a reklámszakmát megismerni vágyó diáknak és hirdetőnek. Az izgalom következtében termelődő adrenalinra mindenkinek szüksége van az életben maradáshoz. Különösen igaz ez a reklámok készítésével foglalkozókra - vélekedik a kötet szerzője, aki gyakorló kreatívigazgatóként a szakember szemszögéből tudja bemutatni a reklámügynökségi munkát, a reklámkészítés izgalmas folyamatát, a hatékony munkához nélkülözhetetlen munkakapcsolatok kialakításának és fenntartásának módszereit, valamint a kreatív munkát meghatározó egyéb tényezőket, állapotokat és jelenségeket. Az alapos és jól felépített mű leginkább David Ogilvy munkáihoz hasonlítható, azzal az alapvető különbséggel, hogy Kaszás kifejezetten a magyarországi viszonyokról és lehetőségekről értekezik, és a hazai reklámszakma színvonalának javítását tartja szem előtt. Külön említést érdemel a szakma jövőjével kapcsolatos elképzeléseket tárgyaló fejezet, amely mindenki számára megszívlelendő gondolatokat fogalmaz meg.
Steve Strid - Claes Andréasson - Viking marketing
A IX. században a vikingek egy fosztogatásra, rablásra és bódító hatású gombákra épülő civilizációt alkottak, és ők adták nekünk -többek között- a Nobel-díjat, az IKEA-t, a Volvót, az Ericssont, a Legót és az Absolut Vodkát.
Svédország, Dánia, Norvégia és Izland összlakossága nem éri el a 20 milliót, vagyis a modern vikingek a Föld népességének mindössze 0,3 %-át teszik ki. Hihetetlen, de ennek ellenére ők bonyolítják a világ összes exporttevékenységének 3 %-át! Igen, a skandináv termékek első osztályúak, de mégis a márkaneveik hódították meg a világot.
Az erőszak korának vége, de a vikingeknek még mindig megvan az a zseniális és némileg különc hozzáállása, amellyel nevet tudnak szerezni a cégeiknek, a termékeiknek és az ügyeiknek.
"A viking marketing" elmeséli, miként nem működik a reklám, és hogy ez miért jó, miért értelmetlen a versengés, továbbá hogy a büntetés-jutalmazás rendszere miért primitív eszköz a motiválásra, és hogy miért is nem a pénz a világ mozgatórugója, valamint, hogy az ügyvédeknek miért az utolsó hajóban a helyük...
Ismeretlen szerző - Magyar-angol kereskedelmi, pénzügyi és bankszótár
A magyar-angol kereskedelmi, pénzügyi és bankszótár kiadásával az a célkitűzésünk, hogy a szakemberek a témakörbe vágó legújabb kifejezéseket egy helyen megtalálják.
A szótár felöleli azokat a kereskedelmi, pénzügyi és banki gyakorlatban használatos fontosabb kifejezéseket, amelyek a szakemberek munkájában és szakmai olvasmányaiban leggyakrabban előfordulnak.
Általában nem tartalmazza a szótár azokat az alapszavakat, amelyek bármely magyar-angol szótárban megtalálhatók.
A szótárban közel 6000 címszó található.
Al Ries - Jack Trout - Alulról építkező marketing
AI Ries és Jack Trout harmadik közösen írt könyvét tartja kezében az olvasó. Első könyvük, a Pozicionálás a kommunikációs taktikákról szól. A második, a Marketingháború az üzleti stratégiákról. Az Alulró! építkező marketing kapcsolja össze e két területet, de új megközelítésben.A hagyományos elmélet szerint egy marketingkampány tervezésének első lépéseként a felső vezetés meghatározza a stratégiát. Ezután választják ki a középvezetők a megvalósításnál alkalmazott taktikákat.A szerzők határozottan más véleményen vannak. Meggyőző példákkal bizonyítják, hogy ami valóban eredményes, az pontosan ennek fordítottja.* * *AI Ries és Jack Trout az Egyesült Államok talán legismertebb marketingszakemberei. New York-i székhelyű cégük, a Trout & Ries Inc., olyan vállalatoknak dolgozott, mint a Burger King, a Chase Manhattan, a Citicorp, a Digital Equipment, az IBM, a Paramount.
Mányai Csaba - Instead of Advertising
A guide to what marketers should do instead of advertising. Interaction design for marketing and a new breed for agencies.
Papp-Váry Árpád - Márkázott szórakoztatás
Ez a könyv hiánypótló és iránymutató mű a termékelhelyezésről. Jó elméleti alapot ad marketingkommunikációs szakembereknek, de szórakoztató olvasmány a téma iránt érdeklődő laikusnak is.
Nagy László
head of branded entertainment, Havas Média
Kaszás György - Reklámcsinálás
Hogyan alakul át a branding? Mit jelent az elmarketingesedés? Hová fejlődik az offline és az online marketingkommunikáció? Mi a helyzet a kreativitással és az ötletekkel? Mi történik a tenderek, a beszerzők és a fesztiválok világában? Miért születik oly sok kamureklám? Valóban válságban van a reklámszakma? Hogyan alakul a reklámcsinálás jövője?
A szerző legújabb könyve egyszerre kritikus és reménykeltő, múltba néző és jövőbe tekintő, rendkívül szellemes és véresen komoly. Teli rengeteg tanulságos nemzetközi és hazai példával. Igazi szakmai csemege, magával ragadó szellemi táplálék nemcsak a reklámozóknak, ügynökségeknek, médiatulajdonosoknak, politikusoknak, oktatóknak és diákoknak, hanem mindenkinek, aki egyetlen játszmát sem szeret feladni, még a kis adrenalinjátékot sem. A jövő azok kezében van, akik megértik a szerző üzenetét:
Bombatölcsérben is nő virág. Öntözni kellene.
Kaszás György 18 éven át dolgozott a McCann Erickson Budapest vezető kreatívigazgatójaként, jelenleg kreatívgondolkodás- és prezentációtréner/coach. Marketingkommunikációs fórumok előadója, számos publikáció és könyv egyebek közt a Gondolkodjunk, mert vagyunk! és A nagy adrenalinjáték szerzője. További információ: www.cdkaszas.hu
Ismeretlen szerző - The Copy Book
In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. Though now outdated, the best-selling book remains an important reference work today—a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and redesigned edition of the publication, including works from the last 15 years. Regarded as the most challenging field in advertising, copywriting is usually left to the most talented professionals—often agency leaders or owners themselves. The book features a work selection and essays by 48 leading professionals in the world, including copywriting superstars such as David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes, and Barbara Nokes. Looking for the clues to well-written, effective, and compelling stories that make great advertising? Look no further.
Papp Vanda - Tóthné Bükki Edit - Vogelné Takács Gabriella - Cél a gazdasági szaknyelvi vizsga
Jegyzetünkkel elsősorban azoknak a főiskolai hallgatóknak szeretnénk segítséget nyújtani, akik a Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján német nyelvi szigorlat előtt állnak, de reményeik szerint hasznos lehet ez az összefoglalás más szakmai nyelvvizsgára készülőknek is. E jegyzetben részletesen tárgyaljuk a szigorlatra való jelentkezés feltételeit, tanácsokat adunk a felkészülés ütemezéséhez, bemutatjuk az írásbeli és szóbeli záróvizsgát, azaz a szigorlatot, mellékelünk az elmúlt három év anyagából néhány feladatot általunk jónak tartott megoldásokkal együtt, és csatolunk egy szöveggyűjtemény, amely segít a szövegértési, -alkotási, és fordítási készség fejlesztésében, bővíti az aktív- és passzív szókincset, segít eligazodni a gazdasági élet tipikus helyzeteiben.
Ismeretlen szerző - Ötnyelvű üzleti szótár
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Szeles Péter - Arculatelmélet - A hírnév ereje
A hírnév ereje második kiadása ismét borzolja majd a szakmai és kevésbé szakmai olvasók kedélyét. Mindig ilyen érzéseket kelt, amikor egy gondolkodó kutató egy lépést tesz a hallgató mély megértése és megértetése felé. A munka kíméletlenül tapossa le a diszciplináris határokat, megértetve ezek vizualitását. Mélyíti a tudást a szervezeti felszín, de a mélystruktúrák vonatkozásában is, ugyanakkor bármennyire furcsa, az egész csak az emberről szól.
A közgazdászok embere szemébe nézve látjuk, ahogy félkarú rablóként pörgeti agya a nullákat, s csodálkozunk, hogy Prága sommásan ennyire értékeli a legnagyobb hatalmú testületeit. Bálványunk az éppen elég, s a másoktól igényelt puritanizmusnak mélyén a kisajtolt profit egyre kevésbé magyarázható meg a maradékelven éhes nem-elit számára. Az átlagosan és nekem éppen elég - a másik számára nem csak kevés, de hordozza a katasztrófa fenyegetését is.
Sas István - Reklám a jóért
Talán ez az első nekifutás a világon, hogy valaki megpróbálja ilyen sokoldalúan, ilyen izgalmasan és ilyen nem titkolt rajongással bemutatni a Társadalmi Célú Reklámot. A reklámnak azt a fajtáját, amelynek korholó szemrehányásait, sokkoló hatású figyelmeztetéseit nemhogy elfogadjuk, de még szeretjük is. A témában mindenki érintett! Hiszen a felelősségére ébredő világban mindnyájan egyszerre lehetünk célpontjai és elindítói Ügyeknek, amelyek még fennmaradásunkra is hatással vannak.
Jókor. Jó helyen. Azoknak, akiknek fontos, hogy „Jók” legyenek.
Dr. Pócsik Ilona
a Reklám Világszövetség magyar tagozatának elnöke
Richard Scarry - Tesz-vesz szótár
Ebben a könyvben több mint 1500 szót és ugyanannyi képet találsz. Sőt mi több, háromszor annyi szót, mert a TESZ-VESZ SZÓTÁR-ban a magyar szavak mellett angol és német szavakat is találsz. Igazi szótárt tartasz a kezedben, amelyet, remélem, örömmel forgatsz majd, hiszen a képek - mint egy negyedik, közös nyelv - sokat segítenek.
Meglátod, milyen érdekes összehasonlítani a három nyelv szavait. De jó, ha tudod, hogy az angol és német szavak kiejtése eltér az írástól. Ha még nem tanulsz idegen nyelvet, kérj meg valakit, aki tud angolul vagy németül, hogy tanítson meg a helyes kiejtésre.
Még egy mulatságot találsz majd a könyvben. A könyv írója és rajzolója Richard Scarry sok apró rejtvényt ad fel neked, így a böngészés mellett még keresgélhetsz is!
Jó szórakozást!