Ma már szinte minden vállalat a nemzetközi színtéren versenyez, még akkor is , ha termékei soha nem hagyják el az ország határait. Ezért a nemzetközi gazdasági környezet, a nemzetközi piacok, az új marketingmegoldások ismerete szinte kötelező minden üzletember számára. A munka átfogó ismeretek ad a piacok nemzetközi változásairól, a nemzetközi marketing gyorsan változó környezetéről, az ideális marketingmix kialakításának és megvalósításának nehézségeiről, valamint a lehetséges megoldási módozatairól. A könyvet nem csak az értékesítés körében, hanem bármely más területen (termelés, kutatás, humánerőforrás- menedzsment stb.) dolgozó szakembereknek is ajánlom.
Kapcsolódó könyvek
Pongor-Juhász Attila - Az időmilliomos vállalkozó
"Több éves időhatékonysági praktikák és technikák tanulmányozása után összeállítottam egy rendszert, amelynek köszönhetően Te is elérheted, hogy időmilliomos vállalkozóvá válj, és a céljaid eléréshez szükséges életed éld!
A könyvben olyan produktivitási és időhatékonysági praktikákat mutatok meg neked amelynek köszönhetően megtudhatod:
Hogyan szüntesd meg a teljes szétesés érzését, nap mint nap!
Hogyan delegálj, ellenőrizz és oszd be hatékonyan saját idődet!
Hogyan szabadíts fel magadnak extra szabadidőt úgy, hogy közben a vállalkozásod eredménye növekszik!
Hogyan válj a saját időd urává!"
Ron Fry - Your First Job
For Students – and Anyone Preparing to Enter Today’s Tough Job Market
What’s different about Your First Job? This new and up-to-date second edition is still the only guidebook for entry-level job seekers that covers all aspects of job and careers int he ’90s- from finding and landing your dream job to keeping your career on an upward track!
How to Find it
In the toughtest job market for entry-level candidates int he last 50 years, you’ll find Ron Fry’s complete and revised career handbook packed with helpful hints on identifying and tracking down those „hidden” job opportunities – the 80 percent of job openings that are never advertised.
How to Land it
Next, you’ll learn the secrets of writing a professional resume, landing jobwinning interviews, tackling those tricky interview questions and negotiating salary and benefits.
How to Keep it
Finally, Your First Job goes ont he job, revealing what to expect during the first six months and first year-from protocol to politics, from office gossip to office parties – and advising you not only on how to keep your job, but how to prosper in it as well. And then, Your First Job tells you how to advance to that all-important second job.
Miklovicz Norbert - Meggyőzés, befolyásolás, megnyerés az üzleti életben
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tudod, hogy napjainkban a marketingeszközök ismerete már nem jelent piaci előnyt?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A cégvezetőnek, a marketing-döntéshozónak ma már azt kell tudnia, hogy melyik eszközt milyen módon használja a másik fél meggyőzése érdekében.
Tartalmi komplexitását tekintve ez egy kézikönyv, mely sokéves hiányt pótol. Legyen az asztalodon, hogy naponta használhasd! Eddig eltitkolt trükkök és praktikák először magyar nyelven magyar esettanulmányokkal, az üzleti élet minden szituációjára. Testbeszéd, elektronikus, telefonos vagy szóbeli kommunikáció, tárgyalástechnika, offline-online hirdetések, weboldal- és internetes értékesítés hatékonyságnövelés.
Vajon gyorsabban elolvasod, mint a konkurensed?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A szerzőről
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Miklovicz Norbert marketingstratéga, az üzleti meggyőzési technikák magyarországi specialistája.
A Marketing112 kkv-marketingügynökség tulajdonosa, marketingszakértő. Az Akadémia112 kkv oktatási rendszer alapítója, a Business112 kkv-vezetőknek, -döntéshozóknak szóló üzleti portál főszerkesztője.
Publikációi rendszeresen megjelennek a hazai szakmai sajtóban, konferenciák érdemi előadója, és szakmai tréningjei minden hónapban telt házat vonzanak.
Ügynöksége kis- és középvállalkozások marketingterveit, marketingstratégiáit alkotja és valósítja meg. Ügyfelei hazai és külföldi kis- és középvállalkozások, de ügynökségekkel is együtt dolgozik. Gyakran kérik véleményét kkv-k üzleti és marketing témáival kapcsolatban gazdasági tévéműsorok, rádiók.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kinek ajánljuk a könyvet?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- cégvezetőknek
- döntéshozóknak
- marketingeseknek
- vállalkozóknak
- tanácsadóknak
- hallgatóknak
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mit ad a könyv neked?
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A könyv elolvasásával megismered a legújabb, leghatékonyabb meggyőzési-, megnyerési technikákat, amit a világ legsikeresebb értékesítői alkalmaznak. Képes leszel kontrollálni a tárgyalásaidat és értékesítéseid sikeres lezárásait. Sok tipp, tanács és gyakorlat vár arra, hogy felfedezd.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vélemények
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Miklovicz Norbert első könyve a marketing és az értékesítés modern magyar enciklopédiája. Tömören minden olyan régi és új szociálpszichológiai ismeret benne van, amelyikre egy marketingesnek, értékesítőnek vagy cégvezetőnek szüksége lehet. Ha biztosak szeretnénk lenni a dolgunkban – mielőtt kimegy egy reklámüzenet –, érdemes mintegy ellenőrző listaként felütni ezt a könyvet, hogy ne rontsunk el semmit. Ha pedig kifogytunk az ötletekből, esetleg valami nem akar működni, akkor ebből a könyvből kaphatunk új, kreatív, általunk eddig nem használt megoldást. A könyv külön erőssége a hazai való életből merített sok példa."
Polló László szervezetfejlesztési tanácsadó, Lilium Konzultáns Kft.
"Norbi egy hihetetlenül erős és ütős eszköztárat állított össze, amelynek alkalmazásával egy mai vállalkozó megtöbbszörözheti a kommunikációja és marketingje hatékonyságát. A példák és az esettanulmányok konkrétabbakká teszik az eszközöket, és segítenek abban, hogy ezeket a saját cégünkben megvalósítsuk. Ajánlom minden tanulni vágyó vállalkozónak!"
Kozák Mihály főszerkesztő, 108.hu Magazin
Ismeretlen szerző - Social Issues in Marketing
_Social Issues in Marketing_ presents a sampling of analysis and opinion concerning the role of marketing activity within the economic system and society at large. Its purpose is to draw attention to a group of difficult analytical problems that are generally neglected in the study of marketing from the managerial viewpoint. These problems are, however, relevant to business management and to understanding the larger environment within which the individual manager and firm operate. This book, then, is offered as a supplement to the currently popular managerial perspective presented in many marketing texts and courses. It is also a survey of issues important in themselves, issues that might be studied for their own sake, entirely apart from any managerial context.
Bátonyi Viola - Könyvtári marketing
A tartalomból:
- Értelmezések és félreértések
- A túlélés stratégiája
- A marketingterv
- Marketingmix, avagy a marketingstratégia elemei
- Szponzorálás
Téglási Ágnes - Változások menedzselése
Ehhez a könyvhöz nincs fülszöveg, de ettől függetlenül még rukkolható/happolható.
Benson Smith - Tony Rutigliano - Fedezze fel üzletkötői erősségeit
Ma már egyetlen üzletkötői módszer sikerében sem lehetünk biztosak. Nincsenek többé "garantáltan működő technikák." Ennek ellenére vannak üzletkötők, akik rendszeresen kiemelkedő eredményeket érnek el: nagyobb forgalmat hoznak és sokkal több üzletet kötnek, mint társaik.
Vajon miben hasonlítanak egymásra ezek az emberek? Netán vannak olyan módszerek, amiket csak ők ismernek, és az "átlagos üzletkötők" nem? Ehhez hasonló kérdések mozgatták a Gallup munkatársait, amikor kiterjedt kutatómunkával, több százezer emberrel készített interjú elemzése alapján, végül megfejtették a kiemelkedően sikeres üzletkötők titkát.
Felfedezésük meglepetést okozott: a "sikeresek" személyiségjegyei között szinte semmilyen hasonlóságot nem találtak. Az általuk alkalmazott technikák is különböznek egymástól. Mégis van valami, amiben mindnyájan megegyeznek: személyes adottságaik fejlesztésére fektetik a hangsúlyt, ezt tekintik sikerük zálogának.
Steve Strid - Claes Andréasson - Viking marketing
A IX. században a vikingek egy fosztogatásra, rablásra és bódító hatású gombákra épülő civilizációt alkottak, és ők adták nekünk -többek között- a Nobel-díjat, az IKEA-t, a Volvót, az Ericssont, a Legót és az Absolut Vodkát.
Svédország, Dánia, Norvégia és Izland összlakossága nem éri el a 20 milliót, vagyis a modern vikingek a Föld népességének mindössze 0,3 %-át teszik ki. Hihetetlen, de ennek ellenére ők bonyolítják a világ összes exporttevékenységének 3 %-át! Igen, a skandináv termékek első osztályúak, de mégis a márkaneveik hódították meg a világot.
Az erőszak korának vége, de a vikingeknek még mindig megvan az a zseniális és némileg különc hozzáállása, amellyel nevet tudnak szerezni a cégeiknek, a termékeiknek és az ügyeiknek.
"A viking marketing" elmeséli, miként nem működik a reklám, és hogy ez miért jó, miért értelmetlen a versengés, továbbá hogy a büntetés-jutalmazás rendszere miért primitív eszköz a motiválásra, és hogy miért is nem a pénz a világ mozgatórugója, valamint, hogy az ügyvédeknek miért az utolsó hajóban a helyük...
Dan S. Kennedy - Azonnali vásárlásra ösztönző direkt marketing
Ki akar vadkacsára ágyúval lőni? Elégedett vagy a céged teljesítményével? Elég hatékonynak érzed vállalatod marketing tevékenységét? Egyáltalán van marketing tevékenységed? Ha a fentiek közül bármelyik kérdésre nemmel válaszoltál, Te is a magyar kis- és középvállalkozók azon igen népes csoportjához tartozol, akik nem fedezték még fel, hogy a marketing nem egy pénznyelő gép és nem is a szükséges rossz, hanem az az eszköz, ami nélkül vállalatod sosem éri el a kemény munka megérdemelt gyümölcsét. Tudom, hogy szkeptikus vagy, de tedd most ezt egy percre félre! A Direkt marketing, őszintén mellébeszélés nélkül a világ egyik legsikeresebb marketing gurujának, Dan Kennedy-nek a rövid, tömör, olvasmányosan szórakoztató könyve arról, hogyan használd a szegmensednek megfelelő marketing technikát a lehető legköltséghatékonyabban. Ha elolvasod a könyvet tudni fogod, hogy eddig hol rontottad el, s merre kell elindulnod egy pontosan mérhető, garantáltan közvetlen eladást generáló marketing irányába. Önmagukért szóló hirdetések: viszlát! Bugyuta reklámok, ég veletek! Direkt Marketing, mellébeszélés nélkül, meggyőző esettanulmányokkal, magyar piac specifikus kiegészítéssel. Valódi marketing nagyágyú, mely elfér a fiókodban.
Giles N. Clark - Inside Book Publishing
Book publishing today is a highly competitive and exciting business facing new challenges and opportunities in the form of multimedia and electronic publishing.Inside Book Publishing provides a wealth of essential information for publishing students and anyone interested in a career in publishing. From commissioning to marketing, from copyright to the customer, from family businesses to international media corporations, Giles Clark describes the tasks involved, pinpoints the skills required, and predicts likely career paths and ways in. This third edition has been fully revised and updated to take account of the latest technological changes, with the emergence of the internet and new informations systems, and details recent changes in ownership and business strategies. This edition also features new careers advice and information on training courses.
Ryan Holiday - Trust Me, I'm Lying
You've seen it all before. A malicious online rumor costs a company millions. A political sideshow derails the national news cycle and destroys a candidate. Some product or celebrity zooms from total obscurity to viral sensation. What you don’t know is that someone is responsible for all this. Usually, someone like me.
I’m a media manipulator. In a world where blogs control and distort the news, my job is to control blogs—as much as any one person can.
IN TODAY’S CULTURE… Blogs like Gawker, BuzzFeed, and The Huffington Post drive the media agenda. Bloggers are slaves to money, technology, and deadlines. Manipulators wield these levers to shape everything you read, see, and hear— online and off. Why am I giving away these secrets? Because I’m tired of a world where blogs take indirect bribes, marketers help write the news, reckless journalists spread lies, and no one is accountable for any of it. I’m going to explain exactly how the media really works. What you choose to do with this information is up to you.
Nagy Krisztina - Nevek harca
Nagy Krisztina könyve nem "szakirodalom" a hagyományos értelemben, inkább szórakoztatva, különböző nézőpontokat bemutatva tanító, valódi tapasztalatokon és ügyfélmunkán alapuló olvasmány.
Olyan új szempontokat és ötleteket, valamint eszközöket és módszereket kapunk, amelyek elosztlatják a félelmeinket a marketinggel kapcsolatban és magabiztosan fogunk belevágni a saját üzleti énmárkánk építésébe.
C. Michael Hall - Tourism and Social Marketing
Social Marketing is the utilisation of marketing principles and methods to encourage individual and organisational behaviour change for the public good. Traditionally the domain of government it is increasingly also utilised by non-government and non-profit organisations and other institutions of civil society as a non-regulatory means to achieve policy and public good goals. At a time when concerns over tourism's contribution to undesirable environmental, economic and social change is greater than ever, social marketing strategies are important for encouraging more appropriate and desirable behaviours by tourists and the tourism industry.
Tourism and Social Marketing is the first book to comprehensively detail the relevance of social marketing principles and practice to tourism, destination management and marketing. By considering this relationship and application of social marketing approaches to key issues facing contemporary tourism development, such as the environment, this book provides significant insights into how the behaviours of visitors and businesses may be changed so as to develop more sustainable forms of tourism and improve the quality of life of destination communities. It further provides a powerful impetus to the development of tourism related forms of sustainable consumption and the promotion of ethical tourism and marketing. This innovative book is comprehensive in scope by considering a variety of relevant fields relevant to tourism and social marketing practice including, health, non - profit organisations, governance, the politics of marketing and consumption, consumer advocacy and environmental and sustainable marketing. It integrates selected international cases studies to help tourism students engage with the broader debates in social marketing, governance and the politics of behaviour change and shows the relationship of theory to practice.
Written by a leading authority in the field, topical and integrative, this book will be valuable reading for students, scholars and researchers in tourism.
Wéber László - Mennyiért vállaljam?
Mennyiért vállalkozzak? Mennyit kérjek? Milyen áron kínáljam a szolgáltatásaimat? Olyan kérdések ezek, amelyeket naponta tesznek fel az építőipari vállalkozók, akik napjainkban a Központi Statisztikai Hivatal adatai szerint csaknem kilencvenötezres (!) sereget alkotnak Magyarországon. Elsősorban nekik szól ez a könyv, de reményeink szerint mindazok érdeklődve forgatják majd is, akik az építőiparral megrendelőként vagy tervezőként kerülnek kapcsolatba.
Virányi Péter - Több mint reklámtörténelem
Ki gondolta volna, hogy az első nyomtatásban megjelent reklám egy imakönyv volt, vagy azt, hogy újságot már a nyomtatás felfedezése előtt is olvashattak az emberek, esetleg, hogy Hammurápi törvényei között már találhatunk sörreklámoknak is beillő hirdetéseket? Ilyen, és ehhez hasonló kérdésekre ad választ a Több mint reklámtörténelem. A historizálás klasszikus mesélő stílusában íródott, nem csupán évszámokkal és nevekkel teletűzdelve, hanem legendákkal, történetekkel és saját tapasztalatokkal színesített olvasmány, ami a reklám történelmének mintegy hat évezredes fejlődését mutatja be. Ironikusan, szellemesen regél a történelemről, a technikáról, a művészetről, a tudományról, és arról, hogy hogyan jutott el a reklám az ókori grafittiktól a flash mobokig. A könyv számtalan érdekességet tartogat, képanyaga vizuálisan is színesíti a történelmi és reklámkészítési ismereteket.
Szakály Zoltán - Táplálkozásmarketing
Egy nemzet gazdasági értelmezésben mérhető teljesítményét a jelenben is, de még inkább a jövőben alapvetően a lakossága egészségi állapota határozza meg. A nemzetközi tapasztalatok bizonyítják, hogy az egészséges társadalom megteremthető, fenntartható, amelyhez nélkülözhetetlen a tudományos kutatás és erre épülő gyakorlati életvitel szimbiózisa. Ebben a folyamatban kiemelt feladatok hárulnak a nevelés-oktatás széles körű területeire, ahol is a hangsúlyt a megelőzésre kell helyezni.
Ebből a felismerésből fakad a szakkönyv témája: egyfelől a legújabb kutatási eredmények magasfokú szintézise, másfelől a preventív fogyasztói magatartás megalapozása.
A szerző nemzetközi és saját kutatásai alapján a szakirodalomban először definiálja a táplálkozásmarketing fogalmát, utalva arra, hogy a vásárlók és a társadalom hosszú távú érdekeinek figyelembevétele megkívánja olyan élelmiszerek kifejlesztését, amelyek nemcsak ízletesek, hanem még egy vagy több táplálkozási (funkcionális) előnnyel is rendelkeznek. Ebből következően a táplálkozásmarketing azokat az élelmiszereket menedzseli a piacon, amelyek valamilyen egészségvédő (funkcionális) tulajdonságokkal rendelkeznek.
Ilyen előnyökkel jellemezhetők a funkcionális, a hagyományos és tájjellegű, valamint az organikus élelmiszerek.
Nemzetgazdasági szempontból, az előzőekben említett egészségvédő szerepük miatt a funkcionális élelmiszerek kiemelt figyelmet érdemelnek még azért is, mert ismerve hazánk mezőgazdaságának és erre épülő élelmiszeriparának komparatív előnyeit, alapjául szolgálhatnak újgenerációs hungarikum termékek kifejlesztésének, biztos és versenyképes piaci pozíciók megszerzésének.
A szakkönyv hiányt pótló jellegéből következően széles körű társadalmi érdeklődésre számíthat, mivel átfogóan tárgyalja a táplálkozásmarketingstratégia kialakításának elméleti és gyakorlati összefüggéseit, nemes célt szolgálva előmozdítja egy egészségesebb magyar nemzet megteremtését.
Kiemelten ajánlható a kutatási módszerek tekintetében a felsőoktatásban résztvevőknek (oktatók, hallgatók, doktoranduszok), élelmiszer-ipari innovációs területen működőknek, pedagógusoknak, élelmezés- és egészségügyi dolgozóknak.
dr. Széles Gyula
John Kalench - A jelöltkutatás mestereinek 17 titka
"Annak ellenére, hogy bárki a Jelöltkutatás Mesterévé válhat a Network Marketingben, mégis csak nagyon kevesen érik el ezt a szintet.
Ha a könyvből megtanulható titkok közül akár csak egyetlen egyet is elkezdesz következetesen alkalmazni, te lehetsz az egyike ezeknek a keveseknek.
Tekintsd ezt ígéretnek!"
Jerry Dimos - Steven W. Groves - Guy R. Powell - ROI a közösségi médiában
Hogyan lehet aktivizálni a közösségi média főszereplőit, a befolyásolókat, az egyéneket és a fogyasztókat, és milyen módszerekkel lehet mérni és növelni az ilyen irányú marketingbefektetések hatékonyságát? A könyvben bemutatott módszerek és eszközök a hagyományos és a közösségi marketing bármely kombinációjára alkalmazhatók. A szerzők ötlete egy új megközelítés: a médiabevonódási keretrendszer. Saját sikereikből kiindulva és számos esettanulmányra építve dolgozták ki ezt a rendkívül hasznos elemzési keretet. Ennek alapján bárki könnyen alkalmazhatjai azt a nyolc lépésből álló marketingfolyamatot, amellyel eredményes stratégiai és taktikai döntések hozhatók, és pontosabban meg lehet határozni mikor, mire, mennyit érdemes költeni. Használd okosan a közösségi médiát a márka erősítésére, az árbevétel, a nyereség és a piaci részesedés növelésére!
J. C. Frost - Miként tettem szert 11 millió forintra az elmúlt hat hónapban
Ez a könyv a közvetlen marketing gyakorlatával foglalkozik. Célja, hogy megmutassa Önnek: miképpen gazdagodhat meg a közvetlen marketing segítségével mindenféle kezdeti beruházás és kockázat nélkül. A szerző se nem könyvelő, sem ügyvéd sem pedig jogi tanácsadó. Ezért a kiadók, az S.I.D.M.D valamint a Groupe R.R. International, mentesek minden közvetlenül vagy közvetve az e könyvben foglaltaknak tulajdonítható esetleges személyes veszteségeket és kockázatokat illető felelősségtől.
Lőrincz Zsolt - Multi
Egy a jelszó, sok a menedzser, még több a rabszolga, és végtelen az idiotizmus. Így dolgoztok ti. Felmerült már Önben a kérdés, mi értelme a maratoni meetingeknek, a parasztvakító prezentációknak, az elburjánzó e-maileknek, a HR-személyzetnek - vagy az életnek úgy általában? Ha nem találja a válaszokat, ez a könyv Önnek szól - talán éppen Önről.