„A lehető legegyszerűbben közelítsünk meg mindent, de annál semmivel sem egyszerűbben.”
Albert Einstein
Nap mint nap bosszankodunk, mert egyre több megfejthetetlen számla, érthetetlen szerződés és túlbonyolított termék rabolja időnket, türelmünket és pénzünket.
Alan Siegel és Irene Etzkorn felismerték az egyszerűségben rejlő erőt. Rengeteg példán keresztül mutatják be, hogyan válhatunk sikeresebbé, versenyképesebbé és kiegyensúlyozottabbá az üzleti életben, az állami szférában és az élet valamennyi területén, ha empátiára, érthetőségre és a lényegre törekszünk.
Kapcsolódó könyvek
Joe Navarro - Árulkodó jelek
Joe Navarro, az egykori FBI-ügynök, a viselkedéselemzés nemzetközileg elismert szakértője, a "Beszédes testek" szerzője megosztja velünk a régen várt választ.
Kiderül, mi történik valójában a munkahelyeden vagy épp az állásinterjúkon. Az "Árulkodó jelek"-ből megtanulhatod, hogyan fejleszd nem verbális intelligenciádat, hogyan használd a testbeszédet munkád során. Ha pedig állást keresel, megtudhatod, hogyan viselkedj, hogy a mindent eldöntő első benyomás rólad tökéletes legyen!
Scott Belsky - A megvalósítás
Scott Belsky a kreatív szakma egyik jelentős platformjának, a Behance-nek az alapítója, éveken keresztül különböző módszerekkel azt vizsgálta, mi lehet a titka a produktívan kreatív egyéneknek és csapatoknak, hogyan tudják megvalósítani hihetetlen ötleteiket a leginnovatívabb vállalatok, mint az IBM, az Apple vagy a Disney. Bármilyen meglepő, a sikertörténetek egyértelműen azt igazolták, hogy csupán 1% az ötlet és 99% a megvalósítás. Vagyis legyen szó akár egy hétköznapi problémáról, vagy egy világraszóló merész ötletről, sokkal nagyobb hangsúlyt kell helyeznünk a megvalósításra. A szerző rendkívül sok konkrét gyakorlati példán keresztül, élvezetes stílusban összegzi, mit kell tennünk, hogy ötleteink valóra is váljanak, hogyan szervezzük ehhez a munkánkat, hogyan használjuk fel a közösségben rejlő erőt, és hogyan alakítsuk ki vezetői szokásainkat és magatartásunkat.
Daniel H. Pink - Eladni emberi dolog
Daniel H. Pink legújabb könyvében meglepő kijelentést tesz. Mind értékesítők vagyunk.
Ez az elsőre sokkoló felismerés akkor érte, miután kétheti tevékenységét, emailjeit, sms-eit, tárgyalásait elemezte. Rájött, hogy ideje túlnyomó részét, mint az értékesítők, mások meggyőzésével tölti, és egyre több energiája megy el arra, hogy rávegye valamire kollégáit, üzleti partnereit vagy a családját. Rádöbbent, valahol mind értékesítők vagyunk. És ha már így van, miért ne csinálhatnánk jobban?
Az Eladni emberi dolog új szemszögből mutatja be az értékesítés művészetét és tudományát. Számos izgalmas kísérlettel, tudományos kutatással támasztja alá az eddigi ismereteinknek látszólag ellentmondó felfedezéseket. Kifejti, miért nem az extrovertáltak a legjobb értékesítők, és bebizonyítja, manapság a problémák megoldása helyett sokkal fontosabb a problémák feltárása.
Ha az összegyűjtött ötleteket és módszereket magunk is bevetjük, érezni fogjuk, hogy eladni emberi dolog, amiből mindannyian profitálhatunk.
Frances Coombes - Önmotiváció
Könyvünk alapos és részletes szakértői tanácsai lépésről lépésre, olvasmányos formában vezetnek rá, miként motiválhatjuk önmagunkat és másokat. A kötetben felvonultatott egyszerű, de hatékony technikák segítenek a nehéz helyzetek leküzdésében és személyes céljaink megvalósításában, túlszárnyalásában.
A legfontosabb témakörök
- Mi a motiváció?
- Káros meggyőződéseink felismerése.
- Motiváció a munkahelyen.
- Ötletbörze.
- A kreativitás fejlesztése.
- Céljaink meghatározása.
- Rugalmas gondolkodás.
- Feszegesd a határaidat!
- Kockázatvállalás és siker.
- Nyelvhasználat és kommunikáció.
- Az időbeosztás.
- A kérdezés művészete.
- Sikerstratégiák.
Motivál - segít az erősségeid felismerésében.
Hiteles - hivatásos tanácsadó tollából.
Könnyen érthető - mellőzi a szakzsargont.
Gyakorlatias - a valóban fontos készségekre összpontosít.
Jól átlátható - a folyamat szakaszait tematikus fejezetekben tárgyalja.
Rugalmas - a tematikus fejezetek egymástól függetlenül is értelmezhetők.
Vida Ágnes - Üzletanyu születik
A gyermekvállalás sok mindent megváltoztat egy nő életében. Az otthon töltött évek egyedülálló lehetőséget nyújtanak arra, hogy átgondolják az életüket, azt, hogyan szeretnének élni. Hogyan szeretnék élni, mint nő? Mint anya? Mint feleség? Melyik szerepem a legfontosabb a számomra? Mit szeretnék elérni az életben?
Nem szeretnék évekig nem megbecsült tagja lenni a társadalomnak, csak azért, mert a gyermekem bármikor megbetegedhet és ez kényelmetlen a munkaadómnak.
Nem szeretnék reggel rohanni az iskolából a munkahelyre, este rohanni a munkahelyről az iskolába-óvodába a gyerekekért, hogy aztán együtt tölthessünk a napból hátralevő 1-2 órát.
Nem szeretnék mindennap egy síró gyereket hagyni a bölcsődében, aki utálja az egészet és még nem érti, miért muszáj a maminak elmennie.
Távmunka, részmunkaidő kéne - de ilyeneket csak elvétve találni Magyarországon. De akkor mi lehet a megoldás? Erre kerestem a választ éveken át, és megtaláltam!
Ebből a könyvből megtudhatod, hogyan építhet fel bárki egy saját vállalkozást, üzletet a megfelelő üzleti ötlet megtalálásától kezdve, a piackutatáson át a vevőszerzésig. Megmutatom azokat az ötleteket, eszközöket, amelyek révén otthonról, a gyermeked mellől dolgozva tehetsz szert jövedelemre és élheted azt az életet, amit igazán szeretnél!
Csíkszentmihályi Mihály - Jó üzlet
A Jó üzletben a szerző feltárja azokat az értékeket, amelyek segítik a jövőképpel bíró vezetőket vállalkozásuk sikeres és humánus vezetésében. Ezek a vezetők az anyagi és szellemi lét határán egyensúlyozva egyaránt elkötelezettek három alapelv iránt: • a társadalom javát szolgáló, és a munkaerőt a legjobb teljesítményre sarkalló célok nyújtása; • a munkában való fejlődés elősegítése révén a dolgozók bizalmának és tiszteletének elnyerése; és • olyan termék létrehozása, amely az emberiség javát szolgálja, nem pusztán jövedelmet termel. Bármely pozícióban legyen is az olvasó - kezdő munkavállalótól a vezetőig -, lényegbevágó tanulságokat szűrhet le és tökéletesítheti munkáját. A Jó üzlet bizonyára klasszikussá válik mindazok számára, akik az üzleti élet változó világában értéket tulajdonítanak az egyén szerepének.
Gyáni Gábor - Hétköznapi élet Horthy Miklós korában
A Corvina Kiadó sorozata, amely a hétköznapi élet eseményein keresztül ismertet meg az emberiség történetével, a világtörténelmi témák mellett eredeti művekben dolgozza fel a magyar történelem fontos korszakait. A Kádár-korszakot bemutató kötet után Gyáni Gábor történész könyve a Horthy-korral, a két világháború közötti időszak hétköznapjaival foglalkozik. A kiadvány az 1919-től 1945-ig tartó, mintegy 25 éves korszak köznapi életét tekinti át, színes képet adva ezen időszak munka- és életkörülményiről, lakóhelyeiről, közlekedéséről, sajtóéletéről, családi körülményiről, divatjáról, testápolásáról, táplálkozásáról, bűnözéséről, kultúrájáról, ünnepeiről és sok egyéb témáról. A szöveget korabeli idézetek és nagyrészt eddig publikáltan fotók gazdagítják.
Garr Reynolds - PreZENtáció
Garr Reynolds nemzetközi hírű kommunikációs szakember, prezentációtervező, a világ legnépszerűbb prezentációtervezésről szóló weboldalának létrehozója könyvében friss, közvetlen stílusban magyarázza el, hogyan készíthetünk jobb vetített prezentációkat PowerPoint vagy Keynote segítségével. Prezentáció című könyve egyszerű, szemléletes példákkal érzékelteti, hogy a napjainkban szokásos előadások miért nem hatásosak, és olyan szemléletváltást javasol, amellyel saját kreativitásunk felfedezésével készíthetünk a bevett formáknál sokkal inkább lényegre törő, színvonalas és ezért persze sikeresebb bemutatókat. Reynolds a prezentálás kommunikációs és üzleti vonatkozásait a keleti zen filozófia tisztaságra, gazdaságosságra és egyszerűségre törekvő elveinek megfeleltetve mutatja be.
Pál Ferenc - A szorongástól az önbecsülésig
A szorongásaink, aggodalmaink, nehézségeink és gyöngeségeink rettenetesen megkeseríthetik az életünket. Hiába szeretnénk fejlődni, növekedni, a sebeink, a zavaraink akadályoznak minket és kapcsolatainkat, de a munkánkat is. Amikor akadozik az élet bennünk és körülöttünk, amikor azt gondoljuk magunkról, hogy velünk valami nincs rendben, éppen akkor van igazán szükségünk az önbecsülésre.
Az önbecsülés az emberi élet egyik alapértéke. Általa vagyunk jóban önmagunkkal, érezhetjük jól magunkat a bőrünkben, és lehetünk érdekes társaság magunk számára. Az önbecsülés tesz alkalmassá arra, hogy megfelelő társat találjunk magunknak, akivel kölcsönös meghitt kapcsolatban lehetünk. A megfelelő önbecsülés segít megvédeni magunkat, és nem engedi, hogy rosszul bánjanak velünk. Megalapozza a hiteles kommunikációt, és alkalmassá tesz az együttműködésre érzelmileg nehéz helyzetekben is.
Az önbecsülés segít, hogy ne vegyünk több terhet magunkra, mint amit az élet valóban nekünk szánt, de ami a miénk, azt képesek legyünk hordozni. Az önbecsülés révén tudjuk kihozni magunkból a legjobbat, és elviselni vereségeinket. Az önbecsülés által tisztelhetjük magunkat akkor is, ha gyöngének bizonyultunk. Szilárdságot biztosít, hogy ne akarjunk mindenkinek megfelelni, és megerősít, ha valaki nem fogad el minket. Az önbecsülés széppé teszi az életet, mert segít fölfedezni mások értékeit, és megbecsülni mindazt, amit kapunk.
Ráadásul az önbecsülés sok pénzt takarít meg nekünk, hiszen nem szorulunk rá arra, hogy tárgyakon keresztül, birtoklás révén bizonygassuk magunk előtt is, hogy érünk valamit. Az önbecsülés hozzájárul a boldogsághoz azáltal is, hogy mindig lesz egy barátunk, akire számíthatunk, aki együttérzéssel fordul felénk - mi magunk. Az önbecsülés sok szorongástól és aggodalomtól szabadít meg, gyógyítja a sebeinket, és lehetővé teszi, hogy egészségesen és önfeledten éljünk. Segít, hogy szembenézzünk a realitásokkal, még ha fájdalmas is.
Az önbecsülés föltárja, hogy a szívünk mélyén lakik bennünk valaki, aki sokkal több, mint amit valaha is reméltünk.
F. Várkonyi Zsuzsa - Szendi Gábor - Bagdy Emőke - Popper Péter - Mindennapi játszmáink
Eric Berne, a világhírű pszichológus figyelt fel arra, hogy a legtöbb ember életében sorozatosan ismétlődnek bizonyos kudarcos események, amelyek olyan szabályszerűen zajlanak le, mintha csak egy sportág vagy társasjáték előírásait követnék. Ezért nevezte el ezeket játszmáknak. Hamarosan azt is észrevette, hogy a „szegény áldozat” érdekes módon maga is aktívan dolgozik a kudarcos folyamat továbbgörgetésén – egészen a zárójelenetig.
Felfedezését, miszerint életünket gyakran egyáltalán nem a józan ész vezérli, hanem valami mögöttes program – ami többnyire csak fájdalmat, veszteséget és kudarcot gyűjt be számunkra –, nem könnyen fogadták el a tudományos körök, a pszichológiai játszma fogalma azonban bekerült a közgondolkodásba és a köznyelvbe is.
A Mesterkurzus-sorozat legújabb kötetében négy neves hazai pszichológus igyekszik megfejteni, miért ragaszkodik belső rendezőnk egy-egy adott dramaturgiához, és milyen módszerek segítségével javíthatunk a számunkra fontos, ám rosszul működő emberi kapcsolatainkon.
Malcolm Gladwell - A kutya szemszögéből és egyéb ritka nézőpontokból
Mit tanulhatunk a pitbulloktól a bűnözőkről?
Miért lenne egyszerűbb megoldani, mint kezelni a hajléktalanságot?
Mit mutat meg a hajfestés a 20. század történelméből?
A könyv címét Cesar Millan, a "kutyasuttogó" portréja adta: vajon mi zajlik Millan fejében, miközben a legdühödtebb, legproblémásabb ebeket csillapítja le? Ám Malcolm Gladwell szerint ennél is jobb kérdés, hogy vajon mi zajlik a kutya fejében.
Malcolm Gladwell könyvei radikálisan megváltoztatták a világról és magunkról való gondolkodásmódunkat. A kutya szemszögéből című könyvében a The New Yorkerben megjelent legjobb írásaiból megismerhetünk megszállottakat és hétköznapi zseniket, bepillanthatunk az intelligenciatesztek és az etnikai profilalkotás nehézségeibe, az emberekkel kapcsolatos jóslatok és értékítéletek működésébe. Gladwell lendülete, széles körű érdeklődése és állandó kíváncsisága gondolkodásra késztet azáltal, hogy betekintést enged más emberek gondolkodásmódjába.
Mikael Krogerus - Roman Tschappeler - 52 döntési modell
Nap, mint nap szembesülünk néhány alapvető kérdéssel. Mit akarunk? Hogyan érhetjük el? Hogyan dolgozzunk eredményesebben? Miként élhetünk boldogabban? A világpiacon hamar bestsellerré vált könyv az üzleti élet népszerű döntési modelljeit mutatja be könnyen érthető, rövidített formában. A közismert SWOT-analízis, a kevésbé ismert, de ugyancsak hasznos Svájci sajt-modell mellett például még azt is megtudhatjuk, hogyan emlékezzünk mindenre, amit valaha megtanultunk… A szerzők mindezt olyan új formákkal, kreatív gondolatokkal, vizuális ötletekkel egészítették ki, amelyek önmagunk megismerését és fejlődését is segítik, s egyben arra biztatnak, hogy bátran alkossuk meg a saját modelljeinket. Ha stratégiai terveket készítünk, üzleti bemutatóra készülünk, vagy akár személyes kapcsolatainkat igyekszünk javítani, ennek a kis könyvnek köszönhetően ezután sokkal tudatosabb, megalapozottabb döntéseket hozhatunk.
Guy Kawasaki - Elbűvölés
Mitől lett fantasztikus világsiker a Macintosh? Miért vált ennyire vonzóvá? És vajon mi kell ahhoz, hogy saját termékeinket, szolgáltatásainkat mi is hasonló sikerrel tudjuk piacra dobni?
Guy Kawasaki hiteles és meggyőző történeteken keresztül mutatja be, hogy a sikerhez ma már nem elég a jó ötlet, a kiváló szakértelem és a befektetői bizalom. A versenyben ugyanis csak az győz, aki elsajátítja az elbűvölés művészetét, amely akaratlanul is megváltoztatja mások érzéseit, gondolkodásmódját, de még a tetteit is. Hatására az ellenségeskedés átcsap udvariasságba, az udvariasság kedvességbe, a szkeptikusokból és cinikusokból pedig hívők lesznek.
Ezernyi kipróbált és jól bevált módszer létezik arra, hogyan tömjük tele a zsebünket még több pénzzel. Guy szerint azonban az elbűvölés egészen más rugóra jár: az elbűvöléssel nem az a célunk, hogy rászedjünk másokat és azonnal busás haszonra tegyünk szert, hanem, hogy jó érzéseket váltsunk ki. Az emberek ugyanis nehezebben változnak és változtatnak, mint gondolnánk. Mindegy, mivel akarjuk jobbá tenni a világot, a világ nem fog bekopogni hozzánk. Sőt minél zseniálisabb a termékünk és szolgáltatásunk, annál nehezebb lesz elfogadtatni, mert éppen attól fantasztikusak, hogy nagyon különböznek attól, amit az emberek már megszoktak és elfogadtak.
Trevor Clawson - Üzlet Jamie Oliver módra
Jamie Oliver a világ egyik legismertebb és leggazdagabb sztárséfje. Rokonszenves médiasztár és nagyon szerethető figura, de sokkal több is ennél - méltán sikeres üzletember. Népszerű show-műsoraira alapozva erőteljes, értékes és eladható márkát épített föl. Mindeközben az olyan projektek, mint a Jamie konyhája, a Jamie menzája vagy a Jamie Élelmezési Minisztériuma a "jobb ételminőségért kampányoló szakemberré" tették, aki elkötelezettsége mellett is laza, autentikus és őszinte maradt. Jamie Oliver üzleti sikereinek alapja a személyisége. Márkája az élelmiszerekre, az életmódra és arra a szenvedélyes meggyőződésre épül, miszerint az egyén képes jobbá tenni ezt a világot. Sikertörténetén keresztül a márkaépítés tíz receptjét ismerhetjük meg, amelyek bármilyen üzleti karrier során alkalmazhatók.
Jamie Oliver - Jamie főzőiskolája
Isten hozott a Főzőiskolámban!
Sok olyan emberrel találkoztam már, akik azt mondták, sose lennének képesek megtanulni főzni, ezért nem is akarnak. Ehhez a könyvhöz ők adták az ötletet. Az ilyen gondolkodás úgy hat rám, mint bikára a vörös posztó, mert meggyőződésem, hogy az egyszerű házi koszt elkészítése alapvető emberi készség, és mindenkinek tudnia kell főzni, hogy képes legyen gondoskodni magáról, családjáról meg a barátairól. Megírtam hát ezt a könyvet, hogy egyszerűen és gyorsan megtanítsalak főzni - téged, vagy azt, akinek ajándékba adod. Kiválasztottam egy csomó receptet, csupa olyan ételt, amit mindenki szeret, és elmondom, illetve képek segítségével be is mutatom, hogyan lehet ezeket a lehető legegyszerűbben elkészíteni. Szinte kézen fogva vezetlek be a finom, ízletes ennivalók világába. Miért haboznál hát? Akár bátortalan kezdő vagy, akár gyakorlott szakács, aki egyszerűbb megoldásokat keres, engedd, hogy segítsek, és meglátod, milyen ínycsiklandó ételek kerülnek majd ki a kezed alól. VÁGJUNK BELE!
Tim Jepson - Olaszország
Az alapos, gazdag háttérismereteiről és lenyűgöző, képes úti beszámolóiról méltán híres National Geographic Társaság hazánkban is útjára indítja bestseller útikönyvsorozatát. Távoli, egzotikus tájakat éppúgy feltérképez, mint szomszédaink szokásait, kulturális büszkeségeit.
A helyszínen való tájékozódást informatív, részletes térképek és teljes körű turistainformáció segíti, de a karosszékben kikapcsolódásra vágyóknak is meleg szívvel ajánljuk: a színes leírások és mesés illusztrációk nyomán izgalmas szellemi utazásban lehet részünk.
A három részre osztott kötet történelmi és kulturális áttekintéssel kezdődik, melyet fejezetről fejezetre az egyes régiók legérdekesebb látnivalóinak részletes ismertetése követ. Az utolsó rész, az Úti kisokos fontos és hasznos információkat tartalmaz az út megtervezéséhez.
A kötet tartalmából:
-Az Örök Város
-Velencei csatornák
-Kirándulás Umbria szívébe és a Chian ti vidékre
-A romantikus Maggiore-tó
-Élelmiszerpiacok
-Firenze és Toscana
-Puglia román stílusú műemlékei
-Régi dómok és templomok
-Az etruszk kultúra emlékei
-Borkóstoló
-Basilicata és Calabria
-Karnevál
-Szicília és Szardínia
-Az Alpok
-A Vatikán
Hofmeister-Tóth Ágnes - Mitev Ariel Zoltán - Üzleti kommunikáció és tárgyalástechnika
Volt egy időszak, amikor egyetlen, a tengeren Ázsia felé hajózó római sem halasztotta el, hogy megálljon Rodoszon, és meghallgassa az ékesszólás mestereit. Kikötöttek, hogy megmártózzanak a fodrozódó szóhabokban, s magukkal vigyenek valami megfoghatatlant.
A jó kommunikáció képessége olyasmi, amivel mindenki szívesen felszerelné saját hajóját. E sajátságos hajtóerővel könnyedén elnavigálhatunk az élet háborgó tengerén, az üzlet olykor zavaros vizein, valamint könnyen ráakadhatunk azokra a csendes és nyugodt öblökre, ahol újból feltöltődhetünk.
A könyv szemléletes példákon és gyakorlatokon keresztül mutatja be az üzleti kommunikáció különféle területeit, a nem verbális, a szóbeli, az írásbeli kommunikációt, valamint a meggyőzés alapelveit. A tárgyalástechnikai részben plasztikusan taglaljuk annak pszichológiai és elméleti hátterét, a disztributív és integratív technikákat, a harmadik fél bevonását, valamint a különféle kultúrák tárgyalási stílusait.
A könyv egy kikötő, ahol feltölthetjük rakománnyal a hajót, vagy megfoltozhatjuk a vásznat. Talán ránk kacsint a Rodoszi Kolosszus...
Ezt a könyvet ajánljuk minden bachelor és master hallgatónak, tréningek résztvevőinek és minden kedves érdeklődőnek.
Jack Canfield - Az összpontosítás hatalma
AZ ÉLET NEM CSAK ÚGY MEGTÖRTÉNIK VELED. MINDEN A DÖNTÉSEKRŐL SZÓL, ÉS ARRÓL, HOGYAN REAGÁLSZ AZ EGYES HELYZETEKRE.
Ne feledd: aki sikeres, az nem csak úgy odasodródott a csúcsra. Koncentrált cselekvésre, fegyelemre és jókora energiára van mindennap szükség, hogy menjenek a dolgok. Végső soron azok a szokások határozzák meg, milyen lesz a jövőd, amelyeket mostantól kezdesz el felvenni. Gazdagság vagy szegénység. Egészség vagy betegség. Beteljesedés vagy csalódottság. Öröm vagy bánat. A döntés a te kezedben van, úgyhogy dönts bölcsen!
Ha gondosan tanulmányozod és fokozatosan alkalmazod is a könyvben ismertetett stratégiákat, nem csak, hogy következetesen eléred üzleti, személyes és pénzügyi céljaidat, de messze túlszárnyalod majd jelenlegi eredményeidet. Megtanulsz az erősségeidre összpontosítani annak érdekében, hogy a lehető legnagyobb bevételt érd el, ugyanakkor egészségesebb, boldogabb, kiegyensúlyozottabb életet élj. És ha mindez nem volna elég, meg fogod tudni, hogyan érj el pénzügyi stabilitást olyan módszerekkel, amelyek számos multimilliomosnál már bizonyítottak a gyakorlatban. Megismerkedsz továbbá egy sor olyan gondolattal, amelyek segítenek elmélyíteni és ápolni legfontosabb emberi kapcsolataidat.
Az alapok lefektetése után minden fejezet egy új, valamely konkrét szokást körüljáró stratégiakészletet mutat be, amelyek segítenek jobban összpontosítani és teljesíteni. Ezek a szokások külön-külön is életbevágóan fontosak a jövőbeni siker érdekében, egymással ötvözve azonban valóságos erődítmény építhető belőlük, amely garantálja, hogy az életet a lehető legnagyobb mértékben élvezd.
A legtöbb ember azért küzd nehézségekkel, mert egyszerűen hiányzik belőlük az összpontosítás képessége. Halogatják a dolgokat, és hagyják, hogy könnyen elterelje valami a figyelmüket, vagy félbeszakítsa őket. Fontos, hogy minden nap fölállítsd a fontossági sorrendet. Ha le kell nyelned a békát, ne nézegesd túl sokáig! Ne legyél olyan, mint a legtöbb ember, aki a legkönnyebb, a legkevésbé fontos feladattal kezdi, aztán a nap végére marad a legfontosabb, a legnagyobb béka, amelyhez még hozzá sem nyúlt! Előtted itt a lehetőség, hogy ne ess ebbe a hibába. Ennek a könyvnek egyetlen célja van: arra ösztönözni, hogy kezdj el cselekedni. Legyen ez a könyv egy jobb jövő záloga, és kívánjuk, hogy mire a végére érsz, igazi gazdagságra tegyél szert!
Ismeretlen szerző - 1001 könyv, amit el kell olvasnod, mielőtt meghalsz
Egy remek és bátor kézikönyv a világ képzeletét megragadó regényekről és szerzőkről. Hasznos kalauz a könyvekhez, amelyek - akár kritikai sikerként, akár kultuszműként - hatást gyakoroltak ránk. Az írókból, kritikusokból, tudósokból álló nemzetközi szerzőgárda eklektikus válogatása új megközelítést ad a régi klasszikusokhoz, és eligazít a kortárs szépirodalom hatalmas dzsungelében. Több mint 600 színes illusztráció – könyvborítók, plakátok és fakszimile oldalak -, a regényekből vett idézetekkel kiegészítve: íme az ideális segédkönyv az olvasás szerelmeseinek.
Howard Gardner - Csíkszentmihályi Mihály - William Damon - Jó munka
Milyen stratégiák teszik lehetővé, hogy az emberek megőrizzék morális és etikai értékeiket olyan időkben, amikor a piaci erőknek soha nem tapasztalt hatásuk van, és a munka világa gyökeres átalakuláson megy keresztül a technológiai innovációk hatására?
Ezekre a kérdésekre találhatunk választ ebben az úttörő könyvben.
A kemény döntésekkel szembenéző valóságos személyek történeteivel megelevenített "Jó munka" című könyv hatásos bepillantást enged korunk egyik legfontosabb problémájába, sőt a tudomány, a technológia, és a kommunikáció jövőbeli folyamataiba is.