Ajax-loader

A ​könyv az egyetemi alapképzésben oktatásra kerülő Stratégiai és üzleti tervezés című tantárgy törzsanyát foglalja össze.
A fontosabb fogalmak definiálását (Bevezetés) követően a szerzők a 2. fejezetben áttekintést adnak a stratégiai gondolkodás történeti fejlődéséről, ahol az egyes fejlődési szakaszok jellemzőivel ismerkedhet meg az olvasó.
A stratégiai elemzéssel foglalkozó 3. fejezet bemutatja a külső környezet, a vállalati belső adottságok és képességek szerepét és elemzési módszereit, amelyek megalapozzák a stratégia kidolgozását.
A 4. fejezet a stratégia kialakításának különböző szintjeit és összetevőit tárgyalja: küldetés és jövőkép megfogalmazása, vállalati szintű stratégiák választéka, portfólió stratégiák, üzletági szintű versenystratégiák, stratégiai szövetségek és nemzetközi stratégiák.
A könyv 5. fejezete a stratégia megvalósításának előkészítésével, ezen belül is konkrétan a projektek tervezésével és vezetésével kapcsolatos ismereteket foglalja össze.
Az utolsó, 6. fejezet az üzleti tervezés szerepét, kidolgozásának folyamatát és a terv tartalmának fontosabb jellemzőit mutatja be.

Kapcsolódó könyvek

Értékelések

Rukkola értékelés
-/5

Statisztika

-
átlagos pontszám
0 példány értesítés alatt
0 prerukkolt példány
0 elérhető példány
0
stoppolás
0
folyamatban lévő rukk / happ
0
lezárult rukk / happ

Címkék

Kollekciók