Ajax-loader

A ​Hab a tortillán bemutatja a korszerű marketing tizennégy trendjét, amit senki nem hagyhat figyelmen kívül. Megérteti, hogy manapság a tények nem veszik fel a versenyt a híresztelésekkel és a sztorikkal; megtanítja, hogyan keltsük fel a fogyasztók egyre lankadó figyelmét, és hogy az új matematika szerint miért ér többet ötezer ember, aki kíváncsi ránk, mint ötmillió, aki nem. Az új marketing győztesei nem csak tizenévesek lehetnek, akik apu garázsából indítják útjára milliárdos nyereséget termelő szoftvercégüket. Számos régebbi vállalkozás is remekül alkalmazkodott az új kihívásokhoz – mint például a Blendtec, ami harminc éve gyárt turmixgépeket, mégis több mint tízmillió látogatójuk volt a YouTube-on „Will it blend?” (Ledarálható?) című videósorozatukkal, amelyben a golflabdáktól a kólásdobozon át az iPhone-ig mindenfélét leturmixolnak. Godin nem próbálja elhitetni, hogy termékeink, üzenetünk és vállalati struktúránk összehangolása könnyű feladat. De meggyőz arról, hogy az átalakulás megéri az erőfeszítést.

Kapcsolódó könyvek

Értékelések

Rukkola értékelés
-/5

Statisztika

9.7
átlagos pontszám i
0
aktív példány
0 példány értesítés alatt
0 prerukkolt példány
0 elérhető példány
0 eladó példány
0
stoppolás
0
folyamatban lévő rukk / happ

Címkék

Kollekciók