A marketingkoncepció üzleti szférán kívüli alkalmazási lehetőségeiről és az alkalmazás területeiről szóló viták viszonylag új keletűek, a huszadik század derekáig nyúlnak vissza. Mégis, mára a köz- és civilszféra marketingje megszilárdult, a köz- és társadalmi intézmények stratégiai tervezésének és működésének oktatása a képzésekben speciális kurzusként jelenik meg. A nem profitorientált marketing kapcsolódik a vállalati felelősségvállaláshoz is, és hozzájárul a fogyasztók magatartásának és elégedettségének pontos meghatározásához, értékeléséhez. A nem üzleti jellegű marketing fejlődésében egyidejűleg jelenik meg a kiterjesztés és a specializáció. A köz-és civilszféra marketingjének területén olyan különböző alcsoportok léteznek, amelyek mindegyike külön sajátosságokkal jellemezhető. Ez a sokszínűség jelenik meg ebben a könyvben, Hetesi Erzsébet és Veres Zoltán, a téma elismert szakértőinek művében.
A szerzőpáros az elméleti tartalmat a praktikus nézőponttal ötvözi, és ettől a szöveg olyannyira élvezetes, hogy az oktatás és a gyakorlat igényeit egyaránt kielégíti. Röviden: a könyv egy újabb példája a szerzőktől már megszokott jó teljesítményeknek. – José Luis Vázquez Burguete a Nemzetközi Nonbusiness Marketing Szövetség (International Association on Public and Nonprofit Marketing) elnöke.
Kapcsolódó könyvek
Végné Faddi Andrea - Marketing- és reklámtevékenység szervezése 1.
A rendkívül népszerű marketing- és reklámügyintéző szakképesítés 0066-06-os A marketing- és reklámtevékenység szervezése moduljához íródott a kétkötetes tankönyv. Célja, hogy a tanulókat megismertesse a jövendő foglalkozásukhoz elengedhetetlenül szükséges elméleti és gyakorlati ismeretekkel. A tankönyvek megvalósítják a vonatkozó szakmai és vizsgakövetelményekben előírt kompetenciák, szakmai ismeretalkalmazások, szakmai készségek fejlesztését.
Az első kötet a modul 1 3. tananyagegységét tartalmazza. Témakörei sorra veszik a marketingkommunikáció alapelemeit, a marketingkörnyezet elemzését, a marketingkommunikáció gyakorlati alkalmazását, különös tekintettel a reklámtervezés folyamatára és a reklámok jogi szabályozására. Szintén ebben a kötetben kaptak helyet a hagyományos ATL kampányok tervezésének, lebonyolításának és értékelésének gyakorlati tudnivalói.
A tankönyv felépítésében az eredményes vizsgára és egyben a jövendő munkavégzésre való felkészülés játszik központi szerepet. Az egyes témakörök alfejezetei után kérdések és feladatok segítik a tanultak alkalmazását, a fejezetek után pedig változatos esettanulmány-gyűjtemény mutatja be az elméleti anyag gyakorlati megvalósulását. A kötet rendkívül gazdag képanyaga és humoros ábrái ösztönzik a tanulást, segítik a megjegyzést.
Józsa László - Marketing - reklám - piackutatás I-II.
Felhasználási szakterület: marketing- és reklámügyintéző, kereskedelmi technikus szakképesítések megszerzéséhez
Malcolm Gladwell - Fordulópont
Fordulópont – ez az a különös pillanat, amikor egy ötlet, trend, vagy viselkedés hirtelen elszabadul, és járványszerűen, megállíthatatlanul terjedni kezd. Pontosan úgy, ahogy egy influenzás ember képes járványt kirobbantani, egy kicsiny, ám precízen kiszámított mozdulat is képes divatossá, népszerűvé tenni termékeket vagy tevékenységeket.
De vajon mitől van éppen ott egy-egy fordulópont, ahol van: mitől válik egy jelenség éppen az adott ponton tömegmozgalommá, miért éppen azon a ponton lesz egy viselkedésformából trend vagy egy viseletből mindenkire átragadó divatőrület? Hogyan vehetjük észre, hogy ilyen fordulat készül, vagy talán a még érdekesebb kérdés: hogyan lehet fordulópontot létrehozni?
Veres Zoltán - A szolgáltatásmarketing alapkönyve
Az élesedő versenynek köszönhetően a szolgáltatótevékenység fókuszában az ügyintézés minősége, biztonsága és gyorsasága, a meglévő és a potenciális ügyfélkapcsolatok elmélyítése áll. A szolgáltatásmarketing előtt álló legnagyobb kihívás, hogy képes-e javítani az ügyfelek vásárlásélményét, és hogy hogyan tud alkalmazkodni az új technológiák által átformált játékszabályokhoz. A kihívásokra a válaszok ebben a könyvben keresendők. Veres Zoltán munkáját nemcsak a marketing- és PR-szakemberek forgathatják haszonnal, de kétségkívül minden olyan szolgáltatószektorban tevékenykedő vállalat, intézmény vezetői és munkatársai is, melyeknek eredményességét döntően meghatározza, hogy milyen kép él róluk a fogyasztók fejében.
Piskóti István - Rekettye Gábor - Lehota József - Berács József - Marketing Theory and Practice
This volume of the series was compiled by the heads of the marketing departments of Hungarian universities leading in the field of marketing education and research. The authors of the studies and essays that make up this 6th volume of the „Transition Competitiveness and Economic Growth" series dedicate the book to Professor Pál Tomcsányi, a member of the Hungarian Academy of Sciences on the occasion of his 80th birthday.
Professor Tomcsányi's name in Hungary is the hallmark of the creation of scientific based marketing. For Hungarian Pál Tomcsányi is what Philip Kotler is for the Americans, Heribert Meffert for the Germans, Peter Doyle for the British, and Matthew Meulenberg for the Dutch.
This volume contains thematically grouped essays from the most outstanding Hungarian representatives of marketing science. Part one deals with questions of marketing theory such as change of paradigm in the concept of marketing and the appearance of synergy and value in marketing relationships. Part two deals with regional marketing from the point of view of strategic marketing. A special emphasis is placed on small enterprises, food trade and the costs of advertising. The third part focuses on consumer behaviour with a special emphasis on wine consumption in addition to such topics as price awareness and a change of generations. Consumer satisfaction and the methods of critical cases are discussed in part four which deals with the marketing methods applied in the service sector.
The final, fifth part - agricultural marketing - is analyzed from a macro- and microeconomic point of view with an emphasis on quality assurance in the food industry, the agricultural marketing of the Hungarian community and the vertical coordination of producers' co-operatives.
Larry Weber - Marketing a hálón - Vállalati és közösségi honlapok, blogok
A marketing jövője a kölcsönös párbeszédben rejlik. A kommunikációban jelentkező hatalmas zaj indokolttá teszi, hogy ne a vásárlókhoz beszéljünk, hanem a vásárlókkal. A YouTube, a MySpace, az iwiw - a közösségi portálok, valamint a blogok a legígéretesebb eszközök a fogyasztók eléréséhez. A Marketing a hálón megmutatja a marketingeseknek és cégüknek, hogyan alakíthatnak ki kötődést a vállalat iránt a vevők körében, miként építhetik fel a vevőközösségeket, illetve hogyan érhetnek el maximális nyereséget e korban, amelyben a bőség zavara uralkodik a marketing területén. Larry Weber író, a közösségi média elismert szaktekintélye új eszközöket és platformokat ismertet meg velünk, és megmutatja, hogy az azonnali eredmények és növekedés érdekében miként alkalmazhatjuk őket. A mai marketinges él a világháló adta lehetőségekkel. Csatlakozik a közösségi hálózatokhoz, illetve olyan hálózatokat szervez, amelyekhez az emberek szívesen tartoznak - így párbeszéd jön létre a marketing és a vevők között, valamint a vevők körében is. Az olyan hálózati oldalak, mint a MySpace, a Facebook, sőt még a Flickr is, tökéletes fórumot nyújtanak ehhez az újfajta párbeszédhez. A Marketing a hálón megmutatja, hogyan kapcsolódhat be ezekbe a virtuális szervezetekbe a marketinges gárda, és alkalmat nyújt arra, hogy az új eszközök és modellek alkalmazásával a marketing még korunk széttöredezett médiakörnyezetében is elérje az új piacokat.
Rekettye Gábor - Kisvállalati marketing
A magyar gazdaság harmonikus növekedésének kulcskérdése a mikro-, kis- és közepes méretű vállalatok fejlődése. Ennek a fejlődésnek nélkülözhetetlen feltétele marketingtevékenységük korszerűsítése. Rekettye Gábor könyve hiánypótló mű a kisvállalatok tulajdonosai és menedzserei számára. A piacon kapható ilyen jellegű könyvek vagy külföldi - főleg amerikai - gyakorlatot mutatnak be, vagy pedig olyan mértékben elméletiek, amelyek a magyar kisvállalatok számára nem igazán hasznosíthatók. Rekettye Gábor könyve olyan nyelvezetben készült, olyan gyakorlati példákat mutat be, amelyek arra predesztinálják, hogy a szervezetünk által képviselt kisvállalati körben népszerűvé váljék. Ennek a műnek minden kisvállalati vezető könyvespolcán helye van.
Szűcs György
az Ipartestületek Országos Szövetségének elnöke
A mikro-, kis- és közepes méretű vállalkozások fejlődésének egyik alapvető feltétele az, hogy a napjainkban egyre fontosabbá váló marketing területén is megállják a helyüket a globális versenyben. Ehhez a tulajdonos-menedzsereknek korszerű, a gyakorlatban is használható marketingismeretekre van szükségük. Rekettye Gábor könyve e nélkülözhetetlen ismeretbővítéshez járul hozzá. A könyv a kisvállalatok számára szükséges marketingismereteket közérthetően, rendkívül sok gyakorlati példát bemutatva tárja elénk cáfolva azt a ma még közkeletű vélekedést, hogy a kisebb méretű cégek egyedüli hatékony marketingeszköze a szájreklám. Jó szívvel ajánlom ezt a könyvet nem csupán minden kisvállalati vezetőnek, tulajdonosnak, menedzsernek, hanem azoknak is, akik saját vállalkozás alapításán még csak gondolkodnak.
Szerb László
egyetemi docens, kisvállalati és vállalkozásszakértő
Scott Belsky - A megvalósítás
Scott Belsky a kreatív szakma egyik jelentős platformjának, a Behance-nek az alapítója, éveken keresztül különböző módszerekkel azt vizsgálta, mi lehet a titka a produktívan kreatív egyéneknek és csapatoknak, hogyan tudják megvalósítani hihetetlen ötleteiket a leginnovatívabb vállalatok, mint az IBM, az Apple vagy a Disney. Bármilyen meglepő, a sikertörténetek egyértelműen azt igazolták, hogy csupán 1% az ötlet és 99% a megvalósítás. Vagyis legyen szó akár egy hétköznapi problémáról, vagy egy világraszóló merész ötletről, sokkal nagyobb hangsúlyt kell helyeznünk a megvalósításra. A szerző rendkívül sok konkrét gyakorlati példán keresztül, élvezetes stílusban összegzi, mit kell tennünk, hogy ötleteink valóra is váljanak, hogyan szervezzük ehhez a munkánkat, hogyan használjuk fel a közösségben rejlő erőt, és hogyan alakítsuk ki vezetői szokásainkat és magatartásunkat.
John Purkiss - David Royston-Lee - Énmárka
Akkor járunk a legjobban, ha mi magunk alakítjuk ki a rólunk alkotott képet, hiszen ez befolyásolja egész életünket, ettől függ karrierünk. A szerzők sokéves tanácsadói tapasztalatuk alapján mutatják be, miért fontos egyéniségünket eladhatóvá tenni, hogyan hozhatjuk ki magunkból a legtöbbet, és építhetjük fel énmárkánkat. A legfontosabb, hogy tudjuk, miben vagyunk jók, mit is akarunk eladni - más szóval ismernünk kell önmagunkat. Legtöbbünk számára ez hosszú felfedezőutat jelent.
A kötet izgalmas feladatokkal és esettanulmányokkal fűszerezve, lépésről lépésre vezet végig ezen az úton, válaszolva az énmárkaépítészet alapkérdéseire:
-Miért van egyre nagyobb szükségünk önmarketingre?
-Mi az énmárka szerepe karrierünkben?
-Miért lényeges meghatároznunk életcélunkat?
-Miért fontos tisztában lennünk képességeinkkel?
-Hogyan határozzuk meg egyéni képességeink legjobb ötvözetét?
-Hogyan tárgyaljunk?
-Hogyan viselkedjünk?
-Milyen legyen a megjelenésünk?
-Miként hozhatunk létre kiterjedt és használható kapcsolati hálót?
-Hogyan juthatunk újabb lehetőségekhez és akár magasabb jövedelemhez?
Al Ries - Jack Trout - A marketing huszonkét vastörvénye
„A sikeres marketing első törvénye, hogy el kell olvasnunk és meg kell értenünk ezt a könyvet. Lenyűgözően egyszerű és lényegre törő. Marketing, a lényegre desztillálva... Tapasztalt és kezdő szakembereknek, érdeklődő diákoknak egyaránt »kötelező olvasmány«.”
Don Valentine a Southwest Airlines Co. marketing alelnöke
„A marketing huszonkét vastörvénye annyira kiemelkedő könyv, hogy csak egyben reménykedem: a versenytársaink nem fogják elolvasni.”
Burt Sugarman a Giant Group Ltd. vezérigazgatója
„Célratörő, óriási átütőerővel rendelkező marketingkoncepció, gyakorlati példák tömegébe ágyazva! A könyvben lefektetett elvek fokozottan érvényesek a mai versenyfeltételek között.”
Herman Cain a Godfather's Pizza elnök-vezérigazgatója
Neumann-Bódi Edit - Gyulavári Tamás - Mitev Ariel - Neulinger Ágnes - Simon Judit - Szűcs Krisztián - A marketingkutatás alapjai
A könyv lépésről lépésre mutatja be a kutatási terv készítésének elemeit, és nagy fontosságot tulajdonít az alapvető kutatási módszerek olyan részletes tárgyalásának, amely lehetővé teszi a módszerek elméletének és gyakorlatának megismerését.
A könyv lépésről lépésre mutatja be a kutatási terv készítésének elemeit, és nagy fontosságot tulajdonít az alapvető kutatási módszerek olyan részletes tárgyalásának, amely lehetővé teszi a módszerek elméletének és gyakorlatának megismerését. Az elméleti alapok bemutatásának szerkezetévei, fogalomhasználatával igazodik a nemzetközileg is széles körben használt, magyar nyelven is elérhető, mester szintű programokban használt szakkönyvek fogalomhasználatához. A módszertan egyes témaköreinek bemutatása után sor kerül néhány olyan fontos, funkcionális probléma bemutatására, ami a kutatási módszertan tipikus alkalmazási területe. A piacszegmentáció, a márkaérték mérése, a reklám- és médiakutatás, az árkutatás néhány olyan fontos terület, amelyre vonatkozóan mind a speciális módszertani lehetőségeket. mind a piackutató cégeknél használt, standard technikák alapelveit is bemutatjuk. A könyv utolsó fejezete azokat a változási tendenciákat és lehetőségeket érinti, amelyek a technika rendkívül gyors fejlődése révén a piackutatási adatgyűjtési módszerekre, a fogyasztótói nyerhető információk gyűjtésére és elemzésére nagyon erős hatással vannak.
A könyv olyan tan- és szakkönyv, amely a kutatási módszertan alapjait gyakorlatközpontúan mutatja be, ezért elsősorban az üzleti tudományok alapképzési szakjain, döntően a kereskedelem és marketing alapszakokon tanuló hallgatóknak ajánljuk, de hasznos lehet minden olyan vállalati szakembernek is, aki a marketingkutatás elméleti alapjait kívánja megismerni.
Dr. Burkáné Szolnoki Ágnes - Vállalkozási ismeretek mindenkinek
A könyv mindenki számára érthetően foglalja össze mindazokat a gazdasági, vállalkozási ismereteket, amelyekre nap mint nap szükség lehet. Szemléletes, humoros grafikák segítik a megértést. Megismertet a naponta hallott fogalmakkal mint például piac, adók, bérek, vagy az áfa.
Clara Shih - A Facebook kora
Függetlenül attól, hogy üzleti vállalkozásunk vagy szervezetünk milyen célokat tűzött ki maga elé, ez a könyv segít, hogy a közösségi hálózatok kiaknázásával elérjük őket. A közösségi hálózatok elismert szakértője, Clara Shih, hatékony új ötleteket, bevált módszereket és könnyen hasznosítható teendőlistákat gyűjtött össze, telis-tele a való életben már bizonyított megoldásokkal.
Shih könyvét vállalkozók, marketingesek, illetve értékesítési, ügyfélszolgálati, termékfejlesztési vagy munkaerő-felvételi területen dolgozó szakemberek egyaránt haszonnal forgathatják: a szerző bemutatja, hogyan mozdulhatunk el a közösségi hálózatok taktikai, követő használata felől a stratégiai, irányító megközelítés felé, és hogyan mérhetjük pontosan a sikert.
A magyar változat a könyv jelentősen bővített második angol nyelvű kiadása nyomán készült, amely gyakorlati módszereket mutat be a hipercélzott hirdetésekre, a reménybeli vásárlók figyelmének felkeltésére a Twitter és a LinkedIn segítségével, a változó közösségi szabályok követésére, és így tovább. A kötetben ezen felül több mint három tucat világhírű szakértő működött közre vendégszerzőként; többek között Don Tapscott író, és a Harvard Business School professzora, Mikolaj Piskorski. Ebben a kiadásban vadonatúj fejezetek szólnak az ügyfélszolgálatról és az ügyféltámogatásról, amelyek ma a közösségi hálózatokra épülő üzlet leggyorsabban növekvő területei. Shih emellett külön tanácsokat ad a kisvállalkozásoknak, az egészségügyi és oktatási intézményeknek, a közhasznú szervezeteknek és a politikai kampánystáboknak is – így lesz ez a könyv az első számú, nélkülözhetetlen útmutató a közösségi hálózatok használatához minden szervezet számára.
Philip Kotler - Kevin Lane Keller - Marketingmenedzsment
E kötetben megtaláljuk a marketingmenedzsment elévülhetetlen diszciplínáit, a frissen felfedezett holisztikus marketingfelfogást, az elektronika, az Internet, a bolt nélküli kereskedelem legújabb hajtását az e-businesst, a dotkom sikereket és bukásokat, az értékteremtést, a kommunikációt, a márkaépítést, a fogyasztói és szervezeti piacok jellemzőit, a stratégiaalkotás és megvalósítás eljárásait, a rövid és hosszú távú piaci sikerek forrásait, a lokális és a globális piaci magatartások formáit és buktatóit, a marketinginformáció-rendszerek alkalmazásának előnyeit, vagyis mindazt, aminek átgondolt felhasználásával sikeresek lehetünk az egyre keményebb, hazai és nemzetközi versenyben.
John W. Boudreau - HR újratöltve
A HR újratöltve felépítette azt a szemléletet, mely mind a HR területén dolgozók, mind vezetőik számára alapvető és átszabja a hagyományos elemző módszereket. Boudreau példái többek közt olyan cégekről szólnak, mint a Google, a Disney, az IBM és a Microsoft. A szerző saját kutatásai alapján mutatja be, hogy ezek az alkalmazások miként tudják optimalizálni a munkaerőről hozott döntéseket.
A HR újratöltve Boudreau bestsellere. Azoknak a HR-szakembereknek szól, akik tudatosabban szeretnének dönteni és innovatív utat keresnek szakterületük kiteljesítéséhez.
John W. Boudreau a University of Southern California Marshall School of Business karának szervezeti irányítás professzora és a USC Center for Effective Organization intézetének kutatási igazgatója. Több mint hatvan könyve és cikke jelent meg, szakértőként már számos iparágban dolgozott.
„A munkaerő-gazdálkodás sok szervezet Szent Grálja marad örökre. John Boudreau legújabb meglepetése a legjobb cégeknek is feladja a leckét: haladni kell a korral, és változtatni kell a munkaerő-politikánkon!”
Kevin Cox
elnökhelyettes vezérigazgató,
Emberi Erőforrás Osztály, American Express Company
„John mindig is veszélyes vizeken kalózkodott a HR irányában, és a HR újratöltve továbbra is kétségtelenül a zavarosban halászik. A »hatékonyságnövelésből származó megtérülés« képzete végigvonul a könyvön, és szerintem korszakalkotó ötlet.”
Sandy Ogg
az Unilever Emberi Erőforrás Osztály vezetője
Vörös József - Termelés- és szolgáltatásmenedzsment
A termelési stratégia és az ellátási lánc napi működésének optimalizálása alapvetően befolyásolja a vállalat nyereségességét. Mindkettő olyan feladatot jelent, mely a régióban a legtöbb helyen gyerekcipőben jár. A könyv abban segíti a mai termelésirányításért felelős generációt, hogy versenyelőnnyel járó tudást szerezzen.
Dr. Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatója
Egy termelő vagy szolgáltató rendszer sikeres működéséhez nélkülözhetetlen a termék-előállítás és szolgáltatásnyújtás rendszerének ismerete. Olyan magyar nyelvű szakkönyv, amely átfogóan, a terület ismeretéhez nélkülözhetetlen kvantitatív alapokkal is tárgyalná a témakört, ez idáig nem állt az olvasók rendelkezésére. Vörös József könyve most e hiányt pótolja.
Dr. Koltai Tamás egyetemi tanár, Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem, Menedzsment és Vállalatgazdaságtan Tanszék
Victor O. Schwab - Hogyan írjunk jó reklámszöveget?
Ahhoz, hogy egy reklám valóban átütő; erejű; legyen, az alábbi öt dolognak kell teljesülnie 1. Irányítsa magára a figyelmet ; 2. Mutasson egy előnyt az embereknek; 3. Bizonyítsa azt be; 4. Vegye rá az embereket, hogy ragadják meg ezt az elő; 5. Buzdítson cselekvésre. Egyetlen reklám sem tudja ugyanis ösztönözni az értékesítés t,ha nem olvassák el;nem olvassák el, ha nem látják meg; és nem látják meg, ha nem irányítja magára a figyelmet.
Daniel L. Yadin - Hatékony marketingkommunikáció
A könyv gyakorlati tanácsokkal látja el azokat a szakembereket, akik a marketingkommunikáció eszközeinek tudatos felhasználását akarják elsajátítani.Mi mindenre legyen gondunk, ha újsághirdetés, rádió- vagy tévéreklám, szórólap, katalógus, sajtóanyag, reklámlevél (direct mail) megrendelése, elkészítése vagy elfogadása a feladatunk? Milyen kötelező elemei vannak egy sikeres reklám szövegének? Hogyan készíttessünk hatásos fotót vagy illusztrációt reklámunkhoz? Mit kell kérnünk más szakmák képviselőitől, ha azt akarjuk, hogy a tipográfia, a modern nyomdatechnika, a korszerű videofelvétel minket szolgáljon? A szerző gazdag tapasztalatain alapuló példákon mutatja be az eszköztár működtetését, a marketingkampányok kreatív tervezésétől a hatásos reklámlevél megírásán keresztül a pozicionálásig.
Hoffmann Istvánné - Molnár László - Marketing
A könyv részletesen tárgyalja a marketing kialakulásának történetét, elméletét és gyakorlatát.
Piacok, piaci formák, eszközrendszer, marketing tervezés, marketing mix, marketing döntések megalapozása, piac szegmentálás, fogyasztói magatartás, termékpolitika, termékéletciklus, innováció, stb.
Megemlítendő még, hogy a könyv részletesen tárgyalja a fedezeti számítás módszerét, valamint számos korabeli, közte színes kép és rajz illusztrációt tartalmaz a reklám és a védjegyek világából.
Seth Godin - Törzsek
Az emberek ősidők óta törzsekbe tömörültek - vallási, etnikai, politikai, vagy akár a zenei ízlésük szerinti csoportokba, amelyek egy vezető és egy eszme köré gyűlve alakultak ki. Az emberi természet már csak ilyen. Mára ráadásul az internet elsöpörte a törzsek kialakulásának földrajzi, anyagi és időbeli korlátait. A blogok, közösségi hálózatok és portálok segítségével tízmilliók szerveződhetnek törzsekbe érdeklődésük szerint, például mert iPhone-imádók vagy elkötelezett szavazói egy pártnak, vagy mert új módon küzdenek a globális felmelegedés ellen. Na de ki fogja vezetni ezeket a törzseket? Ez még mindig az egyén feladata - olyan emberé, mint te vagy én. Olyan emberé, aki szenvedélyesen érdeklődik valami iránt. Ha valaki változtatni szeretne, ma már van ehhez egy remek eszköz. Ráadásul karnyújtásnyira. Ha elszalasztod a lehetőséget, hogy vezető legyél, az a veszély fenyeget, hogy örökké a "birkalétrán" kell másznod - azaz olyasvalakivé válsz, aki sose kérdez rá, hogy tényleg jó-e a feltétel nélküli szófogadás! Aki azt hiszi, hogy a vezetés másoknak való, az gondolja át újra - a vezetők a legelképesztőbb helyekről kerülnek elő. Álljon erre illusztrációként e könyv minden egyes szereplője, a maga elgondolkodtatóan egyedi példájával! Godin könyve éppen ezt célozza: gondolkodj el, van-e neked is egyedi lehetőséged arra, hogy vezesd a munkatársaidat, ügyfeleidet - vagy épp egy egészen újonnan összetoborzott embercsoportot: befektetőket, hívőket, a hobbijuknak élőket - vagy az ilyesfajta könyvek olvasóit... Törzsfőnökké válni ugyan nem könnyű - de aki ezt a könyvet elolvassa, ráébredhet, hogy sokkal könnyebb, mint képzelte. Seth Godin tíz nemzetközi sikerkönyv, köztük a The New York Times bestsellere, a The Dip szerzője. Könyveit több mint huszonöt nyelvre fordították le eddig, és olyan sikeres műveket jegyez, mint a Permission Marketing, a Purple Cow (Mi a bőgés? HVG Könyvek) és a Meatball Sundae (Hab a tortillán, HVG Könyvek). Seth Godin az egyik alapítója és vezérigazgatója a Squidoo.com-nak (egy hatalmas és intenzíven növekvő törzsnek), és ő a világ egyik legnépszerűbb üzleti bloggere is.