Feltámadt halottaiból Razaak, a száz éve elpusztított gonosz varázsló, és eltökélt szándéka, hogy tönkreteszi a virágzó, szép Allansiát! A Káosz erői elszabadultak, halál és zsarnokság fenyegeti hazádat. Csak TE segíthetsz! Csak TE tudod megszerezni az egyetlen fegyvert, amely Razaakot végleg halálra sebezheti. Ez a fegyver nem más, mint a gonosz Razaak saját kardja. Ha megtalálod a kardot, útnak indulhatsz, hogy szembeszállj veszedelmes ellenfeleddel, Razaakkal a varázsló kriptájában!
Kapcsolódó könyvek
Steve Jackson - Az elátkozott ház
Történet:
Autód lerobban az országúton, a zuhogó esőben. Örülsz, hogy menedéket találsz egy közeli rozoga házban. Mikor belépsz, még nem tudod, hogy életed legszörnyűbb, legvérfagyasztóbb kalandja vár rád. Az Elátkozott házban a fekete mágia ördöggel cimboráló mesterei, a Pokoltűz Démonai emberáldozatra készülnek... Eddig még egyetlen arra tévedt földi halandó sem úszta meg élve... Persze ha nem félsz, viszont elég erős, ügyes és szerencsés vagy, Te leszel az, aki legyőzi az Elátkozott ház ördögi, elvetemült urát!
George R. R. Martin - Sárkányok tánca
Közeleg a tél. A hideg szelek feltámadtak a sokat szenvedett Hét Királyságban, ahol az Öt Király háborúja után a túlélőknek most az éhínséggel kell szembenézniük. Az emberek birodalmát védelmező Fal ifjú parancsnoka, Havas Jon a Mások elleni reménytelen küzdelemre próbálja felkészíteni a szétzüllött Éjjeli Őrséget, ám rá kell döbbennie, hogy ellenségei jóval közelebb vannak hozzá, mint gondolná. Stannis Baratheon Észak uralmáért vív elkeseredett harcot a Boltonokkal, miközben Királyvárban a Lannister-ház próbálja megerősíteni Tommen, a gyermekkirály törékeny uralmát a kivérzett Hét Királyság fölött. A Keskeny-tenger másik oldalán Tyrion Lannister, a megvetett és üldözött rokongyilkos sárkányvadászatra indul, ám útja veszélyekkel és váratlan kitérőkkel teli. A világ eközben az ősi városra, Meereenre figyel, ahol Viharbanszületett Daeneryst, Westeros jog szerinti uralkodóját minden oldalról szorongatják ellenségei. Hogy arathat diadalt a Sárkányok Anyja, ha három gyermekére sem számíthat? A végkifejlet csak tűz és vér lehet, ám ki éli túl a sárkányok táncát?
Steve Jackson - Kharé - A csapdák kikötővárosa
A világhírű szerző, Steve Jackson új,négy részből álló sorozata a Kaland,Játék, Varázslat. A főhős ebben is TE vagy! A hagyományos harci tudományok és a varázsolás segít legyőzni ellenfeleidet. A könyv végén megtalálható a varázslatok gyűjteménye. Megérkeztél Kharéba, a Csapdák Kikötővárosába, ahol minden ajtó, minden sikátor szörnyű veszélyeket - vagy váratlan segítséget rejthet. Hős harcos és bölcs varázsló vagy egy személyben, nehéz kifogni rajtad. De minden erődre, ügyességedre, szerencsédre és varázstudományodra szükséged lesz, ha túl akarod élni a rád váró rémségeket. Nem állhatsz tétlenül - vállalnod kell minden veszélyt, hogy átkelhess Kharén, és Baklandon át folytathasd az utat végcélod, Mampang, no meg a Királyok Koronája felé. A játékhoz nem kell más, mint egy ceruza, egy radír, két dobókocka no meg némi szerencse.
Keith Martin - Steve Jackson - Ian Livingstone - Lopakodó lelkek
Kemény, tapasztalt kalandozó vagy. Amikor meghallod, hogy Vanestin varázsló megbízatásának teljesítésével dicsőséghez és gazdagsághaz juthatsz, egy percig sem habozol! Ám Titánia számára a hírnév és a gazdagság nem annyira fontos, mint az ország puszta léte; ha ugyanis nem jársz sikerrel, a Lopakodó Lelkek elárasztják a világot. Mordraneth és kreatúrái félelmet és pánikot terjesztenek mindenhol, ahol csak megjelennek. Titánia végveszélyben forog! Ezzel kell hát szembenézned - hiszen TE vagy az egyetlen, aki szembeszállhat a gonosszal!
Két kocka, egy ceruza és egy radír: ez minden, amire szükséged van, hogy belevágj ebbe az izgalmas kalandba. A harc szabályai részletesen ki vannak dolgozva, a kalandlapodon pontosan nyilvántarthatod a szerzett dolgokat és a veszteségeidet is.
Rengeteg veszélyen kell átvágnod magad, és a siker egyáltalán nem garantált. TE döntöd el, melyik utat választod, mekkora veszélyt vállalsz, és milyen ellenfelekkel küzdesz meg. Sokszor nem marad más választásod, mint ölni, különben téged ölnek meg!
Steve Jackson - Ian Livingstone - Titán
Eleddig harcoltál a pokol innenső küszöbén, most gyere és ismerd meg e világ eddig kimaradt részeit! Minden kalandvágyó kötelező könyve! A Titánban megtalálsz mindent, amit valaha is tudni szerettél volna, mindent a világ viharos történelméről, a teremtéstől a korai civilzációkig, a Varázslók pusztító Háborúján keresztül a jelen rombolásáig és anarchiájáig, ahol a Jó és a Rossz közti egyensúly bármely pillanatban felborulhat...
* Részletes leírások és térképek a Titán három fő kontinenséről: Allansiáról, Kakhabadról és Khulról.
* Az összes isten, félisten és démon!
* A Jó és a Rossz haderői és fajai
* A Vízalatti Királyságok
* Titán naptár
* Lebilincselő háttéranyagok a mindennapi életről: kocsmák és fogadók, étel, ital, ruhák!
Egy egész bánya információ található a könyvben. Ellenőrizd, hogy legyen egy példányod belőle, mielőtt nekivágsz az újabb KJK kalandodnak.
Ian Livingstone - A Végzet Erdeje
Könyv és játék az, amit a kezedben tartasz.
A főhős TE vagy.
Ki tudja, miféle szörnyű teremtmények várnak Rád a Fekete Erdőben? Mégis odamerészkedsz, s ha kell, életed kockáztatásával is megküzdesz velük, mert a végére akarsz járni izgalmas, veszélyes küldetésednek: meg kell találnod a kőhidafalvai törpék legendás pörölyét, amelyet ellenségeik loptak előlük, és nélküle nem tudják megvédeni otthonukat. Ügyességeden, életerődön és szerencséden műlik, hogy képes vagy-e megbírkózni ezzel a feladattal, vagy mindörökre elnyel a kanyargós ösvényekkel teli, baljós, végzetes Fekete Erdő...
TE döntöd el, mikor melyik utat választod, milyen csellel kerülsz ki a csapdából, melyik teremtménnyel csapsz össze.
A játékhoz nem kell más, mint egy ceruza, egy radír, két dobókocka, no meg némi szerencse.
A megoldás a TE kezedben van.
Steve Jackson - Hét sárkánykígyó
Kakhabad zord vidékén át, millió veszéllyel dacolva, félelmetes teremtményekkel csatázva haladsz Mampang felé, hogy visszaszerezd a Főmágustól a Királyok Koronáját. Rettegett ellenfelekkel kerülsz szembe: a Hét Sárkánykígyó les rád, és szélsebesen repül előtted, hogy időben figyelmeztesse érkezésedre gonosz urát. Vajon meg tudod-e ölni őket, mielőtt Mampangba érnek, vagy ők győznek le téged? Erődön, ügyességeden, szerencséden és varázstudományodon múlik, hogy sikerrel jársz-e kalandos utadon...
Ian Livingstone - Tolvajok Városa
A kegyetlen, gonosz Csontos Zanbar és félelmetes Holdkutyái rettegésben tartják a gazdag kereskedővárost, Silvertont, ahová újabb kalandra vágyva megérkezel. Csak TE segíthetsz a város lakóin, ha vállalkozol rá, hogy elmész a Tolvajok Városába, és előkeríted az agg Nikodémuszt, a varázslót - az egyetlen lényt, aki legyőzheti Csontos Zanbart. Utad tele van veszéllyel: tolvajok, banditák, boszorkányok, szörnyű teremtmények lesnek rád, hogy tőrbe csaljanak, no meg maga Csontos Zanbar, az Éj hercege, aki erődítményében ülve arra vár, hogy végezzen veled, de ha elég erős, ügyes, és szerencsés vagy, legyőzheted.
Ian Livingstone - A sárkány szeme
Könyv és játék az, amit a kezedben tartasz. A főhős TE vagy.
Fang egyik kocsmájában egy rejtélyes idegen felajánlja NEKED az esélyt, hogy megtaláld az Arany Sárkányt, talán a legértékesebb kincset egész Allansiában. De elrejtették egy labirintusban a Feketeerdő alatt, és a legerősebb lények és halálos csapdák őrzik.
Hogy elkezd a küldetésed, innod kell egy mérgező italt, és hogy sikerüljön ahhoz térképeket, kulcsokat, varázstárgyakat, mágikus tárgyakat, ékköveket és egy bebörtönzött törpét kell megtalálnod.
TE döntöd el, mikor melyik utat választod, milyen csellel kerülsz ki a csapdából, melyik teremtménnyel csapsz össze.
Steve Jackson - Ian Livingstone - Démonlovagok
Könyv és játék egyben. A főhős TE vagy!
Vérkrétakő királyságban ijesztő dolgok történnek. Éhínség, járvány, lázadás üti fel a fejét országszerte. A Káoszt és a pusztulást egy óriási vihar előzte meg, mely az udvari bölcsek szerint a gonosz eljövetelének hírnöke volt. Vagy talán a visszatérésének? A királyságot nemzedékek óta óvó Telak-lovagok szent rendjének legendáriuma megőrizte egy évszázadokkal ezelőtt élt trónkövetelő emlékét, és tetteinek történetét,. Ő Belgroth, aki, hogy a Káosz urait szolgálja, megalapította a templomos rend torz tükörképét. Caer Skal Démonlovagjainak rendjét. Ugyan Belgaroth elesett Caer Skal ostrománál, ám úgy tűnik, hogy most ismét ő áll az események hátterében. Ki veheti fel a harcot a holtából feltámadott boszorkánymesterrel? Győzhet-e valaki a királyságra törő démoni légiók felett? A királyi tanácsadók szerint erre csak egy jól képzett Telak-harcosnak van esélye - olyan valakinek, mint amilyen TE vagy!
Két dobókocka, egy ceruza, és egy radír, no meg némi szerencse: ez minden, amire szükséged van, hogy belevágj ebbe az izgalmas kalandba. TE döntöd el, mikor melyik utat választod, mekkora veszélyt vállalsz, milyen csellel kerülsz ki a csapdából és milyen ellenfelekkel küdesz meg. A megoldás a TE kezedben van!
George R. R. Martin - Varjak lakomája
A XXI. század által generált digitalizáció, a modern éra által minden elérhető közelségbe került. De vajon igaz-e ez letűnt vagy kitalált korok és legendák, ködbe burkolózó hősök, emberszabású és szörnyszülött alakok tekintetében is? Már Frodó történetei is arról tanúskodtak, hogy ez a sötét középkor árnyaiból táplálkozó, ősidők mondavilágát "megéneklő" műfaj igencsak vonzza a maga elérhetetlenségével, megfoghatatlanságával a mai embert. És most itt van George R. R. Martin, aki a trilógiának indult Tűz és jég dala sorozat negyedik köteteként megjelent Varjak lakomájában újabb lenyomatát adja ezeknek az időknek. A Trónok harcában megjelenő, az ősi királyságot szétszakító kegyetlen erők, a Királyok csatájának kísértetei, vademberei, boszorkányai, a Kardok viharának a másvilágról előretörő inváziója után a ciklus negyedik kötetében Martin ismét egy sokszereplős, tabudöntögető fantasy-opusszal rukkolt elő. Az 1996-ban elindított, immár tetralógiává bővült sorozat most megjelent kötetét legjobban a könyv utószavának szerzője, Stemler Miklós foglalja össze: "Szemben a legtöbb populáris fantasyvel, ahol a közékori háttér csupán díszlet, amely előtt jobban vissza lehet mondani a Tolkientől tanult, ám teljes egészében soha el nem sajátított leckét, Westeroson a lovagi csillogás mellett jelen vannak a nyomor és a társadalmi különbségek is. Míg Tolkien elsődleges kiindulópontja az ógermán mitológia - pontosabban annak megmaradt töredékei voltak..., addig Martin inspirációit középkori eseményekből merítette, elsősorban a Rózsák háborújából."
George R. R. Martin - Kardok vihara
Ritkán született még olyan történet, amely annyira rabul ejtené egy egész nemzedék képzeletét és szívét, olyan lebilincselő mese, mint George R. R. Martin hatalmas fantasy-sorozata. A Trónok harcában megismertünk egy ősi királyságot, amelyet könyörtelen férfiak és nők hatalomvágya marcangolt. A Királyok csatájában kiéhezett ragadozóként söpört végig a birodalmon a háború, a mágia és az őrület. Most pedig, ahogy a hatalomért folytatott embertelen küzdelem viharos tetőpontjához közeledik, a megtépázott és megosztott királyság kénytelen szembenézni legszörnyűbb ellenségével, egy ellenséggel, amely a síron túlról érkezik...
A hatalomért versengő öt király közül egy halott, egy pedig meggyengült, a harcok mégis változatlan hevességgel tombolnak. Szövetségek születnek és hullanak szét. A Vastrónuson a Lannister-házból való Joffrey, a Hét Királyság ingatag uralkodója ül. Legengesztelhetetlenebb ellenfele, a legyőzött és megalázott Lord Stannis egy féltékeny boszorkány hálójába keveredett. Északot azonban még mindig az ifjú Robb Stark kormányozza Zúgó várából. Robb haditervet készít megvetett ellenségei, a Lannisterek ellen nem törődve azzal, hogy a húgát túszként tartják fogva Királyvárban, a Vastrónus fővárosában.
A száműzött Daenerys királynő, a világ utolsó három sárkányának úrnője eközben egy távoli földrész véráztatta vidékein kel át. A pusztító dinasztiaháború dögletes, halált hozó bűzében Daenerys szövetségeseket keres és erőt gyűjt a Királyvár elleni támadáshoz, amellyel visszanyerheti a meggyőződése szerint törvényesen őt illető koronát.
Ahogy a szembenálló erők a végső, gigászi összecsapásra készülnek, a civilizáció peremén barbár horda tűnik fel, amelynek célja a Hét Királyság leigázása. Rajtuk kívül azonban megjelenik a mesebeli Mások előőrse is, a feltámasztott élőhalottak természetfeletti, megállíthatatlan hadserege is. A világ jövője egy hajszálon függ, és senki sem adja fel végső győzelemre törő küldetését, míg a Hét Királyságban ki nem robban a kardok csillapíthatatlan vihara...
Ian Livingstone - A rémület útvesztője
A gonosz Malbordus hatalmának már szinte senki és semmi nem tud ellenállni. Nevelői, a Fekete Elfek utolsó próbatételre a Koponyák Sivatagába küldik: Vatos városában meg kell találnia öt Sárkányszobrot, hogy ezek szörnyű erejét a gonosz hatalmak szolgálatába állítva elpusztíthassa a békés Allansiát. Csak TE állíthatod meg! Előbb kell Vatosba érned Malbordusnál, és meg kell semmisítened a Sárkányszobrokat. TE vagy az egyetlen, aki megakadályozhatja a szörnyű pusztítást. De vigyázz! A küldetés veszélyes. Ha nem vagy elég erős, ügyes és szerencsés, könnyen ott hagyhatod a fogadat...
Stephen King - A Setét Torony - A Setét Torony
A _Susannah dala_ ott ér véget, hogy közeleg a szülés ideje... és a Dixie Malacban zajló küzdelem során Callahan atya halálos sebet kap.
Időközben szörnyű kínok közepette megszületik Roland és Susannah/Mia fia, Mordred, a pókká átváltozni képes rettenetes mutáns. Őrületes tempóban növekszik-fejlődik, folyton éhes, és ezt az éhet csillapítani kell: elsőként szülőanyját, Miát falja fel. Majd nekiindul, hogy a Bíbor Király parancsára elpusztítsa Rolandot is.
A megfogyatkozott _ka-tet_ rendíthetetlenül folytatja útját a Setét Torony felé. Bármennyire szereti is Roland a harcostársait, a Torony megismerésének vágya mindennél erősebb benne - bárkit és bármit képes feláldozni célja eléréséért. Véres harcok és számtalan nehézség, nélkülözés árán - miközben az író, Stephen King életét is megmentik - Roland végre ott áll a világokat mozgató Setét Torony tövében: elérkezett a végső összecsapás ideje. Le kell számolni a Bíbor Királlyal, és ezzel megmenteni a világot.
Gileádi Roland, a harcos belép a Toronyba, elindul felfelé, és minden szinten élete egy-egy szakaszával szembesül; de vajon mit talál a legfölső szobában?...
E nagy ívű eposz utolsó kötetében a kör bezárul, és búcsút veszünk a bátor, rettenthetetlen, nemes lelkű hősöktől, Kedves Olvasó.
George R. R. Martin - Királyok csatája
Hogyan veszi fel a küzdelmet a világ másik végére száműzött királynő a szétesett és megosztott birodalom felett uralkodó gonosz démonok és gyilkosok ellen? Ki is valójában a titokzatos, álruhában rejtőző kisfiú? A Jó vagy Rossz képviselői nyerik meg végül a legöldöklőbb, legkegyetlenebb csatákat? Sikerül-e a szörnyű káoszt újra békévé varázsolni?
A Királyok csatája a vad mulatságok és véres megtorlások világába repít el bennünket. Ebben a mesében fivér fivér ellen támad, éjszakánként pedig félelmetes kísértetek suhannak át a lombok közt. A káprázatos Holdhegység sziklái közt vademberek, veszedelmes boszorkányok és méregkeverők ereszkednek le, hogy feldúlják az addig békés vidéket.
Vérfertőzés és apagyilkosság, alkímia és merénylet - e kegyetlen világ dicsőségének ára csak a vér lehet.
A Királyok csatája merész, ötletes és bámulatos képzelőerővel megalkotott regény, kápráztató szépség és határtalan bűvölet hajtja át. Hamisítatlan és felejthetetlen izgalom - elejétől a végéig.
Ian Livingstone - A halál seregei
Allansia királyságát veszély fenyegeti. Agglax, a gonosz zombi-király hatalmas, élőhalott harcosokból álló hadsereget állított fel Allansia keleti részén, az Ördögerdőn túl. Hadserege minden egyes támadás után növekszik, hiszen az általuk elpusztított embereket Agglax gonosz varázslattal saját élőhalott harcosaivá változtatja. Ha valaki meg nem állítja őket, nemsokára az egész királyságot elnyeli ez a félelmetes sereg.
TE vagy Allansia egyetlen reménye. A feladatod, hogy toborozz hadsereget, és űzd el az élőholtakat. De hogyan vehetnéd fel eredményesen a harcot egy olyan sereggel, mely minden egyes csata után nagyobb és nagyobb lesz?
Két kocka, egy ceruza és egy radír: ez minden, amire szükséged van, hogy belevágj ebbe az izgalmas kalandba. A harc szabályai részletesen ki vannak dolgozva, a kalandlapodon pontosan nyilvántarthatod a szerzett dolgokat és a veszteségeidet is.
Rengeteg veszélyen kell átvágnod magad, és a siker egyáltalán nem garantált. TE döntöd el, melyik utat választod, mekkora veszélyt vállalsz, és milyen ellenfelekkel küzdesz meg. Sokszor nem marad más választásod, mint ölni, különben téged ölnek meg!
Stephen King - A Setét Torony - Callai farkasok
Gileádi Roland és csapata lankadatlanul keresi a Setét Tornyot, minden világok mozgatóját. az élet működtetőjét. Útjuk során egy kis településre. Calla Bryn Sturgisbe vetődnek. A mezővároska mindennapjai békésen telnek, lakóinak többsége földművelésből és állattartásból él; s közöttük lett otthonra Callahan atya. aki korábbi életében megjárta a földi pokol számos bugyrát. Ám ezt a békét huszonhárom évenként feldúlja az ún. Mennykőcsapásból támadó Farkasok bordája, amely elrabolja az arrafelé oly gyakori ikergyermekek egyikét. Igaz később ezek a gyermekek visszatérnek, ám lényük leglényegét a Farkasok elvették tőlük. Felnőnek ugyan, de csak szellemileg visszamaradott, melák igavonókként tengődnek korai halálukig. A lakók úgy döntenek elég, ezúttal szembeszállnak a Farkasokkal, s ehhez segítségül hívják Rolandot és harcostársait. Megkezdődik a felkészülés. De vajon kik vagy mik ezek a Farkasok? Farkasbőrbe bújt emberek, netán álcázott robotok? Milyen célra kellenek nekik az Ikrek, s miért pont ok? Felvirrad a támadás napja. Kétséges az Összecsapás kimenetele: bár a maroknyi harcosnak akad néhány segítője a falusiak között, helyzetüket súlyosbítja, hogy a hasadt személyiségű Susannah-t annak idején megejtették a homárszörnyek. s rövidesen várható a vajúdás.
A ciklus ötödik kötetében Roland - és vele ön is. Kedves Olvasó - közelebb kerül a titokzatos Setét toronyhoz
Ian Livingstone - Zagor legendája
Zagornak, a Tűzhegy varázslójának neve sokáig rémülettel töltötte el Titán világának lakóit. A gonosz mágust azonban legyőzték és száműzték saját síkjáról. Mégsem pusztult el végleg. Ezúttal egy démon testében újjászületve Amarillia királyságának létét fenyegeti. A rettegett szörnyeteg a messzi Torony szigeten álló Ezüstvárban gyűjti erejét a végső leszámoláshoz. Számos jelentkező akad elpusztítására, köztük Anvar, a barbár. Braxus a harcos, Pecök a törpe és Sallazar a varázsló. Te döntheted el, hogy melyikük lesz a kiválasztott, aki összeméri erejét a démoni teremtménnyel és szolgáival...
Steve Jackson - Királyok koronája
A Mampang erőd zord tornyai ridegen magasodnak a táj fölé. Központjából gyilkos gonoszság szivárog, megfertőzve mindenkit mérges leheletével. Valahol az erőd mélyén rejtőzik a hírhedt Főmágus, kincses kamrájában a legendás Királyok Koronájával. Minden ügyességedre (kardforgató tudásodra és mágikus képzettségedre egyaránt) szükséged lesz, hogy megálld a helyed az erőd ismeretlen borzalmai ellenében!
J. R. R. Tolkien - A Gyűrűk Ura
A Gyűrűk Ura tündérmese. Mégpedig – legalábbis terjedelmét tekintve – alighanem minden idők legnagyobb tündérmeséje. Tolkien képzelete szabadon, ráérősen kalandozik a könyv három vaskos kötetében – vagyis abban a képzelt időben, mikor a világ sorát még nem az ember szabta meg, hanem a jót és szépet, a gonoszat és álnokot egyaránt ember előtti lények, ősi erők képviselték. Abban az időben, mikor a mi időszámításunk előtt ki tudja, hány ezer, tízezer esztendővel a Jó kisebbségbe szorult erői szövetségre léptek, hogy a Rossz erőit legyőzzék: tündérek, féltündék, az ősi Nyugat-földe erényeit őrző emberek, törpök és félszerzetek, erdő öregjei fogtak össze, hogy a jó varázslat eszközével, s a nagy mágus, Gandalf vezetésével végül győzelmet arassanak, de épp e győzelem következtében elenyésszen az ő idejük, s az árnyak birodalmába áthajózva átadják a földet új urának, az emberfajnak. Különös világ ez az emberfölötti – vagy emberalatti – lényekkel benépesített Középfölde. Anyagi valósága nincs. Baljós, fekete várai, csodás fehér tornyai, fullasztó, sűrű erdei, gyilkos hegyei, sötét mélységei gondoskodnak róla, hogy egy pillanatig ne érezzük magunkat a fogható valóság közegében. Különös, hisz ebben a mesevilágban, ahol oly ékesen virágoznak a lovagi erények, véletlenül sem találkozunk az emelkedett eszményeket hirdető kora középkori lovagvilág fonákjával, az eszmények máza alatt a könyörtelen társadalmi tagozódással, elnyomással, nyomorral, létbizonytalansággal; ebben a külsőre feudálisnak tetsző világban jó is, rossz is vele születik a szereplőkkel, ott rejlik a szívük mélyén; a könyv személytelen szereplője a morál, az pedig kiben-kiben belső parancs. _Göncz Árpád_
A mű első megjelenésének ötvenedik évfordulója alkalmából alaposan felújított angol kiadás nyomán mi is gondos ellenőrzésnek vetettük alá a könyvet, ennek eredménye ez az indexszel és újrarajzolt térképekkel ellátott, pontosabb magyar szöveg. Reméljük, minden Tolkien-rajongó örömét leli benne.