Ajax-loader

A ​minőség ügyével foglalkozás, a megfelelés a vevői elvárásoknak minden szervezet működésében stratégiai fontosságú kulcskérdés. Arra nincs általános recept, hogyan lehet a legjobb úton elérni és fenntartani a vevő elégedettségét, azonban az elmúlt évtizedek során kialakult megközelítések, módszerek és eszközök jó kiindulási alapot jelentenek a saját megoldás kidolgozásához. A könyv ezeket foglalja össze a tanulni vágyók és az érdeklődő gyakorlati szakemberek számára. A szerző a Miskolci Egyetem Vezetéstudományi Intézetének egyetemi docense és a B-KONZ Oktató, Tanácsadó és Szolgáltató Kft. ügyvezetője, aki többéves oktatási és alkalmazási tapasztalatai alapján foglalja össze és rendszerezi a témához kapcsolódó ismereteket.

Kapcsolódó könyvek

Értékelések

Rukkola értékelés
-/5

Statisztika

-
átlagos pontszám
0
aktív példány
0 példány értesítés alatt
0 prerukkolt példány
0 elérhető példány
0 eladó példány
0
stoppolás
0
kívánságlistán
0
folyamatban lévő rukk / happ
0
lezárult rukk / happ

Címkék

Kollekciók

  • Nem szerepel egyetlen kollekcióban sem.