Vezetőként egyik legfontosabb feladatunk az, hogy alkalmazottainkból kihozzuk a tudásuk legjavát. A nagyobb teljesítményre ösztönző, életerőtől duzzadó vállalati környezetet létrehozó menedzserek lecsökkentik a munkatársak fluktuációját, miközben drámai mértékben megnövelik a termelékenységet és a minőséget. Brian Tracy több évtizedes szakmai tapasztalatára támaszkodva 21 gyorsan megtanulható, rendkívül hatékony módszert tár elénk, melyekkel fejleszthetjük az egyén, de bármilyen csoport hatékonyságát is. Megtudhatjuk: Hogyan lehet alkalmazottainkat rávenni a lelkes munkavégzésre? Miként lehet olyan sok munkát adni nekik, amennyit csak önmagukat felülmúlva tudnak elvégezni? Hogyan lehetnek alárendeltjeink egyszerre függetlenek és a csapat tagjai? Miként csökkenthetjük beosztottjaink félelmét a kudarctól, és hogyan vehetjük rá őket a bátrabb kezdeményezésre? Miként távolítsuk el beosztottjaink útjából az akadályokat és segítsük elő sikeres munkavégzésüket? A fentieken kívül megismerkedhetünk a sikeres vezető életét megkönnyítő számos módszerrel és mesterfogással is. Brian Tracy a világ egyik legkiválóbb motivációs trénere. Számos sikerkönyv szerzője, melyeket 42 nyelven a világ 60 országában használnak. Személyes és karrier-tanácsadóként több mint ezer nagyvállalatnak nyújtott segítséget többek között az IBM-nek, a McDonnell Douglasnak, és több mint kétmillió embert oktatott személyesen. Kiadónknál korábban megjelent kötetei: Az eladás pszichológiája; Beszélj győztesként!; Most építs nagy üzletet!
Kapcsolódó könyvek
Walter György - Vállalatfinanszírozás a gyakorlatban
A könyvből számos hasznos választ kaphat a kérdésére mindenki, aki az üzleti életben szembesült már azzal a problémával, hogy milyen módon, kitől, milyen eséllyel szerezhet ma vállalatának, vállalkozásának forrást Magyarországon.
Jó szívvel ajánlhatjuk azoknak is, akik egyszerűen csak érteni akarják, hogy hogyan működik, gondolkozik, dönt például egy kereskedelmi bank, egy faktorcég, vagy egy pénzügyi befektető. A könyvet a gyakorlatot jól ismerő szakemberek írták, közérthetően, nagyon sok élő, magyar példával illusztrálva.
Ismeretlen szerző - Stratégiai és üzleti tervezés
A könyv az egyetemi alapképzésben oktatásra kerülő Stratégiai és üzleti tervezés című tantárgy törzsanyát foglalja össze.
A fontosabb fogalmak definiálását (Bevezetés) követően a szerzők a 2. fejezetben áttekintést adnak a stratégiai gondolkodás történeti fejlődéséről, ahol az egyes fejlődési szakaszok jellemzőivel ismerkedhet meg az olvasó.
A stratégiai elemzéssel foglalkozó 3. fejezet bemutatja a külső környezet, a vállalati belső adottságok és képességek szerepét és elemzési módszereit, amelyek megalapozzák a stratégia kidolgozását.
A 4. fejezet a stratégia kialakításának különböző szintjeit és összetevőit tárgyalja: küldetés és jövőkép megfogalmazása, vállalati szintű stratégiák választéka, portfólió stratégiák, üzletági szintű versenystratégiák, stratégiai szövetségek és nemzetközi stratégiák.
A könyv 5. fejezete a stratégia megvalósításának előkészítésével, ezen belül is konkrétan a projektek tervezésével és vezetésével kapcsolatos ismereteket foglalja össze.
Az utolsó, 6. fejezet az üzleti tervezés szerepét, kidolgozásának folyamatát és a terv tartalmának fontosabb jellemzőit mutatja be.
Robert S. Kaplan - A. A. Atkinson - Vezetői üzleti gazdaságtan
Könyvünk tárgya a vezetői üzleti gazdaságtan. Szemléletmódja azon a funkción alapul, hogy a vezetői számviteli információknak közvetlenül a menedzsmentet kell szolgálnia, háttérbe szorítva a más szempontokból elkerülhetetlen (például külső legitimációs, pénzügyi számviteli) feladatokat. A döntéshozó vezető sokszor szembesül a következő kérdésekkel: Elegendő és megfelelően szelektált informácíóval rendelkezik-e a döntéshez a konkrét szituációban? Ugyanaz az információ szükséges a rövid távú és a több éves kihatású termékbevezetési döntéshet? Ismerjük-e a költségeinket? Mit kezdjünk az egyre növekvő általános költségekkel, hogyan rendelhetjük ezeket a költségokozókhoz, elhagyva a nem megalapozott pótlékoló kalkulációt. Egyre fontosabb kérdés a vezető számára továbbá, hogy a tulajdonosi érték növelése érdekében mityen döntési kritériumokat kell használni a különbözö szinteken? A vezetői számvitel tartalmában tehát az üzleti döntések megalapozását szolgálja. Módszereket ad a költségszerkezet elemzésére, foglalkozik a rövid távú tervetés, az erőforrás-allokáció és a kapacitásköltség kezelésének problémáival. Részletesen tárgyalja a szolgáltatóegységek teljesítménymérését és költségeiknek üzemekhez, tevékenységekhez rendelését. A szerzők bevezetik az olvasót a tevékenység alapú költségszámítás rejtelmeibe, bemutatják annak bevezetésével nyerhető előnyöket és hasznokat. Külön fejezetek tárgyalják az árazást, ezen belül is a termékmixek kezelésének a kérdéseit, a költségközpontok és a transzferárak kialakitásának lehetséges megoldásait. Hatékonyan oldják meg a pénzügyi teljesítményméréssel foglalkozó fejezetekben az implicit tőkelekötés költségeinek számbevételét és döntési kritériumokba történő beépítését. A könyv külön fejezetben foglalkozik az ösztönző rendszerek kialakításával, segítséget nyújtva a vállalati értéknövelésre irányuló érdekeltség megteremtéséhez. A vezetői üzleti gazdaságtan túllép a múltbéli adatok rögzítésén, társszerepet kap a müködési és stratégiai döntések meghozatalában, a szervezeti teljesítmény értékelésében, az ösztönzésben. Ezáltal lesz maga is erőforrás.
Ha-Joon Chang - 23 dolog, amit nem mondtak el a kapitalizmusról
- Létezik-e szabadpiac?
- Kisebb-e a vállalkozó kedv a szegény országokban?
- Nagyobb változást jelentett-e az emberek életében az internet, mint a mosógép?
A dél-koreai születésű szerző provokatív könyvében 23 mítoszról rántja le a leplet. Gondolatébresztő, szellemes fejtegetései során bemutatja, hogyan működik valójában a piacgazdaság, érthetőbbé teszi az egymásnak ellentmondó gazdasági jelenségeket, és rávilágít a politikai események bonyolult hálóját szövögető erőkre. Célja, hogy a szabadpiacról alkotott illúzióinktól megszabadulva könnyebben megtaláljuk helyünket és szerepünket a kapitalizmus rejtélyes világában.
Joe Navarro - Árulkodó jelek
Joe Navarro, az egykori FBI-ügynök, a viselkedéselemzés nemzetközileg elismert szakértője, a "Beszédes testek" szerzője megosztja velünk a régen várt választ.
Kiderül, mi történik valójában a munkahelyeden vagy épp az állásinterjúkon. Az "Árulkodó jelek"-ből megtanulhatod, hogyan fejleszd nem verbális intelligenciádat, hogyan használd a testbeszédet munkád során. Ha pedig állást keresel, megtudhatod, hogyan viselkedj, hogy a mindent eldöntő első benyomás rólad tökéletes legyen!
Dobák Miklós - Antal Zsuzsanna - Vezetés és szervezés
GONDOLKOZOTT MÁR AZON, HOGY…
- mi a vezető feladata?
- miért készítenek stratégiát a vállalatok?
- miért létezik sokféle szervezeti modell?
- miként lehet motiválni másokat?
- hogyan kontrollálhatja a vezető a kitűzött célok elérését?
- miért lehetnek sikeresek a szervezetek akkor is, ha egészen eltérő módon szervezik meg a munkát, és vezetőik is egészen más személyiséggel bírnak? Ilyen és ehhez hasonló, egészen mindennapi kérdésekre ad választ könyvünk, amelynek fókuszában a vezető és a szervezet áll. A könyvben a vezető stratégiaalkotási, szervezési, személyes vezetési (leadership-) és kontrolltevékenységéhez kapcsolódó ismereteket vesszük sorra. E vezetési funkciók közül kiemelten foglalkozunk a szervezéssel, illetve a szervezeti struktúrákkal.
Illusztratív felvezető esetek, háttéranyagok, ellenőrző kérdések, különböző alkalommal (képzéseken, tréningeken, versenyeken stb.) feldolgozható esettanulmányok, szituációs játékok, szószedet, a szakkifejezések angol és német fordításai segítik a könyv felsőoktatásban történő felhasználását, de a bőséges tudásanyagot haszonnal forgathatják üzleti és közszolgálati szervezetek vezetői is.
Dunder Krisztián - Digitális sikertörténetek
Ön most minden bizonnyal az egyik leghasznosabb, legérdekesebb üzleti könyvet tartja a kezében, melyben magyarországi digitális sikertörténetek alapítói, jelenlegi cégvezetői mesélik el, hogyan építették fel szolgáltatásaikat. Igazi esettanulmányok, melyben őszintén beszélnek az eddig elért eredményekről, fordulópontokról -mindezt olyan részletességgel, ahogyan korábban még soha nem tették. Biztos vagyok abban, hogy szolgáltatásaik többségével már Ön is találkozott - akár ma is használja -, s most belülről is megismerheti történeteiket.
Dunder Krisztián-a könyv szerzője
„Tanárként sok külföldi sikertörténetet olvastam már a digitális világból. Most itt van egy csokor a hazaiakból is. Olvassuk el őket és tanuljunk belőlük! Talán közöttünk van a
következő Steve Jobs."
Bőgel György Professor of Management - CEU Business School
„Letehetetlen könyv! Bár a szereplők nagy részét régóta ismerem, élmény volt olvasni személyes beszámolóikat. Mindenkinek ajánlom, de kötelező olvasmány azoknak, akik internetes vállalkozásban dolgoznak, vagy netán ilyesmin törik a fejüket.”
Kis Ervin Egon e-kereskedelmi tanácsadó, a SzEK.org elnöke
Ismeretlen szerző - Reklám, vagy amit akartok
Reklám. Média. Magyar. Eredeti. Hamis. Elad. Megszólít. Megkülönböztet. Felhív. Buzdít. Lehangol. Tájékoztat. Elgondolkodtat. Megmozgat. Ismeretlen. Ismert. Közeli. Távoli. Vágyott. Elérhető. Továbbítandó. Vicces. Drámai. Enyém. Másoké. Megjegyezhető. Felejthető. Hirdet. Hirdetmény? Harmincnégy közéleti szereplő, reklám- és média szakember, hirdető, tudós véleménye a kortárs reklámról. Izgalmas szellemi vállalkozás mindazoknak, akiket érdekel, hová tart a kommunikációs iparág, és milyen szerepe van a reklámnak mindennapi életünkben. A kötet szerzői: Berényi Konrád, Bojár Gábor, Csepeli György, Csermely Ákos, Dessewffy Tibor, Fehér Katalin, Ferling József, Geszti Péter, Gulyás Emese, Halász Gyula, Hankiss Elemér, Hivatal Péter, Horváth Dávid, Horváth Lajos, Jakab György, Jakab Juli, Kaszás György, Kathi Attila, Lakatos Péter, Markovich Réka, Monspart Sarolta, Nagy Bálint, Papp-Váry Árpád, Pintér Róbert, Sarkady Ildikó, Sas István, Schmidt Mária, Somody Imre, Szabó Erik, Szabó György, Szalai Annamária, Szászkő László, Tamás Pál, Tímár János, Zsélyi Ferenc.
Tonk Emil - Üzleti patika 1.
A "jó válaszok" könyve,
Mindazoknak, akik a versenypiacon megoldásokat keresnek arra, hogyan tarthatják meg piaci pozíciójukat, hogyan növelhetik üzleti forgalmukat, akik tudni szeretnék, mi az a személyes hozzáadott érték, amely nem kerül pénzbe, de rengeteget számít a cég üzleti eredményességében.
Nagy várakozás előzte meg a Tonk Emil első könyvének megjelenését, amely több mint 30 év tapasztalatát foglalja össze - többek között olyan égető kérdésekre válaszolva, mint:
1. Mire figyeljünk a személyes és telefonos kommunikáció során?
2. Mi a személy szerepe a vállalati kommunikációs fronton?
3. Hogyan védjük meg árainkat az üzleti tárgyaláson?
4. Hogyan kezeljük a felmerülő kifogásokat?
5. Hogyan zárjunk le ügyesen egy tárgyalást?
6. Mit tehet egy vállalat az olcsóbb és/vagy erősebb versenytársakkal?
7. Hogyan tudja megőrizni a piaci előnyöket, amikor újabb szereplők jelennek meg a versenyben?
8. Hogyan bánjunk az ügyfelekkel annak érdekében, hogy egy stabil vevőkör alakulhasson ki?
A könyv kizárólag a gyakorlatról szól. A megértést rengeteg humoros anekdota, vicc és illusztráció segíti. A kérdés-felelet - forma lehetővé teszi, hogy ha megfogalmazódik bennünk egy kérdés, akkor tálcán megkapjuk a választ. Ha olyan problémával találkozunk, amelyre nincs jó megoldásunk, bármikor fellapozhatjuk a könyvet, hogy olyan módszereket találjunk, amelyeket már másnap alkalmazhatunk, melyekkel már másnap eredményeket érhetünk el.
A sikeres üzletembereket megerősíti, hogy jó úton haladnak. Az új megközelítés alternatívákat és biztonságot nyújt arra az esetre, ha a megszokott megoldások nem a megfelelő, elvárt eredményt hozzák. Az olvasónak nem kell évekig gondolkodni azon, hogyan találhatja meg az üzleti növekedés forrását, ezt a szerző megtette helyette. Egyszerűen le kell venni a könyvet a polcról, és felütni a megfelelő helyen.
Az Üzleti Patikában megtalálható tárgyalási és kommunikáció ismeretek nélkülözhetetlenek minden értékesítési és kereskedelmi területen dolgozó üzletember, üzletkötő, hálózatépítő számára, akik cégeket képviselnek, és cégek nevében tárgyalnak árakról, feltételekről.
Philip Kotler - Nancy Lee - Vállalatok társadalmi felelősségvállalása
Philip Kotler, a marketing világának legnagyobb hatású véleményformálója ebben a könyvben a legjobb gyakorlati példákat, az élenjáró ötleteket mutatja be. Megmutatja, hogyan egyeztethetők össze a vállalat és a társadalom céljai, hogyan lehet elnyerni az alkalmazottak támogatását, kiválasztani a támogatásra érdemes ügyeket és a partnereket. A kötetet a Magyarországon eddig eredményesen megvalósult CSR- tevékenységeket bemutató fejezet zárja.
Nógrádi Bence - Rinocérosz üzletkötés
"Ez a kézikönyv az eladás alapvető szabályait tartalmazza. Nem kőbe vésett szabályokról van szó, csupán azokról, amelyeket magamnak és az általam tartott értékesítési tanfolyamok résztvevőinek állítottam össze - tizenkét év értékesítési tapasztalat alapján. Cégem neve: Rhino Training. Nomen est omen. A név kötelez. Megmutatom, hogyan lehetsz magabiztos orrszarvú, akit az üzletkötésben semmi sem állíthat meg."
- A szerző
Rachel Armitage-Amato - Catherine E. Baker - Andrina Rout - Pons - Irodai kommunkáció - Angol
Ideális gyakorlókönyv és ötlettár
* ajánlatok, megrendelések, reklamációk stb. szóban és írásban
* mintalevelek, feladatok, szinonimák és szófordulatok
* áttekinthető felépítés, gyors keresés, célirányos tanulás
* többnyelvű szószedet, telefonálási útmutató, rövidítésjegyzék
Hofmeister-Tóth Ágnes - Mitev Ariel Zoltán - Üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika
Volt egy időszak, amikor egyetlen, a tengeren Ázsia felé hajózó római sem halasztotta el, hogy megálljon Rodoszon, és meghallgassa az ékesszólás mestereit. Kikötöttek, hogy megmártózzanak a fodrozódó szóhabokban, s magukkal vigyenek valami megfoghatatlant.
A jó kommunikáció képessége olyasmi, amivel mindenki szívesen felszerelné saját hajóját. E sajátságos hajtóerővel könnyedén elnavigálhatunk az élet háborgó tengerén, az üzlet olykor zavaros vizein, valamint könnyen ráakadhatunk azokra a csendes és nyugodt öblökre, ahol újból feltöltődhetünk.
A könyv szemléletes példákon és gyakorlatokon keresztül mutatja be az üzleti kommunikáció különféle területeit, a nem verbális, a szóbeli, az írásbeli kommunikációt, valamint a meggyőzés alapelveit. A tárgyalástechnikai részben plasztikusan taglaljuk annak pszichológiai és elméleti hátterét, a disztributív és integratív technikákat, a harmadik fél bevonását, valamint a különféle kultúrák tárgyalási stílusait.
A könyv egy kikötő, ahol feltölthetjük rakománnyal a hajót, vagy megfoltozhatjuk a vásznat. Talán ránk kacsint a Rodoszi Kolosszus...
Ezt a könyvet ajánljuk minden bachelor és master hallgatónak, tréningek résztvevőinek és minden kedves érdeklődőnek.
Balaton Károly - Hortoványi Lilla - Incze Emma - Laczkó Márk - Szabó Zsolt Roland - Tari Ernő - Stratégiai menedzsment
A Stratégiai menedzsment című kiadvány a felsőfokú gazdaságtudományi oktatás fejlesztésének egyik kiemelkedő példája. Az alapképzésben használatos Stratégiai és üzleti tervezés című könyv szerzői a mesterképzésre készítették el szakkönyvüket. Könyvük olyan munka, amit az oktatók és a hallgatók mellett a stratégiai menedzsmentben résztvevő szakemberek is haszonnal forgathatnak: az elmúlt évtized tartósnak ígérkező kihívásait, koncepcionális és módszertani újdonságait is tárgyalják a szerzők a stratégiai vezetés kontextusában.
Radványi Tamás - Székács Györgyné - English for Business and Everyday Use
Középfokú társalgási és üzleti nyelvkönyv
Radványi Tamás és Székács Györgyné English for Business and Everyday Use című középfokú társalgási és külkereskedelmi nyelvkönyve egy- vagy kétéves előtanulmányt követő felkészüléshez ajánlható. Az induló szint felméréséhez a könyv tartalmaz egy Entry Test-et. Ezután következik 15 lecke társalgási anyaggal, majd 20 lecke a nyelvileg nehezebb szakmai nyelvismereti tudnivalókkal. Minden leckében nyelvtani gyakorlatok is találhatóak. A kötet hanganyaga a kötet mellékleteként megjelent két audio CD-n található.
A nyelvtanulás érdekes és szórakoztató is lehet, nem szükséges fáradságos munkának tekinteni. A könyv megírásakor lényeges szempont volt, hogy az üzletemberek ne csak a munkájukról tudjanak beszélni, hanem sokoldalú társalgók is legyenek. Ennek érdekében a szerzők a társalgási témákat különféle érdekes szituációkkal is kiegészítették. Ez a szakmai anyagot is tartalmazó nyelvkönyv nemcsak a szakmai gazdasági nyelvvizsgára való felkészülésben nélkülözhetetlen, de hasznos a külgazdasági kapcsolatok iránt érdeklődő nyelvtanulók számára is.
Török Attila - Üzleti etika
Az üzleti életben tevékenykedők döntései a szervezet határain messze túlnyúló hatásokat is eredményezhetnek. A döntéshozók felelőséggel tartoznak ezekért a hatásokért. Egy leendő döntéshozókat képező felsőoktatási intézmény ezért tartja fontosnak, hogy az etika, illetve az üzleti etika alapfogalmait értő és a majdani ténykedése során az etikus döntésből adódó konfliktusokat vállaló szakembereket képeznek.
Az üzleti etika nem a megfellebbezhetetlen és végleges igazságok kodifikált gyűjteménye. Tisztában van saját korlátaival, ezért nem tud és nem is akar minden helyzetre érvényes magatartási recepteket kínálni. Ehelyett egyfelől megpróbálja a döntési kényszerben lévő gazdasági szereplő perspektíváját szélesíteni, és másfelől felhívni a figyelmet arra, hogy gyakran nélkülözzük a racionális döntéshez szükséges valamennyi ismeretet. Ezekben a helyzetekben a "racionális" döntés gondolkodási sémáin túlmutató, az "etikai dimenziót" is felölelő megközelítésre van szükség. Ehhez a megközelítéshez segíthet hozzá az üzleti etika.
Krekó Béla - Életbiztosítás I.
Napjainkban egyre-másra szerveződnek a biztosítási szakemberképzés közép és felsőfokú intézményi lehetőségei. A BKE egyetemi tanácsa a közelmúltban hagyta jóvá az aktuárius szakközgazdász képzés megindítását és folyamatban van a graduális szintű aktuárius szakirány előterjesztése is. A helyzet jellemzője egy igen komoly érdeklődésre számot tartó szakmai igény az egyik oldalról - nyugdíjpénztárak, biztosítási szövetkezetek, a szaporodó biztosító és egyéb pénzintézetek, - közel fél évszázadon át egyetlen szakember képzése nélkül a másik oldalról.
(...)
Az itthoni körülmények jobb figyelembevételét teszi lehetővé, ha fokozatosan is, de egyre inkább bekapcsolódnak hazai szerzőink a felhasználható tananyagok és segédanyagok megírásába. A BKE Operációkutatási Tanszék, mint az egyetemen alakuló aktuárius képzésnek a biztosításmatematika oldaláról érintett szakfelelőse, e kötettel egy sorozatot kíván indítani, hogy minél előbb elérjük oktatásunknak hazai tankönyvekkel, segédkönyvekkel megtámogatott állapotát. A következő kötet, - segédanyag jelleggel, - egy pénzügyi és biztosítási esettanulmány összeállítás lesz, elkészülése rövidesen várható.
Dunder Krisztián - Digitális Sikertörténetek 2.
A Digitális sikertörténetek 2. könyv olyan sikeres vállalkozókat mutat be, akik saját iparágukban piacvezető - többnyire e-kereskedelmi - szolgáltatásokat építettek fel. Inspiráló történeteik példaértékűek, sorsfordító döntésekről, nehézségekről, sikerről, a munka-magánélet egyensúlyáról egyaránt őszintén beszélnek. A könyv olvasás közben bevezeti Önt a digitális világ műhelytitkaiba, miközben közérthetően mutatja be az alapvető online fogalmakat, és azokat a trükköket, eszközöket, melyek az első helyre repítették őket. Mindez egy könnyen olvasható, tanulságos könyvben - emeljen át minél több itt bemutatott, már bizonyítottan működő példát saját környezetébe!
„Konverzió, QR-kód, internetes polcpénz, in-app purchase, hosszú farok. Megannyi új kifejezés, melyek megértéséhez eddig többnyire külföldi példákhoz kellett nyúlni. Mostantól elég ezt a könyvet kinyitni: egymás után olvashatók a jobbnál jobb esettanulmányok, az elmúlt évek hazai digitális sikertörténetei. Lájkolom!”
Dr. Papp-Váry Árpád
a Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola (BKF) Turisztikai és Gazdasági Karának dékánja
a „JPÉ Marketing – Elmélet és gyakorlat józan paraszti ésszel” szerzője
Az internetes cégek történeteiről sokan készítettek már sokféle elemzést, kutatva a sikerek, vagy éppen kudarcok okait. Minden vállalkozásnál van viszont egy ember, aki látnok, és nem csak mert nagyot álmodni, hanem az álmát minden buktató ellenére meg is valósította. Évek, esetleg évtizedek telnek el addig, amíg értékelni tudja a múlt eseményeit, de ha a megfelelő időpontban szólítják meg, elmeséli a történetét. Ezekből a történetekből lehet a legtöbbet megtudni a sikerek valódi okairól, tanulni belőlük, s a legjobb tankönyvek lesznek, ha a beszélgetések leírásra is kerülnek. Dunder Krisztián könyve ilyen gyűjtemény – én a Corvinus Egyetemen minden E-kereskedelem kurzusra járó hallgatómnak ajánlott irodalommá teszem.
Kis Gergely
eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft. partner
Budapesti Corvinus Egyetem, Infokommunikációs Tanszék, tanársegéd
Imádom a hazai sikertörténeteket, és hiszek bennük. Ez a könyv egy újabb példa, kikre lehetünk, és kikre kell büszkének lennünk! A könyv a maga néhol bámulatba ejtő, néhol megborzongató stílusával eljuttatja az olvasót oda, ahova el akar jutni: a motivációhoz, a tanuláshoz és az igazsághoz. Interjúiból kiderül, hogyan voltak képesek magyar vállalkozók saját ötletük mellett kiállva, a cinikusokkal szembeszállva szinte nulláról óriási sikereket elérni.
Pongor-Juhász Attila
A Pongor Publishing Üzleti Bestseller Kiadó alapító tulajdonosa
A Milliomos észjárás c. könyv társzerzője
Steven ten Have - Wouter ten Have - Frans Stevens - Marcel van der Elst - Fiona Pol-Coyne - Legsikeresebb vezetési modellek
Vezetési elméletek, melyekkel növelhetjük versenyképességünket. A világ legnagyobb hatású (vállalat)vezetési modelljei a tevékenység alapú költségképzéstől az értékláncelemzésig. Mi az egyes vállalatvezetési modellek lényege, és mikor használjuk őket? Vezetési modellek: szerethetjük vagy gyűlölhetjük őket, de ezek állnak a vezetői gondolkodás és gyakorlat középpontjában. Két fő céljuk van. Ez első, hogy keretet nyújtsanak az üzleti teljesítmény javításához. A második, hogy segítsék a vezetőket és a vezetési tanácsadókat gondjaikra reflektálni, és ugyanazt értsék az avatatlanok előtt ismeretlen mozaik- és egyéb divatszavak alatt.
Stephen R. Covey - A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása
Világhírű könyvében Stephen R. Covey elvközpontú oldalról közelít a személyes és szakmai problémák megoldásához. Lényeglátó megfigyeléseivel és briliáns anekdotáival lépésről lépésre mutatja meg, hogyan juttathatjuk érvényre életünkben a 7 alapelvet, melyek biztonságot adnak a változások kezelésében, bölcsességet és erőt a lehetőségek kihasználásában.
„Ez a kitűnő könyv teljesen megváltoztatta az életemet."
Tom Peters, az In Search of Excellence szerzője
„Ez a könyv arra késztet, hogy átgondoljam problémáimat, és arra, hogy betartsam tanácsait."
Rich DeVos, az Amway alapítója
„Az elvek, melyekre A kiemelkedően sikeres emberek 7 szokása megtanított, igazi változásokat hoztak az életembe."
Ken Blanchard, Az egyperces menedzser szerzője
Stephen R. Covey nemzetközileg elismert vezetési szakértő, szervezetfejlesztési tanácsadó, a FranklinCovey cég társelnöke. Életműve az elvközpontú élet és az elvközpontú vezetés tanítása. A Harvardon diplomázott, doktorátust a Brigham Young Egyetemen szerzett, ahol a szervezeti magatartás és az üzleti vezetés professzoraként dolgozott. Utah államban, a Sziklás-hegységben él feleségével, Sandrával és családjával.